Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelen eläkkeellä ja nyt mietin kannattaisiko lopettaa opiskelut kokonaan

Vierailija
28.10.2025 |

Ei ole tarkoitus työllistyä kokopäiväiseksi. En tiedä yhtään miten koulu menee, lukee vain että hyväksytty. Aloitin syksyllä. Viihdyn kotona hyvin ja nyt mietin onko mulla motivaatiota jatkaa. Lisäksi opettaja puhunut mun kuullen pariinkin kertaan että kumpa pääsisi eläkkeelle. Tietää siis mun taustan kun oon kertonut sen. Jotenkin tuntui tuo oudolta. Ja siis oon työkyvyttömyyseläkkeellä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaan ja ala nauttia elämästäsi. Koko ajan ei täydy suorittaa.

Vierailija
2/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut "koulussa" (lapset käy koulua, aikuiset opiskelee) alle kaksi kuukautta ja olet noin passiivinen ja välinpitämätön? Jos ei riitä sisäinen motivaatio, anna olla. Ei kuulosta siltä, että sinua pahemmin kiinnostaa mikään. En haluaisi sinua riesakseni ryhmätyössä.

Vierailija
4/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua yritetty kuntouttaa..pystyisitkö tekemään työtä valmistuttuasi uuteen ammattiin?

Vierailija
5/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

48v

Ap

Vierailija
6/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään opettaja joka on minua opettanut ei ole ääneen sanonut : PÄÄSISINPÄ ELÄKKEELLE?

Mikä ala?

Normaalisti ihmiset haluavat opiskella, joten luokissa on kiva ilmapiiri.

Vierailija
7/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

48v

Ap

Älä turhaan haaskaa opettajan ja muiden aikaa siellä oppilaitoksessa.

Vierailija
8/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan. Jos opettaja ei jaksa tehdä työtään ja valittaa opiskelijoille odottavansa vain eläkettä niin kannattaa valittaa opetuksen tasosta korkeammalle tasolle.

Vierailija
9/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinua yritetty kuntouttaa..pystyisitkö tekemään työtä valmistuttuasi uuteen ammattiin?

Ei ole koskaan kuntoutettu. Kyllä mä varmaan pärjäisin jos töitä olisi harvakseltaan. Eläkkeellä saan tehdä töitä 1000€:lla, mutta edellisen ammatin töitä en voi tehdä, mut irtisanottiin.

Ap

Vierailija
10/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut "koulussa" (lapset käy koulua, aikuiset opiskelee) alle kaksi kuukautta ja olet noin passiivinen ja välinpitämätön? Jos ei riitä sisäinen motivaatio, anna olla. Ei kuulosta siltä, että sinua pahemmin kiinnostaa mikään. En haluaisi sinua riesakseni ryhmätyössä.

Tämä on trolli, ap:ta ei kiinnosta vastata edes : mikä koulutus, minkä ikäinen olet ..kysymyksiin????

Vierailija
11/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minä opiskelen eläinlääkäriksi ja mun opettajista ainakin kaksi on ihan mun kuullen sanonut, että pitäisikö vaihtaa ammattia vaikka rekkakuskiksi. Kyllä mä nyt lopetan nää opinnot, kun mua näin kohdellaan.

Vierailija
12/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

48v

Ap

Ok minä olen 57v. Olen täysin terve ja ONNEKSI vielä on työpaikka. Alaa ei uskalla vaihtaa. Riski valmistua työttömäksi kasvaa yli 50 vuotiaana. Toki jos tietäisin mikä ala kyseessää , voisin ehkä antaa paremman vastauksen.

Vierailija
13/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

48v

Ap

Älä turhaan haaskaa opettajan ja muiden aikaa siellä oppilaitoksessa.

olipa inhottavasti sanottu. häpeä

Vierailija
14/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis motivaatio oli alussa korkea ja kiinnostus alaa kohtaan. Ja vieläkin pidän alasta. Ehkä mä vaan rasitun herkästi. En jaksa olla seurallinen. Se vie voimia ja oon kotona ihan rätti koulun jälkeen. 

Ap

Vierailija
15/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan kuntoutettu. Kyllä mä varmaan pärjäisin jos töitä olisi harvakseltaan. Eläkkeellä saan tehdä töitä 1000€:lla, mutta edellisen ammatin töitä en voi tehdä, mut irtisanottiin.

Ap

olet VOITTANUT PERUSTULO LOTOSSA!!! Onneksi olkoon. Nyt kouluun...nautit opiskelusta. Ota yhteys koulun rehtoriin : kerro että opettaja hokee haluavansa eläkkeeelle ja että se loukkaa sinua.

Vierailija
16/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, minä opiskelen eläinlääkäriksi ja mun opettajista ainakin kaksi on ihan mun kuullen sanonut, että pitäisikö vaihtaa ammattia vaikka rekkakuskiksi. Kyllä mä nyt lopetan nää opinnot, kun mua näin kohdellaan.

Nauroin niin että kissa säikähti

Vierailija
17/17 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis motivaatio oli alussa korkea ja kiinnostus alaa kohtaan. Ja vieläkin pidän alasta. Ehkä mä vaan rasitun herkästi. En jaksa olla seurallinen. Se vie voimia ja oon kotona ihan rätti koulun jälkeen. 

Ap

Voiko sille opettajalle kertoa REHELLISESTI miten asiat on. Sun ois helpompi olla..voisitte yhdessä vitsailla : pääsispä eläkkeelle...ei tätä hommaa jaksa hullukaan...huomenna on normi päivä..vedetään kännit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi