Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä uusi nainen - vaimo hoitolaitoksessa

Vierailija
03.03.2015 |

En voi käsittää! Sukulaiseni elää kaksoiselämää, hänellä on uusi nainen vaikka tämä sukulaismieheni on ollut naimisissa kymmeniä vuosia, lapsia on, ja vaimollaan paha sairaus (pää toimii kyllä), sen vuoksi on valitettavasti hoitokodissa... Vaimolla ei siis mitään hajua tästä... Törkeää! Tekisi mieli kivittää mies! Miten tämä uusi nainenkin kehtaakin mennä tuollaiseen tilanteeseen mukaan! Ei kummallakaan ole mitään moraalia.
Pakko oli avautua, vituttaa niin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täysjärkinen ja molempia vanhempiaan rakastava lapsi haluaa, että isä rakastaa äitiä ja äiti isää heidän yhteisen elämänsä loppuun saakka. En tunne ketään lasta, joka ajattelisi, että isälle on oikeutettua pettää äitiä tai toisin päin, jos nämä ovat eläneet vuosikymmenten avioliiton yhdessä ja vanhentuneet yhdessä, ja lapsilla on oikeanlainen kunnioitus vanhempiaan kohtaan, ettei ole mitään hampaan kolossa toista vanhempaa kohtaan, mistä kumpuaisi katkeruutta ja sitä kautta ajatuksia pettämisen oikeuttamisesta. Vanhempien suhde on lapsen koti, on vanha sanonta, joka pitää paikkansa vielä vanhempien ollessa hyvinkin vanhoja.

Vierailija
42/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:18"]

Ymmärrän miehen ratkaisun. Sairastan itse vaikeaa etenevää sairautta ja toivon mieheni löytävän uuden kumppanin jos joudutaan samaan tilanteeseen kuin ap:n sukulainen. Kyllä minulle miehenkin hyvinvointi on tärkeää vaikka itse olen sairas.

[/quote]

Niin, miehen hyvinvointi ei ole pettämistä ja valheissa elämistä, vaan rehellisyyttä ja uskollisuutta ja suoraselkäisyyttä. Ja kuinka helppoa sitten on sen hoitolaitoksessa makaavan elää siellä ja miettiä, miten oma edelleen vihitty puoliso siellä panee jotain vierasta naista heidän yhteisessä aviovuoteessa ja pelätä, milloinka se vaimon paikan ottaja haluaakin sen vaimon heitettäväksi pois pelistä, että pääsee itse talon valtiattareksi. Siihenhän se ennen pitkää ajautuu, jos mies ottaa toisen kotihengettärekseen. Kyllä siinä se oma vaimo jää ajan kanssa toiseksi ja lopulta unohtuu. Ja itseään saapi sitten yksinäisyydessään syytellä, että usutti miestään etsimään uutta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onhan tää uskonkiihkoilija trolli, onhan? Onhan?

Vierailija
44/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilen uskovainen reaktio. Niillä on päälimäisenä mielessä aina seksi, ja se on heille tärkeintä.

Vierailija
45/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on pahan dementian takia hoitokodissa, isä käy häntä usein katsomassa. Toivoisin että isä etsisi uuden naisystävän, mutta en kehtaa hänelle edes ehdottaa, suuttuisi varmaan. Ikää kuitenkin vasta 70 v ja olisi vielä vuosia jäljellä viettää parisuhteessa vaikkei vaimostaan eroaisikaan. Eli jos alkaisi jonkin kanssa heilastelemaan niin en paheksuisi.

Vierailija
46/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuli, vaikene. Niin jumalatonta meuhkaamista tulee ketjuun, että takuulla himokaniiniltakin häviää halut, jos joutuu samassa kämpässä sun kanssa oleilemaan. Joten huoli pois, vaikka sä joutuisit johonkin hour... siis hoitolaan, niin miehesi on taatusti impotentti vielä vuosikymmeniä sen jälkeenkin.

Vierailija
47/47 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:18"]

Ymmärrän miehen ratkaisun. Sairastan itse vaikeaa etenevää sairautta ja toivon mieheni löytävän uuden kumppanin jos joudutaan samaan tilanteeseen kuin ap:n sukulainen. Kyllä minulle miehenkin hyvinvointi on tärkeää vaikka itse olen sairas.

[/quote]

Niin, miehen hyvinvointi ei ole pettämistä ja valheissa elämistä, vaan rehellisyyttä ja uskollisuutta ja suoraselkäisyyttä. Ja kuinka helppoa sitten on sen hoitolaitoksessa makaavan elää siellä ja miettiä, miten oma edelleen vihitty puoliso siellä panee jotain vierasta naista heidän yhteisessä aviovuoteessa ja pelätä, milloinka se vaimon paikan ottaja haluaakin sen vaimon heitettäväksi pois pelistä, että pääsee itse talon valtiattareksi. Siihenhän se ennen pitkää ajautuu, jos mies ottaa toisen kotihengettärekseen. Kyllä siinä se oma vaimo jää ajan kanssa toiseksi ja lopulta unohtuu. Ja itseään saapi sitten yksinäisyydessään syytellä, että usutti miestään etsimään uutta.  
[/quote]
Tämä on harvinaisen tyly kommentti jopa uskovaiselta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi