Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä lakata?

Vierailija
03.03.2015 |

Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää olisi yhteydessä. Jos mies olisi kiinnostunut niin piirittäis sua ja tekstareita satais.

Vierailija
22/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:58"]

Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku.

[/quote]

Totta, mies löysi jonkun hoikemman ja kauniimman ja fiksumman kuin ap -.-

Just joo, kiinnostus voi kyllä lopahtaa muustakin syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:43"]Vastaileeko ap itselleen :D
[/quote]

Haha kumpa vastailisinkin, sen verran hupaisia osa kommenteista :D -ap

Vierailija
24/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18:lle, kommenttisi oli söpö ja piristävä mutta en kehtaa itse enää kun vuoro ja vetovastuu on tavallaan hänellä (koska itse perui), vaikka vässykkä onkin. Ha ha Voi lesboraukkoja, miten heillä parinmuodostus onnistuu kun naiset ei saa tehdä aloitetta! -ap

Vierailija
25/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet tekee aloitteen jos kiinnostaa. aloitteen tekevä nainen on miehille kaveri matskua, ei koskaan oikea ihailun kohde. naisellinen nainen tyrkytä itseä miehelle, toisin päin menee. miehet toivoo naiselta aloitteellisuutta mutta sitten kiinnostus ei säily kuitenkaan.

Vierailija
26/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:38"]

mulla kävi noin kans samankaltaisesti ja kävi ilmi että mies oli tosi tosi ujo :p ja saamaton, joutu viikkoja kerää rohkeutta ottaakseen yhteyttä ja ilahuin ku niin teki lopulta. nyt seurustellaan :) mut kaikki ei oo samanlaisia

[/quote]

Vaikea käsittää, että joku mies olisi noin ujo.

Vierailija
27/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ehkä liian aktiivinen ja mies pelästyi. Sellaisia ne miehet on :)

Vierailija
28/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:32"]Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä vielä kerran itse tapaamista tyyliin käykö 15.3. klo 12.oo. Mies voi olla saamaton ja ujo, mutta kun suoraan kysyt, huomaat kyllä vastauksesta, onko kyseessä saamaton tapaus vai tapaus, jota ei kiinnosta. Et menetä tuossa yhtään mitään muuta kuin että jos saat pakit, niin sinua nolottaa vähän aikaa. Mitä se on siihen verrattuna, että mietit kuukausitolkulla, mikä meni pieleen.

Nyt roheutta! Tekemällä noin, niin pitkässä juoksussa voit vain voittaa. Tässä voi sitä paitsi käydä hyvinkin. Älä heitä hyvää mahdollisuutta pois vain siksi, että mies on vätys. Joskus naisen on oltava aktiivisempi.
[/quote]

Voi kultapieni...

Vierailija
29/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:27"]

Entä jos pitikin minuua vain kaverina, mitä välillä myös epäilin niin eihän kavereillekaan tuolla lailla tehdä?-ap

[/quote]

Jospa se huomasi, että sinä et pidäkään häntä vain kaverina ja sen vuoksi joutui ottamaan etäisyyttä? On aina harmillista, jos lupaavasti alkanut kaverisuhde muuttuu yksipuoliseksi ihastussuhteeksi, koska silloin on TODELLA vaikea olla enää kaveri ilman, että toinen kuvittelee jotain enemmän.

Vierailija
30/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vähän samanlainen juttu meneillään. Tapasin miehen baarissa. Vaihdettiin puhelinnumeroita jonkä jälkeen mies alkoi tosi innokkaana lähetellä viestiä ja ehdotti tapaamista. Nähtiin kerran ja silloin mies ehdotti, että nähdään pian uudestaan ja lupasi soittaa. No soittoa ei kuulu pariin päivään. Otin itse yhteyttä, jolloin mies ihmeellisillä tekosyillä selittelee, ettei voi nyt tavata. Myöhemmin ottaa itse uudelleen yhteyttä ja ehdottaa tapaamista, johon taas suostun. Mutta kuinka ollakkaan peruu taas myöhemmin tapaamisen...

Kai se on pakko myöntää, ettei mies ollut alunperinkään kovin kiinnostunut. Ihmetyttää vain, että miksi pitää esittää kiinnostuneempaa, kuin mitä todellisuudessa on? Saako hän siitä jotain mielihyvää, itsetunnon kohotusta? Onko se jo riittävä saavutus saada nainen suostumaan treffeille, että se pelkästään riittää, muuta ei tarvita?

Vierailija
31/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: mies seurustelee, ehkä on seukannut koko ajan
Toinen veikkaus: et ollut ainoa kala vedessä, hän deittaili toista naista samalla
Kolmas veikkaus: Tuuliviiri, ei osaa päättää

Vierailija
32/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:06"]
Kai se on pakko myöntää, ettei mies ollut alunperinkään kovin kiinnostunut. Ihmetyttää vain, että miksi pitää esittää kiinnostuneempaa, kuin mitä todellisuudessa on? Saako hän siitä jotain mielihyvää, itsetunnon kohotusta? Onko se jo riittävä saavutus saada nainen suostumaan treffeille, että se pelkästään riittää, muuta ei tarvita?
[/quote]

ujoille ja saamatttomille rassukoille riittää että nainen suostui ja osoittaa kiinnostusta....itsetunto kohoaa ja uskaltavat lähteä yrittämään aina vain parempia ja parempia tipuja...aina sama kaava

Vierailija
33/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:15"]

18:lle, kommenttisi oli söpö ja piristävä mutta en kehtaa itse enää kun vuoro ja vetovastuu on tavallaan hänellä (koska itse perui), vaikka vässykkä onkin. Ha ha Voi lesboraukkoja, miten heillä parinmuodostus onnistuu kun naiset ei saa tehdä aloitetta! -ap

[/quote]

Melkein kiitos alentuvasta kommentistasi. vai söpö... kuulostat kriittiseltä, ylimieliseltä, kyyniseltä ihmiseltä, josta nuo elementit varmasti ovat huokuneet miehellekin. Ei ihme, että sitä ei kiinnosta.

t: yksi, joka ei lannistunut ja onnistui...

Vierailija
34/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:15"]

[/quote]

Melkein kiitos alentuvasta kommentistasi. vai söpö... kuulostat kriittiseltä, ylimieliseltä, kyyniseltä ihmiseltä, josta nuo elementit varmasti ovat huokuneet miehellekin. Ei ihme, että sitä ei kiinnosta.

t: yksi, joka ei lannistunut ja onnistui...
[/quote]

Mitäs ihmettä, älähän nyt keuhkoa ja käsitä väärin? Kiitin suoraan sydämestäni mutta itse en uskalla enää yrittää. Hyvä että sinä kehtasit ja se kannatti! Kyyninen ylimielinen ja kriittinen en ole vaan ihan päin vastoin. Anteeksi jos kommenttini antoi olettaa muuta, tuo lesbokommentti oli osoitettu sitäpaitsi toisell kirjoittajalle. -ap

Vierailija
35/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:15"] 18:lle, kommenttisi oli söpö ja piristävä mutta en kehtaa itse enää kun vuoro ja vetovastuu on tavallaan hänellä (koska itse perui), vaikka vässykkä onkin. Ha ha Voi lesboraukkoja, miten heillä parinmuodostus onnistuu kun naiset ei saa tehdä aloitetta! -ap [/quote] Melkein kiitos alentuvasta kommentistasi. vai söpö... kuulostat kriittiseltä, ylimieliseltä, kyyniseltä ihmiseltä, josta nuo elementit varmasti ovat huokuneet miehellekin. Ei ihme, että sitä ei kiinnosta. t: yksi, joka ei lannistunut ja onnistui... [/quote] Mitäs ihmettä, älähän nyt keuhkoa ja käsitä väärin? Kiitin suoraan sydämestäni mutta itse en uskalla enää yrittää. Hyvä että sinä kehtasit ja se kannatti! Kyyninen ylimielinen ja kriittinen en ole vaan ihan päin vastoin. Anteeksi jos kommenttini antoi olettaa muuta, tuo lesbokommentti oli osoitettu sitäpaitsi toisell kirjoittajalle. -ap

[/quote]

Ehkäpä ongelmasi on kömpelö kommunikointisi ja piiloilkeytesi. Kenenkään kannustavia viestejä ei sanota söpöiksi ilman, etteikö siihen tulisi alentuva sävy. Jos et tuon vertaa tajua, niin sinulla on viestintäongelma. saatan nähdä yhden syyn siihen, miksi sinulla flaksi ei käy. Vinkki: ihmisten kunnioittaminen on kaiken aa ja oo

Vierailija
36/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sanan söpö voi käsittää negatiivisenä piiloilkeilynä? Mutta siis anteeksi jos käsitit sen niin ja otetaan uusiksi: kiitos kannustavasta viestistäsi! Itse en uskaltaisi enää olla noin rohkea. -ap

Vierailija
37/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisko joku mies tulla kertomaan miksi näin käyttäydytään

Vierailija
38/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:37"]

haluisko joku mies tulla kertomaan miksi näin käyttäydytään

[/quote]

Tämän minäkin haluaisin kuulla.

Vierailija
39/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan perus miehiltä, ettei sanota suoraan. On kuulemma helpompaa toiselle osapuolelle. Parhaimmillaan mulle on käynyt niin, että on jätetty vuosien suhteesta siten, ettei ole selitetty vaan yhteydenpito vain hiljalleen lakkasi ilman selityksiä :D Täysin luotto mennyt miesten suoraselkäisyyteen.

Vierailija
40/86 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:48"]Toi on ihan perus miehiltä, ettei sanota suoraan. On kuulemma helpompaa toiselle osapuolelle. Parhaimmillaan mulle on käynyt niin, että on jätetty vuosien suhteesta siten, ettei ole selitetty vaan yhteydenpito vain hiljalleen lakkasi ilman selityksiä :D Täysin luotto mennyt miesten suoraselkäisyyteen.
[/quote]

nössöjä! nössöjä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme