Aina mun pitää (sanat)
Eli onko ne sanat "aina mun pitää käydä suihkussa" vain "aina mun pitää suikussa" vai "aina mun pidellä suihkussa "?? Luin jostain sanoista, että olisi tuo ensimmäinen, mutta kuulustaa tuolta vikalta.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"]
Aina mun pitää ja jaadijaa. Arvaas mitä, PKN, niin pitää munkin ja joka ikisen ihmisen tällä pallolla. Elämä on täynnä velvollisuuksia, olit terve tai sairas. Kivaahan se olis pelkästään soittaa, laulaa ja huutaa fakjuuta.
[/quote]
No niinpä. Aina mun pitää kulkea töissä ja aina mun pitää maksaa veroja ja aina mun pitää elättää yhä suureneva toisten rahoilla elävä kansanosa
Fak, kun pitää vielä hampaatkin pestä
[/quote]
Omahyväinen paska.
[/quote]
ei, vaan se, joka maksaa tämän loisimisen yhteiskunnan tuella
[/quote]
katotko lapuistasi paljonko sinulta on viety veroa mitättömästä palkastasi, mitä työtä muuten teet? En usko, että tienaat kovinkaan kummoisesti.
Ehkä kyse on myös siitä että kehitysvammaisen elämää määrää hyvin monesti joku toinen. Joku toinen joka sanoo "nyt tee tämä, nyt tämä ja sitten tämä ja et tee näin etkä näin" ja sellaisetkin asiat jotka muille on oma päätös, ei hoidettaville ole.
Ja kyllä tää käy munkin elämään. Saahan sitä valittaa!
Aina mun pitää ja jaadijaa. Arvaas mitä, PKN, niin pitää munkin ja joka ikisen ihmisen tällä pallolla. Elämä on täynnä velvollisuuksia, olit terve tai sairas. Kivaahan se olis pelkästään soittaa, laulaa ja huutaa fakjuuta.
[/quote]
No niinpä. Aina mun pitää kulkea töissä ja aina mun pitää maksaa veroja ja aina mun pitää elättää yhä suureneva toisten rahoilla elävä kansanosa
[/quote]
Omahyväinen paska.
[/quote]
[/quote] Ihan yksin sinä eikä kukaan muu ikinä. Voi sentään, mahtaa olla raskasta olla yksin vastuussa Suomesta =( (Pssst, minäkin muuten maksan niistä teistä joilla sinä kävelet ja ajat, ja mun vanhemmat ja isovanhemmat on maksanut sun koulunkäynnit)
Miksi se laulaa joka kerta "aina mun pitää suihkussa"?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:09"]Miksi se laulaa joka kerta "aina mun pitää suihkussa"?
[/quote] Niin ja "aina mun pitää lääkärissä". Lisäksi olin semifinaaleissa kuulevinani jätkän juovan karkkia ja syövän limua. Luulis, että noin yksinkertaiset sanat osaisi laulaa oikein.
Paremmin tästä selvän sai kuin stam1nalta
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:09"]Miksi se laulaa joka kerta "aina mun pitää suihkussa"? [/quote] Niin ja "aina mun pitää lääkärissä". Lisäksi olin semifinaaleissa kuulevinani jätkän juovan karkkia ja syövän limua. Luulis, että noin yksinkertaiset sanat osaisi laulaa oikein.
[/quote]
No vittu, koska se on vammanen! Ettekö vielä tajunnu, että ne kaikki jätkät on vammaisia?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:09"]Miksi se laulaa joka kerta "aina mun pitää suihkussa"? [/quote] Niin ja "aina mun pitää lääkärissä". Lisäksi olin semifinaaleissa kuulevinani jätkän juovan karkkia ja syövän limua. Luulis, että noin yksinkertaiset sanat osaisi laulaa oikein.
[/quote] EIkä kukaan muu ikinä ole lavalla unohtanut biisinsä sanoja tai mokannut, itsekään et ikinä tekis mokaa =D
Eiköhän kaikkien elämää määrää jokin ulkopuolinen tekijä. Onoltava puhdas, tehtävä töitä, että saa ruokaa, suunnilleen yhteiskuntakelpoinen.
Vammaisille kuitenkin on järjestetty kalliit asumisyksiköt ja ympärivuorokautinen hoito ja fysioterapeutit ja puheterapeutit ja toimintaterapeutit ja neuropsykiatrinen valmennus. Joten jotain pitää itsekin viitsiä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:01"]
Eiköhän kaikkien elämää määrää jokin ulkopuolinen tekijä. Onoltava puhdas, tehtävä töitä, että saa ruokaa, suunnilleen yhteiskuntakelpoinen.
Vammaisille kuitenkin on järjestetty kalliit asumisyksiköt ja ympärivuorokautinen hoito ja fysioterapeutit ja puheterapeutit ja toimintaterapeutit ja neuropsykiatrinen valmennus. Joten jotain pitää itsekin viitsiä tehdä.
[/quote]
No niin määrää. Mutta se voi ihan tasapuolisesti myös vituttaa meitä kaikkia. Itseäni vituttaa raakasti se, että mun aina pitää mennä nukkumaan arkisin klo 22, että jaksan ylös kuudelta. Se ei ole millään muotoa minulle luonnollinen unirytmi. Olen kuitenkin valinnut työn, jossa pitää näin tehdä. Kuinkahan pitkälle Pertti Kurikka on voinut valita työnsä? Nii-in. Minä voin valita, Pertti Kurikka ei.
Voisin hyvinkin tehdä aiheesta punk-biisin, jos osaisin. Mutta minä en osaa. Pertti Kurikka osasi. Tehkööt se joka osaa.
[/quote]
Kuulehan, esiintyessä sattuu ja tapahtuu aina. Laulajalla menee sanat sekaisin, joku soittaa väärin, soittimet ovat epävireessä... Sitä sattuu kaikille, oli vammoja tai ei. Jotkut virheet on vain helpompi peittää kuin toiset.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:10"]
[/quote]
No niin määrää. Mutta se voi ihan tasapuolisesti myös vituttaa meitä kaikkia. Itseäni vituttaa raakasti se, että mun aina pitää mennä nukkumaan arkisin klo 22, että jaksan ylös kuudelta. Se ei ole millään muotoa minulle luonnollinen unirytmi. Olen kuitenkin valinnut työn, jossa pitää näin tehdä. Kuinkahan pitkälle Pertti Kurikka on voinut valita työnsä? Nii-in. Minä voin valita, Pertti Kurikka ei.
Voisin hyvinkin tehdä aiheesta punk-biisin, jos osaisin. Mutta minä en osaa. Pertti Kurikka osasi. Tehkööt se joka osaa.
[/quote]
Onhan hänestä tullut kuuluisa punk-muusikko. Kuinka moni autotallilaulaja on päässyt rääkymisellään kuuluisaksi ja saanut oman elokuvan ja päässyt euroviisuihin. Näitä punk-laulajia on 13 tusinassa, mutta he ovatkin ns. normaaleja nuoria.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
Onhan hänestä tullut kuuluisa punk-muusikko. Kuinka moni autotallilaulaja on päässyt rääkymisellään kuuluisaksi ja saanut oman elokuvan ja päässyt euroviisuihin. Näitä punk-laulajia on 13 tusinassa, mutta he ovatkin ns. normaaleja nuoria.
[/quote]
Ja tämäkö on hänen päätyönsä, jolla elättää itsensä?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"]
[/quote] EIkä kukaan muu ikinä ole lavalla unohtanut biisinsä sanoja tai mokannut, itsekään et ikinä tekis mokaa =D
[/quote] Eri asia mokata jatkuvasti. Kukaan ei kehtaa tietenkään huomauttaa kun ovat vammaisia. Vamma, vamma, vamma. Sehän on se syy millä se voittokin tuli =)
Oletteko te etsimässä uutta pohjaa aivokapasiteetin käytölle?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:25"]Oletteko te etsimässä uutta pohjaa aivokapasiteetin käytölle?
[/quote] Sulla sitä ei ainakaan ole kun äänestit PKN:n viisuihin.
ei ole mitään uutta auringon alla. Olen ollut jo 10 vuotta sitten katsomassa vammaisten bändiä, joihin kaikkien piti olla tasa-arvon nimissä ihan hullaantuneita. Siellä sitten porukat maireasti hymyili ja kannusti, jotta vaikuttaisivat edistyksellisiltä.
[/quote]
[/quote]
Omahyväinen paska.
[/quote]
[/quote]
Ooh, mikä kansallissankari! Käy töissä ja maksaa veroja!