Mies tuli uuden naisensa kanssa tänne leikkimään lasten kanssa
Ai vittu kun vituttaa piti lähteä toiseen huoneeseen, en jaksa kattoa tota yhtään ja arvatkaa vaan, se uusi nainen on joku 175cm hoikka isotissinen blondi jolla ei ole yhtään lasta nyt tuolla leikkii mun lasten kanssa ja hihittää ja argh mies olisi saanut lapset viikonlopuksi mutta tuli nyt ex-tempore ton bimbon typyn kanssa ja lapset ehti innostua että isi isi.. Vituttaa!
Kommentit (43)
Koeta kestää, ap.
Lopulta on varmaankin ihan hyvä olla väleissä. Mitään et miehesi naisvalinnalle voi, ja pikaiselle suhteen alulle. Anna olla ja katso, miten menee. Vaikka tekisi mieli puhista liian nopeasta tutustuttamisesta, niin ehkä parempi antaa olla?
Tosin, jos mies olisi halunnut hoitaa tilanteen fiksusti, niin olisihan sitä voinut keskustella sinun kanssa ennen kuin tutustuttaa uuden naisen lapsiin, etenkin kun se tapahtuu sinun kodissasi. Ei kai ne nyt kuitenkaan enää ekan kerran jälkeen aio siellä lasten tapaamisia hoitaa?
Huippua, saisimpi itsekin jonkun superkauniin naisen ja pääsis vielä jotenkin exille sitä esittelemään.
Ootko AP itse pitänyt miesystäväsi vielä ulkona lastenne elämäntä? Jos meinaan leikit hänen ja lastesi kanssa jo kotia niin hassua ettei exäsi saisi tehdä samaa :D Sen kyllä ymmärrän että ärsyttää kun ilmoittamatta pamahtivat paikalle.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:13"]
Ootko AP itse pitänyt miesystäväsi vielä ulkona lastenne elämäntä? Jos meinaan leikit hänen ja lastesi kanssa jo kotia niin hassua ettei exäsi saisi tehdä samaa :D Sen kyllä ymmärrän että ärsyttää kun ilmoittamatta pamahtivat paikalle.
[/quote]
Kyllähän mieskin kotia saa leikkia mutta oikeesti, kuukausi erosta ja mies pamauttaa exänsä luokse uuden naisen kanssa. Joo ei oikein hyvä lastenkaan takia. Kyllä täytyy vähän tahdikkuutta olla.
Jos tama ei ole jonkun teinin kirjoittama provo niin vahvistaa vain mielipidettani etta lastentekoon pitaisi olla joku tutkinto ja lupa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:13"]Ootko AP itse pitänyt miesystäväsi vielä ulkona lastenne elämäntä? Jos meinaan leikit hänen ja lastesi kanssa jo kotia niin hassua ettei exäsi saisi tehdä samaa :D Sen kyllä ymmärrän että ärsyttää kun ilmoittamatta pamahtivat paikalle.
[/quote]
Joo ollaan aina tavattu muualla, lapsilla ei ole aavistustakaan, on kyllä tavannut miehen (siis joskus vuosi sitten) mutta aina ollut äidin lapsuudenkaveri..
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:20"]Jos tama ei ole jonkun teinin kirjoittama provo niin vahvistaa vain mielipidettani etta lastentekoon pitaisi olla joku tutkinto ja lupa.
[/quote]
Kuinkakohan korkea tutkinto tulisi olla? Meinaan, on mullakin maisterin paperit - pitäiskö lukea tohtoriksi?
Ap
Mies tuli ihan varmasti vaan näyttelemään uutta naista. "Kato mulla on jo tällanen, mulla menee niiiiin hyvin ja oon niiiiiiiiiiiiiiin onnellinen".
Mä en olis sitä naista välttis sisälle päästänyt. Outo tilanne.
siis minkäikäisiä olette? en ikinä päästäisi omaan kotiini ihmisiä, jotka eivät ole ystäviäni tai sukulaisia
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:42"]Tarkoitat varmaan ex-mies?
[/quote]
Joo siis ex-mies :D herranjestas.. Mutta erosta ei ole pitkä aika, alle kuukausi, ja nyt jo uuden naisen esittelee lapsille.. Ja tuo tänne!
Ap
Saathan sinäkin hiuksesi blondatra ja ottaa etumukseen täytettä, jos se parantaa itsetuntoasi. Pituudelle on hankalampi tehdä mitään.
Toivottavasti et sitä vittua huutele arkielämässä yhtä vapaasti kuin tänne kirjoittaessa. Noloa, vittu.
Sinkulla on oikeus seurustella. Aika nopeasti esittelee lapsille tosin. Ei se blondi varmaan siinä mielessä saalis ole, että on toisen jämiin joutunut tyytymään.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:42"]Tarkoitat varmaan ex-mies?
[/quote]
Joo siis ex-mies :D herranjestas.. Mutta erosta ei ole pitkä aika, alle kuukausi, ja nyt jo uuden naisen esittelee lapsille.. Ja tuo tänne!
Ap
[/quote]
Mun mielestä sulla on oikeus sanoa exällesi että ei tuo sitä uutta naista teille tai olla päästämättä sisään, kuukausi erosta ja jo uusi nainen ja jo nyt esittelee lapsille??
Onneksi pääsit hirveästä törppömiehestä eroon. Vai millainen ihminen tuo tuoreen ex-puolisonsa ja lastensa luo kuukauden kuluttua erosta uuden naisen? Sanot tästä lähtien, että mies ei tuo lupaa kysymättä sinun kotiisi vieraita ihmisiä.
Kyllä on kusipäinen mies. Jaksuja, ap.
Ei se blondi nainenkaan vaikuta kovinkaan fiksulta. Kaksi törppöä yhdessä. Yrittääköhän mies loukata/kostaa Ap:lle välittämättä lasten tuntemuksista?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:45"]siis minkäikäisiä olette? en ikinä päästäisi omaan kotiini ihmisiä, jotka eivät ole ystäviäni tai sukulaisia
[/quote]
Olen 31, mies pari vuotta nuorempi, lapset ihan pieniä, molemmat siis soitti ovikelloa ja oli oven takana, ei ollu ilmottanu mitään etukäteen, halusivat antaa jonkun traktorin nyt eikä jaksanut odottaa viikonloppuun, sanoin että tulkaa vaan sisälle mut en tajunnut kuinka paljon toi ärsyttää kun näkee ton naisen leikkimässä lasten kanssa..
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:05"]Må olisin esittänyt herttaista ja mukavaa ex vaimoa ihan piruuttani ja hakannut tyynyn ja huutanu perkelettä vasta jälkeenpäin, olisipa ukko nähnyt mitä menetti ja uus suttura olis nähny ettei ikinä yllä mun tasolle :-)
[/quote]
Emmä sitää vihaa näyttänytkään vaan tänne tulin vihoittelemaan, keitin kahviakin!
Ap