Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa aborttiin

Vierailija
03.02.2015 |

Olen 2 vuotta ollut mieheni kanssa yhdessä, ja päätettiin että tehdään lapsi. Pari kierrosta meni kunnes tärppäsi. Mies kuitenkin ilmoitti, että jos en tee aborttia, hän jättää mut. En tiedä mitä tehdä, en halua jäädä yksinhuoltajaksi, olen aika nuorikin vielä (21v), mulla ei ole työpaikkaa ei mitään. En halua muuttaa johonkin kerrostalokaksioon, nyt kun meillä on miehen ihana iso omakotitalo. Pilaanko elämäni jos pidän lapsen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pilaa. Vuoden kuluttua mietit kauhulla että meinasit tappaa rakkaimpasi jonkun idiootin miehen takia.

Vierailija
2/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi ja eroa tuollaisesta siasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies kuulosta säilyttämisen (saati sitten rakastamisen) arvoiselta! Mieti ihan vain itsesi ja lapsesi kannalta haluatko lapsen, mutta jätä mies joka tapauksessa :/

Vierailija
4/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi, jätä mies. 

Vierailija
5/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK-talo ja kusipää äijä vs. Alunperin toivottu vauva, lapsi, jonka kasvua saat olla seuraamassa ja ohjaamassa. Ei tartte kahdesti miettiä, vaikka sitten alkuun asuisittekin kaksiossa. Lapsen kasvun ohessa voit opiskeli itsellesi mieleisen ammatin ja ehkä jonain päivänä löytää, jossei nyt unelmien prinssiä, niin ainakin luotettavan sanansa mittaisen MIEHEN, jonka kanssa voi jopa säkenöidä!

Vierailija
6/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat.

Vierailija
7/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti ja jätä tuollainen "mies", ansaitset saada kunnon perheen sitten vanhempana oikean miehen kanssa.

Vierailija
8/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarisukupolven vastuunkantoa! Älä teetä aborttia, hanki parempi mies.

T. mies

Vierailija
9/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarisukupolven vastuunkantoa! Älä teetä aborttia, hanki parempi mies.

T. mies

Vierailija
10/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa luotettava mies, ensin sovitaan ja sitten kielletään.

Vierailija
11/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miteen ihmessä mies perusteli sitä että halusi lapsen, ilman ehkäisyä sekstailitte ja sitten yhtäkkiä ei haluakaan? :O En voi käsittää!!! Kerro tilanteest miehen omalle äidille ja pyydä puhumaan pojalleen järkeä.. Hakeutukaa pariterapiaan, JOS haluat miehen kanssa jatkaa. 

Vierailija
12/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia miehen pakottamana! Selviät kyllä yksin lapsen kanssa. Voihan olla, että miehesi "jänisti" ja puhuu siksi kuin idiootti. Ehkä hänen mieli muuttuu kun saa vähän miettiä. Jos olisi minun mieheni niin saisi kenkää.

Vierailija
13/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]Miteen ihmessä mies perusteli sitä että halusi lapsen, ilman ehkäisyä sekstailitte ja sitten yhtäkkiä ei haluakaan? :O En voi käsittää!!! Kerro tilanteest miehen omalle äidille ja pyydä puhumaan pojalleen järkeä.. Hakeutukaa pariterapiaan, JOS haluat miehen kanssa jatkaa. 
[/quote]

Haluan jatkaa, mies ei vaan suostu asiasta keskustelemaan. En saa edes nukutuksi, itken vain :( mies puhui paljon lapsesta ja tuntui haluavan sitä melkein enemmän kuin mä, mutta nyt kun tilanne on todellinen, hän muuttikin mielensä. Ei kuulemma ole valmis isäksi, ja haluaa sittenkin nauttia mun kanssa vielä kahdestaan olosta.

Vierailija
14/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu molemmista, ja etsi se MIES jonka kanssa se perhe kannattaa oikeasti perustaa. Jos jostain syystä kuitenkin tuohon suhteeseen jäät, ilmoitat kylmästi että se on tästä eteenpäin mies joka hoitaa ehkäisyn, koska ei niitä lapsiakaan halua.

Vierailija
15/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14=ap

Vierailija
16/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia! Jos mies tosiaan heittää sut pihalle niin ei voi mitään.
Meillä on nyt 3 kk vauva, jota mies ei halunnut. Raskausaika oli kamalaa kun mies ei ollut tukena, loppuvaiheessa rupesi jonkin verran osoittamaan kiinnostusta tulevaa lasta kohtaan. Synnytyksessä oli mukana ja itki kun lapsi syntyi. Mies rakastaa lastaan.
Jos jäät yksin raskausaikana niin koita vain keksiä itsellesi mukavaa tekemistä ettet murehdi yksin. Kun vihdoin lapsi syntyy unohtuu se mies kun tajuat kuinka rakas lapsi on! Tsemppiä!

Vierailija
17/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sukulaisille miten asia meni. Siinä on _pojalla_ selittämistä vanhemmilleen. Vaikka mikä pupu iskisi pöksyyn, ei noin tehdä! Tottakai pidät lapsen, muutoin katkeroidut.

Vierailija
18/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]Miteen ihmessä mies perusteli sitä että halusi lapsen, ilman ehkäisyä sekstailitte ja sitten yhtäkkiä ei haluakaan? :O En voi käsittää!!! Kerro tilanteest miehen omalle äidille ja pyydä puhumaan pojalleen järkeä.. Hakeutukaa pariterapiaan, JOS haluat miehen kanssa jatkaa.  [/quote] Haluan jatkaa, mies ei vaan suostu asiasta keskustelemaan. En saa edes nukutuksi, itken vain :( mies puhui paljon lapsesta ja tuntui haluavan sitä melkein enemmän kuin mä, mutta nyt kun tilanne on todellinen, hän muuttikin mielensä. Ei kuulemma ole valmis isäksi, ja haluaa sittenkin nauttia mun kanssa vielä kahdestaan olosta.

[/quote]

Oikeasti, puhu tuon miehesi omalle äidille ja isälle. Kerro koko tarina. Uskon että äiti ottaa puolesi ja poika kuuntelee tässä tilanteessa paremmin äitiään ja isäänsä. Ehkä isälläänkin on ollut pelkoja aikanaan? Osaisi antaa pojalle isällisiä neuvoja? Ja hakeudu pariterapiaan. Terveyskeskuksesta voit myös pyytää kriisityöntekijän aikaa ihan itsellesi, sillä tuo on sinulle nyt kriisitilanne ja päätös pitää tehdä aika pian. Terapeutin kanssa juttelu voisi selkeyttää omia ajatuksiasi ja sitä, mitä sinä haluat. Tsemppiä Ap!

Vierailija
19/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ammatti, työpaikka, parisuhde ja koti.
Sitten lapsi.

Vierailija
20/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonhan tuolla vauvakuumepalstoilla mammat puhuu, että miestä joutuu hieman suostuttelemaan lastentekoon. Lopputulos on usein sitten tämä ja yksinhuoltajuus.

Ap:n tilanteessa itse tekisin abortin ja pistäisin ukon vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi