Haluan NAISEN
Nyt heti jostain. Aamulla töihin, töistä kotiin. Sama rumba jatkuu vuodesta toiseen. Pitäis löytää nainen kainaloon ja elämään. Mistä niitä löytyis? Ei tuolta baaristakaan oikein sellasii ehdokkaita löydy.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:54"]
Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan?
[/quote]
Meidän kaikkien elämä junnaa enemmän tai vähemmän paikoillaan. Ja jollei nyt junnaa niin vielä tulee se päivä kun junnaa.. Eteenpäin, ylöspäin ja nopeammin ei onnistu rappeutuvassa ihmiskehossa loputtomiin.
Jos ihminen ei kelpaa ilman nousukiitoa niin kyllä saa kumppania vaihtaa tiuhaan tahtiin. Uraohjustenkin elämä alkaa junnata jossainvaiheessa kun lakipiste on saavutetu.
Valinnan perusteena pitäisi olla ihminen omana itsenään! Minun elämässä löytyy vuokra-asunto, työpaikka, auto ja harrastuksia. Itse olen sitämieltä että elämäni ns. junnaa paikoillaan koska mitä muutakaan sen tulisi tehdä? Lopulta se junnaa maansisällä paljon pidempään kuin koskaan on maanpäällä junnannut!!
Nämä markkina-arvot, eteenpäin pyrkimiset, alfaihmiset ja pyrkyrit ovat vain itserakkaiden ihmisten tyhjiä fraaseja joilla he omissa silmissään tekevät ja muiden silmissä yrittävät tehdä itsestään jotain erityistä. Samaa orgaanista materiaalia ollaan kaikki ja maadutaan aikanaan. Sitten kun madot kalvaa kuollutta raatoa niin voidaan kilpailla että kuka pääsi pisimmälle ja kuka on kukkapenkin alfa ja kuka ei...
Harrastuksen kautta. Aloita lumilautailu, laskettelu tai surffaus. Nostaa miehen haluttavuuden naisten silmissä ihan toiselle tasolle, kun on innostunut jostain semivaarallisesta lajista.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:54"]
Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan?
[/quote]
Kukaan ei ainakaan paria (egoistin tarjoamaa itserakasta) panoa enempää halua tuollaista narsistia kuin sinä.
Vain narsistit ja muut sekopäät laativat näitä tiukkoja listoja, joissa ihminen siellä taustalla alkaa olla jo se ja sama. En arvosta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:29"]
Harrastuksen kautta. Aloita lumilautailu, laskettelu tai surffaus. Nostaa miehen haluttavuuden naisten silmissä ihan toiselle tasolle, kun on innostunut jostain semivaarallisesta lajista.
[/quote]
Niin mutta minkälaisen naisen silmissä haluttavuus nousee tällä tavalla?? Onko oikeasti järkevää edes vilkaista naista joka on kiinnostunut miehestä jonkun semivaarallisen lajin vuoksi?? Kyseessä on nainen joka pitäisi kaiken järjen mukaan kiertää mahdollisimman kaukaa. Nämä lajit tuovat tyrkylle naisia joista ei ole puolisoiksi! Entäpä jos vaikkapa loukkaantumisen vuoksi semivaarallinen elämä muuttuu super turvalliseksi?? Jääkö tälläinen nainen silti rinnalle? Epäilen...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:54"]Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan? [/quote] Kuules vaikka ja mitä :D Ei mun elämä junnaa paikallaan. Se palanen vaan puuttuu. Ap
[/quote]
Justhan sä valitit miten elämä on samaa rumbaa vuodesta toiseen ja nyt pitäisi saada joku nainen pelastamaan sut siltä. Ei paljon houkuttele.
Sä haluat jonkun naisen, et jotain tiettyä. Joo no mulle ei riitä olla "joku nainen". Ja sitten mun pitäis tulla keksimään sisältöä sun elämään kun et itse siihen pysty...
Jos muuttaisit asennettasi niin voisi naisiakin löytyä. Toki voit jäädä jankuttamaan vastaan, mutta tässä sulle totuus.
[/quote]
Emmä kyllä ihan tota tarkottanu. Pärjään hyvin näinkin. Enkä mä hae "pelastusta". Haen vinkkejä. Ap