Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skenaario:Miehesi pettää muodokkaan sinkkunaisen kanssa..

Vierailija
04.03.2015 |

Kummasta ajattelet eniten negatiivisesti? Miehestäsi vaiko tätä nuorta sinkkutyttöä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti sanottuna varmaan molemmista, vaikka tajuaisinkin, että mies se paskiainen oikeasti on.

Vierailija
2/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras akka saisi kyytiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkkutyttö olisi tuttu , hänestä. Meillä on suuri yhteinen ystäväpiiri koska aloimme seurustelemaan jo teineinä, joten luultavasti tuttu sinkku olisi myös minun kaverini. Jos ei tuttu, miehestä.

Vierailija
4/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä, jos sinkkutyttö ei ole minulle tuttu. Jos olisi niin molemmista.

Vierailija
5/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista, enemmän miehestä kuitenkin.

Vierailija
6/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieras nainen ole minulle mitään velkaa. Enkä voi mitään sille, että joltain puuttuu käytöstavat tai kohteliaisuus. Mieheeni olisin pettynyt. Sillä onko nainen muodokas tai sinkku ei ole mitään väliä.

Vierailija
7/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muodokas koodisana läskille? Ajattelisin, että miksi hän on läski kun omaa aikaa olisi tehdä vaikka mitä. Hieman kateellisena siis sinkkuudesta ja ajasta.

Vierailija
8/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni, olen itse kurvikas oikeista kohdista eli tisseistä ja takapuolesta joten tämä muodokas tarkoittaa varmaan sitten sellaista läskimahaa jollaiseksi en aio ryhtyä edes mieheni vuoksi, pitäköön siis ihrakimppunsa. tietysti pidän automaattisesti lutkina naisia jotka vokottelee varattuja mutta mieshän se omista teoistaan on vastuussa.

Vierailija
9/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka varsinkin toiset naiset tapaavat sanoa, että eiväthän he miehen vaimolle ole mitään velkaa... Niin kyllä minä suuresti kummastelen naisia, joilta puuttuu sen verta moraalia, selkärankaa ja solidaarisuutta, että haluavat koskea toisen omaan. Kaikkein uskomattomimmalta tuntuu, että edes miehen lapset ja heidän hyvinvointinsa ei kiinnosta näitä naisia.
Parisuhteessa elävät pettäjämiehet ovat sitten myös oma lukunsa...
Vastauksena kysymykseesi, ei noita asioita voi verrata.

Vierailija
10/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kumpaakin täyspaskana. Oletan siis, että sinkkutyttö tiesi miehen olevan parisuhteessa.

Vierailija
11/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan molemmista

Vierailija
12/12 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat paskakasoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä