Hävettää kaikki menneiden vuosien sekoilut
Olen saanut ihmeellisiä kilareita, draama- ja mustasukkaisuuskohtauksia, kuvitellut, että musta puhutaan pahaa jne. Humalassa olen ollut ihan tolkuton idiootti, haastanut riitaa, puhunut ihan mitä sattuu, pyörinyt jossain katuojissa ja harrastanut seksiä suunnilleen jokaisen vastaantulijan kanssa paikkaan ja aikaan katsomatta.
Miten saan pyyhittyä nää mielestäni?
Kommentit (38)
Unohtamalla ja katsomalla eteenpäin. Jos vanhoista asioista on enemmän stressiä kuin oppia, ei niitä kannata muistella.
Ajattelemalla että ihminen on virheellinen ja jokainen meistä mokaa ja käyttäytyy huonosti joskus. Ja menemällä eteenpäin!
No et kuule ole ainoa.
Eikä kukaan muu musita sun mitään törttöilyjä, omansa vain. Ja jos olet jotain aivan kamalaa tehnyt niin pyydä anteeksi ja sano että olit nuori ja idiootti.
Inhimillistä vain että toilailee. Ennemmin sillai kuin että vain istuu ja tuijottaa ikkunalautaa.
nussi mya ja kaikki ob pois pyyhitty
Vierailija kirjoitti:
Unohtamalla ja katsomalla eteenpäin. Jos vanhoista asioista on enemmän stressiä kuin oppia, ei niitä kannata muistella.
Ne vaan puskee esiin yhtäkkiä ja varoittamatta.
Ap
Ei taida olla pahemmin jumala mielessä.
Mitä niitä vanhoja miettimään. Moni oli nolo nuorena, jotkut vielä vanhempanakin. Jos joku alkaa moisia muistelemaan, niin sanot vaan, että taisi olla vähän villi nuoruus ja että et oikeastaan välitä edes niitä aikoja muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan puskee esiin yhtäkkiä ja varoittamatta.
Ap
Olet tullut synnintuntoon, aivan oikein sinulle
m53
Itsekin sekoilin nuorena niin, että vieläkin hävettää. Syytän lääkityksen ja alkoholin yhdistelmää.
Vierailija kirjoitti:
No et kuule ole ainoa.
Eikä kukaan muu musita sun mitään törttöilyjä, omansa vain. Ja jos olet jotain aivan kamalaa tehnyt niin pyydä anteeksi ja sano että olit nuori ja idiootti.
Inhimillistä vain että toilailee. Ennemmin sillai kuin että vain istuu ja tuijottaa ikkunalautaa.
Tämä on kyllä ihan totta. Yritin muistella muiden sekoiluja, mutta en saanut mitään mieleeni.
Ap
Itse taas kadun etten sekoillut silloin nuorena ollenkaan. Olisi kiva olla jotain muisteltavaa, mulla ei ole yhtään mitään. Olla möllötin vaan ihan niin kuin nykyäänkin.
Onko tuo sekoilusi vielä tätä päivää?
Häpeän taltuttaa ylpeydellä. Päätä että sun ei tarvitse hävetä, ryhdy ihan ylpeästi aivan totaaliseksi kakkapääksi. Koko loppuikäsi kohtele kaikkia jatkuvasti niin kakasti kuin ikinä pystyt, mölyä niinkuin paviaani missä hyvänsä kuljetkaan. Eli niinsanotusti "voimaannu", ryhdy moderniksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sekoilusi vielä tätä päivää?
Siltä osin, että kehittelen päässäni kaikkea draamaa ja olen aivan varma, että mua inhotaan. Pidän kuitenkin nuo ajatukset ominani, mutta ihmissuhteita ja työpaikkoja olen hylännyt asian takia. Alkoholia en enää käytä pisaraakaan, joten sen myötä kaikki kännisekoilut on loppuneet.
Ap
Mulla kaikki elämäni huonoimmat päätökset lähti huonosta itsetunnosta
Kerran menetin malttini tosi pahasti erään erityisen kamalan ihmisen kohdalla joten kävin hänen kimppuunsa ja pahoinpitelin. Kaduin tekoani jälkeenpäin. Osasin kuitenkin antaa anteeksi itselleni kun muistin että Jeesuskin menetti kerran malttinsa ja siksi tappeli/riehui, ja hänkin katui sitä jälkeenpäin. Joten ajattelin että jaa, se että menetin malttini kerran todistaa että en ole Jeesusta parempi ihminen. Olisi omituista jos minäkin en kerran menettäisi malttiani kun kerran Jeesuskin siihen lankesi.
--
Tuon yhden kerran olen siis käyttäytynyt sellaisella tavalla millä en toivoisi käyttäytyväni. Tuon yhden kerran olen siis käyttäytymistäni katunut. YHDEN ainoan kerran elämässäni. Sen useampia kertoja ei ole. Ei mitään muuta ei-toivottua käyttäytymistä, ei mitään muuta katumista.
Sama täällä, joskus vaan ei osaa käyttäytyä.