Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyhyempi kuin nainen parisuhteessa

Vierailija
04.03.2015 |

Naiset. Seurusteletteko tai oletteko joskus seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa? Vai tiedättekö naisia jotka ovat/ovat olleet lyhyemmän miehen kanssa? Miehet. Voisitteko te seurustella pidemmän naisen kanssa?

Onko pituus teille tärkeä kriteeri parinvalinnassa?

Jos olette seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa, niin tuntuiko pituusero aluksi kummalliselta?

Olen keskipituinen mies, joka on kiinnostunut minua pidemmästä naisesta ja haluaisin kuunnella kokemuksia teiltä. Kannattako pyytää ulos? Yleensähän pituusasiat tuntuu olevan naisille tärkeäitä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietenkin olla itseäni pitemmän naisen kanssa. En usko että naiselle kelpaisi tosin. Tiedän kyllä muutamia tällaisia pareja. Ne miehet on aikas menestyneitä.

Vierailija
22/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on mieheksi ilmeisesti lyhyt. 170cm. Itse olen 168. Rakastan korkeita korkokenkiä ja usein olenkin siis näennäisesti miestäni pidempi. Mutta mieheni on ihana, seksikäs, notkea ja vahva. Ikinä en vaihtaisi mihinkään hujoppiin. Onneksi häntä ei pituus haittaa (eikä korot).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa vertaistukea ja ajatuksia täältä. Itse 167cm ja mies 165cm, ero ei ole suuri, mutta itsräni häiritsi aluksi tosi paljon. Vieläkin tulee asiaa mietittyä etenkin silloin, kun saamme katseita osaksemme. Olen silti tyytyväinen, että annoin hänelle mahdollisuuden. Pituus on vain ulkoinen asia, tärkeämpää mitä sieltä sisältä löytyy!

Vierailija
24/39 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella on ihastunut/kiinnostunut ei pituudella ole mitään väliä, eikä sitä edes huomaa.

Vierailija
25/39 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tosi hyvä mieli näistä keskusteluista! :)

Vierailija
26/39 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotis hääpäivä oli just. Vaimo 174 itse 163. 

Korkokengillä suon vaimolleni lisää pituutta. Minusta on ihanaa olla itseäni pidemmän naisen kanssa. 

Voi päätellä että naisella on itsetunto kohdalla ja miehessä saattaa olla sitä jotakin.

Tanssiessa on muuten parempi että mies on lyhyempi - saa paremmin pyöräytettyä kun on jalkojen välissä tilaa.

Vierailija
27/39 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko IT-alalla? Sanoit yhtä kommentoijaa "käyttäjäksi" :) 

Mullakin 8 cm lyhyempi mies ja pikkuinen vehjekin hällä, mutta silti rakastan :) 

Vierailija
28/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 171cm. Olen korviani myöten rakastunut mieheen joka vähän (pari cm) lyhyempi kuin minä. Tietty jos mulla korkoa niin helposti pituuseroa tulee 10cm. 

Ennen olin sitä mieltä että miehen pitää ehdottomasti olla pidempi. Nyt tämän miehen kohtaamisen jälkeen voin kyllä sanoa että aivan sama miten pitkä hän on. Ei mitään merkitystä koska hän on juuri sopiva "pakkaus" sellaisena kuin hän on ;) Ja nyt kun aloin asiaa miettimään niin en edes haluaisi muuttaa hänessä mitään.

että sanoisin sulle ap neuvon: jos sulla pienintäkään epäilystä on et tämä nainen on susta kiinnostunut niin älä vaan jätä tuon asian vuoksi tekemättä asialle mitään! Mä ainakin toivon enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä et mun ihana työpaikan mies tulisi pyytämään mua kahville tai ihan mihin vaan <3 pyörtyisin siihen paikkaan...

Vierailija
29/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan järkevä nainen valitse miestä pituuden perusteella. Olen ollut ihastunut lyhyeen.

Vierailija
30/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:49"]

No olen naimisissa itseäni hieman lyhyemmän miehen kanssa. Käytän paljon korkkareita (joissa korko 12cm ->) eli pituutta tulee minulle noiden kanssa aika paljon lisää. 

Eipä haittaa pituusero meitä.

[/quote]

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että onko pituuseronne kerännyt katseita ja kommentteja kun sinulla on ollut korkkareita?

Aloittaja

[/quote]

Mitään kommentteja ei ole koskaan tullut mutta katseita kylläkin. Tosin katseet voivat johtua siitäkin, että ollaan aikas erilaisia ulkoiselta habitukselta. Mies pukeutuu tyyliin verkkareihin ja t-paitaan ihan kaupungillakin ja mulla taasen on korkkarit, siisti hame jne. 

Vierailija
31/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen lyhyemmän miehen kanssa. Koostaan huolimatta hän on maskuliinisempi kuin vaikkapa exäni, joka oli 192 cm. Ei vaakatasossa eroa huomaa :)

Vierailija
32/39 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 178cm ja aina aatellut että ehdoton ei lyhyemmille miehille, mut sit vaan yks kaks tapahtu jotain ja nyt on ollukkin sitte juttua huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa ( 165cm) . En kyllä usko että seurustelemaan olisin valmis hänen kanssa tuntuu se vieläkin sen verran hassulta olla niin paljon pidempi. Mutta vaakatasossa ei tosiaan haittaa mitään. Olen myös pohtinut että olisiko sillä sittenkään niin väliä jo mies olisi lyhyempi? ja nyt ei ole kyse siitä että mies olisi erityisen menestynyt, oma elämä on paljon paremmin hallinnassa. Jotenkin homma vaan synkkaa paljon paremmin kuin kenenkään muun kanssa aikoihin

Vierailija
33/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua noin 10cm lyhyempi ja kyllähän se aluksi oli vähän outoa. Aina olin sanonut että en voisi seurustella lyhyemmän miehen kanssa, mutta näin kävi. Rakastan miestäni ja ei tätä pituuseroa vuosien jälkeen edes huomaa, paitsi valokuvissa. Kaupungilla kyllä tulee aika paljon katseita, mutta eipä se meitä haittaa:-)

Vierailija
34/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kommentteja 😘

Seurustelen itseäni 8-9cm lyhemmän miehen kanssa. Aluksi tuntui niin hassulta kun mies on lyhyt... Mutta en halua luopua noin ihanasta miehestä vain pituuseron vuoksi. Mies sanoi, että hänestä pitkät naiset ovat just ihania. Mieheni on vahva ja miehekäs MIES ❤ Rakastan häntä ja hän minua. Eikä pituusero tunnu sängyssä mitenkään. Paljolti muut ominaisuudet menevät edelle kumppanin valinnassa kun pituusero 😊

Meillä tämä pituusero on vain yksi monesta ihmetyksen aiheesta 😂 Lisäksi mieheni on 13v nuorempi ja olemme ihan eri puolilta maailmaa kotoisin 😘😘😘 Rakkaus on vaan niin vahvaa 😊

Vierailija
35/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 6 cm lyhyemmän kanssa. Nyt naimisissa 3 cm lyhyemmän kanssa. Pituus ei merkkaa mulle vaan ihan muut asiat. Ja käytän korkokenkiä mieheni seurassa!

Vierailija
36/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa jo melkein 20 vuotta itseäni lyhyemmän miehen kanssa. 14-vuotias poikamme on jo isäänsä pidempi, mutta mitä sitten?!? En vaihtaisi miestäni pidempään ja nuorempana oli toki pidempiäkin miehiä tarjolla, mutta tämä nyt vain sattui kolahtamaan.

Vierailija
37/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suhteellisen pienen otannan kyselyn mukaan naiset haluavat pidemmän miehen "muttei se enää vanhempana ole niin tärkeää kuin nuorena". 

Positiivista on se, että naiset näyttävät kypsyvän sangen varhain. Haastateltava oli ehkä vähän päälle parikymppinen opiskelija. 

Vierailija
38/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se lyhyempi mies häiritsisi, on sellasen kanssa ollut taannoin juttua. Eihän siinä, jos sellainen olisi sitten kolahtanut. Itselleni tuli lyhyemmän miehen kanssa vähän epänaisellinen olo. Nykyään seurustelen itseäni pidemmän miehen kanssa :)

Vierailija
39/39 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut sekä pitkiä että lyhyitä miehiä. Vaikein oli vain n. 5 cm minua pidempi mies, jonka itsetunnolle otti se että käytin korkokenkiä. Hän määräsi etten saa käyttää korkeita korkoja kun "olet niin pitkä honkkeli". Eikä pituutta ole kuin 167.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme