Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnostus voi vaan yhtäkkiä lakata?

Vierailija
03.03.2015 |

Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku.

Vierailija
2/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:58"]Anna olla ja jätä toisen miettiminenkin. Mies on löytänyt toisen ja et ole enää hänen listoillaan mitenkään. Ihan normaalia niin miehillä kuin naisillakin. Älä roiku.
[/quote]

Voi kun se olisikin niin helppoa antaa olla ja unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pitikin minuua vain kaverina, mitä välillä myös epäilin niin eihän kavereillekaan tuolla lailla tehdä?-ap

Vierailija
4/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:27"]Entä jos pitikin minuua vain kaverina, mitä välillä myös epäilin niin eihän kavereillekaan tuolla lailla tehdä?-ap
[/quote]

Ehkä se luulee että et ole kiinnostunut hänestä? Oletko osoittanut kiinnostuksen? M21

Vierailija
5/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:27"]Entä jos pitikin minuua vain kaverina, mitä välillä myös epäilin niin eihän kavereillekaan tuolla lailla tehdä?-ap
[/quote]

Ehkä se luulee että et ole kiinnostunut hänestä? Oletko osoittanut kiinnostuksen? M21
[/quote]

Olen ja täytyy olla sokea tai tyhmä jos ei tajua, ja minähän olen eniten häntä häirinnyt tekstiviestein. Joskus tuntuu että olen liiankin selkeä :D -ap

Vierailija
6/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:27"]Entä jos pitikin minuua vain kaverina, mitä välillä myös epäilin niin eihän kavereillekaan tuolla lailla tehdä?-ap
[/quote]

[/quote]

Olen ja täytyy olla sokea tai tyhmä jos ei tajua, ja minähän olen eniten häntä häirinnyt tekstiviestein. Joskus tuntuu että olen liiankin selkeä :D -ap
[/quote]

Okei. No sitten sitä ei varmaan kiinnosta. Ota tosta nyt selvää. :P

Vierailija
7/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varalla oot jos ei onnistu uuden naisen kanssa. Älä vaan ota yhteyttä. Silloin se saa varmistuksen et voi käydä välillä vieraissa tai et ainahan tossa on toi yks (löysässä hirressä). Lähde etsimään uutta.

Vierailija
8/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi noin kans samankaltaisesti ja kävi ilmi että mies oli tosi tosi ujo :p ja saamaton, joutu viikkoja kerää rohkeutta ottaakseen yhteyttä ja ilahuin ku niin teki lopulta. nyt seurustellaan :) mut kaikki ei oo samanlaisia

Vierailija
9/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on homo

Vierailija
10/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi sinussa jonkun turn off-jutun?

Vierailija
11/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mut tapaamisesta 4vkoa??? Jos miehestä ei kuulu päiviin, annan olla. Sä oottelet kuukauden..

Vierailija
12/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa samaa kun mies vain pari viikkoa sitten ilmoitti, ettei tunne enää mitään minua kohtaan ja haluaa erota. Ahaa, kuopuksen LA muuten tänään.

Vierailija
13/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen et ekan tapaamisen jälkeen hänellä kiinnostus lopahti. Tsemppiä.

Vierailija
14/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:59"]Anteeksi, mut tapaamisesta 4vkoa??? Jos miehestä ei kuulu päiviin, annan olla. Sä oottelet kuukauden..
[/quote]

Miksi alunperinkään pyytää puhelinnumeroa jos ei kiinnosta? kummaa käytöstä sanon minä!

Vierailija
15/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyiv...mikä hermanni, tuolla lailla jos miulle tehtäisiin niin tulikivet jo lentelis! että annetaan olettaa ja luvataan vaikkei tarkoiteta....ihme hermanni

Vierailija
16/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:11"]Mietin kanssa samaa kun mies vain pari viikkoa sitten ilmoitti, ettei tunne enää mitään minua kohtaan ja haluaa erota. Ahaa, kuopuksen LA muuten tänään.
[/quote]

Mikä piru noita miehiä vaivaa?! Tsemppiä sulle kovasti :( -ap

Vierailija
17/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä vielä kerran itse tapaamista tyyliin käykö 15.3. klo 12.oo. Mies voi olla saamaton ja ujo, mutta kun suoraan kysyt, huomaat kyllä vastauksesta, onko kyseessä saamaton tapaus vai tapaus, jota ei kiinnosta. Et menetä tuossa yhtään mitään muuta kuin että jos saat pakit, niin sinua nolottaa vähän aikaa. Mitä se on siihen verrattuna, että mietit kuukausitolkulla, mikä meni pieleen.

Nyt roheutta! Tekemällä noin, niin pitkässä juoksussa voit vain voittaa. Tässä voi sitä paitsi käydä hyvinkin. Älä heitä hyvää mahdollisuutta pois vain siksi, että mies on vätys. Joskus naisen on oltava aktiivisempi.

Vierailija
18/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:51"]Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D
[/quote]

Klassikko virhe teit naisena aloituksen "suhteeseen" = mies pitää sinua helppona eikä metsästys enää innosta. mies oli kiinnostunut sinusta ,kyllä mutta pilasit homman ehdottelemalla reittejä tms. Ja tekstailemalla perään.

Vierailija
19/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaileeko ap itselleen :D

Vierailija
20/86 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:51"]Tutustuin työkaveriini, miespuolinen, ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Kiinnostusta molemminpuolin. Molempien työsopparit loppuivat joten vaihdettiin numeroita että jos nähtäisiin vielä. (hänen aloitteestaan) Minä sitten ensimmäisenä otin yhteyttä ja pyysin kahville, mies oli heti innoissaan lähdössä. "Treffien" jälkeen innoissaan suunnitteli jo että pitää pian nähdä uudestaan. Parin päivän päästä kertoilin hänelle jotain kuulumisia tekstiviestein taas aloittaen keskustelun (säikähtiköhän?) mutta ennen työhaastatteluani josta olin kauan touhottanut hän itse tekstasi onnea toivotellen. Viikon hiljaisuus, kyselin kuulumisia, hän vastasi, kahden viikon hiljaisuus, ehdotin josko näkisimme taas. Suostui, ehdotti jopa päivää mutta tapaamispäivänä mitään ei kuulunut joten kyselin perään ja kaveri perui (ihan hyvästä syystä jonka oli jo aiemmin maininnut joten ei mitään epäilyttävää..). Sanoin että ottaa itse yhteyttä kun passaa ja lupasi. Neljä viikkoa tästä eikä ole kuulunut. Mitä ihmettä noiden miesten päässä liikkuu, miksei voisi suoraan kieltäytyä eikä käyttäytyä täysin päinvastoin, aika munatonta toimintaa. Miten kiinnostus noin yhtäkkiä lakkasi vaikka ensin oli viemässä minua ties mihin? En ymmärrä, ja naiset on muka vaikeita :D
[/quote]

Klassikko virhe teit naisena aloituksen "suhteeseen" = mies pitää sinua helppona eikä metsästys enää innosta. mies oli kiinnostunut sinusta ,kyllä mutta pilasit homman ehdottelemalla reittejä tms. Ja tekstailemalla perään.
[/quote]
Eli mitä tästä opimme..Nainen ei koskaan saa osoittaa kiinnostustaan eikä oma-alotteisesti ottaa mieheen yhteyttä vaan täytyy passiivisesti odottaa aina ja ikuisesti? Ryhdyn lesboksi. Ei ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän