Miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä lakata?
Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D
Kommentit (86)
Olen pahoillani en tiennyt tästä kirjoittamattomasta säännöstä, minä olen tyyppiä joka sanoo mitä tarkoittaa, en piilovittuile. Jos vittuilisin, tekisin sen suoraan enkä sanomalla piiloaggressiivisesti jotain mitä en tarkoita. Mutta kiitos tämän selkkauksen tiedän nyt enemmän enä käytä tuota ilmaisua enää. Mutta edelleen olen kiitollinen kommentistasi, se oli kyllä toivoa antava ja ihan oikeasti piristävä. Anteeksi nyt vielä. -ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:58"]Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku. [/quote] Voi kun se olisikin niin helppoa antaa olla ja unohtaa
[/quote]
Parin tapaamisen jälkeen et kykene antaa olla ja unohtaa? Sulla taitaa olla pahimman laatuinen läheisriippuvuus. Tuo ei ole tervettä.
[/quote]
Tuo en ollut minä! -ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"]
Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)
[/quote]
Samaa mieltä. Minäkin käytin aiemmin paljon aikaa miesten ylianalysointiin. Mietin puheen jokaista sanaa, viestin välimerkkejä, yhteydenottoja ja niiden välejä. Samalla tavalla ylianalysoin omia yhteydenottojani. Etten vaan anna ymmärrä liikaa tai liian vähän, vaan silleen passelisti.
Olin sinkkuna monta vuotta ja noihin vuosiin mahtuu aika monta säätöä. Sitten tapasin sen oikean. Alusta asti tiesin että nyt on mieskin oikeasti kiinnostunut. Otti yhteyttä, kyseli milloin tavataan. Ei tarvinnut viikkokausia odotella yhteydenottoja, itse asiassa oltiin yhteydessä joka päivä. Ei kuitenkaan tukahduttanut minua päivittäisillä kymmenillä viesteillä ja puheluilla.
Usko pois, jätä tuo mies omaan arvoonsa. Ota kokemuksena, mutta älä elättele toiveita enää.
[/quote]
Mites sitten, kun mies on alusta ottanut yhteyttä, kysellyt kuulumisia ja ehdottanut tapaamisia? Ja tätä kaikkea on jatkunut pari kuukautta. On nähty, käyty kahvilla ja syömässä, puhuttu sekä kasvotusten että puhelimessa ja kiinnostus on puolin ja toisin ollut jatkuvassa kasvussa. Seuravat treffit oli sovittuna kuten aina ennenkin ja sitten miehellä olikin niin "kiire", ettei tapaaminen onnistunut sovittuna ajankohtana. Eikä ilmeisesti minään muunakaan ajankohtana, miehestä kun ei tämän jälkeen ole enää kuulunut pihaustakaan. Sanomattakin lienee selvää, ettei mies vastaa myöskään puheluihin tai tekstareihin.
[/quote]
Kuulostaa siltä että tuo tapaus löysi uuden tai tajusikin että on sitoutumiskammoinen eikä uskalla mennä pidemmälle
[/quote]
No jos noin on, niin miksi sitä ei voi vaan kertoa? Ei paljon julmempaa taida olla, kuin tolla tavalla kadota.
[/quote]
Samaa ihmettelen, luulis olevan paljon helpompaa kertoa tilanne suoraan kuin blokata puhelut ja viestit.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:12"]
Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)
[/quote]
Samaa mieltä. Minäkin käytin aiemmin paljon aikaa miesten ylianalysointiin. Mietin puheen jokaista sanaa, viestin välimerkkejä, yhteydenottoja ja niiden välejä. Samalla tavalla ylianalysoin omia yhteydenottojani. Etten vaan anna ymmärrä liikaa tai liian vähän, vaan silleen passelisti.
Olin sinkkuna monta vuotta ja noihin vuosiin mahtuu aika monta säätöä. Sitten tapasin sen oikean. Alusta asti tiesin että nyt on mieskin oikeasti kiinnostunut. Otti yhteyttä, kyseli milloin tavataan. Ei tarvinnut viikkokausia odotella yhteydenottoja, itse asiassa oltiin yhteydessä joka päivä. Ei kuitenkaan tukahduttanut minua päivittäisillä kymmenillä viesteillä ja puheluilla.
Usko pois, jätä tuo mies omaan arvoonsa. Ota kokemuksena, mutta älä elättele toiveita enää.
[/quote]
Mites sitten, kun mies on alusta ottanut yhteyttä, kysellyt kuulumisia ja ehdottanut tapaamisia? Ja tätä kaikkea on jatkunut pari kuukautta. On nähty, käyty kahvilla ja syömässä, puhuttu sekä kasvotusten että puhelimessa ja kiinnostus on puolin ja toisin ollut jatkuvassa kasvussa. Seuravat treffit oli sovittuna kuten aina ennenkin ja sitten miehellä olikin niin "kiire", ettei tapaaminen onnistunut sovittuna ajankohtana. Eikä ilmeisesti minään muunakaan ajankohtana, miehestä kun ei tämän jälkeen ole enää kuulunut pihaustakaan. Sanomattakin lienee selvää, ettei mies vastaa myöskään puheluihin tai tekstareihin.
[/quote]
Kuulostaa siltä että tuo tapaus löysi uuden tai tajusikin että on sitoutumiskammoinen eikä uskalla mennä pidemmälle
[/quote]
No jos noin on, niin miksi sitä ei voi vaan kertoa? Ei paljon julmempaa taida olla, kuin tolla tavalla kadota.
[/quote]
Samaa ihmettelen, luulis olevan paljon helpompaa kertoa tilanne suoraan kuin blokata puhelut ja viestit.
[/quote]
No on kyllä törkeää ja lapsellista käytöstä. Kuten ap:n ja muidenkin tapaukset..
Voe hyvänen kevät, jos meh miehet vatvottais nuin paljon naisten käytöstä niin meitä pirettäs jo hupsuina! Tosi mies sannoo mitä tarkottaa ja sinä nuorj nainen olet löytänyt varsinaisen räkänokan! unohda tommoseet sie ansaitte kunnon miehen! M56
mut jos se on vaan hidas eikä halua edetä liian nopeeta?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:25"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:58"]Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku. [/quote] Voi kun se olisikin niin helppoa antaa olla ja unohtaa [/quote] Parin tapaamisen jälkeen et kykene antaa olla ja unohtaa? Sulla taitaa olla pahimman laatuinen läheisriippuvuus. Tuo ei ole tervettä. [/quote] Tuo en ollut minä! -ap
[/quote]
Tiedän. Minä kommentoinkin tuolle en pysty unohtamaan-tyypille.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa miksi pyysi numerosi mutta jatkossa ei ollutkaan kiinnostunut pitämään yhteyttä.
Vaihtoehto nro 1: Exän kanssa on-off- suhde. On ollut yhteydessä sinuun joka kerta kun ex on ollut etäinen. Kun exän kanssa ovat taas olleet läheisempiä, on pitänyt sinuun etäisyyttä. Nyt ovat palanneet yhteen, mutta ei viitsi kertoa totuutta. On antanut suhteenne hiipua.
Vaihtoehto nro 2: On pitänyt sinua ihan kivana tyyppinä. On nyt tavannut jonkun johon on ihastunut päätä pahkaa. Ei halua loukata sinua kertomalla totuutta vaan taas antaa jutun hiipua.
Ehkä hänellä on huono itsetunto ja hän on ujo eikä uskalla, tai ei uskonut että voisit kiinnostua hänestä ja pelästyi, tai pelästyi kauneuttasi ja lässynläpää
Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma, että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:23"]
Voe hyvänen kevät, jos meh miehet vatvottais nuin paljon naisten käytöstä niin meitä pirettäs jo hupsuina! Tosi mies sannoo mitä tarkottaa ja sinä nuorj nainen olet löytänyt varsinaisen räkänokan! unohda tommoseet sie ansaitte kunnon miehen! M56
[/quote]
Missä päin maailmaa puhutaan näin
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:38"]
mulla kävi noin kans samankaltaisesti ja kävi ilmi että mies oli tosi tosi ujo :p ja saamaton, joutu viikkoja kerää rohkeutta ottaakseen yhteyttä ja ilahuin ku niin teki lopulta. nyt seurustellaan :) mut kaikki ei oo samanlaisia
[/quote]
Vaikea käsittää, että joku mies olisi noin ujo.
[/quote]
Ai eikö me miehet saada olla ujoja ja herkkiä.. Kun tarpeeks monta kertaa tulee naiselta pakit niin siinä itsetunto romahtaa ihan humps-vaan. Ei enää uskalla olla yhtään aloitteelinen tässä
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:38"]
mulla kävi noin kans samankaltaisesti ja kävi ilmi että mies oli tosi tosi ujo :p ja saamaton, joutu viikkoja kerää rohkeutta ottaakseen yhteyttä ja ilahuin ku niin teki lopulta. nyt seurustellaan :) mut kaikki ei oo samanlaisia
[/quote]
Vaikea käsittää, että joku mies olisi noin ujo.
[/quote]
Ai eikö me miehet saada olla ujoja ja herkkiä.. Kun tarpeeks monta kertaa tulee naiselta pakit niin siinä itsetunto romahtaa ihan humps-vaan. Ei enää uskalla olla yhtään aloitteelinen tässä
[/quote]
En ole tuo aiempi kirjoittaja, mutta aika lailla samaa mieltä. Jos yksinkertaisen viestin (Moi, lähdettäiskö käymään leffassa?) kirjoittaminen on ylitsepääsemättömän tuskaista, miten pystyy hoitamaan elämässään yhtään mitään? Jos vihdoin kuukauden kuluttua saadaan viesti lähetettyä ja leffaan päästään 2 kk kuluttua, montako vuotta menee siihen että uskalletaan tunnustaa että joo, kyllä mäkin tykkään susta?
Kokemusta on, enkä suosittele kenellekään. Miehestä ei saanut mitään irti, kun hän oli niin ujo. Lopulta tajusin että haluan ihmisen joka uskaltaa luottaa siihen että hänestä tykätään. Joka ei kaipaa päivittäisiä vakuutteluita että oot hyvä tyyppi. Ja joka ei romahda maantasalle jokaisesta erimielisyydestä.
Vinkki, et ole huono ja paska vaikka saatkin pakit. Otat siltä kantilta että eipä akka tajunnut mitä menetti, oma tappionsa. Ja meri on täynnä kaloja (= parempia naisia). Mutta jos et uskalla ottaa yhteyttä, et tule sitä koskaan saavuttamaan.
mulla kävi tämän kaltaisesti..kuukauden hiljaiselon päästä äijä ehdotti treffeijä, nähtiin, ei sen kummempia j a sitten taas pari viikkoa hiljaa ja välttelee... mitähän tarkoittaa. tuuliviiri. itsekin aloitteita tehen
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:49"]mulla kävi tämän kaltaisesti..kuukauden hiljaiselon päästä äijä ehdotti treffeijä, nähtiin, ei sen kummempia j a sitten taas pari viikkoa hiljaa ja välttelee... mitähän tarkoittaa. tuuliviiri. itsekin aloitteita tehen
[/quote]No meille miehille riittää kun saa pimppaa joskus
Mies ei ole kiinnostunut, usko pois. Keskity nyt muihin juttuihin, harrastuksiin, työhön tai opiskeluun, suunnittele matkaa jne. Sustakin tulee huomattavasti kiinnostavampi ihmisenä, kun teet jotain järkevää, etkä haaveile saavuttamattomasta tyypistä. Tähän pyrin itsekin (vaikka olen varattu).
Tapasin miehen ja ihastuin, mutta illanvieton jälkeen ei vaihdettu numeroita. Tavattiin kuitenkin uudelleen ja sitten vaihdettiin yhteystiedot. Laitoin pari viestiä mutta ei vastausta. Jokunen päivä niistä meni ja mies soitti. Kaikki hyvin. Tätä kuitenkin jatkui viikkotolkulla. Ekan kerran kun mies oli luonani yötä, häipyi aamulla ennen kahvia eikä taas viikkoon kuulunut mitään. Voitte uskoa että revin hiuksia päästäni, kun miehestä ei kuulunut mitään. Muutamaan totaalisen raivokohtauksen (siis minun) jälkeen alkoi jo helpottaa miehen kanssa kommunikointi. Ja opin ettei mies lähetä tekstiviestejä. Miehet voi joskus olla vähän vaikeita, mutta ollaan me oltu kohta jo 15 vuotta yhdessä. Ei todellakaan oltaisi, jos en olisi asioita potkinut eteenpäin!
Ei ole kiinnostunut sinusta. Ihan sama, miksi pyysi numeron tai miksi suostui tapaamaan tai miksi sitä tai miksi tätä. Analysointi ei muuta asiaa. Jos sitä kiinnostaisi, se pitäisi yhteyttä. Anna olla, löydät jonkun muun.