Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyhyempi kuin nainen parisuhteessa

Vierailija
04.03.2015 |

Naiset. Seurusteletteko tai oletteko joskus seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa? Vai tiedättekö naisia jotka ovat/ovat olleet lyhyemmän miehen kanssa? Miehet. Voisitteko te seurustella pidemmän naisen kanssa?

Onko pituus teille tärkeä kriteeri parinvalinnassa?

Jos olette seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa, niin tuntuiko pituusero aluksi kummalliselta?

Olen keskipituinen mies, joka on kiinnostunut minua pidemmästä naisesta ja haluaisin kuunnella kokemuksia teiltä. Kannattako pyytää ulos? Yleensähän pituusasiat tuntuu olevan naisille tärkeäitä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tosiaan palstan kommenttien perusteella päättää pyydätkö kiinnostavaa naista ulos? Vaikka pituutta et saa lisää niin itsetuntoa voi vielä lisätä.

Vierailija
2/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:20"]

Aiotko tosiaan palstan kommenttien perusteella päättää pyydätkö kiinnostavaa naista ulos? Vaikka pituutta et saa lisää niin itsetuntoa voi vielä lisätä.

[/quote]

En aio tehdä mitään päätöksiä palstan kommenttien perusteella. Halusin vaan kuulla muiden tarinoita/kokemusia aiheesta. Tällaiset parit kun eivät ole niin tavallisia. 

Tämä palsta on kuitenkin kiva paikka keskustella vähän kaikesta näin yleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on ihan ehdoton EI seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa. Tässä 179cm naisen aatteita: Pidän ensisijaisesti pidemmistä miehistä, mutta ainoastaan erittäin räikeä pituusero saa minut skeptiseksi. Viisi senttiä sinne tänne ei haittaa ja jos on oikeasti mielenkiintoinen ihminen, niin en koe pituutta esteeksi ollenkaan kunhan se ei miestä itseää haittaa. Olen ihastunut itseäni huomattavasti lyhyempiin miehiin pari kertaa, mutten ole saanut vastakaikua. Epäilen pituuttani yhdeksi syyksi, joskus joku on suoraan sanonutkin että olen liian pitkä. Olen myös huomannut että joskus jotkut erittäin lyhyet miehet yrittävät iskeä minua kompensoidakseen omaa kokoaan. Minulle on siis suoraan möläyttäny kännissä lyhyt mies, että ois kivaa ku ois noin pitkä nainen nii tietäsvät että mä saan kenet vaan tms. En lämmenny. Seurustelin myös itseäni pari senttiä pidemmän miehen kanssa ja hän kielsi etten saa KOSKAAN käyttää korkokenkiä hänen seurassaan liikkuessa, koska on noloa liikkua "amazonin seurassa" :/ Minulle tuli paha mieli tästä, koska olen aina ollut sinut pituuteni kanssa ja tykkään koroista. Ihan rehellisesti tiivistettynä totean että ihastun helposti pidempiin miehiin, mutta kenellekään en ole ovea näyttänyt heti kättelyssä sen takia että olisi liian lyhyt. Se riippuu miten sen oman pituutensa kantaa ja miten suhtautuu minun pituuteeni. Hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies on hurmaavampi kuin pitkä mies kuka kokee alemmuutta pitkän naisen seurassa. Tässä minun ajatukseni.

Vierailija
4/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliinan Vaatehuoneen Niina ja Saku. Niina on kait 179cm pitkä ja Saku 165cm, itseänikin lyhyempi vaikken Niinan mittainen olekaan.

Vierailija
5/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lyhyempi ja kaikkia elämäni miehiä pidempi olen ollut ainakin korkkareissa. Pitkänä on tottunut siihen, että keskimääräinen mies on suunnilleen pituiseni. Oman kokemukseni mukaan lyhyemmille naisille on turn off ja järkytys, jos mies ei ole kaikissa tilanteissa reilusti pidempi.

Vierailija
6/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen naimisissa itseäni hieman lyhyemmän miehen kanssa. Käytän paljon korkkareita (joissa korko 12cm ->) eli pituutta tulee minulle noiden kanssa aika paljon lisää. 

Eipä haittaa pituusero meitä.

Vierailija
7/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Harkimolla on aina ollut vain itseään lyhyempiä miehiä ja aina hän on näyttänyt upealta ja kantanut itsensä hienosti miestensä rinnalla.

Itseään lyhyemmän miehen kanssa olemisesta pitäisi tehdä enemmän normaalia, samoin kuin siitä ettei halua ruskettaa itseänsä vaan voisi olla vapautuneesti valkoinen myös kesäisin. Kunpa ihmiset ois avarakatseisempia niin jokainen voisi olla sellainen kuin on eikä tartteis välittää jostain noin pinnallisista asioista kuin pituus.

Vierailija
8/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkein 180 cm ja useimmiten ihastunut itseäni lyhyempiin. Nykyinen mieheni on muutaman sentin lyhyempi, koroissa huomattavasti enemmän. Joskus pituusero naurattaakin, vaikka valokuvissa tai tanssiessa. Mun miehillä on aina ollut myös hyvä itsetunto. 

Vierailija
9/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:34"]

Joillekin se on ihan ehdoton EI seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa. Tässä 179cm naisen aatteita: Pidän ensisijaisesti pidemmistä miehistä, mutta ainoastaan erittäin räikeä pituusero saa minut skeptiseksi. Viisi senttiä sinne tänne ei haittaa ja jos on oikeasti mielenkiintoinen ihminen, niin en koe pituutta esteeksi ollenkaan kunhan se ei miestä itseää haittaa. Olen ihastunut itseäni huomattavasti lyhyempiin miehiin pari kertaa, mutten ole saanut vastakaikua. Epäilen pituuttani yhdeksi syyksi, joskus joku on suoraan sanonutkin että olen liian pitkä. Olen myös huomannut että joskus jotkut erittäin lyhyet miehet yrittävät iskeä minua kompensoidakseen omaa kokoaan. Minulle on siis suoraan möläyttäny kännissä lyhyt mies, että ois kivaa ku ois noin pitkä nainen nii tietäsvät että mä saan kenet vaan tms. En lämmenny. Seurustelin myös itseäni pari senttiä pidemmän miehen kanssa ja hän kielsi etten saa KOSKAAN käyttää korkokenkiä hänen seurassaan liikkuessa, koska on noloa liikkua "amazonin seurassa" :/ Minulle tuli paha mieli tästä, koska olen aina ollut sinut pituuteni kanssa ja tykkään koroista. Ihan rehellisesti tiivistettynä totean että ihastun helposti pidempiin miehiin, mutta kenellekään en ole ovea näyttänyt heti kättelyssä sen takia että olisi liian lyhyt. Se riippuu miten sen oman pituutensa kantaa ja miten suhtautuu minun pituuteeni. Hyvällä itsetunnolla varustettu lyhyt mies on hurmaavampi kuin pitkä mies kuka kokee alemmuutta pitkän naisen seurassa. Tässä minun ajatukseni.

[/quote]

Itse en välittäisi korkkareista. Nainen käyttää niitä jos haluaa.

Aloittaja

Vierailija
10/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vain treffeille. Itse olen ihastunut itseäni lyhyempään mieheen ja odotan vain soittoa tai viestiä häneltä. Pelkään vain, että hän pitää pituuttani esteenä. 

Vierailija
11/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut itseäni 7 cm lyhyemmän miehen kanssa. Nyt naimisissa miehen kanssa joka 3 cm lyhyempi. En itse ajattele asiaa enkä ajatellut rakastuessani. Ei ole oleellinen asia

Vierailija
12/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:49"]

No olen naimisissa itseäni hieman lyhyemmän miehen kanssa. Käytän paljon korkkareita (joissa korko 12cm ->) eli pituutta tulee minulle noiden kanssa aika paljon lisää. 

Eipä haittaa pituusero meitä.

[/quote]

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että onko pituuseronne kerännyt katseita ja kommentteja kun sinulla on ollut korkkareita?

Aloittaja

Vierailija
13/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemman viestin kirjoittaja enkä käytä noin korkeita korkojakaan, mutta pituutta kommentoidaan silloin kun olen yksin tai toisten naisten seurassa, ei silloin kun mukana on pari senttiä lyhyempi mies. Katseita tulee jonkun verran silloin. Miksi se kiinnostaa ap? Mietitkö, että mitä joku tuntematon ajattelee?

Vierailija
14/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ap rohkeasti naista treffeille !

Vierailija
15/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 cm, aviomies ehkä 174, en ole ihan varma. Itselleni ei oma eikä muiden pituus ole mitenkään merkityksellinen asia, lähinnä ärsyttää kun omaa pituutta kysellään kauhistellen tai nauraen. Joskus näkee pariskuntia, joissa nainen on hyvin pitkä ja mies hyvin lyhyt. Näistä pariskunnista huokuu sellainen lempeä, voimakas itsevarmuus joka on hyvin viehättävää.

Vierailija
16/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tosin olen muutenkin niin kääpiö (158 cm) että harvemmin miehet on mua lyhyempiä.
En voisi olla lyhyen miehen kanssa. Eivät sytytä yhtään.
Mieheni on kai 185 cm tms

Vierailija
17/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:41"]

En ole, tosin olen muutenkin niin kääpiö (158 cm) että harvemmin miehet on mua lyhyempiä. En voisi olla lyhyen miehen kanssa. Eivät sytytä yhtään. Mieheni on kai 185 cm tms

[/quote]

Aloittaja on "keskipituinen mies", miten ihmeessä tulkitsit, että puolitoistametrinen?

Vierailija
18/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:41"]

En ole, tosin olen muutenkin niin kääpiö (158 cm) että harvemmin miehet on mua lyhyempiä. En voisi olla lyhyen miehen kanssa. Eivät sytytä yhtään. Mieheni on kai 185 cm tms

[/quote]

Aloittaja on "keskipituinen mies", miten ihmeessä tulkitsit, että puolitoistametrinen?

[/quote]

En usko, että käyttäjä tarkoitti minua vaan lyhyitä miehiä näin yleisesti. Toisaalta, olen kyllä hiukan alle Suomalaisten miesten keskipituuden. En kuitenkaan merkittävästi.

Aloittaja.

Vierailija
19/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin ikä vaikutti siihen, pystyinkö seurustelemaan itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Olin epävarma pituuteni suhteen nuorena ja näin ollen en halunnut itseäni lyhyempää miestä. Nyt vanhempana ja fiksumpana pituusero ei haittaa. 

Vierailija
20/39 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ulos! Ei ole kaikille kynnyskysymys. Minäkin olen kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme