Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sellaisia miehiä jotka pitää hellästi huolta, välttää loukkaamasta

Vierailija
02.12.2021 |

Pyytää anteeksi. pitää puolia, eikä ota aina jonkun muun puolta kuin puolison? Osoittaa ymmärrystä. Vai onko sellainen mies vain haavekuva?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut tilanteisiin, jossa sinun puoliasi pitää pitää? Lapseksi jäänyt aikuinen?

Vierailija
2/86 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joudut tilanteisiin, jossa sinun puoliasi pitää pitää? Lapseksi jäänyt aikuinen?

No jos nyt vaikka anoppi vaatii että sinne pitää mennä jouluna, niin mies puolustaa äitiään eikä osoita ymmärrystä minulle ja sille että määräily ei ole ok.

Vuokranantaja laittoi viestiä 8.20 että tulen klo 9 käymään, minua asia ärsytti koska mitään sellaista ei todellakaan ollut sovittu. Purin pahaa mieltä asiasta ja oletin saavani mieheltä tukea vaikkapa että ymmärrän että ärsyttää.

Sen sijaan mies kertoi minulle kuinka minun pitää ymmärtää Vuokranantajaa. Vaikkei pidä kun lakikin sanoo että pari viikkoa etukäteen pitäisi Vuokranantajan ilmoittaa tulostaan kellonaikoineen ja arvioitune kestoineeen jne.

Ja silloinkin sopia asia vuokralaisen kanssa yhdessä jos mahdollista. Hätätilanteet asia erikseen, sellaisesta ei ollut kuitenkaan kyse.

Aina jos joku ihminen kohtelee minua huonosti tai ärsyttää jostain syystä, niin mies asettuu sen toisen puolelle.

Silloinkin kun veli kuristi minua, no ei se varmaan ilman syytä kuristanut. Mitään hyväksyttävää syytä kuristaa ketään ihmistä ei ole olemassakaan!

Ei ole yhtään normaalia. Yleensä pariskunta on yksikkö ja toistensa puolella pääosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy sellaisia, jos nainen ymmärtää myös olla lojaali.

Vierailija
4/86 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla tuntematon käsite modernille naiselle

Vierailija
5/86 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaikka ei niitä riitä kaikille. Eroa joka tapauksessa, yksin on parempi kuin tuollaisen kanssa

Vierailija
6/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa olla lojaali?

Vierailija
7/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin on. Aika huolestuttavaa jos Ap:lla ei ole koskaan ollut mitään kokemusta sellaisesta, omassa elämässään eikä lähipiirissään. Tuohan on se tilanne jonka pitäisi olla se oletus kaikissa parisuhteissa.

Oma mieheni ei ole koko 25-vuotisen yhdessäolomme aikana koskaan loukannut minua millään tavalla vaikka asioista on tietenkin riidelty. Ja aina ollut minun puolellani ja tukenut minua asioissa jotka ovat olleet minulle tärkeitä. En ole koskaan ajatellut että se olisi jotenkin erikoinen asia. Mutta ehkä olen sitten ollut onnekas.

Vierailija
8/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä ihminen! Löytyy parempi mies.

Vierailija
9/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies, muullaisen kanssa en olisi mennyt naimisiin enkä perustanut perhettä.

Toki mekin riidellään ja ärsytetään toisiamme mutta ollaaan hyvä tiimi siitä huolimatta . Kohdellaan toisiamme kauniisti ja vedetään yhtä köyttä.

Naimisissa 16 vuotta.

Vierailija
10/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen perusteltujen etujen huomioonottamista vaikka sillä olisi epäedullisia vaikutuksia itselle. 

Vierailija
11/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kohtelevat sinua niin kuin annat heidän kohdella sinua.

Toivoisin että jokaisella ensimmäisiä parisuhteitaan aloittelevalle nuorella olisi sen verran omanarvontuntoa etteivät suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka kohtelee heitä rumasti.

Vierailija
12/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa, luulisin.

Vierailija
13/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa kotihiirtä, sohvaperunaa. Silleen, että lojoilee vaan sohvalla.

Vierailija
14/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on, mullakin on yksi sellainen.

Se ei oikeesti välitä susta. Hoitaako jos sairastut? Joo ei todellakaan.

Parempi yksin kuin tuollaisen kanssa.

Vierailija
15/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mutta pieni vähemmistö. Suurin osa miehistä ei tule ajatelleeksi että loukkaa, eikä jaksa ”jauhaa turhaan” kaikesta mikä sinulle tärkeää, jne. Mutta on niitä.

Vierailija
16/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen, huolella valittu jo nuorena. 

Vierailija
17/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt vaikka anoppi vaatii että sinne pitää mennä jouluna, niin mies puolustaa äitiään eikä osoita ymmärrystä minulle ja sille että määräily ei ole ok.

Vuokranantaja laittoi viestiä 8.20 että tulen klo 9 käymään, minua asia ärsytti koska mitään sellaista ei todellakaan ollut sovittu. Purin pahaa mieltä asiasta ja oletin saavani mieheltä tukea vaikkapa että ymmärrän että ärsyttää.

Sen sijaan mies kertoi minulle kuinka minun pitää ymmärtää Vuokranantajaa. Vaikkei pidä kun lakikin sanoo että pari viikkoa etukäteen pitäisi Vuokranantajan ilmoittaa tulostaan kellonaikoineen ja arvioitune kestoineeen jne.

Ja silloinkin sopia asia vuokralaisen kanssa yhdessä jos mahdollista. Hätätilanteet asia erikseen, sellaisesta ei ollut kuitenkaan kyse.

Aina jos joku ihminen kohtelee minua huonosti tai ärsyttää jostain syystä, niin mies asettuu sen toisen puolelle.

Silloinkin kun veli kuristi minua, no ei se varmaan ilman syytä kuristanut. Mitään hyväksyttävää syytä kuristaa ketään ihmistä ei ole olemassakaan!

Ei ole yhtään normaalia. Yleensä pariskunta on yksikkö ja toistensa puolella pääosin.

Miksi sä tarvitset puolustusta anoppia vastaan. Riittää että kerrot et nyt tule. Miksi et pura mieltäsi sille vuokranantajalle ja kerro että näin lyhyellä varoitusajalla ei nyt valitettavasti sovi.

Vierailija
18/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sellainen, huolella valittu jo nuorena. 

ps. Sehän vaatii mieheltä aika isoa älykkyysosamäärää, että kykenee tuohon. Ja hyvää kasvatusta ja persoonallisuutta pohjaksi.

Vierailija
19/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli tuollainen, ja on vieläkin. Kaikki oli aina minun syytäni, ja jos joku teki minua kohtaan väärin, niin äitini yritti aina kaivaa syytä väärintekoon minusta. Tämän takia jätin kertomatta 14-vuotiaana siitä että isolla porukalla toteutetun ulkomaanreissun aikana yksi mukana ollesita n. 50v miehistä lähenteli minua, ja ahdisteli seksuaalisesti. Se nimittäin oli niin kova paikka etten olisi kestänyt kuulla äidiltäni selostuksia miten minä varmaan itseäni tyrkytin hänelle, ja seikkaperäisiä ajatelmia siitä mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin ettei näin olisi käynyt. Lopuksi olisi tullut vielä haukut siitä miten kehtaan vietellä naimisissaolevia miehiä.

Itse en siedä puolisolta mitään muuta kuin puolustamistani ja puolellani oloa, tai on helkkari irti. Puolustan aina ja ikuisesti kaikkia niitä läheisiä joiden näen tulleen väärinkohdelluiksi. Sen sijaan mitään itkumankunaa en kuuntele, tai jos aivan selkeästi on omaa syytä. Silloinkin olen toki tukena, mutta en puolusta väärin perustein, enkä vajavaisilla tiedoilla ketään. 

Ennen kaikkea puolustani miestäni, toki en häntäkään perusteetta, tai silloin kun hän on itse syylinen. Silloinkin olen tietenkin tukena. Että ymmärrän hyvin ap:n närkästyksen, koska itse en siedä yhtään kertaa sitä että minua ei puolusteta, vaikka osaan tehdä sen itsekin.

Vierailija
20/86 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen beta-mies joka ottaa kenet saa, eli sen voimaantuneen ,eikä halua päästää irti ikinä.