Oletko niellyt?
Omasta vai miehen pyynnöstä?
Mä tein sen eilen ekaa kertaa, itse vaadin saada! N35
Kommentit (79)
Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]
Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :)
[/quote]
Kovinkin totta turiset.
M42
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:38"]
Joo, aina, ei oikeastaan ole koskaan tullut muu vaihtoehto edes mieleen. Mukavaa, siistiä ja helppoa. Miehet olleet kieltämättä aina ihan onnenensa kukkuloilla ja ylistäneet mua luksusnaiseksi, rehellisesti sanoen en ymmärrä mikä siinä on niin iso juttu joillekin :D
[/quote]
Ihana nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :)
[/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?" 
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :) [/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?"
[/quote]
Joo, tajusin, ja edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin kirjoitin. On naisia jotka ei ota ollenkaan suihin, ja on naisia jotka ottaa, mutta ei halua niellä. Sitten on niitä, jotka nielee mielellään ja niille miehet (myös ja usein ne hyvät perheenisät) maksaa ihan vaan siitä isot rahat. Tiedän, koska on sekä omaa kokemusta että monta kaveria tienannut isosti just sillä nielemisellä - SE just on monille miehille SE juttu. Ei pelkkä lakoninen lutkuttaminen ;)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :) [/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?"
[/quote]
Joo, tajusin, ja edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin kirjoitin. On naisia jotka ei ota ollenkaan suihin, ja on naisia jotka ottaa, mutta ei halua niellä. Sitten on niitä, jotka nielee mielellään ja niille miehet (myös ja usein ne hyvät perheenisät) maksaa ihan vaan siitä isot rahat. Tiedän, koska on sekä omaa kokemusta että monta kaveria tienannut isosti just sillä nielemisellä - SE just on monille miehille SE juttu. Ei pelkkä lakoninen lutkuttaminen ;)
[/quote] Aha. No jos tuo on kynnyskysymys niin ei oo kovin kummoiset arvot miehellä, jos pitää vieraisiin lähteä pelkän nielemisen takia. Itse nielen, koska on helpompaa niin, kuin sylkeä pois. Jos joku ei halua niellä, ymmärrän senkin. Sulle se tuntuu olevan joku naisen alistamisjuttu, siltä se voi tuntua myös naisesta, joka ei halua niellä. 
Phyh, yhdenkään miehen ei kuuluisi tyytyä naiseen joka ei niele. Ihme, että niin helvetin moni tyytyy - ja sitten netissä seksipalstoilla etsitään niitä imijöitä. Joille usein vielä maksetaan ihan pirusti. Aktista, jonka moni normaali nainen suorittaa ihan rutiinina parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"]
[/quote]
[/quote] Aha. No jos tuo on kynnyskysymys niin ei oo kovin kummoiset arvot miehellä, jos pitää vieraisiin lähteä pelkän nielemisen takia. Itse nielen, koska on helpompaa niin, kuin sylkeä pois. Jos joku ei halua niellä, ymmärrän senkin. Sulle se tuntuu olevan joku naisen alistamisjuttu, siltä se voi tuntua myös naisesta, joka ei halua niellä.
[/quote] Nyt huomasinkin, että olet ilmeisesti nainen itsekin. Mutta jokatapauksessa, pienestä on kiinni, jos tuon takia pitää pettää, että jättää nielemättä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :) [/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?" [/quote] Joo, tajusin, ja edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin kirjoitin. On naisia jotka ei ota ollenkaan suihin, ja on naisia jotka ottaa, mutta ei halua niellä. Sitten on niitä, jotka nielee mielellään ja niille miehet (myös ja usein ne hyvät perheenisät) maksaa ihan vaan siitä isot rahat. Tiedän, koska on sekä omaa kokemusta että monta kaveria tienannut isosti just sillä nielemisellä - SE just on monille miehille SE juttu. Ei pelkkä lakoninen lutkuttaminen ;) [/quote] Aha. No jos tuo on kynnyskysymys niin ei oo kovin kummoiset arvot miehellä, jos pitää vieraisiin lähteä pelkän nielemisen takia. Itse nielen, koska on helpompaa niin, kuin sylkeä pois. Jos joku ei halua niellä, ymmärrän senkin. Sulle se tuntuu olevan joku naisen alistamisjuttu, siltä se voi tuntua myös naisesta, joka ei halua niellä.
[/quote]
Eihän se kaikille ole kynnyskysymys, en ole niin väittänytkään. Joillekin on - silloin parisuhde loppuu siihen. Jotkut miehet taas ei ole (valitettavasti) näin suoria, vaan käyvät salaa vieraissa ja uskottelevat naiselle että nielemättömyys on ok. Jotkut miehet taas eivät kaipaa koko hommaa, onhan niitä estyneitä ja epäseksuaalisia miehiäkin. Enkä missään nimessä sanonut, että kenenkään pitäis tehdä mitään vastoin tahtoaan, ärsyttää vaan nämä naiivit "ei mun mies edes haluis persettä/että nielen" - kun samalla tiedän, että sama mies maksaa satasiamulle/kaverilleni syväkurkusta+nielemisestä sekä anaalista.
No jos en edes osaa ottanut suihin niin mitäs luulisit...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:40"]
Ei kumpikaan pyydä, totta kai nielen jos mies tulee suuhuni. N20
[/quote]
sama täällä. N20 myös
Tänne näköjään on tullut kirjoittamaan ainoastaan nielijät. En todekkakaan usko, että suurin osa nielee. En niele sillä maku on ollut kamala ja myös koostumus oksennusrefleksin herättävä silloin joskus, kun olen suuhun lastit ottanut.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:25"]
Tänne näköjään on tullut kirjoittamaan ainoastaan nielijät. En todekkakaan usko, että suurin osa nielee. En niele sillä maku on ollut kamala ja myös koostumus oksennusrefleksin herättävä silloin joskus, kun olen suuhun lastit ottanut.
[/quote]
Vahvistan näkemyksesi, että todellakaan ei suurin osa niele, Ja se on meidän nielemistä rakastavien onni :D
- se mm. kämpän ja auton nielemisellä tienannut :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :) [/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?" [/quote] Joo, tajusin, ja edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin kirjoitin. On naisia jotka ei ota ollenkaan suihin, ja on naisia jotka ottaa, mutta ei halua niellä. Sitten on niitä, jotka nielee mielellään ja niille miehet (myös ja usein ne hyvät perheenisät) maksaa ihan vaan siitä isot rahat. Tiedän, koska on sekä omaa kokemusta että monta kaveria tienannut isosti just sillä nielemisellä - SE just on monille miehille SE juttu. Ei pelkkä lakoninen lutkuttaminen ;) [/quote] Aha. No jos tuo on kynnyskysymys niin ei oo kovin kummoiset arvot miehellä, jos pitää vieraisiin lähteä pelkän nielemisen takia. Itse nielen, koska on helpompaa niin, kuin sylkeä pois. Jos joku ei halua niellä, ymmärrän senkin. Sulle se tuntuu olevan joku naisen alistamisjuttu, siltä se voi tuntua myös naisesta, joka ei halua niellä.
[/quote]
Eihän se kaikille ole kynnyskysymys, en ole niin väittänytkään. Joillekin on - silloin parisuhde loppuu siihen. Jotkut miehet taas ei ole (valitettavasti) näin suoria, vaan käyvät salaa vieraissa ja uskottelevat naiselle että nielemättömyys on ok. Jotkut miehet taas eivät kaipaa koko hommaa, onhan niitä estyneitä ja epäseksuaalisia miehiäkin. Enkä missään nimessä sanonut, että kenenkään pitäis tehdä mitään vastoin tahtoaan, ärsyttää vaan nämä naiivit "ei mun mies edes haluis persettä/että nielen" - kun samalla tiedän, että sama mies maksaa satasiamulle/kaverilleni  syväkurkusta+nielemisestä sekä anaalista.
[/quote] Mitä näiden naiivien ja tyhmien vaimojen ja tyttöystävien pitäisi sitten tehdä kuin uskoa miestään? Miehet siinä väärin tekevät, jos valehtelevat ja sitten menevät vielä hoidattamaan itsensä muualle.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:18"]
No jos en edes osaa ottanut suihin niin mitäs luulisit...
[/quote]
Neuvo nro 1: jos leikit edes tyttöystävää niin opettele ottamaan suihin !
