Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIN äsken elämäni ensimmäisen orgasmin!!!!!

Vierailija
03.03.2015 |

En oo tienny tästä! Siis apua!! Tää on ihan sairasta!!! Oon 22v, seksin aloitin 16v, oon LUULLUT saaneeni orkkuja, mutta en todellakaan ole!!! Tänään päätin aamulla, et nyt saa riittää, käyn ostamassa hieromasauvan (vuosi ilman seksi koska ei poikaystävää). Kotiin päästyäni sitten kokeilin, ja voi luo-ja.. Silmissä sumeni, varpaista päänahkaan syöksy kipunoita, valtavat nautinnon aallot vaan pyyhki yli.

En voi uskoa, että olen luullut harrastaneeni hyvää seksiä kahden edellisen poikaystävän kanssa. Miksette oo kertoni tätä mulle!!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloin tunne olevansa koko ajan puutteessa, kun ei saa oloa helpotettua orgasmilla?

Vierailija
22/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:27"]

Eikö silloin tunne olevansa koko ajan puutteessa, kun ei saa oloa helpotettua orgasmilla?

[/quote]

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:27"]

[/quote]

Kyllä.

Vierailija
24/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleeni, kun joskus vuosia sitten tyttöystäväni kanssa sain tehtyä hänelle orgasmin ensimmäistä kertaa ja se oli hänelle ensimmäinen ilman masturbaatiota saatu. Molemmat oltiin siinä juhlatunnelmissa; aikaisemmin oltiin niin monta kertaa tosi lähelle päästy. Ranteeni jänteet olivat siinä vaiheessa jo tulehtuneet kaikesta siitä sormien käyttämisestä. :)

Vierailija
25/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt lähen ostamaan pitsaa. Tässä on jo yks kroppakompleksi selätetty niin voisin saman tien pestä mun syömishäiriöllä lattiaa. Elämä ei vaikuta yhtään masentavalta enää, tää on parempaa kuin masennuslääkkeet! Stressikin katosi täydellisesti ja vaan naurattaa. Oon jo aatellut että tätä menoa erakoidun kotiin, elämä on synkkä murheiden laakso, en jaksa työelämää +40 vuotta. Mut ihan hyvinhän tässä pyyhkii, ei kaikki oo niin vakavaa!!

Vaadin ilmaisia hieromasauvoja naisille, saadaan kansantalous nousuun kun ihmisillä on hyvä mieli!

Vierailija
26/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:35"]

Tuli tästä mieleeni, kun joskus vuosia sitten tyttöystäväni kanssa sain tehtyä hänelle orgasmin ensimmäistä kertaa ja se oli hänelle ensimmäinen ilman masturbaatiota saatu. Molemmat oltiin siinä juhlatunnelmissa; aikaisemmin oltiin niin monta kertaa tosi lähelle päästy. Ranteeni jänteet olivat siinä vaiheessa jo tulehtuneet kaikesta siitä sormien käyttämisestä. :)

[/quote]Oot äijä! Mies joka saa naisen laukeamaan on painonsa arvoinen kultaa.

Vierailija
27/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:35"]

[/quote]Oot äijä! Mies joka saa naisen laukeamaan on painonsa arvoinen kultaa.

[/quote]

Joo, mulle kanssa tommonen mies, kiitos! <3

Vierailija
28/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju <3 Orgasmi - ja varsinkin eka sellainen - on aina hyvä syy juhlaan. Orgasmilla vois itse asiassa olla oma liputuspäiväkin :D

Vierailija
29/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella sauvalla sait??? Auta naista mäessä, kiitos..

Vierailija
30/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi siltä, että naiset jotka eivät ole ikinä orgasmia saaneet, eivät ole etsineet ahkerasti tietoa ja kuten ap n tapauksessa pitäneet itsensä hyväilyä hävettävänä. On kyllä olemassa välineitä joilla on lähes mahdoton olla saamatta orgasmia. Tällainen on esim. Hitachi Magic Wand. Tosin sen jälkeen tavalliset patteri ja akkuväristimet tuntuvat vaisulta. Oikeasta kohdasta toki saa vaikka Pikkukarhulla, mutta tehokkaalla vibralla vaikutus tarvittaessa voimakas ja syvä. Vesisuihku on myös tehokas.

Vierailija
31/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsiin onneen saa klito orkut, eikä tarvitse olla kun terve sormi ja mielikuvitusta kehiin mutta emäntinorkut saa ainoastaan miehen kanssa jos ylipäätään saa.

Vierailija
32/53 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:53"]

Omin käsiin onneen saa klito orkut, eikä tarvitse olla kun terve sormi ja mielikuvitusta kehiin mutta emäntinorkut saa ainoastaan miehen kanssa jos ylipäätään saa.

[/quote]

Siis mä en tajuu, ne vaisut yritykset mitä mul on ei oo ollu lähelläkään tota kokemusta. Miten saa pelkästään sormilla? Tai siis, kauan teillä menee? Toivottavasti tää ei oo liian asiatonta tää keskustelu, ettei viestinetjua poisteta. Ois vaan kiva keskustella tästä koska varmasto monia mietityttää nää asiat.

Vierailija
33/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Siis mä en tajuu, ne vaisut yritykset mitä mul on ei oo ollu lähelläkään tota kokemusta. Miten saa pelkästään sormilla? Tai siis, kauan teillä menee? Toivottavasti tää ei oo liian asiatonta tää keskustelu, ettei viestinetjua poisteta. Ois vaan kiva keskustella tästä koska varmasto monia mietityttää nää asiat.
[/quote]
Aika kauan kyllä, 20-30 min. Mutta on sen arvosta ;)

Vierailija
34/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

[/quote]miksi hinkata ranteensa ja sormensa kramppiin, kun kaikki onnistuu helpommin suihkulla. Suihkusta se kädensijapää kiertää irti ja lämmin vesi ohjata klitorikselle. Paine aluksi hiljaiselle, ja tarvittaessa lisää. Helppoa ja tehokasta.

Vierailija
35/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:53"]

[/quote]

[/quote]
Aika kauan kyllä, 20-30 min. Mutta on sen arvosta ;)
[/quote] Ei kannata pelotella vasta-alkajaa. Harvinaisen pitkään sulla menee...

Vierailija
36/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisin kysyny, et onko kenelläkään muulla ikinä sellasta hieman kivuliasta oloa jälkeenpäin? Siis ei mitenkään ihmeellisesti, ei todellakaan tarvi mitään särkylääkettä tms. mut sellanen hieman arka ja pakottava tunne on ollut.

Joo toi 20-30 kuullostaa toosi pitkältä.

Vierailija
37/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä aina niin hauskoja :)

Mikähän siinä on että aina luonto ei aja tikanpoikaa puuhun?

Vierailija
38/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuukohan miesten orgasmi ollenkaan yhtä hyvältä kuin naisten parhaimmillaan?

Vierailija
39/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Oon miettiny samaa. Toisaalta, miehet saavat todella helposti verrattuna naisiin. Varmaan kovin moni mies ei hihku saaneensa ekan kerran 22-vuotiaana ja kahden tyttöystävän jälkeen yksin.

Tohon pätee varmaan sama kuin kaikkeen muuhunkin elämässä. Kaiken hyvän eteen pitää tehdä työtä. Toisaalta on olemassa miljoonia naisia, jotka eivät koskaan eläessään saa orgasmia. Olisitko miehenä valmis elämään näin?

Onhan toi naisen nautinto monissa maissa iso pelon aihe. Pitää klitorikset sahata ruosteisella partaterällä aavikolla pois, ettei tyttö vaan koskaan kokisi onnea kehostaan.

Ja älkää aloittako miesten ympärileikkauksista, eivät ole millään tasolla verrattavissa. Monille miehille tehdään ihan lääketieteellisestä syystä, mutta ei yhdellekään naiselle.

Vierailija
40/53 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Oon miettiny samaa. Toisaalta, miehet saavat todella helposti verrattuna naisiin. Varmaan kovin moni mies ei hihku saaneensa ekan kerran 22-vuotiaana ja kahden tyttöystävän jälkeen yksin.

Tohon pätee varmaan sama kuin kaikkeen muuhunkin elämässä. Kaiken hyvän eteen pitää tehdä työtä. Toisaalta on olemassa miljoonia naisia, jotka eivät koskaan eläessään saa orgasmia. Olisitko miehenä valmis elämään näin?

Onhan toi naisen nautinto monissa maissa iso pelon aihe. Pitää klitorikset sahata ruosteisella partaterällä aavikolla pois, ettei tyttö vaan koskaan kokisi onnea kehostaan.

Ja älkää aloittako miesten ympärileikkauksista, eivät ole millään tasolla verrattavissa. Monille miehille tehdään ihan lääketieteellisestä syystä, mutta ei yhdellekään naiselle.

[/quote]

Totta puolittain. Uskonnolliset ja kulttuuriset syyt jyrää myös miesten ympärileikkauksissa, maailmanlaajuisesti lääketieteelliset syyt on aika pieni vähemmistö myös miesten ympärileikkauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi