Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio ottaa kolmatta rokoteannosta

Vierailija
03.12.2021 |

Olen ottanut jo kaksi annosta eli en ole rokotevastainen tai "foliohattu".
Koronapassi ja rokottamattomiin kohdistuvat rajoitustoimet ovat kuitenkin aiheuttaneet sen, että rokotteen ottaminen ei enää ole yksilön oma vapaaehtoinen valinta vaan edellytys sille että saa elää normaalia elämää.
Ja sitä en hyväksy. Jos riittävän moni kieltäytyy kolmosrokotteesta niin sitä ei voida vaatia koronapassiin koska eihän siinä olisi mitään järkeä että todella iso osa väestöstä suljettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle.

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on etelämpänä jo todettu, että pandemian pääpaino on rokotetuissa. Rokottamattomia sairastuu huomattavasti vähemmän. Tämä on aiheuttanut selvitysryhmien järjestämisiä.

En taida enään ottaa yhtään lisää.

Linkki uutiseen?

Vierailija
122/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisten mukaan kolmannen rokotuksen teho laskee dramaattisesti n.3kk jälkeen. Otatteko vielä neljännen heti perään? Aivan hullua hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelottaa että lapsetkin halutaan tuohon mukaan. Eli uusi piikki 3 kk välein 5vuotiaille?

Vierailija
124/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa että lapsetkin halutaan tuohon mukaan. Eli uusi piikki 3 kk välein 5vuotiaille?

/quote]

No ei niille tarvi antaa yhtäkään! Miksi antaisit! Hullun hommaa.

Mä en ainakaan.

Ei kaikkeen älyttömyyteen kannata eikä tarvi suostua!

Tervettä järkeä saa ja pitää käyttää. :)

Vierailija
125/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olisi yhdessä tuumin todeta, että nyt saa tämä pelleily riittää. :)

Pieni elitistiporukka ei voi 5 miljoonalle ihmiselle yhtään mitään. :)

Mutta ne yli 4 300 000 voi  kyllä mahtaa lopuille rokotevastaisille....

Vierailija
126/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuksi muutu. okottamattomien takia tämä tilanne tällainen on. Että kiitos, foliohatut.

Vierailija
127/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan tämä taas poistuu. Aamulla taas jeesusteltiin, kuinka me pidämme maskia muiden vuoksi, kuten Kiinassa on aina tehty. Eikö ne Kiinassa halua säästyä saasteilta ja ovat aina suojanneet keuhkojaan. Itse pidän maskia vain itseni vuoksi, en niiden kanssamatkustajien enkä Prisman käytävillä seisoskelevien vuoksi. Olen niin saamarin itsekäs.

Itseämme me kaikki suojaamme, mekin olemme käyytäneet kokoajan FFP3V siis se V tarkoittaa venttiliä. Kaikkein tehokkaimpia nimenomaan itseä suojaavia hengityssuojia.Ei silti ole ketään tartutettu vaikka se V  siinä onkin, koska ei mitään tautia ole yli 25 vuoteen ollut.

Itsemme vuoksi myös kärrit putsaamme kaupassa siihen varatuilla liinoilla ja kätemme käsidesillä ennen autoon menoa ja pesu kotona.

Väkijoukoissa ei olla koskaan riekuttu, joten emme nytkään.

Siinä että itseään suojaa, ei ole mitään hävettävää kellään, niin tämä voitettaisiin, mutta osa ei halua itseään suojata, syistä jota vain voi arvailla.

Afrikassa tauti jo voiton puolella ja epäilen että siellä on vähän erilainen toimintatyyli, minkä vuoksi pysyvät hengissä? Liian steriilit olosuhteet eivät ole hyväksi.

Mitkä steriilit....kyllä meillä kaikkea mahdollista  on mikä ei mitenkään liika steriiliyteen johda....on kissa ja teemme puutarhahommia maalisk-marraskuu välillä.

Ei tässä sitä sakkia olla joka käsiään pesee pesemisestä päästäänkin päivätpitkät. Näinhän joku siinä pitkässä ketjussa valitti tekevänsä ja kädet verillä siitä syystä, ei missään käynyt, muut kävi kaupassa.Mutta käsiään vaan pesi jatkuvasti, kun korona ei tartu kun pesee käsiään, oli uskomus.

Uskoja on monenlaisia, kristinuskovaiset, rokoteuskovaiset.....

Ja unohditko tarkoitushakuisesti huuhaauskovaiset, nämä joita vilisee täälläkin...

Mieluummin käytän omaa päätäni kuin ulkoistan ajattelukykyni. Kaikkea paskaa ei tarvi ottaa omaan elämäänsä vain siksi, että joku tampio niin teeveessä sanoo.

Vierailija
128/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan tämä taas poistuu. Aamulla taas jeesusteltiin, kuinka me pidämme maskia muiden vuoksi, kuten Kiinassa on aina tehty. Eikö ne Kiinassa halua säästyä saasteilta ja ovat aina suojanneet keuhkojaan. Itse pidän maskia vain itseni vuoksi, en niiden kanssamatkustajien enkä Prisman käytävillä seisoskelevien vuoksi. Olen niin saamarin itsekäs.

Itseämme me kaikki suojaamme, mekin olemme käyytäneet kokoajan FFP3V siis se V tarkoittaa venttiliä. Kaikkein tehokkaimpia nimenomaan itseä suojaavia hengityssuojia.Ei silti ole ketään tartutettu vaikka se V  siinä onkin, koska ei mitään tautia ole yli 25 vuoteen ollut.

Itsemme vuoksi myös kärrit putsaamme kaupassa siihen varatuilla liinoilla ja kätemme käsidesillä ennen autoon menoa ja pesu kotona.

Siinä että itseään suojaa, ei ole mitään hävettävää kellään, niin tämä voitettaisiin, mutta osa ei halua itseään suojata, syistä jota vain voi arvailla.

Afrikassa tauti jo voiton puolella ja epäilen että siellä on vähän erilainen toimintatyyli, minkä vuoksi pysyvät hengissä? Liian steriilit olosuhteet eivät ole hyväksi.

Mitkä steriilit....kyllä meillä kaikkea mahdollista  on mikä ei mitenkään liika steriiliyteen johda....on kissa ja teemme puutarhahommia maalisk-marraskuu välillä.

Ei tässä sitä sakkia olla joka käsiään pesee pesemisestä päästäänkin päivätpitkät. Näinhän joku siinä pitkässä ketjussa valitti tekevänsä ja kädet verillä siitä syystä, ei missään käynyt, muut kävi kaupassa.Mutta käsiään vaan pesi jatkuvasti, kun korona ei tartu kun pesee käsiään, oli uskomus.

Ja unohditko tarkoitushakuisesti huuhaauskovaiset, nämä joita vilisee täälläkin...

En unohtanut, ne lukeutuvat tuohon rokoteuskovaisten joukkoon.

Ymmärsit sitten ihan väärin, huuhaauskovaisethan on ne rokotevastaiset valheiden levittäjät

Vierailija
129/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo otin ja aina parempi minulle ja meille muille fiksuille jos ette ota kolmatta ja kaikista eniten kiitän niitä jotka ei ottanut ollenkaan. Nyt virus riehuu siinä pököpää porukassa ja kiertää meidät kolmesti rokotetut, hyttysen pistoa vastaava piikki oli ja nämä pököpäät pelkää sen ottaa :)

Vierailija
130/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä tässä koko ajan etenee on koronapassi. Välillä joustetaan muista asioista mutta passi on se mikä runnotaan koko ajan yhä tiukemmin yhteiskuntaamme. Ja rokotteet. Rokotteet siksi että saadaan syy passille.

Vierailija
131/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se muuksi muutu. okottamattomien takia tämä tilanne tällainen on. Että kiitos, foliohatut.

:D

Voi pientä. Onko sulla aivosoluja 3 vai 4...

Vierailija
132/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jo otin ja aina parempi minulle ja meille muille fiksuille jos ette ota kolmatta ja kaikista eniten kiitän niitä jotka ei ottanut ollenkaan. Nyt virus riehuu siinä pököpää porukassa ja kiertää meidät kolmesti rokotetut, hyttysen pistoa vastaava piikki oli ja nämä pököpäät pelkää sen ottaa :)

Tätä mä oon ootellu kun kolme kertaa rokotetut kääntyy kaksi kertaa rokotettuja vastaan 😇 nyt alkaa jo ensimmäiset ilmoittautumaan.

Vierailija
133/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut ovat perseestä

Vierailija
134/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin käytän omaa päätäni kuin ulkoistan ajattelukykyni. Kaikkea paskaa ei tarvi ottaa omaan elämäänsä vain siksi, että joku tampio niin teeveessä sanoo.

Olet oikeassa, niitä tampioitahan juutuubit sun muut huuhaa alustat syytää solkenaan erilaisina videoversioina  valhehtelemassa, ei niihin pidä uskoakaan.

Tälläkin alustalla poistuu kaikki huuhaan kylväjät.153

Vierailija
135/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ehdottomasti ottaa kolmannen rokotuksen. En tiedä yhtään kolme rokotusta saanutta joka olisi sairastunut. Tiedän kaksi rokotusta saaneita, jotka ovat saaneet vain lieviä oireita, ja rokottamattomia joilla tauti on ollut vaikea. Ystäväni perheessä oli juuri korona, mutta ystäväni ainoana kolme rokotusta saaneena ei saanut tartuntaa. Muilla, kaksi rokotusta saaneilla perheenjäsenillä oireet olivat hyvin lieviä.

Mä en halua vakavaa koronaa. Se on hirveä sairaus. Siksi otan rokotukset suositusten mukaan, kuten olen ottanut muutkin suositusten mukaiset rokotukset.

Vierailija
136/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisten mukaan kolmannen rokotuksen teho laskee dramaattisesti n.3kk jälkeen. Otatteko vielä neljännen heti perään? Aivan hullua hommaa.

Tietenkin otetaan, onhan se 3. jo siirtänytsilloin sitä vakavantautimuodon 'saamista' sen 3kk eteenpäin, seuraavat siirtää taas , tai korona häipyy nykynuodossaan tai muuttuu vaarallisemmaksi. Sitä en tiedä minä, etkä sinä.

137/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tuntee itse parhaiten oman sairaushistoriansa ja yliherkkyytensä aineille. Niistä ei osaa lääkäritkään sanoa koska kukaan ei tallenna tietoja mihinkään ja tekevät vääriä diagnooseja. Poistavat myös kannasta diagnooseja. Joten jokainen on vastuussa itsestään.

Kukaan ei etukäteen voi tietää mitä joku rokote mahdollisesti aiheuttaa hänen elimistössään.

Vakavat haitat on kuitenkin niin harvinaisia, eikä niistäkään aina tiedetä mistä ne edes johtuu.

Mulle ainakin on ihan sama, jos joku ei halua rokotetta ottaa.

Vierailija
138/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä tässä koko ajan etenee on koronapassi. Välillä joustetaan muista asioista mutta passi on se mikä runnotaan koko ajan yhä tiukemmin yhteiskuntaamme. Ja rokotteet. Rokotteet siksi että saadaan syy passille.

Eipä oo auttanut kumpikaan noista tähänkään mennessä. Päinvastoin!

Täytyy olla täysaasi, jos jatkaa sellaisen tekemistä mikä ei ole aiemminkaan toiminut, ja luulee saavansa erilaisen lopputuloksen.

Vierailija
139/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel aloitti riskiryhmäläisten neljännet rokotukset ja koronakuolemat ovat pysyneet sitkeästi nollilla.

Vierailija
140/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen ja tehokas....toisaalta vaadimme immuniteetin rokotevahingoista ennen kuin annamme kansalle....herätys imbesillit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän