Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä seurustellut suomalaisen miehen kanssa.

Vierailija
19.03.2015 |

Mulla ei ole mitään suomalaisia miehiä vastaan, mutta koen suomalaisen kulttuurin ja varsinkin pariutumiskulttuurin jotenkin "vieraaksi" ja oudoksi. En siis ole valitsemalla valinnut ulkomaalaisia miehiä, en vain ole kokenut samastumista suomalaisiin. Tämä on mielestäni erikoinen ilmiö. Myös suuri osa kavereistani on ulkomaalaisia. Olen aina kokenut vieraat kulttuurit jotenkin omaksi ja suomalaisen vieraaksi. Musta on lapsesta asti tuntunut että olen syntynyt väärään maahan ja että mulla ei oikein ole juuria, koska en osaa samastua suomalaisuuteen tai koe itseäni suomalaisena. Sana "mamupatja" tuntuu todella pahalta, vaikka sillä yleensä tarkoitetaan arabien ja somaleiden yms. kanssa seurustelevia. En vaan ymmärrä mitä negatiivista mun valinnassa on. Löytyykö sielunsiskoja? Paskamyrskyä odotellessa. *kyyristyy ja avaa sateenvarjon*

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:07"]AP, sun tekstisi on kuin mun kynästä. Mustakin alkoi jo hyvin nuorena tuntua että olen syntynyt väärään maahaan ja noin 10- vuotiaana pidin itsestäänselvyytenä että menen naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Niin kävikin. Vuodet kului ja kipuilin oman juurettomuuteni kanssa. Kaipasin pois Suomesta, mutta olosuhteet estivät poismuuton. Vasta nyt noin 40-vuotiaana olen vihdoinkin oppinut tähän suomalaisuuteen. Olen vasta nyt jollain tapaa seesteytynyt ja alkanut nauttia perisuomalaisista asioista. Jollain tavalla tämä on vihdoinkin alkanut kodilta.
[/quote]

Voisitteko ystävällisesti selittää alapeukut? Ikäänkuin olisin ollut jotenkin itse syypää "väärään" kulttuuriin syntymiseen, kipuiluuni ja sopeutumisvaikeuksiini. Julmaa tuomita sellaisen asian perusteella, jolle en itse mahda mitään.

Nro 8

Vierailija
2/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:07"]AP, sun tekstisi on kuin mun kynästä. Mustakin alkoi jo hyvin nuorena tuntua että olen syntynyt väärään maahaan ja noin 10- vuotiaana pidin itsestäänselvyytenä että menen naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Niin kävikin. Vuodet kului ja kipuilin oman juurettomuuteni kanssa. Kaipasin pois Suomesta, mutta olosuhteet estivät poismuuton. Vasta nyt noin 40-vuotiaana olen vihdoinkin oppinut tähän suomalaisuuteen. Olen vasta nyt jollain tapaa seesteytynyt ja alkanut nauttia perisuomalaisista asioista. Jollain tavalla tämä on vihdoinkin alkanut kodilta.
[/quote]

Voisitteko ystävällisesti selittää alapeukut? Ikäänkuin olisin ollut jotenkin itse syypää "väärään" kulttuuriin syntymiseen, kipuiluuni ja sopeutumisvaikeuksiini. Julmaa tuomita sellaisen asian perusteella, jolle en itse mahda mitään.

Nro 8
[/quote]

Muuta sinäkin vaan kauas pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ap, että lähdet vaikka jihadistin vaimoksi syyriaan

siellä voi olla muutama ylikilokin, ei ne burkhan alta näy

Vierailija
4/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olisit lähtenyt jo ajat sitten. vai etkö osaa kieliä tarpeeksi?

Vierailija
5/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten helvettiin täältä.

Vierailija
8/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:53"]Muuta sitten helvettiin täältä.
[/quote]
Niin muutankin, heti kun olen saanut mun ilmaisen koulutuksen loppuun.
Ap

Vierailija
9/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet tuntuvat todella ylimielisiltä ja itserakkailta ja odottavat naiselta itsensä vähättelyä, anteeksipyytelyä ja ajattelevat että naisen täytyy jotenkin "korvata" seurustelu miehelle. 

Vierailija
10/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta pois täältä. Toitko elätin tänne?

Vierailija
11/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:59"]

Suomalaiset miehet tuntuvat todella ylimielisiltä ja itserakkailta ja odottavat naiselta itsensä vähättelyä, anteeksipyytelyä ja ajattelevat että naisen täytyy jotenkin "korvata" seurustelu miehelle. 

[/quote]toisin kuin ulkomailla =D

http://www.vauva.fi/keskustelu/3948128/ketju/italiassa_nainen_on_miehen_omaisuutta_naisen_saa_vaikka_tappaa

Vierailija
12/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sun tekstisi on kuin mun kynästä. Mustakin alkoi jo hyvin nuorena tuntua että olen syntynyt väärään maahaan ja noin 10- vuotiaana pidin itsestäänselvyytenä että menen naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Niin kävikin. Vuodet kului ja kipuilin oman juurettomuuteni kanssa. Kaipasin pois Suomesta, mutta olosuhteet estivät poismuuton. Vasta nyt noin 40-vuotiaana olen vihdoinkin oppinut tähän suomalaisuuteen. Olen vasta nyt jollain tapaa seesteytynyt ja alkanut nauttia perisuomalaisista asioista. Jollain tavalla tämä on vihdoinkin alkanut kodilta.

Vierailija
13/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten äkkiä pois suomesta, kun suomalais miehet ovat mukamas, niin huonoja..ovathan hekin maksaneet koulutuksestasi, jota äsken mainostit ja muut kulut, joita susta on kertynyt, mitäs ne muut ovat tehneet?.

Vierailija
14/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:05"]Mikset muuta pois täältä. Toitko elätin tänne?
[/quote]
En ole tuonut mitään elättejä, enkä elätä ketään. Ihan Suomessa olen tutustunut, ja esimerkiksi kaksi ex-miestäni ovat molemmat yrittäjiä Suomessa. Toisen kanssa ollaan vielä ystäviä ja usein naureskellaan että hän maksaa älyttömillä veroillaan mun opiskelun.
Ap

Vierailija
15/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä etuudet kelpaa ja nyhdetään niitä valittaen samalla miten paska maa tämä on. Samalla ollaan kaikenmaailman mutiaisten patjana. Hyi oksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi