Montako rokotetta aiot ottaa?
Kommentit (106)
En pelkää piikkejä eikä tullut haittoja, joten otan kaiken mitä tarjotaan.
Pelkäätkö sinä neulanpistoa? Älä vain sairastu, sillä sitten niitä piikkejä vasta tuleekin. Tippaa, kanyyliä, verikoetta, lääkepiikkejä. Kaikkea ei voi tuikata kanyyliin.
Ps. Äläkä saa diabetesta tai veritulppaa, koska silloin joudut itse piikittämään itseäsi joka ikinen päivä. Vattanahka kurttuun ja TÖKS
Joo varmasti eivät lopu ihan heti! Siksi en ota yhtäkään. Teho hyvä..?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö sinä neulanpistoa? Älä vain sairastu, sillä sitten niitä piikkejä vasta tuleekin. Tippaa, kanyyliä, verikoetta, lääkepiikkejä. Kaikkea ei voi tuikata kanyyliin.
Ps. Äläkä saa diabetesta tai veritulppaa, koska silloin joudut itse piikittämään itseäsi joka ikinen päivä. Vattanahka kurttuun ja TÖKS
Öö.. en pelkää piikkejä!! Heh. Mutta en silti ota myrkkyä kehooni. Ei liity mitenkään piikkipelkoon!
Nolla. Menen vaikka vankilaan tai muutan ulos, jos tarve vaatii. Mutta piikkiä en ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.. en pelkää piikkejä!! Heh. Mutta en silti ota myrkkyä kehooni. Ei liity mitenkään piikkipelkoon!
Sinä hengität, imeytät ihosi läpi ja syöt myrkkyjä joka ikinen päivä.
Influenssa piikin otan vuoden välein, tämä tulee varmaan samaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö ajantasainen polio ja jäykkäkouristusrokotus?
Nekin on myrkkyä ton ajattelun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Menen vaikka vankilaan tai muutan ulos, jos tarve vaatii. Mutta piikkiä en ota.
Kylläpä oot draamakuningatar. Älä vain sairastu, sillä sitten niitä piikkejä vasta tuleekin. Tippaa, kanyyliä, verikoetta, lääkepiikkejä. Kaikkea ei voi tuikata kanyyliin.
Kolmas kohta menossa ja ensivuonna sama meno jatkuu.
Otan niin monta rokotetta kuin tarvitaan, olenhan ottanut influessarokotuksetkin vuosittain jo melkein 20 vuoden ajan. Onko muuta kysyttävää?
Miksi kolmas rokote olisi tehokas tätä uutta variantti vastaan kun kerran virus on muuntunut jo ja rokotteen teho on ollut kyseenalainen jo nyt..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö ajantasainen polio ja jäykkäkouristusrokotus?
Nekin on myrkkyä ton ajattelun mukaan.
Niin ne onkin, mutta löytyy kyllä koska lapsena otettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmas rokote olisi tehokas tätä uutta variantti vastaan kun kerran virus on muuntunut jo ja rokotteen teho on ollut kyseenalainen jo nyt..?
Koska edelleen delta on valtavirus. Teho ei ole kyseenalainen, vaan tutkimuksen kohteena. On nämä käsitteet teillä sekaisin.
Niin kauan otan tehosteita kunnes pandemia loppuu. Yksinkertaista ja näin tekee kaikki normaalit.
Kolmatta odotan, ja otan niin monta kuin tarvitaan. Ei tullut mitään sivuoireita rokotuksista. Yleensäkään en saa oireita rokotteista. Tänä vuonna isketty myös jäykkäkouristustehoste. No problems.
53 kuulostaa sopivalta määrältä. Kaksi olen tähän mennessä saanut, en ottanut niitä.
8 niitä tulee olemaan.