Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa nähdä jollei ole kiinnostunut?

Vierailija
02.12.2021 |

Eikä koskaan ole edes seksiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitää vain kaverina.

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja sellaisina (iso osa vaimoineen) pysyvätkin, kun suhteet pysyy platonisina.

N58

Kavereistakin kai ollaan sentään kiinnostuneita, eihän niitä muuten pitäisi kavereina...

Vierailija
22/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitää vain kaverina.

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja sellaisina (iso osa vaimoineen) pysyvätkin, kun suhteet pysyy platonisina.

N58

Kavereistakin kai ollaan sentään kiinnostuneita, eihän niitä muuten pitäisi kavereina...

Mulle jäi nyt kyllä epäselväksi, mistä Ap on saanut päähänsä, ettei mies olisi hänestä kiinnostunut. - Eikö se, että mies haluaa viettää hänen kanssaan aikaa ole merkki, ainakin siitä, että mies olisi, ellei muuta niin kiinostunut kaveeraamaan Ap:n kanssa. - En minä ole kaikista kavereistani kiinnostunut seksuaalisesti ja varmasti heistäkään ainakaan kaikki halua harrastaa seksiä kanssani vaikkka muuten voimme viettää aikaa yhdessä milloin, mitenkin. Ja ei en ole aseksuaali, enkä homo enkä edes bi-seksuaali.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa sun ahnasta aloitetta.

Vierailija
24/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaa sun ahnasta aloitetta.

Nykyään on onni se, että niin mies kuin nainen voi tehdä aloitteen tai olla tekemättä Mutta jos on itse kiinnostunut, niin tekee hölmösti jos vain odottaa ja toivoo, että kyllä 2. tekee aloitteen, jos vain oikeasti tarpeeksi kiinnostunut. Voi olla että tekeekin mutta voi olla, ettei tee kun syttyy ja kiinbnostuu yllättäen hänestä, joka on rohkaissut mielensö ja tehnyt aloitteen.

Vierailija
25/26 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietoinen kiinnostuksestani häntä kohtaan ja siitä että kaveria en hänestä halua.

Pitää kai ottaa härkää sarvista ja ottaa asia esiin.

Vierailija
26/26 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tietoinen kiinnostuksestani häntä kohtaan ja siitä että kaveria en hänestä halua.

Pitää kai ottaa härkää sarvista ja ottaa asia esiin.

Kerjäät vaikeuksia. Etsi uusi mies, sellainen joka haluaa sinua oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan