Vävy nuuhkii pikkareitani
Onko normaalia käytöstä miehiltä, että menette pyykkikorille ja nuuhkitte anopin pikkuhousuja?
Jäänyt jo useasti kiinni siitä. Viipyy käydessään pitkään vessassa ja aina on pyykkikori pengottu ja olen ottanut valokuva millä tavalla päällimmäiset vaatteet ovat olleet.
En ole sanonut kenellekkään mitään, enkä aio mutta oudolta tuntuu.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, miten olette toimineet?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
ja olen ottanut valokuva millä tavalla päällimmäiset vaatteet ovat olleet.
Oikea Pro-tason kyttäys!
Meillä sama. Vävy vetäisee pikkarini päähänsä kun katsoo telkkaria. Ruokailun tai kahvittelun ajaksi ottaa pois.
Tytär ei hoida hommiaan niin anopin maistiaiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen käsiksi kenen tahansa viehättävän naisen pikkareihin niin takuuvarmasti nuuhkin niitä
Asia on niin,että joka jätkä haistaa pikkuhousuja kun on tilaisuus,sanotaan jo elokuvassa siivoton juttu.
Mitäpä jos antaisit vävyn nuuhkia ja maistella sun alapäätä ;):P
Naapurin vävy haisteli anopin alushousuja. Kerran kun vävy oli tullut yksin käymään oli anoppi ottanut xxl slogit jalastaan ja käskenyt vävyn haisaistella niitä. Sen vävy oli itkien tehnyt. Siitä oli lähtenyt anopin ja vävyn salasuhde. Kun olivat kärynneet hotelleissa ja laivalla kahdestaan. muuttivat yhteen ja ottivat kumpikin eron. Ikäeroa oli 10 vuotta. Appi ei kestänyt juoruja ja muutti itsekin pois talon myytyään.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin vävy haisteli anopin alushousuja. Kerran kun vävy oli tullut yksin käymään oli anoppi ottanut xxl slogit jalastaan ja käskenyt vävyn haisaistella niitä. Sen vävy oli itkien tehnyt. Siitä oli lähtenyt anopin ja vävyn salasuhde. Kun olivat kärynneet hotelleissa ja laivalla kahdestaan. muuttivat yhteen ja ottivat kumpikin eron. Ikäeroa oli 10 vuotta. Appi ei kestänyt juoruja ja muutti itsekin pois talon myytyään.
Oliko kyseessä sama naapurin vävy jonka minä tunnen. Työkaverin puolituttu, entinen kukkakaupan lähetti
En muista vävyn ammattia. Mutta vieläkin kuulema asuvat yhdessä jossakin luonais. Suomessa en muista tarkalleen. On monta kerta nähty ruotsin laivoilla.
Anopin sukkahousut kyllä kelpais haisteltavaksi ja naapurin tätin !
Olen nuuskinut. Jätti mökillä pöksynsä niin että varmaan sitä toivoikin. Olimme just jutelleet kaikenlaista kivaa viinin kera. Ehkä tunsi jotain sutinaa meidän keskustelussa, kun pöksyt oli tuoreessa kirkkaassa kosteudessa. Ei valkovuodossa. Tuskin uskaltais kanssani kuitenkaan paneskella. Sääli. Näillä mennäön hautaan. Sellainen tämä meidän hierarkia on.
Se tykkää susta.olet varmasti viehättävä hänen mielestään!jos hänellä on tommonen fetissi ni ei varmasti kenenkään maata kaada.nauti ennemmin tilanteesta jossa sinua pidetään niin himottavana että pöksyjäsi haistellaan!anopit on kyllä ihania!
Kyllä nuuhkin anopin pöksyjä, anoppi on 75v. Itse olen 50 ja aina nuuskasen jos on tilaisuus. Muuten en anoppilaan viitsisi lähteä mutta kun tiedän että wc:n pyykkikorissa on rintsikoita ja pöksyjä.
Tuo pikkareiden varmistus on ymmärrettävää. Meillä rouva käyttää mummiksia, hänen äitinsä, siis anoppini pääsääntöisesti Taita js tangoja.
Mies 26
Epäilen että oma vävy tekee samaa. Pikkuhousuni monesti pyykkikorissa myllättynä. Pakko myöntää että vähän kiihoitun tästä. Olenkin välillä jättänyt pikkuhousuni pyykkikoriin päälimmäiseksi.
Anoppi 54v
Kerran olen anopin pikkareita haistanut, mutta olivat aivan liian puhtaat ja hajuttomat meikäläisen makuun, joten sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Anoppi sinänsä ei kiihota yhtään, mutta pitihän ne pöksyt koenuuhkaista.
En kyllä välittä anopista enkä hänen alushousuista. Taloyhtiön kuivaushuoneessa käy aina alakerran vanhapoika kun joku nainen jättä sinne alus asujaan kuivumaan. Pihan parlamentti kaikki tietävät puhuvat siitä aina. Itseäni kyseinen asia naurattaa. Naapuri jättä aina välillä mummonsa perintö alusasuja kuivuman syötiksi. Menne sitten sinne kun vanhapoika tumputta siellä. Huutaa sille ja haukkuu pervoksi.
Minulla anoppi jättää aina rintaliivinsä pesukoneen päälle kun käydään niillä. Vaimoni siivoa aina ensimmäiseksi kylpyhuoneen kun käymme heillä. Naurattaa koko touhu.
Jos pääsen käsiksi kenen tahansa viehättävän naisen pikkareihin niin takuuvarmasti nuuhkin niitä