Skenaario:Miehesi pettää muodokkaan sinkkunaisen kanssa..
Kummasta ajattelet eniten negatiivisesti? Miehestäsi vaiko tätä nuorta sinkkutyttöä?
Kommentit (12)
Jos sinkkutyttö olisi tuttu , hänestä. Meillä on suuri yhteinen ystäväpiiri koska aloimme seurustelemaan jo teineinä, joten luultavasti tuttu sinkku olisi myös minun kaverini. Jos ei tuttu, miehestä.
Miehestä, jos sinkkutyttö ei ole minulle tuttu. Jos olisi niin molemmista.
Molemmista, enemmän miehestä kuitenkin.
Ei vieras nainen ole minulle mitään velkaa. Enkä voi mitään sille, että joltain puuttuu käytöstavat tai kohteliaisuus. Mieheeni olisin pettynyt. Sillä onko nainen muodokas tai sinkku ei ole mitään väliä.
Onko muodokas koodisana läskille? Ajattelisin, että miksi hän on läski kun omaa aikaa olisi tehdä vaikka mitä. Hieman kateellisena siis sinkkuudesta ja ajasta.
Miehestäni, olen itse kurvikas oikeista kohdista eli tisseistä ja takapuolesta joten tämä muodokas tarkoittaa varmaan sitten sellaista läskimahaa jollaiseksi en aio ryhtyä edes mieheni vuoksi, pitäköön siis ihrakimppunsa. tietysti pidän automaattisesti lutkina naisia jotka vokottelee varattuja mutta mieshän se omista teoistaan on vastuussa.
No vaikka varsinkin toiset naiset tapaavat sanoa, että eiväthän he miehen vaimolle ole mitään velkaa... Niin kyllä minä suuresti kummastelen naisia, joilta puuttuu sen verta moraalia, selkärankaa ja solidaarisuutta, että haluavat koskea toisen omaan. Kaikkein uskomattomimmalta tuntuu, että edes miehen lapset ja heidän hyvinvointinsa ei kiinnosta näitä naisia.
Parisuhteessa elävät pettäjämiehet ovat sitten myös oma lukunsa...
Vastauksena kysymykseesi, ei noita asioita voi verrata.
Pidän kumpaakin täyspaskana. Oletan siis, että sinkkutyttö tiesi miehen olevan parisuhteessa.
No rehellisesti sanottuna varmaan molemmista, vaikka tajuaisinkin, että mies se paskiainen oikeasti on.