Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako raskaustestiä teit ennen kuin uskoit

Vierailija
02.03.2015 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"] Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot. [/quote]   Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin. [/quote] Joo ja jumala on päättänyt niin ja plaa plaa. Jos tietää, miksi niitä keskenmenoja on saanut ja asia on hoidossa niin kyllä sitä voimaa uuteen yritykseen löytyy. Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle.

[/quote]

"Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle" Oijoi miten urheaa tekstiä, meinaisi melkein luulla jonkun rintamamieslotan siellä tilittävän elämäänsä kun mies on kuollut sodassa ja yksi lapsi kuoli kurkkumätään ja ja ja..

Eikun sehän olikin lapseton keskenmenoja tehtaileva nyky-pissis, jonka on keinoja kaihtamatta nyt vaan saatava se oma biologinen monistuskappale, sama se kuinka monta epäonnistunutta sellaista menee roskiin, ne kun ei nyt oikeen natsaa, kun jotain on vikaa, mut sitä en myönnä, ei KU MÄ HALUUN!! MULLA ON OIKEUS!! Hyi oksetus. Säälin syvästi sua ja kaltaisiasi (joita tiedän että on, ja valitettavasti helvetin paljon. Omassa työssä välillä on pokka koetuksella näitä mutkumähaluuuuuunprinsessoja tavatessa)
[/quote]

Aika metsään meni koko analyysisi minusta. En ole lapseton, enkä myöskään toivottavasti enää pissiskään. :) harmi jos sinun elämäsi on noin mustavalkoista.

Vierailija
22/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako alapeukkusi, ettet osaa vastata? Hyvähän se täällä on muuten vaan meuhkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"] Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot. [/quote]   Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin. [/quote] Joo ja jumala on päättänyt niin ja plaa plaa. Jos tietää, miksi niitä keskenmenoja on saanut ja asia on hoidossa niin kyllä sitä voimaa uuteen yritykseen löytyy. Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle. [/quote]   "Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle" Oijoi miten urheaa tekstiä, meinaisi melkein luulla jonkun rintamamieslotan siellä tilittävän elämäänsä kun mies on kuollut sodassa ja yksi lapsi kuoli kurkkumätään ja ja ja.. Eikun sehän olikin lapseton keskenmenoja tehtaileva nyky-pissis, jonka on keinoja kaihtamatta nyt vaan saatava se oma biologinen monistuskappale, sama se kuinka monta epäonnistunutta sellaista menee roskiin, ne kun ei nyt oikeen natsaa, kun jotain on vikaa, mut sitä en myönnä, ei KU MÄ HALUUN!! MULLA ON OIKEUS!! Hyi oksetus. Säälin syvästi sua ja kaltaisiasi (joita tiedän että on, ja valitettavasti helvetin paljon. Omassa työssä välillä on pokka koetuksella näitä mutkumähaluuuuuunprinsessoja tavatessa) [/quote] Aika metsään meni koko analyysisi minusta. En ole lapseton, enkä myöskään toivottavasti enää pissiskään. :) harmi jos sinun elämäsi on noin mustavalkoista.

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä, jos sulle ON jo lapsi ennestään - miksi helvetissä hän ei riitä sinulle, vaan kuormitat yhteiskuntaa itsekkäillä haluillasi saada ilmeisesti oi sen niin ihqun uuden kumppanin kans rakkaudenhedelmä myös ?! Jos ei onnistu, ei onnistu. Kuka hirviö suoltaa liukuhihnalta keskenmenoja (=sikiöitä suoraan kuolemaan) vaan siitä itsekkäästä syystä ettäJOO; KYLLÄ JOSKUS TÄRPPÄÄ!! JA JOS EI NIIN KAIKKI HOIDOT MEILLE HETI NYT!! Yäk yäk YÄK !! Tätä en töissä saa ääneen sanoa, mutta ette ansaitsis yhtään lasta.

Vierailija
24/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein neljä testiä joista viimeinen oli positiivinen. Ensimmäisen tein päivä sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, toisen viikko myöhemmin, kolmannen viikko tästä. Olivat kaikki negatiivisia. Viikko myöhemmin testi oli jo heikosti positiivinen. En millään uskonut että en ole raskaana, koska oli niin selkeät oireet. Nyt mennään viikolla 32. :)

Vierailija
25/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"] Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot. [/quote]   Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin. [/quote] Joo ja jumala on päättänyt niin ja plaa plaa. Jos tietää, miksi niitä keskenmenoja on saanut ja asia on hoidossa niin kyllä sitä voimaa uuteen yritykseen löytyy. Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle. [/quote]   "Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle" Oijoi miten urheaa tekstiä, meinaisi melkein luulla jonkun rintamamieslotan siellä tilittävän elämäänsä kun mies on kuollut sodassa ja yksi lapsi kuoli kurkkumätään ja ja ja.. Eikun sehän olikin lapseton keskenmenoja tehtaileva nyky-pissis, jonka on keinoja kaihtamatta nyt vaan saatava se oma biologinen monistuskappale, sama se kuinka monta epäonnistunutta sellaista menee roskiin, ne kun ei nyt oikeen natsaa, kun jotain on vikaa, mut sitä en myönnä, ei KU MÄ HALUUN!! MULLA ON OIKEUS!! Hyi oksetus. Säälin syvästi sua ja kaltaisiasi (joita tiedän että on, ja valitettavasti helvetin paljon. Omassa työssä välillä on pokka koetuksella näitä mutkumähaluuuuuunprinsessoja tavatessa) [/quote] Aika metsään meni koko analyysisi minusta. En ole lapseton, enkä myöskään toivottavasti enää pissiskään. :) harmi jos sinun elämäsi on noin mustavalkoista.

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä, jos sulle ON jo lapsi ennestään - miksi helvetissä hän ei riitä sinulle, vaan kuormitat yhteiskuntaa itsekkäillä haluillasi saada ilmeisesti oi sen niin ihqun uuden kumppanin kans rakkaudenhedelmä myös ?! Jos ei onnistu, ei onnistu. Kuka hirviö suoltaa liukuhihnalta keskenmenoja (=sikiöitä suoraan kuolemaan) vaan siitä itsekkäästä syystä ettäJOO; KYLLÄ JOSKUS TÄRPPÄÄ!! JA JOS EI NIIN KAIKKI HOIDOT MEILLE HETI NYT!! Yäk yäk YÄK !! Tätä en töissä saa ääneen sanoa, mutta ette ansaitsis yhtään lasta.
[/quote]

Suurimmassa osassa keskenmenoja se on alkio eikä sikiö. Jos olisit alan töissä, varmaan sen tietäisit. Millä tavalla kuormitan yhteiskuntaa?

Vierailija
26/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:07"]    
[/quote]Ekasta raskaudesta yhden, tokasta kaksi (toisen kohdun tyhjennyksen jälkeen, keskenmeno), kolmannesta yhden, neljännestä kaksi (eka oli niin hailu viiva).

Vierailija
27/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:36"]Ekasta vaimoni uskoi. Kun tarkoituksella ei sitä turhaan aikaisin tehnyt. En tajua näitä raskaustestihulluja joita meidänkin tuttavapiirissä on, jotka käyttää kauheat rahat niihin moniinmoniin testeihin, jo silloin kun raskaus ei mitenkään varmasti testissä vielä edes näkyisi. Miksi? Antaa kuvaa aika hysteerisestä, epävakaasta naisesta kaikin puolin. M38
[/quote]
Ei se kalliiksi tule, jos tilaa niitä tikkuja netistä.

Vierailija
28/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"]

Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot.

[/quote]

Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin.
[/quote]
Luonto ei yritä "sanoa" yhtään mitään keskenmenoilla.

Vierailija
29/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"] Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot. [/quote]   Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin. [/quote] Joo ja jumala on päättänyt niin ja plaa plaa. Jos tietää, miksi niitä keskenmenoja on saanut ja asia on hoidossa niin kyllä sitä voimaa uuteen yritykseen löytyy. Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle.

[/quote]

"Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle" Oijoi miten urheaa tekstiä, meinaisi melkein luulla jonkun rintamamieslotan siellä tilittävän elämäänsä kun mies on kuollut sodassa ja yksi lapsi kuoli kurkkumätään ja ja ja..

Eikun sehän olikin lapseton keskenmenoja tehtaileva nyky-pissis, jonka on keinoja kaihtamatta nyt vaan saatava se oma biologinen monistuskappale, sama se kuinka monta epäonnistunutta sellaista menee roskiin, ne kun ei nyt oikeen natsaa, kun jotain on vikaa, mut sitä en myönnä, ei KU MÄ HALUUN!! MULLA ON OIKEUS!! Hyi oksetus. Säälin syvästi sua ja kaltaisiasi (joita tiedän että on, ja valitettavasti helvetin paljon. Omassa työssä välillä on pokka koetuksella näitä mutkumähaluuuuuunprinsessoja tavatessa)
[/quote]
Sä olet sairas trolli.

Vierailija
30/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"] Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot. [/quote]   Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin. [/quote] Joo ja jumala on päättänyt niin ja plaa plaa. Jos tietää, miksi niitä keskenmenoja on saanut ja asia on hoidossa niin kyllä sitä voimaa uuteen yritykseen löytyy. Kaikki eivät ole luovuttajia muutaman karikon osuessa kohdalle. [/quote]   En mistään jumalista puhunut vaan ihan LUONNOSTA = teissä on jommassa kummassa tai teidän geeniyhdistelmässä jotain vikaa, miksi raskaus ei onnistu. Miksi se on niin kova pala myöntää? Toki nyky-yhteiskunnassa voi väenväkisin lapsipakkomielteessään hakeutua ties mihin hoitoihin, mutta minusta on vaan surullista, jos ihmisen elämä/ego/onnellisuus whatever on siitä kiinni, saako oman biologisen lapsen (jos siis sitä ei perinteisellä keinolla ole tullakseen). Tällaisia ihmisiäjos ketä  pidän todella itsekkäitä. Just saying. [/quote] Ja muita mahdollisuuksia ei ole keskenmenon syyksi? Perehtyisit asiaan jos ei mitään tiedä. Esim kilpirauhasen ongelmat sekä keltarauhasen vajaatoiminta aiheuttaa keskenmenoja. Molemmat ovat helposti hoidettavissa lääkityksellä. Sinun mielestäsi siis tuollaisia yleisiä sairauksia sairastavat eivät tarvitse lapsia eikä lapsettomuutta tarvitse edes tutkia? Kannattaa perehtyä asiaan ennenkuin tulet tänne laukomaan naurettavia mielipiteitäsi.

[/quote]

Enemmän tiedän varmaankin asiasta kuin sinä.
[/quote]
A sick fuck.

Vierailija
31/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:33"]

Tein testejä n.10. 4 keskenmenoa takana, joten halusin varmistua viivojen tummumisesta ja digin viikkojen lisääntymisestä. Tuolla tavalla olen ennustanut myös edessä olevat keskenmenot.

[/quote]

Kaikella kunnioituksella, kuka hullu yrittää vielä NELJÄN keskenmenon jälkeen?! Ei tullu mieleen, et luonto ehkä koittaa sanoa sulle jotain? Älytöntä pentutehtailua se on tuokin.
[/quote]
Luonto ei yritä "sanoa" yhtään mitään keskenmenoilla.
[/quote]

Juuri näin. Korkeintaan keho yrittää sillä kertoa jostain ongelmista tai muuten vain karsii elämään kelpaamattomat yksilöt pois.

Vierailija
32/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vain voi mennä pieleen hedelmöityksessä, kiinnittyminen, jakautuminen, kehitys...

Vierailija
33/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, alapeukuttajista päätellen tää palsta kuhisee epätoivoisia lapsettomia, joille elämän suurimpana pakkomielteenä on vääntää se biologisesti OMA lapsi, sama miten paljon alkoioita menee hautaan ja miten paljon resursseja siihen tuhlataan (jotka vois käyttää esim jo elossa olevien nälkämaan lasten hyväksi), sama se, miten biologia yrittää sanoa että ei, eie teidän kuulu lisääntyä.. mUtta kun mulla on oikeus ja mä haluun!! Tunnen sekä työni puolesta että tuttavapiirissä niin monta lapsetonta, että ainoa mitä rehellisesti voin heille toivoa, on se, etteivät ikinä saa yhtäkään lasta,eivät edes niitä (alkuun hyljeksimiään) adoptoituja. Ensin pitää kasvaa hiukan vähemmän itsekkääksi, ennen kuin on valmis yhtään kenenkään vanhemmaksi. Reppanat.

Vierailija
34/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:53"]Ohoh, alapeukuttajista päätellen tää palsta kuhisee epätoivoisia lapsettomia, joille elämän suurimpana pakkomielteenä on vääntää se biologisesti OMA lapsi, sama miten paljon alkoioita menee hautaan ja miten paljon resursseja siihen tuhlataan (jotka vois käyttää esim jo elossa olevien nälkämaan lasten hyväksi), sama se, miten biologia yrittää sanoa että ei, eie teidän kuulu lisääntyä.. mUtta kun mulla on oikeus ja mä haluun!! Tunnen sekä työni puolesta että tuttavapiirissä niin monta lapsetonta, että ainoa mitä rehellisesti voin heille toivoa, on se, etteivät ikinä saa yhtäkään lasta,eivät edes niitä (alkuun hyljeksimiään) adoptoituja. Ensin pitää kasvaa hiukan vähemmän itsekkääksi, ennen kuin on valmis yhtään kenenkään vanhemmaksi. Reppanat.
[/quote]

Olet naurettava. Ei muuta.

Vierailija
35/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:53"]Ohoh, alapeukuttajista päätellen tää palsta kuhisee epätoivoisia lapsettomia, joille elämän suurimpana pakkomielteenä on vääntää se biologisesti OMA lapsi, sama miten paljon alkoioita menee hautaan ja miten paljon resursseja siihen tuhlataan (jotka vois käyttää esim jo elossa olevien nälkämaan lasten hyväksi), sama se, miten biologia yrittää sanoa että ei, eie teidän kuulu lisääntyä.. mUtta kun mulla on oikeus ja mä haluun!! Tunnen sekä työni puolesta että tuttavapiirissä niin monta lapsetonta, että ainoa mitä rehellisesti voin heille toivoa, on se, etteivät ikinä saa yhtäkään lasta,eivät edes niitä (alkuun hyljeksimiään) adoptoituja. Ensin pitää kasvaa hiukan vähemmän itsekkääksi, ennen kuin on valmis yhtään kenenkään vanhemmaksi. Reppanat. [/quote] Olet naurettava. Ei muuta.

[/quote]

Ai miksi? Siksi, koska sua vituttaa kun et onnistu  lisääntymään luomusti? Tää maapallo kärsii liikakansoituksesta jo nyt, jota mitä OIKEITA perusteluja on väkisin vääntää maailmaan tenavia, joiden biologiset ainekset ei alkujaankaan siihen riittäneet?? Mitä muita tosiaan keksit, kuin hyvin itsekkäät perustelut.

Vierailija
36/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:53"]Ohoh, alapeukuttajista päätellen tää palsta kuhisee epätoivoisia lapsettomia, joille elämän suurimpana pakkomielteenä on vääntää se biologisesti OMA lapsi, sama miten paljon alkoioita menee hautaan ja miten paljon resursseja siihen tuhlataan (jotka vois käyttää esim jo elossa olevien nälkämaan lasten hyväksi), sama se, miten biologia yrittää sanoa että ei, eie teidän kuulu lisääntyä.. mUtta kun mulla on oikeus ja mä haluun!! Tunnen sekä työni puolesta että tuttavapiirissä niin monta lapsetonta, että ainoa mitä rehellisesti voin heille toivoa, on se, etteivät ikinä saa yhtäkään lasta,eivät edes niitä (alkuun hyljeksimiään) adoptoituja. Ensin pitää kasvaa hiukan vähemmän itsekkääksi, ennen kuin on valmis yhtään kenenkään vanhemmaksi. Reppanat.
[/quote]

Mihis siellä työssäsi nuo alkiot haudataan? Hyvä kun tiesit jo alkion ja sikiön eron kuitenkin. Ehkä ensi kerralla onnistut trollailussasi paremmin. Lue vaikka alan kirjatietoutta.

Vierailija
37/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:53"]Ohoh, alapeukuttajista päätellen tää palsta kuhisee epätoivoisia lapsettomia, joille elämän suurimpana pakkomielteenä on vääntää se biologisesti OMA lapsi, sama miten paljon alkoioita menee hautaan ja miten paljon resursseja siihen tuhlataan (jotka vois käyttää esim jo elossa olevien nälkämaan lasten hyväksi), sama se, miten biologia yrittää sanoa että ei, eie teidän kuulu lisääntyä.. mUtta kun mulla on oikeus ja mä haluun!! Tunnen sekä työni puolesta että tuttavapiirissä niin monta lapsetonta, että ainoa mitä rehellisesti voin heille toivoa, on se, etteivät ikinä saa yhtäkään lasta,eivät edes niitä (alkuun hyljeksimiään) adoptoituja. Ensin pitää kasvaa hiukan vähemmän itsekkääksi, ennen kuin on valmis yhtään kenenkään vanhemmaksi. Reppanat. [/quote] Olet naurettava. Ei muuta.

[/quote]

Ai miksi? Siksi, koska sua vituttaa kun et onnistu  lisääntymään luomusti? Tää maapallo kärsii liikakansoituksesta jo nyt, jota mitä OIKEITA perusteluja on väkisin vääntää maailmaan tenavia, joiden biologiset ainekset ei alkujaankaan siihen riittäneet?? Mitä muita tosiaan keksit, kuin hyvin itsekkäät perustelut.
[/quote]

Eikö se ole luomusti lisääntymistä jos joutuu hoitamaan sairauden pois ennen kuin raskaus onnistuu? (esim vaikka nämä kilpirauhas ja keltarauhas)

Vierailija
38/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "mähaluanbiologisenlapsenhinnallamillähyvänsä" on samaa sarjaa tän kuopiolaisen suorittajaäidin kanssa, joka sitten murhasi lapsensa kun ne ei olleetkaan täydellisiä. Jos on aidosti ja oikeasti lapsirakas, eeikä kykene sitä lasta luomusti saamaan, adoptio on tosi hyvä vaihtoehto. Mulla lähipiirissä 2 tällasta ihanaa adoptioäitiä, ja onnellista lasta. Tuollaisia tässä ketjussa kuvailtuja ja käväisseitä epätoivon vimmalla biolasta pykkääviä lapsettomia tosin tuskin kestäisinkään...

Vierailija
39/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden apteekin testin ja sitten meninkin lääkäriin varmistamaan asian. 

Vierailija
40/62 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla tietoutesi melko vähäistä, jos ajattelet kaikkien keskenmenoja saaneiden marssivan heti hedelmöitys ym hoitoihin.