Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhaajat nyt jo aikamiehiä

Vierailija
04.03.2015 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jarruvaijerin irrottaneet heräävät joka ikinen yö hikisenä hirveisiin painajaisiin.

Toivon että noilla paskiaisilla on lyhyt ja iloton elämä.

Toivon että joka ikisen ilonpilkahduksen pilaa muisto siitä mitä kerran tekivät.

Toivon että puhuvat joskus humalassa ohi suunsa, joku kuulee ja oikeus tapahtuu tavalla tai toisella. Mieluummin sillä toisella.

Vierailija
22/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"]

Tuollaista ei saisi tapahtua. Tekijät eivät varmasti tajunneet mitä seuraa. Ovat varmasti itsekin kärsineet asiasta joka päivä. Opettajat eivät puutu kiusaamiseen, ajattelevat vaan, että opetus on heidän työtään ei muu. Kuri kouluihin takaisin. Lapsensa menettäneelle äidille paljon voimia, tuska on ollut varmasti kauhea eikä se koskaan lopu.

[/quote]Ja blaablaablaa. Tekijät eivät varmasti tajunneet - ovat varmasti itsekin kärsineet....siis uskomatonta bullshitia jotkut viitsii länkyttää. Kas kun kiusaajat eivät ole tajunneet hakea korvausta suunnattomasta kärsimyksestään, minkä tää raukkamainen kiusattu heille varmasti aiheutti.  

Mistä ihmeestä sinä nämä niin varmasti tiedät. Ne kiusaajat, jotka minä tunnen, nauttisivat tilanteesta suunnattomasti. Sehän kiusaamisen perustarkotuskin on: tulla itse näkyväksi, niin merkitykselliseksi, et kiusattu tappaa itsensä - mun mielipiteellä on siis väliä! Noin ajattelee kiusaaja. Varmasti.

[/quote]

Jäikö lääkkeet ottamatta tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi