SAIN äsken elämäni ensimmäisen orgasmin!!!!!
En oo tienny tästä! Siis apua!! Tää on ihan sairasta!!! Oon 22v, seksin aloitin 16v, oon LUULLUT saaneeni orkkuja, mutta en todellakaan ole!!! Tänään päätin aamulla, et nyt saa riittää, käyn ostamassa hieromasauvan (vuosi ilman seksi koska ei poikaystävää). Kotiin päästyäni sitten kokeilin, ja voi luo-ja.. Silmissä sumeni, varpaista päänahkaan syöksy kipunoita, valtavat nautinnon aallot vaan pyyhki yli.
En voi uskoa, että olen luullut harrastaneeni hyvää seksiä kahden edellisen poikaystävän kanssa. Miksette oo kertoni tätä mulle!!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:39"]Tuntuukohan miesten orgasmi ollenkaan yhtä hyvältä kuin naisten parhaimmillaan?
[/quote]
Yleensä aika pliusulta ja sekin kestää 2-3s.
Ihana ja piristävä ap, viestisi saivat hymyn huulille! Olen iloinen puolestasi ja sulla on todellakin syytä olla onnellinen! :) Kaikkea hyvää sulle!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:39"]Tuntuukohan miesten orgasmi ollenkaan yhtä hyvältä kuin naisten parhaimmillaan?[/quote]
Ei, vaan monille miehille paras tunne on se helpotus, kun puute hellittää hetkeksi. Jotkut väittävät, että miehetkin voivat saada samanlaisia voimakkaista ja pitkiä orgasmeja kuin naiset, ja se on samantapaisen oppimiskokemuksen takana. Mutta useimmat miehet tyytyvät vain puutteen poistoon, eivätkä vaivaudu opettelemaan, tai edes tiedä sitä. Niin minäkin. En edes haluaisi orgasmin tuntuvan yhtään paremmalta ja haluavani seksiä enemmän, koska suhteessamme on jo nyt epäsuhtaa haluissa.
Varmaan miehet saavat orgasmin helpommin kuin naiset, mutta monet naiset sekoittavat siemensyöksyn ja miehen orgasmin toisiinsa. Kyllähän ne useimmiten tapahtuvat samaan aikaan, mutta ei todellakaan aina.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:38"]
Ihana ja piristävä ap, viestisi saivat hymyn huulille! Olen iloinen puolestasi ja sulla on todellakin syytä olla onnellinen! :) Kaikkea hyvää sulle!
[/quote]
Kiitos ihana!! Kuvitelkaa, minkälaisia powermimmejä Suomessa on 50 vuoden päästä jos jatketaan tätä sanomaa, että sun luonnollisessa kehossasi tai normaaleissa, muita kunnioittavissa (meinaten ei eläimiä, lapsia) ei ole mitään väärää, rumaa tai hävettävää. :)
Oon saanut IHAn uutta puhtia, painan tenttejä läpi hymy huulilla. Ekaa kertaa eron jälkeen (jonka suhteen myrkyllisyyden olen vasta nyt alkanut tajuamaan, mies haukkui ulkonäköäni, puhetapaani, vihjaili että olen lihava ja vastenmielinen kun syön) olen alkanut vilkuilemaan komeita insinööripoikia sillä silmällä. ;) Kevät ja kesä on tulossa, mä oon nuori ja ihan suht nätti. Ei elämä olekaan niin pimeää :D Onnellista kesänodotusta kaikille <3
Päivän paras ketju, mahtavaa!!
t. mies, jota panettaa
Itse oon saanut kanssa uskomattomia orkkuja, vibralla ja sit ihan hieromasauvalla! GO GIRL, sä rokkaat täysillä ihan ilman miestäkin! Oon ylpee ja hei onnea! Sitten kun vaan jatkat ja jatkat ni tulee mega orkkuja! Ne on jumalattoman pitkiä ja ihania, vie oikeen tajun kankaalta ja pupillit silmistä :D Olen sekasin kans :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntuukohan miesten orgasmi ollenkaan yhtä hyvältä kuin naisten parhaimmillaan?
En tietenkään voi tietää miltä naisista tuntuu, mutta olen kyllä pari kertaa saanut aivan mahtavan orkun anaalin kautta tapilla ja sauvalla. Tuntui kipristelevistä varpaista päähän ja jälkikäteen olisi tehnyt mieli huutaa ääneen anaali masturbaation ilosanomaa (en huutanut).
Oishan me kerrottu jos oisit kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:39"]Tuntuukohan miesten orgasmi ollenkaan yhtä hyvältä kuin naisten parhaimmillaan?
Ei, vaan monille miehille paras tunne on se helpotus, kun puute hellittää hetkeksi. Jotkut väittävät, että miehetkin voivat saada samanlaisia voimakkaista ja pitkiä orgasmeja kuin naiset, ja se on samantapaisen oppimiskokemuksen takana. Mutta useimmat miehet tyytyvät vain puutteen poistoon, eivätkä vaivaudu opettelemaan, tai edes tiedä sitä. Niin minäkin. En edes haluaisi orgasmin tuntuvan yhtään paremmalta ja haluavani seksiä enemmän, koska suhteessamme on jo nyt epäsuhtaa haluissa.
Ehkä ne miehetkään eivät vain tiedä kunnon orgasmin mahdollisuudesta. Ei ole kukaan kertonut tai näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
En oo tienny tästä! Siis apua!! Tää on ihan sairasta!!! Oon 22v, seksin aloitin 16v, oon LUULLUT saaneeni orkkuja, mutta en todellakaan ole!!! Tänään päätin aamulla, et nyt saa riittää, käyn ostamassa hieromasauvan (vuosi ilman seksi koska ei poikaystävää). Kotiin päästyäni sitten kokeilin, ja voi luo-ja.. Silmissä sumeni, varpaista päänahkaan syöksy kipunoita, valtavat nautinnon aallot vaan pyyhki yli.
En voi uskoa, että olen luullut harrastaneeni hyvää seksiä kahden edellisen poikaystävän kanssa. Miksette oo kertoni tätä mulle!!
Voisit käytellä sauvaasi samalla kun yhdyn hellästi peppuusi? Ajoitan laukeamiseni samaan aikaan kun sinäkin taas saat aidon orgasmin.
M35
Minä sain 33-vuotiaana ensimmäisen orkun ilman sauvaa miehen kanssa. Sen jälkeen olen käyttänyt sauvaa vain silloin, kun mies on ollut matkoilla tai jos orkun saamiseen menee yli puoli tuntia miehen kanssa. Silloin otan sauvan lisäavuksi. Sauvalla saan kyllä kovan orkun, mutta miehen kanssa hyvän, sillä tunneorkkua aivoissa on mahdotonta ylittää.
Onnittelut! Ja vielä on niin paljon uusia nautinnollisia mahdollisuuksia edessäkin! Ihan orgasmiton en oo koskaan ollut, mutta muistan edelleen ekan kumppanin kanssa, suuseksissä, g-pisteorgasmin jne. On se kumma kun ne kaikki on erilaisia keskenään ja kaikki ne on tarvinnut ainakin mun vähän niin kun erikseen oppia. Ehkä se tulee siitä vaivannäöstä tai yllätyksestä kun se onnistuukin, mutta aina siitä tulee myös se sama valaistumisen tunne :)