Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä lakata?

Vierailija
03.03.2015 |

Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta myös tehnyt katoamistemppuja. Kyse on ollut siitä, että toinen on alkuun vaikuttanut ihan lupaavalta ja sitä on tapaillut muutaman kerran. Sitten on vain kerta kerralta alkanut enemmän tuntua siltä, että tästä ei tule mitään. On hankalaa sanoa toiselle suoraan, että ei kiinnosta. Etenkin kun toisessa ei ole mitään varsinaista vikaa, tunne vain puuttuu. Olen lopettanut yhteydenotot ja vastannut viiveellä ja välttelevästi toisen yhteydenottoihin toivoen, että se tajuaisi antaa olla. Useimmat tajusivat, jotkut eivät ja piti sanoa suoraan. Ne jotka eivät tajunneet, eivät oikein hyväksyneet sitä suoraan sanomistakaan, vaan ovat alkaneet tivata syytä ja sitä on vaikea antaa, kun sitä ei ole. Siksi kai miehetkin tekevät samoin?

Vierailija
42/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, kun omasta mielestä tapaamiset on menneet hyvin ja on ollut kivaa. Se toinen osapuoli on ilmeisesti ajatellut aivan toisin, kun katsoo parhaaksi kadota. VArmaan helpointa olisi hyväksyä, että tuo on aika yleinen toimintatapa, niin ärsyttävää kuin se onkin, ja antaa olla, kun yhteydenpito hiipuu. Ei sitä toista voi pakottaakaan kiinnostumaan, vaikka tinkaisi millaisen selityksen tai kehittäisi millaisen analyysin. Ja lopulta, miksi haaskata aikaa kaveriin, joka ei ole sinusta kiinnostunut, kun niitä kiinnostuneitakin on ihan riittävästi joka av-mammalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti en ymmärrä miksi asiaa ei voisi sanoa toiselle suoraan. Epätietoisuudessa on paska olla. Juu kyllähän sen asian sitten itse tajuaa että ollaan älä vastaa-osastossa...mutta uskon että molemmilla olisi parempi mieli,oli suhteen laatu tai syvyys minkä laatuinen tahansa,jos juttu päätettäisiin reilusti toisella ilmoittamalla.

Vierailija
44/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:22"]Onhan se ikävää, kun omasta mielestä tapaamiset on menneet hyvin ja on ollut kivaa. Se toinen osapuoli on ilmeisesti ajatellut aivan toisin, kun katsoo parhaaksi kadota. VArmaan helpointa olisi hyväksyä, että tuo on aika yleinen toimintatapa, niin ärsyttävää kuin se onkin, ja antaa olla, kun yhteydenpito hiipuu. Ei sitä toista voi pakottaakaan kiinnostumaan, vaikka tinkaisi millaisen selityksen tai kehittäisi millaisen analyysin. Ja lopulta, miksi haaskata aikaa kaveriin, joka ei ole sinusta kiinnostunut, kun niitä kiinnostuneitakin on ihan riittävästi joka av-mammalla?
[/quote]

tämä! vaikka jäisi harmittamaan potentiaalisen suhteen menetys niin aina niitä tulee uusia vaikkei siltä juuri silloin tunnu. meille ei kellekään ole sitä yhtä oikeaa, vaan se riippuu ajoituksesta kun oikeantuntuinen napsahtaa kohdalle

Vierailija
45/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:20"]

Mutta silti en ymmärrä miksi asiaa ei voisi sanoa toiselle suoraan. Epätietoisuudessa on paska olla. Juu kyllähän sen asian sitten itse tajuaa että ollaan älä vastaa-osastossa...mutta uskon että molemmilla olisi parempi mieli,oli suhteen laatu tai syvyys minkä laatuinen tahansa,jos juttu päätettäisiin reilusti toisella ilmoittamalla.

[/quote]

Niinpä, sitä "unohdettu" rupee pohtimaan että mikä hänessä on vikana ja mitä hän olis voinut tehdä toisen. Ja luulisi että "hiipujaakin" häiritsisi jos jostain asioista tulee tämä jutunalku mieleen ja jos vaikka välillä käy mielessä että olisiko pitänyt antaa mahdollisuus.. Molemmissa tilanteissa ollut.

Vierailija
46/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kiinnostus lopahtaa, jos toinen osapuoli on lyhyen tuntemisen jälkeen huomattavasti ihastuneempi kuin mitä itse olen. Silloin otan mielelläni vähän etäisyyttä. Tyyppi voi olla ihan mukava ja kiinnostava, jopa potentiaalinen kumppanikandidaatti, mutta jos hän menee asioiden edelle jo varhaisessa vaiheessa, niin hänestä saa vähän epätoivoisen vaikutelman. 

Vierailija
47/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"]

Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)

[/quote]

Samaa mieltä. Minäkin käytin aiemmin paljon aikaa miesten ylianalysointiin. Mietin puheen jokaista sanaa, viestin välimerkkejä, yhteydenottoja ja niiden välejä. Samalla tavalla ylianalysoin omia yhteydenottojani. Etten vaan anna ymmärrä liikaa tai liian vähän, vaan silleen passelisti.

Olin sinkkuna monta vuotta ja noihin vuosiin mahtuu aika monta säätöä. Sitten tapasin sen oikean. Alusta asti tiesin että nyt on mieskin oikeasti kiinnostunut. Otti yhteyttä, kyseli milloin tavataan. Ei tarvinnut viikkokausia odotella yhteydenottoja, itse asiassa oltiin yhteydessä joka päivä. Ei kuitenkaan tukahduttanut minua päivittäisillä kymmenillä viesteillä ja puheluilla.

Usko pois, jätä tuo mies omaan arvoonsa. Ota kokemuksena, mutta älä elättele toiveita enää.

[/quote]

Mites sitten, kun mies on alusta ottanut yhteyttä, kysellyt kuulumisia ja ehdottanut tapaamisia? Ja tätä kaikkea on jatkunut pari kuukautta. On nähty, käyty kahvilla ja syömässä, puhuttu sekä kasvotusten että puhelimessa ja kiinnostus on puolin ja toisin ollut jatkuvassa kasvussa. Seuravat treffit oli sovittuna kuten aina ennenkin ja sitten miehellä olikin niin "kiire", ettei tapaaminen onnistunut sovittuna ajankohtana. Eikä ilmeisesti minään muunakaan ajankohtana, miehestä kun ei tämän jälkeen ole enää kuulunut pihaustakaan. Sanomattakin lienee selvää, ettei mies vastaa myöskään puheluihin tai tekstareihin.

[/quote]

En ymmärrä mitä tässä on ihmettelemistä. Selvää kuin pläkki. Mies tutustuttuaan paremmin tajusi ettei olekaan kiinnostunut. Tai löysi jonkun "paremman".

Pointti on se että jos mies tai nainen ei pidä yhteyttä, ei tämä ole kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, ilmoittelee kyllä itsestään useammin kuin 3 viikon välein tai kerta viikkoon.

Vierailija
48/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olekaan vapaa?

Vierailija
49/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:17"]

Olen nainen, mutta myös tehnyt katoamistemppuja. Kyse on ollut siitä, että toinen on alkuun vaikuttanut ihan lupaavalta ja sitä on tapaillut muutaman kerran. Sitten on vain kerta kerralta alkanut enemmän tuntua siltä, että tästä ei tule mitään. On hankalaa sanoa toiselle suoraan, että ei kiinnosta. Etenkin kun toisessa ei ole mitään varsinaista vikaa, tunne vain puuttuu. Olen lopettanut yhteydenotot ja vastannut viiveellä ja välttelevästi toisen yhteydenottoihin toivoen, että se tajuaisi antaa olla. Useimmat tajusivat, jotkut eivät ja piti sanoa suoraan. Ne jotka eivät tajunneet, eivät oikein hyväksyneet sitä suoraan sanomistakaan, vaan ovat alkaneet tivata syytä ja sitä on vaikea antaa, kun sitä ei ole. Siksi kai miehetkin tekevät samoin?

[/quote]

Tämä on varmasti se syy. Itse sanon kyllä aina suoraan mutta peesaan sitä että on todella rasittavaa alkaa selittelemään miksi ei kiinnosta jos ei ole tarpeeksi hyvää syytä kiinnostuksen puutteelle. Jos toisesta paljastuu tapa tai ominaisuus joka sammuttaa oman kiinnostuksen, ei se siitä enää herää henkiin vaikka avautuisin. Mitä sitä enää suotta tekohengittelemään. Roikkujat ei vaan tajua... Ne selittelee että voi he muuttua ja lopettaa sen harrastuksen tms. Mutta en minä halua ihmistä joka minun vuokseni joutuu muuttamaan itseään. Haluan ihmisen joka on hyvä just sellaisena. Ja jonka mielestä minä olen hyvä just tällaisena.  

Vierailija
50/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:38"]

mulla kävi noin kans samankaltaisesti ja kävi ilmi että mies oli tosi tosi ujo :p ja saamaton, joutu viikkoja kerää rohkeutta ottaakseen yhteyttä ja ilahuin ku niin teki lopulta. nyt seurustellaan :) mut kaikki ei oo samanlaisia

[/quote]

Vaikea käsittää, että joku mies olisi noin ujo.

[/quote]

Ai eikö me miehet saada olla ujoja ja herkkiä.. Kun tarpeeks monta kertaa tulee naiselta pakit niin siinä itsetunto romahtaa ihan humps-vaan. Ei enää uskalla olla yhtään aloitteelinen tässä

[/quote]

Ei tossa ap:n jutussa mistään ujoudesta oo kyse. Siinähän aloite oli jo tehty ja eihän sen miehen edes olisi enää tarvinnut kuin vastata ap:n viestiin. Ihan perus kusipää-pelurilta vaikuttaa.

Vierailija
51/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies, ap. Löydät jonkun toisen, jonka käytöstä sinun ei tarvitse miettiä keskustelupalstalla, vaan voit olla varma että hän tykkää juuri sinusta ja vain sinusta. Tiedän tämän kokemuksesta :)

[/quote]

Samaa mieltä. Minäkin käytin aiemmin paljon aikaa miesten ylianalysointiin. Mietin puheen jokaista sanaa, viestin välimerkkejä, yhteydenottoja ja niiden välejä. Samalla tavalla ylianalysoin omia yhteydenottojani. Etten vaan anna ymmärrä liikaa tai liian vähän, vaan silleen passelisti.

Olin sinkkuna monta vuotta ja noihin vuosiin mahtuu aika monta säätöä. Sitten tapasin sen oikean. Alusta asti tiesin että nyt on mieskin oikeasti kiinnostunut. Otti yhteyttä, kyseli milloin tavataan. Ei tarvinnut viikkokausia odotella yhteydenottoja, itse asiassa oltiin yhteydessä joka päivä. Ei kuitenkaan tukahduttanut minua päivittäisillä kymmenillä viesteillä ja puheluilla.

Usko pois, jätä tuo mies omaan arvoonsa. Ota kokemuksena, mutta älä elättele toiveita enää.

[/quote]

Mites sitten, kun mies on alusta ottanut yhteyttä, kysellyt kuulumisia ja ehdottanut tapaamisia? Ja tätä kaikkea on jatkunut pari kuukautta. On nähty, käyty kahvilla ja syömässä, puhuttu sekä kasvotusten että puhelimessa ja kiinnostus on puolin ja toisin ollut jatkuvassa kasvussa. Seuravat treffit oli sovittuna kuten aina ennenkin ja sitten miehellä olikin niin "kiire", ettei tapaaminen onnistunut sovittuna ajankohtana. Eikä ilmeisesti minään muunakaan ajankohtana, miehestä kun ei tämän jälkeen ole enää kuulunut pihaustakaan. Sanomattakin lienee selvää, ettei mies vastaa myöskään puheluihin tai tekstareihin.

Vierailija
52/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä kakata". Naurahdin. Ei mulla muuta, pahoittelut ap.

Vierailija
53/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:15"] 18:lle, kommenttisi oli söpö ja piristävä mutta en kehtaa itse enää kun vuoro ja vetovastuu on tavallaan hänellä (koska itse perui), vaikka vässykkä onkin. Ha ha Voi lesboraukkoja, miten heillä parinmuodostus onnistuu kun naiset ei saa tehdä aloitetta! -ap [/quote] Melkein kiitos alentuvasta kommentistasi. vai söpö... kuulostat kriittiseltä, ylimieliseltä, kyyniseltä ihmiseltä, josta nuo elementit varmasti ovat huokuneet miehellekin. Ei ihme, että sitä ei kiinnosta. t: yksi, joka ei lannistunut ja onnistui... [/quote] Mitäs ihmettä, älähän nyt keuhkoa ja käsitä väärin? Kiitin suoraan sydämestäni mutta itse en uskalla enää yrittää. Hyvä että sinä kehtasit ja se kannatti! Kyyninen ylimielinen ja kriittinen en ole vaan ihan päin vastoin. Anteeksi jos kommenttini antoi olettaa muuta, tuo lesbokommentti oli osoitettu sitäpaitsi toisell kirjoittajalle. -ap

[/quote]

Ehkäpä ongelmasi on kömpelö kommunikointisi ja piiloilkeytesi. Kenenkään kannustavia viestejä ei sanota söpöiksi ilman, etteikö siihen tulisi alentuva sävy. Jos et tuon vertaa tajua, niin sinulla on viestintäongelma. saatan nähdä yhden syyn siihen, miksi sinulla flaksi ei käy. Vinkki: ihmisten kunnioittaminen on kaiken aa ja oo
[/quote]

:"DD sä kuulostat ihan niiltä ragemammoilta feissarimokien kirppistarinoissa

Vierailija
54/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:05"]

Luin "miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä kakata". Naurahdin. Ei mulla muuta, pahoittelut ap.

[/quote]

HÖHÖHÖ yllätys-kakka

Vierailija
55/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa siltä että tuo tapaus löysi uuden tai tajusikin että on sitoutumiskammoinen eikä uskalla mennä pidemmälle

Vierailija
56/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:24"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:15"] 18:lle, kommenttisi oli söpö ja piristävä mutta en kehtaa itse enää kun vuoro ja vetovastuu on tavallaan hänellä (koska itse perui), vaikka vässykkä onkin. Ha ha Voi lesboraukkoja, miten heillä parinmuodostus onnistuu kun naiset ei saa tehdä aloitetta! -ap [/quote] Melkein kiitos alentuvasta kommentistasi. vai söpö... kuulostat kriittiseltä, ylimieliseltä, kyyniseltä ihmiseltä, josta nuo elementit varmasti ovat huokuneet miehellekin. Ei ihme, että sitä ei kiinnosta. t: yksi, joka ei lannistunut ja onnistui... [/quote] Mitäs ihmettä, älähän nyt keuhkoa ja käsitä väärin? Kiitin suoraan sydämestäni mutta itse en uskalla enää yrittää. Hyvä että sinä kehtasit ja se kannatti! Kyyninen ylimielinen ja kriittinen en ole vaan ihan päin vastoin. Anteeksi jos kommenttini antoi olettaa muuta, tuo lesbokommentti oli osoitettu sitäpaitsi toisell kirjoittajalle. -ap [/quote] Ehkäpä ongelmasi on kömpelö kommunikointisi ja piiloilkeytesi. Kenenkään kannustavia viestejä ei sanota söpöiksi ilman, etteikö siihen tulisi alentuva sävy. Jos et tuon vertaa tajua, niin sinulla on viestintäongelma. saatan nähdä yhden syyn siihen, miksi sinulla flaksi ei käy. Vinkki: ihmisten kunnioittaminen on kaiken aa ja oo [/quote] :"DD sä kuulostat ihan niiltä ragemammoilta feissarimokien kirppistarinoissa

[/quote]

apua... tämä on taas niin tätä.

Ei, en kuulosta ja kyllä, "söpö" on samalla tavalla ivallinen piiloaggressiivinen tölväisy kuin esimerkiksi ilmaisu "mielenkiintoinen", joka sanotaan esimerkiksi jollekin, jolla on joku hirveä rääsy yllään, esim. viisikymppisellä leopardileggarit. Näillä eufemismeilla loukataan, koska suoraankaan ei voi sanoa, siinähän joutuisi itse ikävään valoon.

Yksi av:n kiinnostava kirjoittamaton sääntö on, että täällä ei ikinä saa ilmaista ärtymystä, loukkaantumista tai hermostumista avoimesti. Silloin sataa paskaa niskaan, ja rangaistus tulee nimenomaan siitä, että on kehdannut näyttää negatiivisia tunteita. Eilen oli vielä selkeämpi tapaus. nainen oli aiheesta suuttunut, kun ystävä oli luvannut tuoda lapsen kotiin mutta jättänyt sen tulemaan itse dösällä kotiin. Nainen, jolle näin oli käynyt, ilmaisi ahdistuksensa asiasta todella ärtyneeseen sävyyn, joten vaikka mielipide on järkevä, hänet lytättiin täällä täysin. Sama homma tässä.

Olette kyllä todella kankeita square-tyyppejä, jos ette muka itsekin ole sitä mieltä, että ilmaisu söpö on useammin alentuva kuin vilpitön ilmaus, etenkään kiitoksena jonkin aikuisen antamaan rohkaisevaan viestiin. En itse käyttäisi sitä koskaan muuta kuin silloin, kun haluaisin ilmaista tyytymättömyyteni annettuun neuvoon mutta haluaisin tehdä sen alentuvasti ja niin ambivalentisti, että voin tarpeen mukaan vetäytyä älä nyt leikistä suutu ja emmä tolla mitään tarkoittanut -väistöjen taakse.

En jauha tästä enempää, älkää tekään.

Vierailija
57/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:58"]Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku. [/quote] Voi kun se olisikin niin helppoa antaa olla ja unohtaa

[/quote]

Parin tapaamisen jälkeen et kykene antaa olla ja unohtaa? Sulla taitaa olla pahimman laatuinen läheisriippuvuus. Tuo ei ole tervettä.

Vierailija
58/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:32"]

Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä vielä kerran itse tapaamista tyyliin käykö 15.3. klo 12.oo. Mies voi olla saamaton ja ujo, mutta kun suoraan kysyt, huomaat kyllä vastauksesta, onko kyseessä saamaton tapaus vai tapaus, jota ei kiinnosta. Et menetä tuossa yhtään mitään muuta kuin että jos saat pakit, niin sinua nolottaa vähän aikaa. Mitä se on siihen verrattuna, että mietit kuukausitolkulla, mikä meni pieleen.

Nyt roheutta! Tekemällä noin, niin pitkässä juoksussa voit vain voittaa. Tässä voi sitä paitsi käydä hyvinkin. Älä heitä hy, vää mahdollisuutta pois vain siksi, että mies on vätys. Joskus naisen on oltava aktiivisempi.

[/quote]

Ei ei ei ei. Missään tapauksessa ei. Sinä olet jo tehnyt kiinnostuksesi tiettäväksi. Miehellä on ollut 4vk aikaa ottaa yhteyttä. Siis 30 pv laittaa viestiä. Eikä ole sitä tehnyt. Teet itsesi naurettavaksi roikkujaksi jos laitat enää viestiä. Tai laita jos haluat että sinulle nauraa koko miehen kaveripiiri.

Vierailija
59/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen kiinnostus-voi-loppua-hetkessä tyyppi, mutta vain nainen. Usein saattaa alkuun tuntua joku tyyppi mielenkiintoiselta, mutta kerran-kaks nähtyä, ei vaan sitten enää nappaakaan tai jos se toinen vaikuttaa liian innokkaalta (monta tekstaria, treffipyyntöä yms mitä kuuluu - juttuja), kuolee kiinnostus yleensä nanosekunnissa. Eikä aina jaksais selitellä, helpoin on kun antaa hiipua, joo, tiedän, ei mukavaa, mutta en jaksa stressata :) Miks pitää heti ottaa niin vakavissaan?

Vierailija
60/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa siltä että tuo tapaus löysi uuden tai tajusikin että on sitoutumiskammoinen eikä uskalla mennä pidemmälle

[/quote]

No jos noin on, niin miksi sitä ei voi vaan kertoa? Ei paljon julmempaa taida olla, kuin tolla tavalla kadota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän