Paras yllätysmuna 2015?
Missä munassa on parhaat yllärit? Mitä kannattaa ostaa, mitä ei?
Kommentit (40)
Mun lemppareita suklaita on Maraboun Påskäggit. Niissä ei tosin oo ylläriä. Paitsi semmoinen vaahto sisällä.
Onko kukaan ostanu näitä uusia "rähinä" munia?! Mitä ne sisältää? :D
Isoista Palace Pets-munista tulee typerä koottava rannekoru/paperinen dominopeli (meidän tapauksessa 1 muna 4stä oli tyhjä sisältä?), Cars-munasta myös dominopeli. Rölli-munissa Tuomas-veturi-!/Tehotytöt-figuureja, My Little Ponyissa pahvisia palapelejä/muovisia sormuksia ponikuvalla/minitarrakirja, Hello Kittystä muovinen sormus ja Sofia Ensimmäinen-munasta figuuri.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]
Kinder teema on madagaskarin pingviinit
[/quote]
Kiitos, näitä ostan suklaan maun vuoksi sitten itsellenikin pääsiäiseksi!
Mun lemppari on ne isot kyöpeli vuoren suklaat. Ihan ok lelu, mutta se suklaa on hyvää! Huom. Sama suklaa on esim. Duudson munissa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:06"]Mun lemppari on ne isot kyöpeli vuoren suklaat. Ihan ok lelu, mutta se suklaa on hyvää! Huom. Sama suklaa on esim. Duudson munissa.
[/quote]
Siis kyöpelivuoren suklaamunat..
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:32"]Mä tykkäsin ite viime vuonna Transformers-munista kun niissä oli niitä siirtotatskoja ja tuli oma nuoruus mieleen :D oiskohan missään muissa?
[/quote]
My Little Pony (friendship is magic) -munista tulee toisinaan siirtotarroja.
Luulin että tämäkin on taas yksi tän päivän Homma-aloituksista mutta yllätitte positiivisesti :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:29"]
Luulin että tämäkin on taas yksi tän päivän Homma-aloituksista mutta yllätitte positiivisesti :D
[/quote]
How do you like them apples now?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:25"]Onko joku nähnyt tai löytänyt noita Maraboun Påsk äggejä kaupoista? On siis sellainen neljän munan violetti kenno, jossa keltainen tipu/munakuvalla varustettu pahvinen ympärys"vyö". :D
[/quote]
Oon ymmärtäny et niiden valmistus on lopetettu :/
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:25"]Onko joku nähnyt tai löytänyt noita Maraboun Påsk äggejä kaupoista? On siis sellainen neljän munan violetti kenno, jossa keltainen tipu/munakuvalla varustettu pahvinen ympärys"vyö". :D [/quote] Oon ymmärtäny et niiden valmistus on lopetettu :/
[/quote]
TÄH? MIKSI? Olenkin ihmetellyt, kun ei ole kaupoissa näkynyt. Ne oli parhaita.
Rähinä munassa oli musta avaimenperä; kuminpala, jossa luki R#HIN#.Aika surkea. Onkohan nuo Lindtin munat hyviä? Useampi pieni muna samassa pakkauksessa.
Meillä ei ollut R#HIN# munassa kuin jotkut toimimattomat hennatatuoinnit. Ihan suosta
Kyöpelinvuori-munia ei tehdä enää :( kaikki hyvä katoaa.
Mä tykkään Barbie-munista, niistä saa rannerenkaita, sormuksia ja muita Barbimaisia koruja. Mutta mä olenkin Barbiksi pukeutuva nainen. :)
Ostin kokeeksi yhden Rähinä-munan. Suklaa oli ihan hyvää mutta sisältö oli leikkitatuointi eikä tosiaan kovin hieno sellainen :(
My little pony-munat ja Sofia-munat ovat hyviä. Sofia-munista tullut pieniä figuureja.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:25"]Onko joku nähnyt tai löytänyt noita Maraboun Påsk äggejä kaupoista? On siis sellainen neljän munan violetti kenno, jossa keltainen tipu/munakuvalla varustettu pahvinen ympärys"vyö". :D [/quote] Oon ymmärtäny et niiden valmistus on lopetettu :/
[/quote]
TÄH? MIKSI? Olenkin ihmetellyt, kun ei ole kaupoissa näkynyt. Ne oli parhaita.
[/quote]
Voi ei, munkin teki niitä mieli viime viikolla ja etsiskelin karkkikaupasta, jossa oon niitä aiemmin nähnyt. Ei näkynyt enää.
Muumimunat! Suklaa yllättävän hyvää (yleensä isoissa munissa karseaa jauhomössöä) ja yllätyksenä ihana muumagneetti!