En aio ottaa kolmatta rokoteannosta
Olen ottanut jo kaksi annosta eli en ole rokotevastainen tai "foliohattu".
Koronapassi ja rokottamattomiin kohdistuvat rajoitustoimet ovat kuitenkin aiheuttaneet sen, että rokotteen ottaminen ei enää ole yksilön oma vapaaehtoinen valinta vaan edellytys sille että saa elää normaalia elämää.
Ja sitä en hyväksy. Jos riittävän moni kieltäytyy kolmosrokotteesta niin sitä ei voida vaatia koronapassiin koska eihän siinä olisi mitään järkeä että todella iso osa väestöstä suljettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle.
Kommentit (140)
The Lancet: The epidemiological relevance of the COVID-19-vaccinated population is increasing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin ensimmäisen, mutta tuli sydän haittoja, joten lisää en todellakaan ota, vaikka sitten pakotettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle...Ennemmin se kuin terveyden/hengen menetys
Mieheni ei ota ensimmäistäkään, syynä sukurasite sydänvaivoille (mm. hänen isä kuollut 40-vuotiaana sydänkohtaukseen). Sen verran on tullut kuultua noista sydänpuolen haitoista rokotusten jälkeen että ei inspiroi juosta ottamaan niitä.
Juu, hyvä syy. Tuntemani alle 40-vuotias yrittäjämies kuoli äsken aivan yllättäen sydänkohtaukseen. En olisi millään uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Pakottamista ja kansan jakamista "hyviksiin" ja "pahiksiin" täytyy vastustaa. Passia en käytä, vaikka rokotukset onkin.
Hitto, että on lapsellista porukkaa. Kuin pienet uhmaikäiset kakarat. En halua! Et voi pakottaa! Minua et määrää! Heittäydyttekö ihan lattialle raivoomaan?🤣
Tehkää minun puolesta mitä lystäätte. Itse tukeudun oikeaan tieteeseen ja toimin sen pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin ensimmäisen, mutta tuli sydän haittoja, joten lisää en todellakaan ota, vaikka sitten pakotettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle...Ennemmin se kuin terveyden/hengen menetys
Mieheni ei ota ensimmäistäkään, syynä sukurasite sydänvaivoille (mm. hänen isä kuollut 40-vuotiaana sydänkohtaukseen). Sen verran on tullut kuultua noista sydänpuolen haitoista rokotusten jälkeen että ei inspiroi juosta ottamaan niitä.
Juu, hyvä syy. Tuntemani alle 40-vuotias yrittäjämies kuoli äsken aivan yllättäen sydänkohtaukseen. En olisi millään uskonut.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota koska tokasta tuli jo sellaisia oireita. Ihan itseni takia olen ottamatta, en minkään ykeisen hyvän tms.
Mutta jos riittävän moni kieltäytyy kolmosesta ja sen takia koronapassista pitää luopua, niin siitä on hyötyä myös sinulle ja muille jotka eivät terveydellisistä syistä voi ottaa rokotetta.
Tuttavani 24v sai ekasta piikistä pahat oireet mutta joutui silti pakotettuna ottamaan toisen, koronapassia kun ei muuten saa. Ihan hirveää.
-ap
Oli siis ihan pakko päästä kaljalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin jo. Mielummin jään henkiin, jos sairastun, kun kuolen jonkun "aatteen" puolesta.
Ei sillä väliä. Jos tauti on kuolemaksi sinulle niin kuolet siihen. Muuten sairastat sen niin kuin ilmankin rokotetta.
No todennäköisesti en niin voimakkaana. Aina pitää selittää yksinkertaiselle ihmiselle tosiasioita.
Niinhän minä yritin selittää yksinkertaisesti yksinkertaiselle. Sinä kun tunnut nielleen rokotusnarratiivinen koukkuineen ja siimoineen.
Ja sulla on foliohattu silmillä. Ota sellainen vakavasti sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen koronarokotuksia nämä nuorten miesten kuolemat laitetttiin vain "paskan tuurin" piikkiin. Nyt ne johtuvat aina kuulemma rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Vain sairas ihminen laittaa nauruhymiöitä tällaisten viestien alle. Onko krokote syövyttänyt viimeisetkin olemassa olleet aivosolusi? Empatiaa et ole tainnut koskaan edes kokea.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c2cfff14-f373-4236-b46e-476a98190dba
"Ainoat RNA-tekniikan salat tuntevat yhtiöt eli Pfizer ja Moderna eivät ole suostuneet jakamaan osaamistaan avoimesti. Moderna valikoitui Frieden mukaan kopioinnin kohteeksi, sillä yhtiö on sanonut, ettei se aio suojella immateriaalioikeuksiaan pandemian aikana ja näin ollen kopiorokotteiden valmistajat tuskin joutuvat asiasta oikeuteen. Lisäksi Modernan rokotteesta on saatavissa paljon enemmän julkista tietoa kuin Pfizer-Biontechin."
Eikö ketään huoleta, miksi noita tietoja pantataan?
Ei yhtään sen enempää kuin että se McDonaldsin hampurilaiskestikkeenkin resepti on salainen eikä sitä julkisteta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Pakottamista ja kansan jakamista "hyviksiin" ja "pahiksiin" täytyy vastustaa. Passia en käytä, vaikka rokotukset onkin.
Hitto, että on lapsellista porukkaa. Kuin pienet uhmaikäiset kakarat. En halua! Et voi pakottaa! Minua et määrää! Heittäydyttekö ihan lattialle raivoomaan?🤣
Tehkää minun puolesta mitä lystäätte. Itse tukeudun oikeaan tieteeseen ja toimin sen pohjalta.
Tämä oikea tiede vaan ei vielä tiedä kaikkea ja on jo joutunut perumaan aiempia päätöksiä todeten ettei ne rokiteet ja määrät olleetkaan kaikille sopivia.
Mutta hyvä että teitä löytyy jotka kokeilee muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c2cfff14-f373-4236-b46e-476a98190dba
"Ainoat RNA-tekniikan salat tuntevat yhtiöt eli Pfizer ja Moderna eivät ole suostuneet jakamaan osaamistaan avoimesti. Moderna valikoitui Frieden mukaan kopioinnin kohteeksi, sillä yhtiö on sanonut, ettei se aio suojella immateriaalioikeuksiaan pandemian aikana ja näin ollen kopiorokotteiden valmistajat tuskin joutuvat asiasta oikeuteen. Lisäksi Modernan rokotteesta on saatavissa paljon enemmän julkista tietoa kuin Pfizer-Biontechin."
Eikö ketään huoleta, miksi noita tietoja pantataan?
Ei yhtään sen enempää kuin että se McDonaldsin hampurilaiskestikkeenkin resepti on salainen eikä sitä julkisteta netissä.
Erona se, ettei minua patisteta syömään mäkkärin kuraruokia, jotta voisin elää normaalia elämää. Ottakaa nyt jo ne laput pois silmiltä.
En minäkään. Kumma miten muka älykkäät ihmiset lähtevät innolla mukaan ottamaan rokotuksia joista emme tiedä mitään. Sen sijaan kouluttamattomat vähä-älyiset m*mut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää minun puolesta mitä lystäätte. Itse tukeudun oikeaan tieteeseen ja toimin sen pohjalta.Tämä oikea tiede vaan ei vielä tiedä kaikkea ja on jo joutunut perumaan aiempia päätöksiä todeten ettei ne rokiteet ja määrät olleetkaan kaikille sopivia.
Mutta hyvä että teitä löytyy jotka kokeilee muiden puolesta.
Ja sinäkö TIEDÄT. Olet hauska kaveri, muttet niin hauska.
Eipä se kolmaskaan rokote näytä suojaavaan sairaalareissulta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin tiedettä(tietoa) on nyt vaan liian vähän.
Minäpä otankin.
Ei mitään intoa vaarantaa omaa terveyttä enempää kuin on pakko, vain jonkun lapsellisen "en tee ku käsketään" - ajattelun takia.
Olen nyt melkein viikoittain altistunut koronalle töissä tänä syksynä. Ei mitään hinkua lähteä pelleilemään rokottamattomuudella.
Jos saan tartunnan niin sitten se on toivottavasti lievempi tai oireeton.
Onneksi kaikki halukkaat aikuiset ovat jo rokotteet saaneet niin voin vapaasti kuitenkin kulkea eikä tarvitse olla karanteenissa, altistumisista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Vain sairas ihminen laittaa nauruhymiöitä tällaisten viestien alle. Onko krokote syövyttänyt viimeisetkin olemassa olleet aivosolusi? Empatiaa et ole tainnut koskaan edes kokea.
Tuo on rokotevastaisen vahingoniloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tieteeseen se perustuu, että Venäjän toimivaa rokotetta ei ole saatu vieläkään hyväksyttyä EU:ssa? Vai onko peräti poliittinen päätös?
Olen tuplarokotettu "hysteerikko" ja tämän pandemian aikana olen menettänyt täysin uskoni suomalaisiin viranomaisiin.
Altistuneita on kohdeltu julmasti, mm. pakotettu olemaan tekemisissä sairastuneiden ja muiden altistuneiden kanssa (perheet, armeija, opiskelijasolut) jolloin tartunnat ovat päässeet leviämään ja karanteenit alkamaan alusta viranomaisten tekemän virheen vuoksi.
Lisäksi osalla altistuneista karanteenitilat ovat olleet täysin epäinhimmilliset.
Pelkään että kohta rokottamattomia aletaan kohdella samalla tavalla. Altistuneiden jäljitys muuttuukin rokottamattomien jäljitykseksi ja heidän sulkemiseksi karanteeniin.
Niinhän minä yritin selittää yksinkertaisesti yksinkertaiselle. Sinä kun tunnut nielleen rokotusnarratiivinen koukkuineen ja siimoineen.