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:09"]
[/quote]
Eihän se kaikille ole kynnyskysymys, en ole niin väittänytkään. Joillekin on - silloin parisuhde loppuu siihen. Jotkut miehet taas ei ole (valitettavasti) näin suoria, vaan käyvät salaa vieraissa ja uskottelevat naiselle että nielemättömyys on ok. Jotkut miehet taas eivät kaipaa koko hommaa, onhan niitä estyneitä ja epäseksuaalisia miehiäkin. Enkä missään nimessä sanonut, että kenenkään pitäis tehdä mitään vastoin tahtoaan, ärsyttää vaan nämä naiivit "ei mun mies edes haluis persettä/että nielen" - kun samalla tiedän, että sama mies maksaa satasiamulle/kaverilleni syväkurkusta+nielemisestä sekä anaalista.
[/quote]
Miksi alapeukut? Harvinaisen totta puhui tällä palstalla tuo kommentoija.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:56"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]Oikeesti niin naurattaa nämä "hyi vittu en niele"-mammat, jotka lisäksi sitten vielä olettaa, että se "kiltti ja tuttu" oma tossutettu mies siihen tyytyy.. Eikä hae imuja muualta. Näin se vaan on mammat poloiset, ja vain tyhmät, jotka eivät jälkiään osaa peitellä, jäävät tästä kiinni. Hyvätuloiset ja fiksut perheenisät siis eivät jää. Mammaa viedään 6-0..Tai toisaalta, ehkä se on lopulta kaikkien hyväksi, rajoittunut "hyi spermaa"-mamma välttyy painostukselta suuseksiin/imemiseen, saa uskotella itselleen "ei mun mies ees haluis!!", mies saa sitä kyytiä mitä tahtookin, ja seksuaalisesti avoin ja halukas imuttaja, tietämissäni tapauksissa varsin usein horny yh ;), saa kunnon rahat. Win-win. Näin se maailma pyörii :) [/quote] Puhuttiin nyt nielemisestä, ei yleisesti suuseksin antamisesta. Tähän ketjuun vastanneet todennäköisesti antavat suuseksiä miehilleen, sillä kysymys kuului: "nieletkö?" [/quote] Joo, tajusin, ja edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin kirjoitin. On naisia jotka ei ota ollenkaan suihin, ja on naisia jotka ottaa, mutta ei halua niellä. Sitten on niitä, jotka nielee mielellään ja niille miehet (myös ja usein ne hyvät perheenisät) maksaa ihan vaan siitä isot rahat. Tiedän, koska on sekä omaa kokemusta että monta kaveria tienannut isosti just sillä nielemisellä - SE just on monille miehille SE juttu. Ei pelkkä lakoninen lutkuttaminen ;) [/quote] Aha. No jos tuo on kynnyskysymys niin ei oo kovin kummoiset arvot miehellä, jos pitää vieraisiin lähteä pelkän nielemisen takia. Itse nielen, koska on helpompaa niin, kuin sylkeä pois. Jos joku ei halua niellä, ymmärrän senkin. Sulle se tuntuu olevan joku naisen alistamisjuttu, siltä se voi tuntua myös naisesta, joka ei halua niellä. [/quote] Eihän se kaikille ole kynnyskysymys, en ole niin väittänytkään. Joillekin on - silloin parisuhde loppuu siihen. Jotkut miehet taas ei ole (valitettavasti) näin suoria, vaan käyvät salaa vieraissa ja uskottelevat naiselle että nielemättömyys on ok. Jotkut miehet taas eivät kaipaa koko hommaa, onhan niitä estyneitä ja epäseksuaalisia miehiäkin. Enkä missään nimessä sanonut, että kenenkään pitäis tehdä mitään vastoin tahtoaan, ärsyttää vaan nämä naiivit "ei mun mies edes haluis persettä/että nielen" - kun samalla tiedän, että sama mies maksaa satasiamulle/kaverilleni syväkurkusta+nielemisestä sekä anaalista. [/quote] Mitä näiden naiivien ja tyhmien vaimojen ja tyttöystävien pitäisi sitten tehdä kuin uskoa miestään? Miehet siinä väärin tekevät, jos valehtelevat ja sitten menevät vielä hoidattamaan itsensä muualle.
[/quote]
No vaikka riisua ne pinkit lasit silmiltä ennenkuin uhoaa "ei mun mies ainakaan"! Mulla muuten huorana aikoinaan oli asiakkaille vain yksi vaatimus - sen piti olla vakituisessa suhteessa oleva perheenisä - ne oli "luotettavimpia" (kyllä, ilmeisesti sekä vaimon että "huoran" kannalta..:)
Juu, nielen, olen aina niellyt, vasta AV:lta opin, ettei joku tee niin. :D