Montako rokotetta aiot ottaa?
Kommentit (106)
Sain sydänlihastulehduksen. Ekasta Pfizerista. Saikkua 6 kk. Luonnollisesti en saa ottaa toista enkä kolmatta jne.
Luuletteko rokotehullut, että moni pelkää PIIKKIÄ? Siis NEULAA?!? Tässä oli mennä ELÄMÄ saatana.
Kadun syvästi että otin.
Otan vuosittain influenssarokotteen. Arvelen että jossain vaiheessa on tarjolla vuosittain uusittava korona+ influenssa- rokotus, molemmissahan virus muuntuu jatkuvasti joten vuosittainen rokotus on ainoa järkevä vaihtoehto. Vähitellen tämä rokotusvastainen öyhötyskin sitten vähenee ja koronarokotteesta tulee arkipäiväinen asia, joka ei herätä sen enempää tunteita kuin muutkaan rokotukset. Toki rokotevastaisia ihmisiä tulee aina olemaan, mutta todennäköisesti kumminkin tämä nykyinen vastustustrendi tulee laantumaan.
Mä en tiedä uskallanko ottaa kolmatta. Sain pahat oireet tokasta. Joojoo koronasta voi sada pahemmat oireet jne. Älkää jaksako vähätellä niitä oireita kun niitä on ihan oikeasti monille tullut.
Kaksi riittää. Seuraavaksi sairastan mielummin taudin.
Vierailija kirjoitti:
53 kuulostaa sopivalta määrältä. Kaksi olen tähän mennessä saanut, en ottanut niitä.
Sinähän oikeen vitsikkääksi ryhdyit, tämän tasoista huumoria on teillä hiukan no, vähäisellä järjellä varustetuilla follareilla.
Varmaan niin monta kuin tarjotaan. Ei ole enää varaa sairastaa yhtäkään keuhkokuumeetta koska edellisen jälkeen astman kanssa ei ole ollut mitään muuta kuin ongelmia ongelmien perään ja tämän kehon kanssa pitäisi elää todennäköisesti vielä useita vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut noin 25 kausiflunssrokotetta ja kymmeniä muita rokotteita. Koronarokotteita otan aina kun niitä on minulle tarjolla. Lisäksi tuikkaan ihan itse 4 kertaa vuorokaudessa insuliinia nahkani alle. Rokotteista ei ole mitään haittaa 75 vuoteen havaittavissa, mutta hyötyä niistä on ollut, etten sanoisi mittaamattomasti!
Löytyisiköhän noista piikeistä syy sinun autoimmuunisairauteen?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.. en pelkää piikkejä!! Heh. Mutta en silti ota myrkkyä kehooni. Ei liity mitenkään piikkipelkoon!
Löytyykö ajantasainen polio ja jäykkäkouristusrokotus?
Nekin on myrkkyä ton ajattelun mukaan.
Niin ne onkin, mutta löytyy kyllä koska lapsena otettu.
Onneksi ne hiipuvat ilman tehostetta. Hyvässä lykyssä pääset sairaalaan jäykkiksen takia tai halvaannut poliosta. Poliota muuten löytyy jatkuvasti esim. Tampereen jätevesistä. Eli siellä joku sitä tartuttaa niihin, joilla ei immuniteettia ole. Olisko pyörätuolissa polion takia oleva setäni? Jos et ole rokottamaton hoitsu, et ehkä ole vaarassa. Jos olet rokottamattoman hoitsun tuttava, sitten olet.
Hohhoijaa. Tässä ketjussa ei ollut tarkoitus alkaa keskustelemaan muista rokotteista..
Tottakai tässä ketjussa on hyvä puhua myös muista rokotteista ja verrata niitä koronarokotteeseen, koska tietämättömyyttä useista rokotteisiin liittyvistä perusasioista on paljon.
Tätä uuden teknologian mRNA-rokotetta ei voi verrata perinteisiin rokotteisiin. Eri asia. Eri teknologia, toimii aivan eri tavalla.
Juu, maailma muuttuu ja kehitys kehittyy. Aina se vanha ei ole välttämättä paras ratkaisu. Nykyään on, vaikka vatsaystävällisempiä särkylääkkeitä. Ei tarvitse repiä mahaansa rikki niillä vanhoilla kunnon lääkkeillä.
En tiedä. Riippuu, kuinka vanhaksi elän, ja mitä kulkutauteja vielä tulee, joihin kehitetään rokote.
Tänä vuonna olen ottanut kolme rokotepistosta, 2 koronaa vastaan ja yhden influenssaa vastaan. Jos tarkkoja ollaan, on kai noissa influenssapiikeissä mukana rokote kolmea eri influenssavirusta vastaan. Eli voinko sanoa ottaneeni tänä vuonna 5 rokotetta?
Sehän on täysin ilmaista. Ihan ilmaiseksi terveysasemilla hoitajat pistävät. Kaikki ilmaista hurraa.
Ongelma varmaan se, että lupa mRNA:lle annettiin poliittisilla, ei lääketieteellisillä perusteilla. Samoin puheena olevat pakot ja passit ovat politiikkaa, ei lääketiedettä. Sairauksiin pitäisi ottaa lääkkeitä lääketieteellisillä perusteilla eikä poliittisilla perusteilla.
330 miljoonaa euroa, jos kaikki rokotetaan. Ei kuulosta ilmaiselta.
Jäykkäkouristus pitäisi uusia. Punkkirokotetta olen harkinnut kesäksi. Meillä päin on hirveästi punkkeja. Kolmas koronarokote, jos se tulee tarpeelliseksi. Myös eläimeni olen aina rokottanut. Koen, että se on eläimen omistajan vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä uskallanko ottaa kolmatta. Sain pahat oireet tokasta. Joojoo koronasta voi sada pahemmat oireet jne. Älkää jaksako vähätellä niitä oireita kun niitä on ihan oikeasti monille tullut.
Minä ymmärrän ihan täysin sen, että ihminen, joka on saanut oikeasti pahat oireet jostain rokotteesta, ei halua ottaa sitä samaa rokotetta uudestaan. Mutta se, että joku on saanut pahat oireet rokotteesta, josta minä en saanut oireita lainkaan, ei estä minua ottamasta rokotetta uudestaankin.
Ajattelen, että minä otan rokotteen, koska voin. Näin vähennän omalta pienen pieneltä osaltani sitä riskiä, että sinä, joka et voi rokotetta ottaa, sairastuisit.
0 otettu kirjoitti:
0 otettu.
Jos kaikki olisivat niin kuin sinä, taistelisimme koronan lisäksi myös esim. isorokon ja polion kanssa. Oikeastaan emme olisi edes tässä kehityspisteessä.
Eiköhän tässä pidä edetä tilanteen mukaan. Nyt näyttää siltä, että kolmas pitää ottaa. Ei kukaan tiennyt syyskuussa, mikä nyt on tilanne, vähiten meidän päättäjät. Enkä usko, että seuraavaakaan "vapaudenpäivää" maltetaan hoitaa vähitellen ja katsoen mitä mikäkin vapautustoimenpide aiheuttaa tartunnoille.
Vasta 4-5 kertaa on tuo sama moka tehty. Ja tuskin siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
0 otettu kirjoitti:
0 otettu.
Jos kaikki olisivat niin kuin sinä, taistelisimme koronan lisäksi myös esim. isorokon ja polion kanssa. Oikeastaan emme olisi edes tässä kehityspisteessä.
Olen eri mutta isorokko sekä polio on ihan eri asioita kuin koronavirus ja niihin liittyvät rokotteet. Miksi koronavirusrokote ei voi olla perinteinen rokote mikä antaa suojaa useiksi vuosiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa 3 rokotetta? Kahdessa vuodessa 6 rokottetta? Muistan hyvin kun kakkosrokotteen piti olla se viimeinen rokote joka antaa lähes täydellisen suojan mutta nyt jaetaan jo kolmansia rokotteita.
Mahtaako kukaan olla tutkinut sitä miten ihmisen elimistö reagoi siihen kun rokotteita annetaan näin paljon ja tämä rokote on aika uusi vielä?
Minä en ole rokotevastainen tai salaliittoteoreetikko mutta alkaa vaikuttamaan jo aika hurjalle menolle tämä.
Ja minä muistan niinkin kaukaisen ajan, jolloin puhuttiin, että koko koronapandemia on ohi 6 viikossa, ei kun 2 kuukaudessa, tai viimeistään kesään mennessä (siis kesään 2020). En todellakaan uskonut hetkeäkään, että tämä olisi alle 2 vuodessa ohi. Ja kohtahan se 2 vuotta tulee täyteen, ja ei muuta kuin kiihtyy vain tämä pandemia.
Newsflash: mitään rokotetta ei anneta verisuoneen, ne annetaan lihakseen.