Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio ottaa kolmatta rokoteannosta

Vierailija
03.12.2021 |

Olen ottanut jo kaksi annosta eli en ole rokotevastainen tai "foliohattu".
Koronapassi ja rokottamattomiin kohdistuvat rajoitustoimet ovat kuitenkin aiheuttaneet sen, että rokotteen ottaminen ei enää ole yksilön oma vapaaehtoinen valinta vaan edellytys sille että saa elää normaalia elämää.
Ja sitä en hyväksy. Jos riittävän moni kieltäytyy kolmosrokotteesta niin sitä ei voida vaatia koronapassiin koska eihän siinä olisi mitään järkeä että todella iso osa väestöstä suljettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle.

Kommentit (140)

81/140 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaksi rokotetta takana ja kolmatta en myöskään halua ottaa. Mulle puhkesi näiden rokotepakoteuutisten lukemisesta taas vanha tuttu ahdistus.

Eilen töissä aloin nähdä olemattomia, ihan kuin joku olisi seissyt selän takana vaikka olin sillä hetkellä yksin, sitten tein jonkun ihan normaalin satunnaisen virheen (joita siinä työssä tulee ja jonka voi helposti oikaista). En vain enää jaksanut selvittää MITÄÄN, kuulin vessaan jonne ryntäsin vain työpaikan metelin joka hakkasi korvissa.

Sen jälkeen oli pakko laittaa kaikki työvälineet pois ja lähteä, soittaa esimiehelle matkalta. Ajattelin eilisen levon riittävän mutten tiedä nyt. En tunnu taaskaan jaksavan...

Kirjoitan tätä siksi, että rokotepakottajat mm. ymmärtäisivät että on meitä tunnollisia ihmisiä jotka haluavat toimia "oikein", käydä töissä ja osallistua yhteiskuntaan muttei hinnalla millä hyvänsä. Minulle on kaikkein kauheinta tämä, että ihan tavallisetkin ihmiset ovat täysin sokeita sille mitä historian aikana on tapahtunut lukemattomat kerrat.

Se ei ole mitään muuta kuin sitä, että minä olen parempi kuin tuo naapuri tuossa, minä otin rokotteen ja tuo ei, minä ansaitsen hyvän elämän ja tuo tuosta pitää kärrätä leirille ja sen elämästä TÄYTYY tehdä h****ttiä!

Siis MIKÄ  nyt toistuu joka on tapahtunut lukemattomia kertoja !?

On kai sitten yleistä tuo pipon kiristäminen teidän joukoissanne

Vierailija
82/140 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeyhtiöt nauravat p*skaista naurua, hyvin on lobattu päättäjätkin tähän mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, jätän kolmannen ja neljännen ja viidennen ja... Ottamatta. Ihan itseni takia.

Vierailija
84/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota edes sitä ensimmäistä, koska mulla ei ole peltoa (niin mitä minä p askalla teen)

Vierailija
85/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä, jotka eivät ota rokotetta; ei pitäisi olla oikeutta myöskään hoitoon, jolloin sairaalat ei ylikuormituisi

Vierailija
86/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä, jotka eivät ota rokotetta; ei pitäisi olla oikeutta myöskään hoitoon, jolloin sairaalat ei ylikuormituisi

Ne ketkä ovet ottaneet rokotteen ei pitäisi joutua sairaalaan, ettei sairaalat ylikuormitu? Tämä ei valitettavasti toteutunut, vaikka sitä on hehkutettu niin suuresti🤦.

Niillä, jotka eivät elä terveellisesti; ei pitäisi olla oikeutta hoitoon, jolloin sairaalat ei ylikuormitu välinpitämättömyydestä. Pahimpina välinpitämättömyyden aiheina: YLIPAINO, TUPAKOINTI, ALKOHOLI, EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO, VÄHÄINEN LIIKUNTA.

Vierailija
87/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ota koska tokasta tuli jo sellaisia oireita. Ihan itseni takia olen ottamatta, en minkään ykeisen hyvän tms.

Mutta jos riittävän moni kieltäytyy kolmosesta ja sen takia koronapassista pitää luopua, niin siitä on hyötyä myös sinulle ja muille jotka eivät terveydellisistä syistä voi ottaa rokotetta.

Tuttavani 24v sai ekasta piikistä pahat oireet mutta joutui silti pakotettuna ottamaan toisen, koronapassia kun ei muuten saa. Ihan hirveää.

-ap

Jos riittävän moni kieltäytyy kolmosesta, tulee se takuuvarmasti koronapassin ehdoksi, ja taas on menekkiä.

Näinhän tämä on toiminut tähänkin asti. Vai kuvitteletko että mikäli ihmiset olisivat vaan oikein kovasti vastustaneet kakkospiikkiä, ei koronapassiin sitä olisi vaadittu. Ei pidä olla naivi.

Vierailija
88/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kolme rokotetta ja saisin jo varata aikaa neljännelle. Kyllä se taitaa jäädä nyt tähän. Ei ole enää uskallusta eikä motivaatiota ottaa.

Vierailija
89/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassin käyttö ei vähennä, vaan lisää tartuntoja. Täytyy olla aika hölmö jos ei tätä ymmärrä.

Vierailija
90/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aiheen tilalle voisi jo tehdä uuden version; En aio ottaa viidettä koronarokoteannosta😅

Vierailija
91/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on verrattavissa estolääkitykseen. Jos jätät kesken, vastustuskyky hiipuu ja voit saada taudin vakavana.

Vierailija
92/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on ottaa, mieskin aloittanut jo nillityksen sen tarpeellisuudesta ja kuinka rokottamattomat ovat yksinkertaisia sekopäitä.

Ei kyllä oikeastaan huvittaisi, jotenkin tuntuu, että tästä on alkanut vuosikausien rokoterumba...

Mulla on siis 2 piikkiä otettuna+joulukuun alussa otin influenssapiikin.

Vierailija
93/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote on verrattavissa estolääkitykseen. Jos jätät kesken, vastustuskyky hiipuu ja voit saada taudin vakavana.

Pieni tarkennus: Estolääkitys jonka ottamalla, levität tautia kaikille ympärillä oleviin, joilla tätä tautia ei vielä ole. Kuoleman tapauksissa sinut vapautetaan syyteestä, koska näin on päätetty.

Vierailija
94/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ensimmäisen ottamista ja siihen liittyviä juttuja:

- et saa passia toimintaan

- ei suojaa ottajaa

- ei suojaa läheisiä

- ei suojaa sairaalahoidoilta

.....jos kahteen vuoteen ei ole tätä erittäin herkästi leviävää tautia vielä saanut + niittänyt minua mullan alle, niin joku tässä julkisuuden kerrotussa korona-tarinassa mättää?

Vierailija
95/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko ajatuksiasi ne eivät ole sama kuin totuus, vaan enemmänkin kuin tuulen suhinaa.

Vierailija
96/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahimpina välinpitämättömyyden aiheina: YLIPAINO, TUPAKOINTI, ALKOHOLI, EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO, VÄHÄINEN LIIKUNTA."

Ne ovat kuitenkin isoja haasteita monille, tuskin kukaan haluaa olla esim lihava. Piikin voi jokainen ottaa, se käy niin helposti että sen verran voisi vaatia.

Vierailija
97/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahimpina välinpitämättömyyden aiheina: YLIPAINO, TUPAKOINTI, ALKOHOLI, EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO, VÄHÄINEN LIIKUNTA."

Ne ovat kuitenkin isoja haasteita monille, tuskin kukaan haluaa olla esim lihava. Piikin voi jokainen ottaa, se käy niin helposti että sen verran voisi vaatia.

Mielenkiintoinen näkökulma....jos pienellä paikkakunnalla on syntyvyyden kanssa ongelma ettei synny riittävästi uusia, niin voisiko myös silloin käydä "piikittämässä" muutaman kerran vuodessa, koska syntyvyys näin vaatii? Tämähän käy vielä helpommin?

Vierailija
98/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kaks saa riittää. En hyväksy ihmisten sulkemista yhteiskunnasta tai pakkorokotuksia, nyt kerjätään kunnolla ongelmia.

Vierailija
99/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korona olisi vaarallinen- ja tappavatauti, niin Afrikasta oli jäljellä enään muutama ihminen, muut olis raatona. Nyt kun tilannetta tarkastelee, niin taitaa vaan väki lisääntyä?

Vierailija
100/140 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin ensimmäisen, mutta tuli sydän haittoja, joten lisää en todellakaan ota, vaikka sitten pakotettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle...Ennemmin se kuin terveyden/hengen menetys

Mieheni ei ota ensimmäistäkään, syynä sukurasite sydänvaivoille (mm. hänen isä kuollut 40-vuotiaana sydänkohtaukseen). Sen verran on tullut kuultua noista sydänpuolen haitoista rokotusten jälkeen että ei inspiroi juosta ottamaan niitä.

Ihan kuulopuheiden perusteella päätti olla ottamatta. Onko miehesi käynyt kardiologilla selvittämässä sydämensä kunnon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi