IL: Mukava ja kiltti mies ei riitä
Onneksi ajat muuttuvat. Se, että naiset eivät enää tyydy mieheen, jonka ainoa ansio on kiltteys, on mielestäni sivistyneen yhteiskunnan merkki.
Toivoisin tilanteisiinsa turhautuneiden tyyppien tajuavan, että kukaan ei muutu viehättäväksi sillä, että syyllistää muita.
Parisuhteen löytäminen ei ole oikeus, vaan onnekas sattuma. Muut ihmiset eivät ole kenellekään mitään velkaa. Vaikka elämä potkisi kuinka päähän, katkeruus ei kaunista ketään eikä kitinä tee kiinnostavaksi.
Kommentit (190)
Siis öööööh, mulla on kaverimiehiä laidasta laitaan, metsäkoneenkuljettajasta ja maanviljelijästä lääkäriin ja hävittäjälentäjään, sinkusta monen lapsen isään ja nuoresta vanhaan. Mistä mahtaa johtua, että mun tuntemat miehet ovat toinen toistaan ihanampia persoonia. Jonnan mielikuvitusmiehiä en tunne ainoatakaan.
Ei sitä elämää eletä eikä eteen tulevia ongelmia ratkota pelkällä kiltteydellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis öööööh, mulla on kaverimiehiä laidasta laitaan, metsäkoneenkuljettajasta ja maanviljelijästä lääkäriin ja hävittäjälentäjään, sinkusta monen lapsen isään ja nuoresta vanhaan. Mistä mahtaa johtua, että mun tuntemat miehet ovat toinen toistaan ihanampia persoonia. Jonnan mielikuvitusmiehiä en tunne ainoatakaan.
Aa, eli koska sinä et tunne niin ei ole olemassa. Onko minua olemassa vaikka et tunne minua? Taidat olla aika vajaa? Yleensä jo lapsi nimittäin oppii eroon tuosta ”koska minulla on kädet silmillä, sinäkään et voi nähdä minua”-harhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiedän ihan liian monta tarinaa, joissa mies on painostanut kumppaniaan laihduttamaan, hankkimaan tissit tai vähintäänkin kuittaillut selluliiteista. Pelottavan yleinen kuvio tuntuu olevan, että mies kyllä tyytyy olemaan tavallisen puolisonsa kanssa, mutta antaa tuta sen, ettei tämä näytä huippumallilta."
Käy sääliksi Jonnaa, ehkä hänen ystäväpiirissä tämä on sitten normaalia ja kuvittelee koko maailman olevan kokemansa mukainen.
Selvästi Jonnan ja hänen kavereidensa miesmaku on j ä n n ä m i e s mutta silti Jonna syyttää kilttejä miehiä, missä logiikka?
Sivusta on pakko sanoa, että tuo jatkuva huomauttelu ja nälvintä on kokemukseni mukaan yleisempää niiltä ei-niin-suosituilta miehiltä joilla syystä tai toisesta on isoja ongelmia oman itsetuntonsa kanssa. Nämä yleensä on myös hyvin mustasukkaisia niin naisen menneestä, nykyisestä kuin tulevastakin elämästä.
Erikoisinta on, ettei nämä näe ollenkaan sitä kuinka heillä itsellään olisi avaimet siihen millaiseksi se nykyhetki ja tuleva muodostuu. Jos jatkuvasti vaan epäilee, nälvii ja syyttelee toista niin onpa tosi yllättävää, että nainen nostaa kytkintä ja etsii itselleen parempaa seuraa.
Ja tämä tapahtumakulku on nälvijä-murjottajalle todiste siitä, että hän oli kokoajan oikeassa eikä sillekään petolliselle l#hmälle kelvannut missään vaiheessa ihan vaan "kiltti tavismies" vaan piti saada karusellia pyörittävä leukalentäjä.
Olen samaa mieltä, että kukaan ei ole kenellekään mitään velkaa, mutta mielestäni parin löytäminen ei ole mitään sattumapeliä vaan jokainen voi itse omalla käyttäytymisellään ja arvomaailmallaan vaikuttaa siihen millaisen kumppanin kanssa päätyy yhteen.
Mulla aina piippaa gaydar kun näen tuon saman kuvan.
Mitä outoa tässä nyt on? Ei minullekaan ole yksikään nainen kelvannut pelkästään siksi että hän on "mukava ja kiltti".
Miksi edes pitäisi riittää? No miehet heräävät tähän ehkä seuraavassa sukupolvessa tai sitäseuraavassa että ainiin ei riitä, että olen mies ja olemassa. Tosi monet sinkkumiehet on jotenkin yllättyneitä siitä, etteivät saa kumppania. Toiset ei tee mitään ja odottaa vaan kotona, toinen puoli sivistymättömiä köyhiä juntteja. Pysytte jatkossakin vaihtopenkillä ja hyvä niin, onneksi sisaret ovat saaneet itsetuntoa ja oppineet arvostamaan itseään ja kaikkea sitä, mitä naiset tekevät.
Tosin porilaisilla naisilla on vielä tekemistä.. tsiisus millasten miesten kanssa olette lisääntyneet kuin kanit.
Vierailija kirjoitti:
Tää ”kiltit miehet ei saa naista”-itku on täysin absurdia kaikille niille, joilla on pienikin ystäväpiiri. Kyllä nimenomaan kilteillä ja mukavilla miehillä on kivat kumppanit. Itseään kilttinä pitävät miehet taas ovat niitä pahnan pohjimmaisia, joiden onkin jo aika pudota geenipoolista.
Tämä. Ja lisäksi, ei kukaan itseään kunnioittava nainen edes huoli muuta kuin kilttiä miestä. Virhearvioinnin koittaessa jättää miehen ja on mieluummin yksin. Nämä päästään sekaisin olevat ressukat jotka juoksevat pahoinpitelijöistä toiseen eivät ole mitään taviksia itsekään. He ovat rikkinäisiä sieluja samoin kuin miehensäkin. Ja kukaan AIDOSTI kiltti mies ei kadehdi naisiaan pahoinpiteleviä miehiä, vaikka niillä miehillä olisikin enemmän naisia kuin kiltillä miehellä. Oikea kiltti mies arvostaa naisissa enemmän laatua kuin määrää, ihan niin kuin me kiltit naisetkin.
Tulevaisuudessa toivottavasti palataan siihen, että parit muodostetaan nuorena ja niissä pysytään ja vielä siten, että suhde on oikeasti terve ja sitä vaalitaan. Jotenkin surullista tämä jatkuva eroaminen, uusperheet, sadat petikumppanit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on oikeasti se että naisten kriteerit miehille ovat ihan tapissa.
Ei kukaan todellakaan ole sanonut että naisille pitää riittää että mies on kiltti. Se kiltti mies juttuhan tulee siitä kun monet naiset valkkaavat jonkun pettävän k.usipään kunnollisen miehen sijaan.
Tämä kulunut ja väsynyt virsi ei pidä paikkaansa muualla kuin smegmamiesten pääkopissa. Kone kiinni ja mene tutustumaan oikeisiin ihmisiin. Aina teidän pitää vakuutella itsellenne että te jämämiehet olette jotenkin oikeasti parempia ja kivempia kuin parisuhteessa olevat tavalliset miehet.
Näille miehille ei ole olemassakaan niitä tavismiehiä, jotka haluaa ja halutaan parisuhteeseen.
Nämä näkee vain niitä naistenkaatajia joilta naisetkin tahtoo pääasiassa pelkkää seksiä (ja jollaisia itsekin haluaisivat olla) ja sitten itsensä jolla ei flaksi irtoseksin suhteen käy ja jolle ei parisuhteeseen todellakaan kelpaisikaan mikään "alfojen kanssa piehtaroinut suttura". Pelkkää seksiä siltä kyllä pitäisi saada koska alfatkin sai.
Sillä aikaa ne täysin näkymättömät tavisnaiset ja -miehet tapailee, seurustelee, harrastaa seksiä, avioituu ja perustaa perheitä.
Ei riitä heikkolahjainen yksinäinen kaveriton velkaantunut mies ja hullu naisille.
T. Allu
Ikisinkkuna mennään ku ei naisille kelpaa.
Jo yläasteella ne sosiaaliset ja menevät pahistytöt vehtailivat vain niiden jännempien poikien kanssa, kilttien poikien katsellessa ujosti seinänviereltä sitä touhua. 🥺
Ja ruma ja lihava kaljamaha ei kelpaa. Ihan sama. Pitäkööt tunkkinsa nirppanokat.
Vierailija kirjoitti:
Tää ”kiltit miehet ei saa naista”-itku on täysin absurdia kaikille niille, joilla on pienikin ystäväpiiri. Kyllä nimenomaan kilteillä ja mukavilla miehillä on kivat kumppanit. Itseään kilttinä pitävät miehet taas ovat niitä pahnan pohjimmaisia, joiden onkin jo aika pudota geenipoolista.
No enpä tiedä. Aika kivoja naisia kaveri on saanut suhteeseen, vaikka se jatkuvasti pettää ja kusettaa niitä.
Voi Allu sinua. Toivon jotain käännettä parempaan elämässäsi.
Onko tuo teinin kirjoittama? Höh. Ei mitään omaperäisyyttä, samaa tasoa kuin tämän palstan keskivertokommentti = heikkotasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jo yläasteella ne sosiaaliset ja menevät pahistytöt vehtailivat vain niiden jännempien poikien kanssa, kilttien poikien katsellessa ujosti seinänviereltä sitä touhua. 🥺
Joko nyt olet muuttunut kiinnostavaksi, vai vieläkö vaan uliset äitisi helmoista tai kaapista?
Kiltteyttä tärkeämpiä ominaisuuksia miehessä on terve järki, vastuullisuus ja luotettavuus. Jokainen osaa kyllä halutessaan olla kiltti ja huomaavainen, kun ymmärtää että ilkeys ja itsekeskeisyys johtavat ennen pitkää eroon. Ilmeisesti siksi monille miehille tulee ero ihan "puskista".