Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä

Vierailija
03.12.2021 |

Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.

Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.

Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.

Kommentit (190)

Vierailija
2/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa..., Niin paskaa kuin olla ja voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on oikeasti se että naisten kriteerit miehille ovat ihan tapissa.

Ei kukaan todellakaan ole sanonut että naisille pitää riittää että mies on kiltti. Se kiltti mies juttuhan tulee siitä kun monet naiset valkkaavat jonkun pettävän k.usipään kunnollisen miehen sijaan.

Ei, vaan se kilttimiesjuttu tulee jo vuosisatojen takaa, jolloin naisilla ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa se mies, joka hänelle osoitettiin. Jos se mies sitten sattui olemaan "kiltti" eikä pahoinpidellyt niin nainen oli onnellinen. Nyt ei tarvitse enää arpoa.

Vierailija
4/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna ei hirveen kivasti puhu toisista ihmisistä. Tuli oikeastaan paha mieli kaikkien rauhallisten miesten puolesta.  Lisäksi toi kappale, missä puhutaan siitä, miten miehen haukkuu naisiaan on ihan älytön. Eihän se kiltti mies arvostele tuolla tavalla.

Vierailija
5/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pointtihan on se, että nainen saa nykyään valita itse kumppaninsa ihan millä kriteereillä tahansa, kuten miehet ovat aina saaneet. Ja siitä kuuluu olla ylpeä ja iloinen, eikä selitellä kellekään mitään.

Vierailija
6/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on elämä joillain. Ei se pitkä parisuhde naisen kanssa mitään ylivertaista onnea ole. Hyödyt vs. haitat on jo niin vinksallaan, että antaa olla koko homma.

Vierailija
7/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pointtihan on se, että nainen saa nykyään valita itse kumppaninsa ihan millä kriteereillä tahansa, kuten miehet ovat aina saaneet. Ja siitä kuuluu olla ylpeä ja iloinen, eikä selitellä kellekään mitään.

Jaa, olisi kyllä kiva tietää mistä noita superhotteja naisia löytyi jokaiselle miehelle entisaikaan.

Kyllä se ongelma on juuri se naisten hypergamia. Lopputulos on sitten se että katajaan kapsahtavat eli toisin sanoen tinderi on täynnä yh äippiä.

Entäs sitten? Se on niiden naisten ongelma, jos on. Toisille nyt ei ylipäätään kuulu mitenkään toisten valinnat. Ja parempi yksin kuin ällökkeen kanssa, se nyt on itsestäänselvyys.

Vierailija
8/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hieman vanhempana naisena neuvoisin Jonnaa vaihtamaan ystävänsä ja lähipiirinsä...jos kolumnissa kuvailtu käytös on normaalia hänen piireissään niin siitä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. 

Vierailija
9/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista mentaaliakrobatiaa, kun parisuhteissa epäonnistuneet naiset syyttävät siitä miehiä, jotka eivät ole olleet parisuhteissa.

Vierailija
10/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei sitten kyllä pidä syytellä vastakkaista sukupuolta siitä, että ne omat kriteerit on ihan päin hitusvinkulaa.

Siitä pitää sitten olla ylpeä ja iloinen, että kiinnostuu vain sellaisista joista ei yksiavioiseen parisuhteeseen tai perhe-elämään ole tai joille ei oikein mikään riitä vaan nämä kaipaa jatkuvasti uusia virikkeitä ja äksöniä elämäänsä sekä enemmän sitä ja enemmän tätä (yleensä materiaa). Se on aika voi-voi, jos itse ei ole samanlainen vaan kaipaisi sitä ehkä hieman tylsääkin ja tavallista parisuhdetta tuollaisen jatkuvan kilpajuoksun sijaan.

Elämänkumppaniksi kun ei pidä valita liian erilaista ihmistä vaan sellainen joka jakaa tarpeeksi samanlaisen elämänkatsomuksen ja ajatusmaailman. Lisäksi se pitää aina muistaa, että vain itseään voi muuttaa eli joko toisen hyväksyy sellaisenaan tai sitten pitää muuttaa omaan ajattelua. Jos ei onnistu, niin sitten pitää unohtaa koko juttu.

Ja tämä pätee tasapuolisesti ihan kumpaankin sukupuoleen.

N45

Vierailija
11/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olisi kyllä kiva tietää mistä noita superhotteja naisia löytyi jokaiselle miehelle entisaikaan.

Kyllä se ongelma on juuri se naisten hypergamia. Lopputulos on sitten se että katajaan kapsahtavat eli toisin sanoen tinderi on täynnä yh äippiä.

Entäs sitten? Se on niiden naisten ongelma, jos on. Toisille nyt ei ylipäätään kuulu mitenkään toisten valinnat. Ja parempi yksin kuin ällökkeen kanssa, se nyt on itsestäänselvyys.

En minä valita. Muitten ongelma tuo on. Itselläni on varaa mennä ulkomaille ja hankkia tyttöystäviä sieltä.

Suomalaisille naisille itselleen olisi vaan parempi jos eivät sahaisi omaa oksaansa tuolla lailla.

Vierailija
12/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästa kolumnista taidettiin yrittää käydä keskustelua jo aiemmin. Katsotaanpa saanko tällä kertaa enemmän ylä vai alapeukkua, kun huomautans samasta asiasta kuin edelliselläkin kerralla e. kuinkahan monelle tällä palstalla olevalle miehelle (tai naiselle) tämä toteamus,  "mukava ja kiltti mies ei riitä"on jotain ihan uutta ja ennen kuulumatonta?

Jos itse ajattelen mukavaa ja kilttiä -omalla kohdallani naista- itselleni kumppaniksi niin onhan hänessä varmasti potentiaalia mutta arveluttaisi hieman, jos hän kovin alleviivais ja korostaisi näitä piirteitä itsessään.

Kyllä. Kyllä koen itsekin olevani, ainakin enimmäkseen sekä ihan mukava että kiltti mutta kokisin vaivaannuttavana, jos minun tulisi näin luonnehtia itseäni sen sijaan, että tämä kävisi ilmi sanomattakin. Tai ainakin ilman erityistä korostamista. 

Vierailija
13/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama. Tehkää mitä teette, mutta minä en tule olemaan missään teidän jutuissa osallisena. Odotan vain tämän elämän päättymistä ja en ole itsetuhoinen tai masentunut. Tämä sonta on nähty. Ei oo mun juttu.

Vierailija
14/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei sitten kyllä pidä syytellä vastakkaista sukupuolta siitä, että ne omat kriteerit on ihan päin hitusvinkulaa.

Siitä pitää sitten olla ylpeä ja iloinen, että kiinnostuu vain sellaisista joista ei yksiavioiseen parisuhteeseen tai perhe-elämään ole tai joille ei oikein mikään riitä vaan nämä kaipaa jatkuvasti uusia virikkeitä ja äksöniä elämäänsä sekä enemmän sitä ja enemmän tätä (yleensä materiaa). Se on aika voi-voi, jos itse ei ole samanlainen vaan kaipaisi sitä ehkä hieman tylsääkin ja tavallista parisuhdetta tuollaisen jatkuvan kilpajuoksun sijaan.

Elämänkumppaniksi kun ei pidä valita liian erilaista ihmistä vaan sellainen joka jakaa tarpeeksi samanlaisen elämänkatsomuksen ja ajatusmaailman. Lisäksi se pitää aina muistaa, että vain itseään voi muuttaa eli joko toisen hyväksyy sellaisenaan tai sitten pitää muuttaa omaan ajattelua. Jos ei onnistu, niin sitten pitää unohtaa koko juttu.

Ja tämä pätee tasapuolisesti ihan kumpaankin sukupuoleen.

N45

Hyvin sanottu.

Eka ei muka ollut mitään ongelmaa. Nyt sitten myönnetään että se ongelma onkin olemassa mutta sekään ei ole ongelma koska se on muitten ongelma koska se ei kosketa itseä.

Tavallaan se ei ole minunkaan ongelma mutta tavallaan se on koska joudun menemään ulkomaille. Toisiaalta on se plussaakin kun naisystävät ovat eksoottisia.

15/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime Ensitreffit alttarilla kaudella miehille ei kelvannut tavallinen kiltti na mukava nainen: Tommi & Juudit, Tuomas & Emma, Matti& Mira

Vierailija
16/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikka on täynnä mukavia ja kilttejä miehiä, joista lähes kaikki on naimisissa. Minkälaiseksi naiseksi mua pilkattaisiin, jos olisin alapää märkänä heihin kaikkiin?

Joo, ei todellakaan mulle riitä että mies on vaan mukava ja kiltti. Minähän olisin kävelevä katastrofi.

Vierailija
17/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on oikeasti se että naisten kriteerit miehille ovat ihan tapissa.

Ei kukaan todellakaan ole sanonut että naisille pitää riittää että mies on kiltti. Se kiltti mies juttuhan tulee siitä kun monet naiset valkkaavat jonkun pettävän k.usipään kunnollisen miehen sijaan.

Tämä kulunut ja väsynyt virsi ei pidä paikkaansa muualla kuin smegmamiesten pääkopissa. Kone kiinni ja mene tutustumaan oikeisiin ihmisiin. Aina teidän pitää vakuutella itsellenne että te jämämiehet olette jotenkin oikeasti parempia ja kivempia kuin parisuhteessa olevat tavalliset miehet.

Vierailija
18/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että te kaikki naiset samanlaisia olette. Kyllä teidän joukosta joku itseni viereen jonain päivänä löytyy.

Vierailija
19/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästa kolumnista taidettiin yrittää käydä keskustelua jo aiemmin. Katsotaanpa saanko tällä kertaa enemmän ylä vai alapeukkua, kun huomautans samasta asiasta kuin edelliselläkin kerralla e. kuinkahan monelle tällä palstalla olevalle miehelle (tai naiselle) tämä toteamus,  "mukava ja kiltti mies ei riitä"on jotain ihan uutta ja ennen kuulumatonta?

Jos itse ajattelen mukavaa ja kilttiä -omalla kohdallani naista- itselleni kumppaniksi niin onhan hänessä varmasti potentiaalia mutta arveluttaisi hieman, jos hän kovin alleviivais ja korostaisi näitä piirteitä itsessään.

Kyllä. Kyllä koen itsekin olevani, ainakin enimmäkseen sekä ihan mukava että kiltti mutta kokisin vaivaannuttavana, jos minun tulisi näin luonnehtia itseäni sen sijaan, että tämä kävisi ilmi sanomattakin. Tai ainakin ilman erityistä korostamista. 

No näin juuri. Minä en naisena halua olla miehelle se ’mukava ja kiltti’ joka kelpaa, vaan se erityinen, joka halutaan. Ja miehelläkin on siihen oikeus. Mieheni on toki mukava ja kiltti, mutta en ole hänen kanssaan siksi, vaan siksi, että hän on minulle huippumies, älykäs, hauska ja kiinnostava.

Vierailija
20/190 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ”kiltit miehet ei saa naista”-itku on täysin absurdia kaikille niille, joilla on pienikin ystäväpiiri. Kyllä nimenomaan kilteillä ja mukavilla miehillä on kivat kumppanit. Itseään kilttinä pitävät miehet taas ovat niitä pahnan pohjimmaisia, joiden onkin jo aika pudota geenipoolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme