Kauan olitte miehenne kanssa yhdessä ennenkuin
Saitte lapsia? Nyt jälkikäteen olette tyytyväisiä että parisuhdetta oli takana reilummin vai saitteko lapsia suhteen alussa?
Itse olen ajatellut, että haluan elää arkea ja nähdä toisen hyvät ja huonot puolet ja kun kummastakin tuntuu niin sitten joskus. Toki en halua arvostella kenenkään valintoja, mutta kauhistelen ikäisiäni nuoria jotka tekee lapsia ihan tuoreisiin suhteisiin. :)
Kommentit (56)
Esikoinen syntyi 8v yhdessäolon jälkeen, yritystä oli takana 1,5 vuotta. Ollaan molemmat tyytyväisiä, että oltiin rauhassa kahdestaan ennen tätä lapsiperhearkea (2 lasta nyt). Kumpikaan ei koe jääneensä mistään paitsi, opinnot oli takana ja vakityöt molemmilla. Tunnetaan toisemme melko lailla perin pohjin, niin hyvät kuin huonotkin puolet. Yhteisiä kokemuksia on paljon. Nämä asiat auttavat jaksamaan, kun elämä on nyt hektisempää eikä kahdenkeskistä aikaa ole juurikaan, ja niiden avulla myös muistaa, miksi sitä kumppaniaan rakastaa, myös niissä vastamäissä. En toki sano, etteikö näitä voisi saavuttaa lyhyemmälläkin yhdessäololla.
4v oltiin oltu yhdessä kun plussasin. Oltiin naimisissa ja katseltiin ensimmäistä omistusasuntoa silloin. Ihan hyvä aika mielestäni oli lapselle, olin 25v ja mies 27v
Ekassa liitossa oltiin 4v yhdessä ennen lasta, tokan kaa muutama kuukausi tunnettu ku tulin raskaaks,yhdessä oltii kuitenkin 14vuotta. Tän nykyisen kanssa yhdessä vuos, sitte naimisii ja sen jälkee aika pian raskaaks.
Olisko ollu 3.v yhdessä ja tyytyväinen olen vieläkin :) ikää 21
4v, josta melkein tasan 1v naimisissa, kun esikoinen syntyi. Oltiin 23 ja 24 ja nyt 10v myöhemmin sama mies ja muutama lapsi lisää. Tyytyväisiä ollaan.
Melkein 16 vuotta. Nyt tehdään toista, kun ensimmäinen on kohta 5 v. Olemme 41 ja 42.
Vahinkoraskaus, kun oltiin 3kk tunnettu, päättyi keskenmenoon. En tiä oliko lopulta hyvä vai huono juttu.
Seuraava raskaus päättyi onnelliseen ihanaan vauvaan ja suhde oli sit jo 3v vanha. Aina mietin, että millaista olisi myös sen ekan vauvan kanssa ollut. Mutta onnellisia ollaan näinkin :).
Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, eikä lapsia vielä kuulu...
3vuotta kerettiin seurustella ja koko se aika myös asuttiin yhdessä ennenkuin esikoinen syntyi. Oltiin jo kolmekymppisiä, joten liikkeellä oltiin alusta asti tosimielellä.
Nyt 6,5v yhdessä eikä lapsia ole vielä. Kihloissa 3v ja naimisissa muutama kk. Olen vasta parikymppinen niin ehtii kyllä vaikka mies onkin "hieman" vanhempi :)
10 vuotta.
Päädyimme eroon 20 vuoden jälkeen. Väitän, että alamäki alkoi lapsista...
2 vuotta aikalailla tasan kun esikoinen syntyi. Nyt kolmas tulossa ja vuosia takana 6.
Lapset ovat olleet suunniteltuja, tuntui vain heti hyvältä ajatus. Olishan sitä voinut viettää kahdenkeskeistä aikaa enemmänkin, miksi ei, mutta tämä toimi ja toimii meillä oikein hyvin, ei ole kaduttanut eikä kaduta.
6v. joista 3 naimisissa. Lapset ei tullu ihan heti vaan 2v. yritettiin ekaa.
n.8-9kk. Ollaan oltu yhdessä jo 8v, kolmas lapsi tulossa.