Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan NAISEN

Vierailija
04.03.2015 |

Nyt heti jostain. Aamulla töihin, töistä kotiin. Sama rumba jatkuu vuodesta toiseen. Pitäis löytää nainen kainaloon ja elämään. Mistä niitä löytyis? Ei tuolta baaristakaan oikein sellasii ehdokkaita löydy.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen. Mistä niitä löytää?

Vierailija
2/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin sinulle, koska haluan tsempata sinua. Liiku vain ihmisten ilmoilla ja avaa keskustelu, siitä se lähtee. Rohkeasti vaan! :)

Vierailija
4/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itsestäsi..pullottaako?

Vierailija
5/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika kuin aloittajalla, elämä junnaa. Mistä nainen? Naiset ohoi!

Vierailija
6/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Sellaisen joka kulkee kanssani luonnossa ja jonka kanssa olis mukava harrastaa kaikenlaista.

Vierailija
7/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:38"]Sama vika kuin aloittajalla, elämä junnaa. Mistä nainen? Naiset ohoi!
[/quote]

Täällä!! N43..

Vierailija
8/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää avuttomat ylilautalaiset taas täällä riehuu?

Vierailija
9/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun etsii, ei löydä ketään. Silloin kun on varattu, niin olisi liikaakin valinnanvaraa. T. Nainen

Vierailija
10/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te täältä naista saa.

Tutut ovat löytäneet naisia (ja miehiä) töistä, harrastuksista ja netistä tuossa elämänvaiheessa, kun opiskeluajan ja nuoruuden bileet ovat jääneet taakse. Eikä se ravintoloissakaan mahdotonta ole. Vaikka niissä on se parisuhdekelvoton vakioaines pyörimässä illasta toiseen, myös suurin osa normaaleista ihmisistä käy silloin tällöin ravintoloissa.

Vierailija
11/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan kaupassa juttusille tai ihan missä vain... missä liikut?

Vierailija
12/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:40"]

Minä myös. Sellaisen joka kulkee kanssani luonnossa ja jonka kanssa olis mukava harrastaa kaikenlaista. M37

[/quote]

Vierailija
13/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mut. 
N25

Vierailija
14/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... No jos nyt näin suoraan neuvon, niin ensin kannatta laittaa se oma elämä kuntoon ennen kuin alkaa kumppania etsimään. Ottaa vastuu itsestään.

En tiedä musta naisista, mutta itse ainakin haluan miehen, joka on tyytyväinen itseensä ja ottaa itse vastuun oman elämönsä tapahtumista. En ole mikään viihdyke tai justiina, joka pistää miehen kuriin, kuten jotkut miehet taas toivovat. Ei mies ole minulle mikään elämäni keskipiste, jonka elämään minun pitää tulla hänet pelastamaan. 

Vierailija
15/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:43"]Ette te täältä naista saa.

Tutut ovat löytäneet naisia (ja miehiä) töistä, harrastuksista ja netistä tuossa elämänvaiheessa, kun opiskeluajan ja nuoruuden bileet ovat jääneet taakse. Eikä se ravintoloissakaan mahdotonta ole. Vaikka niissä on se parisuhdekelvoton vakioaines pyörimässä illasta toiseen, myös suurin osa normaaleista ihmisistä käy silloin tällöin ravintoloissa.
[/quote]

Kyllä mä vielä tykkään käydä juhlimassa :D ikää vasta 21.. Mutta ei tarttis ku löytäis naisen ;)

Vierailija
16/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:44"]Rohkeesti vaan kaupassa juttusille tai ihan missä vain... missä liikut?
[/quote]

Liikun idässä. Ap

Vierailija
17/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:43"]Silloin kun etsii, ei löydä ketään. Silloin kun on varattu, niin olisi liikaakin valinnanvaraa. T. Nainen[/quote]

Joillain on, joillain ei. Minä olen mies hyvän matkaa keski-iässä eikä tähän mennessä kukaan ole koskaan lähestynyt tuossa mielessä. Tuskin minulla olisi ainoatakaan kokemusta naisista, jos en olisi aina, kun se tarve on, määrätietoisesti ja harkiten etsinyt sopivia ja markkinoinut itseäni heille. Nyt se on osaltaan hyvä asia, että minulta puuttuu "se jokin", jolla pääsee naisten kaveriosastolta VIP-puolelle. Ei tule suhteessa kiusauksia.

Jos tuntuu, että elämä junnaa, sitten kannattaa muuttaa jotain. Jos on ollut kovin määrätietoinen haku päällä, kannattaa hieman rentoutua, koska liika yritys näkyy yleensä luotaantyöntävänä epätoivona. Mutta jos on vain odottanut kohtalon oikkua, eikä sitä tule, omaa aktiivisuutta lisäämällä voi hyvinkin saada haluamansa.

Vierailija
18/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan?

Vierailija
19/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:54"]Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan?
[/quote]

Kuules vaikka ja mitä :D Ei mun elämä junnaa paikallaan. Se palanen vaan puuttuu. Ap

Vierailija
20/26 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 08:54"]Kannattaa miettiä mitä annettaa on naiselle. Ei se halu mitään tuo. Miksi kukaan haluaisi luuserimiehen, jonka elämä junnaa paikoillaan? [/quote] Kuules vaikka ja mitä :D Ei mun elämä junnaa paikallaan. Se palanen vaan puuttuu. Ap

[/quote]

Justhan sä valitit miten elämä on samaa rumbaa vuodesta toiseen ja nyt pitäisi saada joku nainen pelastamaan sut siltä. Ei paljon houkuttele.

Sä haluat jonkun naisen, et jotain tiettyä. Joo no mulle ei riitä olla "joku nainen". Ja sitten mun pitäis tulla keksimään sisältöä sun elämään kun et itse siihen pysty...

Jos muuttaisit asennettasi niin voisi naisiakin löytyä. Toki voit jäädä jankuttamaan vastaan, mutta tässä sulle totuus.