Mies tuli uuden naisensa kanssa tänne leikkimään lasten kanssa
Ai vittu kun vituttaa piti lähteä toiseen huoneeseen, en jaksa kattoa tota yhtään ja arvatkaa vaan, se uusi nainen on joku 175cm hoikka isotissinen blondi jolla ei ole yhtään lasta nyt tuolla leikkii mun lasten kanssa ja hihittää ja argh mies olisi saanut lapset viikonlopuksi mutta tuli nyt ex-tempore ton bimbon typyn kanssa ja lapset ehti innostua että isi isi.. Vituttaa!
Kommentit (43)
Mies on tehnyt eroa pidempään kuin sinä? Jos erosta on kuukausi, niin olettehan te yhdessäkin sitä sunnitelleet jo pidempään. Miehellä on ollut se nainen messissä jo aikojen alusta eli ei välttämättä liian nopeasti esittele. Ties vaikka olisi tuntenut naisen jo kaksi vuotta.
Kumpi oli aloitteellinen erossa? Jos ap niin mies näpäyttää tuolla blondilla ja hyvin taisi onnistuakin :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:03"]Upeaa, että isä tahtoo olla mukana lasten elämässä, vaikka ex-vaimo onkin ääliö.
[/quote]
Olisi tullut sit yksin ja edes ilmottanut etukäteen.. Siis tavallaan ymmärrän miestä koska tää nainen on ollu vähän pidempään kuvioissa mukana (esim. yksi syy eroon) että ajatteli varmaan että se on ihan ok, kun tunnen naisen jollain tasolla, aika huonosti kylläkin eikä lapset tunne, ja koska se eroajatus tuli multa eikä mulla oo mitään tunteita tota miestä kohtaan niin ajatteli varmaan että se on ihan okei tulla tänne? Koska en usko että kostoksi olisi tullut, on meillä hyvät välit.
Ap
Mustasukkaisuus on tosiaan ruma tunne.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:46"]Saathan sinäkin hiuksesi blondatra ja ottaa etumukseen täytettä, jos se parantaa itsetuntoasi. Pituudelle on hankalampi tehdä mitään.
Toivottavasti et sitä vittua huutele arkielämässä yhtä vapaasti kuin tänne kirjoittaessa. Noloa, vittu.
[/quote]
Tuo sun kirjotukses se nolo vasta onkin ohis
Siis sun kotiin vai tulivat? Sulla on oikeus käskeä lähtemään, ei niillä ole oikeutta tunkeutua sun kotiisi, jos et itse halua.
Voi helvetti sentään... ei ole sillä naisellekaan ihan kaikki palikat päässä kohdallaan...
Ja kyllä se tietää että mäkin olen alkanut tapailemaan toista, joka on ollut mun hyvä ystävä jo lapsuudesta. Tavallaan liiton loppuvaiheessa molemmilla oli jo "uudet", siis ei mitään romanttista ainakaan mun osalta vaan käytiin mm. museossa ja ostamassa uusi sohva ton lapsuudenystävän kanssa, siis ihan mitä kaverit tekevät.. Nyt sitten vasta alettu tapailemaan eron jälkeen. En ole ihan varma missä vaiheessa toi nainen tuli mutta siis oli kanssa kuvioissa ennen eroa, en tiedä siis kuinka kauan ennen eroa. Ja mitä tekivät.
Ap
Mies ei ole kovin fiksu, onko se nyt niin paha sinun kannaltasi nähdä sekin ihan oikeasti silmien edessä. Ei ainakaan ala ero harmittamaan myöhemmin, kun mietit tätäkin tilannetta. Lasten kannalta on mielestäni parempi, että isä toi uuden naisen lasten omaan kotiin tutustumaan lapsiinsa eikä yllärinä esitellyt viikonloppuna omassa kodissaan. Toimii edes lastensa parhaaksi, jos ei muuten mikään älyn jättiläinen olekaan....
Mutta erottiin kavereina ja ero kesti pitkään, muutossa kesti yms ei ollut mitään riitaisaa eroa että ulos ja nyt! Se vaan harmittaa kun näkee ton tyhmän naisen leikkimässä mun lasten kanssa.. Jos lapset ei olisi täällä niin ei mulla olisi mitään ongelmaa juoda noitten kanssa kahvia ja jutella miten niillä menee mut toi nainen leikkii mun lasten kanssa ja se lapsi nauraa sille ja toi nainen hihittää ku mikäkin bimbo ja katson sitä ehkä sitten mustasukkaisena tai jotain, en halua että se on mun lasten kanssa tekemisissä :D
Ap
Koita ottaa asia esille miehen kanssa, että onkohan se lasten kannalta vielä hyvä tutustuttaa uusiin. Vaikka te olisitte tehneet eroa pitkään, lapset eivät!!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:59"]
Ainiin, ja paras oli se kun mies tuli sanomaan et "pystyt nyt tutustua ______:aan." Siis tohon uuteen blondiin.. En kuule halua, Ap
[/quote]
Mikset halua tutustua? Moni nainen narisee, kun ei tunne ollenkaan naista, jonka luona lapset ovat etävanhemman viikonloppuina.
[/quote]
No hei haloo! Tää naiben on joku laastari suhde minkä ap:n exä on tavannut kuukausi eron jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:24"]Koita ottaa asia esille miehen kanssa, että onkohan se lasten kannalta vielä hyvä tutustuttaa uusiin. Vaikka te olisitte tehneet eroa pitkään, lapset eivät!!
[/quote]
Joo tätä mietinkin, ei mulla tulis mieleenkään tutustuttaa lapsia uuteen vielä, sit kun toi nainen on ihan törkeen tyhmä ja outo ni en usko että toi tulee edes kestämään, miksi siis tutustuttaa??
Ap
Kukahan tässä loppujen lopuksi bimbo on, se blondi vai Ap?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"]
Se vaan harmittaa kun näkee ton tyhmän naisen leikkimässä mun lasten kanssa..
[/quote]
Niin olet mustasukkainen sille kauniille naiselle sen tulevasta asemasta lastesi elämässä. Mieti kannattaako sitä tunnetta ruokkia vai antaa sen mennä menojaan.
Siis kuka nainen änkeytyy miehensä exn kotiin?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"]
Mutta erottiin kavereina ja ero kesti pitkään, muutossa kesti yms ei ollut mitään riitaisaa eroa että ulos ja nyt! Se vaan harmittaa kun näkee ton tyhmän naisen leikkimässä mun lasten kanssa.. Jos lapset ei olisi täällä niin ei mulla olisi mitään ongelmaa juoda noitten kanssa kahvia ja jutella miten niillä menee mut toi nainen leikkii mun lasten kanssa ja se lapsi nauraa sille ja toi nainen hihittää ku mikäkin bimbo ja katson sitä ehkä sitten mustasukkaisena tai jotain, en halua että se on mun lasten kanssa tekemisissä :D Ap
[/quote]Ne ovat teidän lapsia, eivät sinun. Opettele se, niin jo helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:39"]Ai vittu kun vituttaa piti lähteä toiseen huoneeseen, en jaksa kattoa tota yhtään ja arvatkaa vaan, se uusi nainen on joku 175cm hoikka isotissinen blondi jolla ei ole yhtään lasta nyt tuolla leikkii mun lasten kanssa ja hihittää ja argh mies olisi saanut lapset viikonlopuksi mutta tuli nyt ex-tempore ton bimbon typyn kanssa ja lapset ehti innostua että isi isi.. Vituttaa!
[/quote]
Näin se vaan menee, vanha kurppa vaihtoon ja uutta tuoretta tilalle.
Tv.mies
Må olisin esittänyt herttaista ja mukavaa ex vaimoa ihan piruuttani ja hakannut tyynyn ja huutanu perkelettä vasta jälkeenpäin, olisipa ukko nähnyt mitä menetti ja uus suttura olis nähny ettei ikinä yllä mun tasolle :-)
Upeaa, että isä tahtoo olla mukana lasten elämässä, vaikka ex-vaimo onkin ääliö.