***Ut -visa tiistai-illan ratoksi****
Mitä, ei visaa käynnissä?! Eipä tietenkään, kun mulla kerrankin olis aikaa, kun KAIKKI (4 kpl 5-0v) muksut nukkuu jo... historiaa.
Täytynee siis pistää itse visa pystyyn.
Haussa harvinainen nimi, jossa jossain kohtaa kirjainyhdistelmä UT.
Eiköhän sillä alkuun pääse, lisävinkkejä tarvittaessa jo tässä illan mittaan.
-Iitut-
Kommentit (28)
tiedän, että tää ei käy kriteereihin, mutta laitan silti
on sulla Iitu ihana katras !
mulla VAAN kolme :)
ja samantien hyvää yötä. Mieletön toi Kouta-Okko!!! miten ihmeessä löysit sen????????????????????????????????????
oli pakko vielä ettiä tarpeeksi haastava vastine Kouta-okolle ;o)
Tullaan uutena mukaan visailemaan, nimimerkillä palstalle koukkuun jäänyt sivusta seuraaja!
Stella: Kouta-Okko tais olla jo listalla, samoin Kouta. Piti äsken tarkistaa. Kouta-Okko-nimen olen lukenut kauan aikaa sitten eräästä lehdestä, se on erikoisuutensa vuoksi ollut mielessäni. Harmi, etten satu muistamaan hänen sisarustensa nimiä, nekin oli mainittu siinä.
Öitä!
kivaaaaa kun tulee uusia visailijoita ;o)
tervetuloa _h_p_ !
... eli vinkkiä ei vielä tule, sen verran upeita löydöksiä näyttää satelevan.
Piti vaan toivottaa tervetulleeksi uusi visailija _h_p_ ... tosi kiva saada uusiakin joukkoon.
-Iitu- *Ja tosiaan ihana katras, eikä luulis ajanvieteongelmia iltasellakaan olevan, vaan aina on aikaa nimipohdinnoille ja visoille, hyvässä seurassa tottakai :-)*
... eli linja on oikea, ei tarvi alkaa etsimään vierasperäisiä kirjaimia, niitä ei nimessä ole... eikä ole yhdysnimikään.
Iltaa, jospa hiukan osallistuisin ennen nukkumaan menoa
visailutaito ruosteessa? ensimmäinen arvaus ei mahtunut tehtävänannon rajoihin
ja tämä kun on minusta jotenkin niin miehinen nimi :)
kuutamo yötä kaikille !
:: peris
Nimessä myös
S-kirjain
Tuot UT jossain keskellä, eli ei ala, eikä lopu siihen
Näillä aamuun, joilloin lisävinkkiä tai voittajan palkitsemista.
Öitä...
-Iitu-
Eihän näitä tämmöisiä olekaan! =[
Neputnus, Jutsus, Ponuts, Bruthus, Teutonius..
Mä en löydä en sitten mitään. Mulle on tosi vaikea tää.
Pitkästä aikaa osallistun hetkeksi visaan. Mä en ole jostain syystä päässyt tänne Vauva-lehden sivuille moneen päivään, mutta nyt kun mies laittoi tämän Mozillan, niin onnistuin pääsemään. Hirveät vierotusoireet jo ehti tulla... :)