Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastunut, mutta moraali tallella

Vierailija
03.03.2015 |

Koirapolulla olen tutustunut aivan valloittavaan mieheen. Kohtaamme lähes päivittäin (sattumalta, ei mitään sovittua) ja kuljemme yhdessä lenkin.

Keskusteluaiheet heittelevät laidasta laitaan -- milloin politiikkaa, milloin urheilua, milloin syvällisempää psykologistakin pohdiskelua. Erimielisyys ei haittaa, dialogi on saumaton. Meillä on todella hauskaa, yhteistä leikittelyä - tietokilpailuja, sanaleikkejä, myös vakavamielisempää. tuumiskelua. Kahden vuoden aikana olemme tutustuneet hyvin, uskaltaisin väittää. 

Olen sinkku, hän puolestaan naimisissa. Tunnen vaimonkin samoista koiranulkoilutusympyröistä. Tämä on viehättävä niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Missään tapauksessa en halua rikkoa mitään. Olen vain niin RAKASTUNUT. 

Huoh... jokainen tämän tunteen tietää! Ei auta kuin odotella, että ohi menee. Mutta kannustusta pitäämään tunteeni kurissa. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:47"]

Lopeta heti tuo aviolitossa olevan miehen kanssa seurustelu muka koiranulkoilutuslenkeillä.Tuo johtaa vääjäämäättä juuri siihen, mitä itse muka haluat estää. Typerää on edes antautua tuollaiselle tasolle parisuhteessa olevan miehen kanssa. Mies varmaan haluaa mieluummin viedä koiran ulos kuin vaimo ja kohta herää vaimon epäilys. Minä sinuna ottaisin ritolat ja veisin koiran ulos ihan muualle ja muuhun aikaan ja osoittaisin miehelle, että KUNNIOITAN hänen avioliittoaan ja pysyttelen siksi poissa, ettei mitään vakavampaa kehkeydy välillenne, mikä on auttamattomasti liian pitkällä jo nyt. Olet oikeasti jo tuhoamassa tuon avioliiton, vaikka yrität muuta uskotella moraalillasi. Korkea moraali jos sinulla oikeasti olisi, olisit jo ajat sitten tajunnut vetäytyä tuon miehen seurasta, vaikka kuinka olisi mukava mies. Mies tuskin edes jättäisi vaimoaan, jos vaimo on menestyvä yrittäjä ja kauniskin, mutta voisi pitää sinua leikkikalunaan, koska näytät olevan aika helppo saalis, noin tulevaisuutta ajatellen.

[/quote]

Joo.. näin itsekin ajattelen pääosin. Helppo saalis en kuitenkaan ole, se ei päde. Mutta kiitos, kaikki muu oli asiaa. 

Vierailija
22/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää tapaile miestä. Yksinkertaisesti. Siinä tunteet ja koko mies pikkuhiljaa unohtuvat. Tapailemalla häntä tunteet vaan pysyvät tai voimistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua yhtään pelota että sut tunnistetaan? D:

Vierailija
24/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä.... en koe "seurustelevani". Mutta rutiiniksi on muodostunut tämä koirapolkutapaaminen. Olet varmasti oikeassa, että pitäisi nyt muuttaa reittejä ja aikatauluja. Kyllä se varmasti onnistuisi. 

Mutta sinkäin -- totuudenpuhuja -- lienet kokenut rakastumisen tunteen. Silloin vain janoaa toisen läheisyyttä ihan niillä ehdoilla, jotka ovat kulloinkin saatavissa. Nyt se on tämä koirapolku. Vaikea heittäytyä pois siitä! 

Vaikka kohteeni oma nainen on todella tasokas, en itsekään ole mikään rumilus, puhumattakaan tyhmyydestä. Korostan aloitustani! Eli tukea siihen, että vetäytyisin näistä hauskoista hetkistä. 

Kirjoitit hyvin. Juuri näin on valtaosin, kuten sanoit!

Vierailija
25/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:07"]

Eikö sua yhtään pelota että sut tunnistetaan? D:

[/quote]

no ei... eikähän koko maa ole tätä täynnä? En ole paljastanut asuinpaikkaa edes viitteelisesti, en koirarotuja, en ikääni saati miehen ikää. 

Miten voisin "paljastua". Ja vaikka näin tapahtuisi, niin mitä siitä nyt sitten? Ei kai mikään rikos ole rakastua?

Ap (unohdan laittaa tämän usein, mutta ehkä tunnistaa muistakin kommenteista, mikä on aito)

Vierailija
26/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tiukkapipoja täällä. Koirapuistot ja koirienulkoiluttajien suosiossa olevat polut on juuri parhaita paikkoja tollaseen elämän keventämiseen, mitä tääkin mies tod. näk. hakee.

Ihan sama millanen suhde sillä on vaimoonsa -ei sun tartte vältellä sitä. Oikeestaan sun ei tarttis edes vältellä fyysistä suhdettakaan, sen pitäs olla sen miehen asia.

Mutta siis vähintään voit jatkaa mukavaa seurustelua koiranulkoilutuksen merkeissä, ja miehen elämään tuot lisäsuolaa jos vielä pukeudut mahdollisimman puoleensavetävästi -vaikka koiranulkoilutuksesta onkin kyse. Ja flirttailet avoimesti (kun muita ei oo).

Jos miehellä on kaikki asiat kunnossa, niin se vaan saa susta nautintoa tolla tasolla (eli nostaa egoa, kun joku selvästi kiinnostunut), mutta homma ei varmaan etenen kenenkään osalta mihinkään. Jos taas sillä kotona nuivaa, niin toi voi olla sille todellinen henkireikä ja saa miettimään että kandeeko olemassa olevaa suhdetta enää jatkaa. Jos siis siitä puuttuu ilo ja kumppanuus, ja sitten kuitenkin huomaa, että jonkun kanssa sellastakin voi olla olemassa.

Kummin tahansa, niin tuot sen miehen elämää iloa, sehän ei voi olla väärin. Ihan turhaa ja typerää ruoskia itseään kaikesta pienestä. Se olis toinen asia, jos näillä olis pieniä lapsia ja väen väkisin koittasit vokotella sen miehen sun kanssa sänkyyn ja tekeen sulle lapsen. Sit sä voisit miettiä moraalias. Tollanen pelkkä kaveruus, vaikka siihen sisältyis pientä ihastumista, ei voi olla kenenkään suhteen poikkimenemisen syy jos se ei etenen fyysiseks suhteeks. Mutta vaikka etenis, niin se voi silti olla sen miehen kannalta hyvä asia -kun me ei kukaan tiedetä toisen elämän yksityiskohtia, nii ei kannata alkaa jakamaan tuomioitakaan.

Vierailija
27/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS minkänäkönen ja ikänen oot, missäpäin se polku on ja millanen koira sulla on?

Vierailija
28/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis vähintään voit jatkaa mukavaa seurustelua koiranulkoilutuksen merkeissä, ja miehen elämään tuot lisäsuolaa jos vielä pukeudut mahdollisimman puoleensavetävästi -vaikka koiranulkoilutuksesta onkin kyse. Ja flirttailet avoimesti (kun muita ei oo).

Heh, heh... ihan toppatakissa on menty, enkä aio vaihtaa koiranulkoitusstailiani mitenkään seksikkäämpään suuntaan. Henkinen yhteys nyt tässä tuntuu pelaavan. Jos nyt yhtäkkiä rupean provosoimaan eroottisilla asuvalinnoilla, niin eikönän karkoitu takavasemmalle kiiruusti. 

Sinänsä siis hyvä vinkki!

Vierailija
29/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:18"]

PS minkänäkönen ja ikänen oot, missäpäin se polku on ja millanen koira sulla on?

[/quote]

Miksi kysyt? Ainakaan en ole etsimäsi, sen voin nyt taata!

Vierailija
30/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kevät tulee ja asuja kevennetään. Näin ainakin täällä pk-seudulla meidän koirapuistossa tapahtuu, jossa siis erilaisia mukavia koiranulkoilutussuhteita on syntynyt. Kyllä siinä puolin ja toisin tiiraillaan myös sitä koiranulkoiluttajaa... eikä pelkkää koiraa.

Mutta onhan osa niistäkin sitten näitä höyrähtäneitä Toove Hannssoneita, joille se "koiraelämä" on elämän tärkein juttu eikä ne oikeen huomaa että pieruverkkarit on väärinpäin jalassa ja niissä on koiranpaskaa, ja että oman letin siistiminen turkkitrimmerillä unohtu toiselta puolelta.

Mä kyllä aina itse olen katellut mieluummin niitä nuoria neitokaisia, joilla on kuiteskin jonkunlainen ehkä kevytkin ehostus ja jotka pukeutuu niin, että mies saa ihailla kaunista naisvartaloa.

Toki pilkkihaalarikeleillä mennään sään mukasessa vaatetuksessa... emmä nyt sitä tarkoittanut.

Vierailija
31/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:39"]

[/quote]

[/quote]

Olen niin sairaan utelias :) Oliskin kivaa, jos sä olisit kaunis ja ihana ja meidän koiralenkkialueella, voitas tutustuu ;)

Vierailija
32/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:43"]

No kevät tulee ja asuja kevennetään. Näin ainakin täällä pk-seudulla meidän koirapuistossa tapahtuu, jossa siis erilaisia mukavia koiranulkoilutussuhteita on syntynyt. Kyllä siinä puolin ja toisin tiiraillaan myös sitä koiranulkoiluttajaa... eikä pelkkää koiraa.

Mutta onhan osa niistäkin sitten näitä höyrähtäneitä Toove Hannssoneita, joille se "koiraelämä" on elämän tärkein juttu eikä ne oikeen huomaa että pieruverkkarit on väärinpäin jalassa ja niissä on koiranpaskaa, ja että oman letin siistiminen turkkitrimmerillä unohtu toiselta puolelta.

Mä kyllä aina itse olen katellut mieluummin niitä nuoria neitokaisia, joilla on kuiteskin jonkunlainen ehkä kevytkin ehostus ja jotka pukeutuu niin, että mies saa ihailla kaunista naisvartaloa.

Toki pilkkihaalarikeleillä mennään sään mukasessa vaatetuksessa... emmä nyt sitä tarkoittanut.

[/quote]

Nyt on niin, etten ole nuori neitokainen. Enkä edes tälle vaimolle ole tasavertainen kilpatoveri, mitä ulkonäön suhteen tulee. 

Kertakaikkisen hauskaa on vain ollut niin vakavamielisemmät kuin kevyemmätkin keskustelut. Korostan, etten mikään susiruma ole. Jos kuitenkin tämän vaimon ja minun kuvat -- vartalo varsinkin -- asettettaisiin gallupin alaisiksi, niin häviöni olisi varma.

Mutta edelleenkään kyse ei ole nyt hurmaamisesta, vaan pikemminkin oman rakastumisen tunteen voittamisesta. Ajan kanssahan se tapahtuu. Tiedän sen elämänkokemuksesta. Nyt vain niin täpinöissä... 

Kiitos kaikille vastanneille tähän mennessä! 

Vierailija
33/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

Olen niin sairaan utelias :) Oliskin kivaa, jos sä olisit kaunis ja ihana ja meidän koiralenkkialueella, voitas tutustuu ;)

[/quote]

Luulen, että että en nyt ole kaunis ja ihana juuri sinun makuusi. Veikkaan, että olet reilusti nuorempi ensinnäkin... Ihan siis kysymyksestä ja kirjoitusasusta päätellen. 

Mutta rohkeasti vain juttelemaan niille kauniille neitokaisille. Onnea!

Vierailija
34/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihastuminen pääse laantumaan, jos näet miestä säännöllisesti! Pitkittämällä hajuraon tekoa pahennat vain oloasi. Nyt ole mies ja vie se rakkis eri ilmansuuntaan lenkille ja eri aikana!

Vierailija
35/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa sulle kuitenkin sen että avioliitossakin tulee huonoja kausia. En huolisi sellaista miestä itselleni joka hyppää uuteen suhteeseen lennossa. Jos toteaisi ettei avioliitto tunnu hyvältä niin olisi viisainta ensin erota, sitten vasta suostuisin miettimään jotain muuta.
..
Minä olen myös kova puhumaan ihmisten kanssa esim koiralenkillä mutta en kyllä missään muussa mielessä kun puhtaasti ystävällisessä kuten muiden äitien kanssa leikkipuistossa kun lapset olivat pieniä ja tuli siellä kulutettua aikaa.

Vierailija
36/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luulen, että että en nyt ole kaunis ja ihana juuri sinun makuusi. Veikkaan, että olet reilusti nuorempi ensinnäkin... Ihan siis kysymyksestä ja kirjoitusasusta päätellen. 

[/quote]
Vaikutat sen verran huorahtavalta, että jos sanoisin olevani vapaa, heruttaisit heti.

Vierailija
37/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä saa kiinni tästä ajatuksenjuoksusta, mutta miehenä on helpompi pohtia tätä sen miehen kannalta.

Ok; et pärjää millään tasolla ulkonäöllisesti sille vaimolle. Tästä seuraa suurella todennäköisyydellä, että jos miehellä on about kaikki kunnossa kotona, kaikki mitä koet, on puhdasta kaveruutta. Joten voit ihan huoleti jatkaa samaa rataa. Ja jos taas kaikki ei ole kotona ok, niin mies saattaa jossain vaiheessa kokea, että vaikka kotona on "kauniimpi nainen", niin se ei auta siihen että tämä kaunis nainen ei ole hauskaa ja kivaa seuraa, tai mikä nyt ikinä voisikaan olla se ongelma, ei vaikka ota poskeen, ja nyt sitten sun tapaamisen jälkeen kokee että pelkkä kauneus ei ehkä riitäkään ja että sä voisit olla kiva kumppani, koska olet sitä jo henkisellä tasolla.

Niin tai näin, niin ei ole mitenkään sun ongelma. Jos se haluaa vaan kaverillisessa mielessä sun seuraa, niin ok. Nauti sitten sen seurasta ja siitä että pääset näkemään ja jubailemaan mukavia. Ja jos homma etenee, niin sillä miehellä on todennäkösesti siihen omat syynsä, jollon se ei edelleen ole sun ongelma. Kuhan teet jossain vaiheessa vaan sitten tässä tapauksessa selväksi sen, että haluatko sä alkaa säännölliseksi salasuhteeksi... kun se voi olla sun ittes kannalta vaan tylsää (jos siis mies ei haluakaan erota).

Korostan, että on useita miehiä, jotka miettii miksi kotona ei ole kivaa... vaikka vaimo tai avopuoliso olis kaunis ja menestyvä. Tämmöset kokemukset tuo hyvää kontrastia siihen. Pääsee arvioimaan omaa tilannettaan uudelleen, että olisko sittenkin jonkun ei niin näyttävän mutta kivan kanssa hauskempaa elää, kun sen muovibarbin.

Vierailija
38/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo kiitos, ei mulla ole sen suuntasia pelkotiloja ettei vois neitoja viihdyttää verbaalisesti. Sä oletkin sitten melko iäkäs, jos mä olen nuorempi :)

Lienetkö siis jo reippaasti yli neljänkymmenen?

Sinänsähän olis hauskaa, jos olisitkin koirapuistotuttu :) Missäpäin maailmaa ulkoilet?

Vierailija
39/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen olen... ja se antaa liikkumavaraa aika paljon!

Vierailija
40/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:55"]

Ei se ihastuminen pääse laantumaan, jos näet miestä säännöllisesti! Pitkittämällä hajuraon tekoa pahennat vain oloasi. Nyt ole mies ja vie se rakkis eri ilmansuuntaan lenkille ja eri aikana!

[/quote]

Miksi koiraani kutsutaan täällä piskiksi ja rakiksi? Ihan on asiallinen, hyvin käyttäytyvä koira kyseessä. Onko jotain koiravihaa ilmassa? Jos on, niin löytyy varmasti muita keskustelunaloituksia purkaa sitä tunnetilaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän