Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä lakata?

Vierailija
03.03.2015 |

Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Tapasin kivan miehen yhdessä illanvietossa ja baarissa mentiin hitaiden kautta samaan majapaikkaan yöksi. Nukuttiin vierekkäin, mutta pussailua kummempaa ei tehty. Mies oli todella innoissaan, puhui syömään ja leffaan menosta ja kyseli missä oikein olen piileskellyt kun hän ei ole tavannut minua aiemmin. Kävi viemään minut kotiin ja pyysi puhelinnumeron ja halusi tavata samana iltana jo uudestaan.

Tähän asti kuulostaa hyvältä, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui. Mies laittoi kyllä illalla viestiä ja kyseli kuulumisia, mutta ei maininnut mitään tapaamisesta. Melkein viikon elin tulisilla hiilillä, miehestä ei kuulunut juuri mitään. Viikonloppuna tavattiin baarissa ja mies oli taas aivan innoissaan. Melkein esitteli minut joillekin serkuilleen tulevana tyttöystävänään. Päädyimme illan päätteeksi samaan sänkyyn ja mentiin tällä kertaa ihan loppuun asti. Aamulla lähtiessään mies suuteli ja sanoi että nähdään taas. Nyt siitä on kulunut jo kaksi viikkoa eikä yhteydenottoa ole tullut. 

Mitä helvettiä? Ja naiset ovat muka vaikeita!! Olen päättänyt unohtaa koko ukkelin nyt. Tuollaista tuuliviiriä en tarvitse elämääni.

Vierailija
82/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan yhdeltä Jarnolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nuo "metsästysvietit" paikkaansa. Olen useammin kuin kerran päätynyt kihloihin saakka ja yhdessä asumaan yhdenillan suhteesta alkaneella tapaamisella. Kiinnostavista "pakkauksista" ei luovuta keskiaikaisten arvojen vuoksi. Itse järkyttyisin, jos ihastuisin mieheen ja tapailisin häntä ja viikkojen jälkeen kävisi ilmi että "rakkaani" olisi sängyssä huonosti varustettu tai kemiamme eivät siltä osin sopisi yhteen laisinkaan vaikka henkinen connection toimisi. 

Vierailija
84/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:32"]

Samaa ihmettelen. Tapasin kivan miehen yhdessä illanvietossa ja baarissa mentiin hitaiden kautta samaan majapaikkaan yöksi. Nukuttiin vierekkäin, mutta pussailua kummempaa ei tehty. Mies oli todella innoissaan, puhui syömään ja leffaan menosta ja kyseli missä oikein olen piileskellyt kun hän ei ole tavannut minua aiemmin. Kävi viemään minut kotiin ja pyysi puhelinnumeron ja halusi tavata samana iltana jo uudestaan.

Tähän asti kuulostaa hyvältä, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui. Mies laittoi kyllä illalla viestiä ja kyseli kuulumisia, mutta ei maininnut mitään tapaamisesta. Melkein viikon elin tulisilla hiilillä, miehestä ei kuulunut juuri mitään. Viikonloppuna tavattiin baarissa ja mies oli taas aivan innoissaan. Melkein esitteli minut joillekin serkuilleen tulevana tyttöystävänään. Päädyimme illan päätteeksi samaan sänkyyn ja mentiin tällä kertaa ihan loppuun asti. Aamulla lähtiessään mies suuteli ja sanoi että nähdään taas. Nyt siitä on kulunut jo kaksi viikkoa eikä yhteydenottoa ole tullut. 

Mitä helvettiä? Ja naiset ovat muka vaikeita!! Olen päättänyt unohtaa koko ukkelin nyt. Tuollaista tuuliviiriä en tarvitse elämääni.

[/quote]

Naisilta saa helpommin pillua, kun lupailee kuuta taivaalta ja käyttäytyy kuin romanttisessa elokuvassa. Talk is cheap.

Vierailija
85/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus voisi olla mun kirjoittama! Samaa kysymystä täälläkin pyörittelen, varsinkin kun MIKÄÄN ei antanut pienintäkään vihjettä kiinnostuksen hiipumisesta ennen tätä katoamistemppua. Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
86/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"]

Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma, että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)

[/quote]

Tämä nyt ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Itsellä nyt sama tilanne kuin ap:lla, mutta vielä pari viikkoa takaperin ei kyllä käynyt pienessä mielessäkään epäillä miehen tykkäämistä tai kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan