Pulassa omien halujen kanssa :/
Jumalauta tää alkaa olla karmeeta ja viime vuonna samoihin aikoihin ihan sama juttu!! Olen siis neljääkymppiä lähestyvä mies ja jumalauta että voi panettaa!! Siis nyt en tarkoita mitään normaalia haluamista vaan panetusta missä tuntuu että pää hajoo, ajatukset lentelee vaimossa ja ei töistäkään tahdo tulla mitään. Tämän panetuksen kohde on oma vaimo, ei siis vieraat naiset ollenkaan :) Meinaan seota kun näenkin hänet kun tulen töistä kotiin tai toisin päin. Mistähän kevät panetuksesta täs on kyse...onko muilla miehillä samoja ongelmia? Eihän tää siis ongelma monelle olis, mut mulle alkaa jo olla. Vetoa tunnen vaimoani kohtaan ihan pitkin vuotta muutenkin. Seksiä meillä on ihan normaalisti 1-2 kertaa viikossa, mut nyt ku nää "ongelmat " Alko ilmestyä niin seksinkään jälkeen muna ei ees pehmene vaan seisoo vaan! Pystyis niinku jatkaa vaan heti uuteen aktiin :) Voiko olla jotain alkukantasia juttuja, et mies sekoo "naaraaseensa" ihan täysin näin keväällä?
Kommentit (37)
Tee suursiivous keväisin kotona. Sitä rakkautta vaimoonsa kun voi osoittaa muillakin keinoilla kuin panemalla.
Pitäisi perustaa "Puutteessa Olevien ParisuhdePuoliskojen Auttamisyhdistys", POPPA ry. "Kulta, meillä on tänään yhdistyksen kokous. Saattaa mennä myöhään."
-Niksu
Saispa tollasen miehen itelleni... Mmm.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:35"]
Tässä mietin että oletko sanonut miehellesi suoraan, että mitä ajattelet ja tunnet kun joudut tuolla tavalla kohdelluksi. Sano hänelle että olet miettiny eroa ihan siitä syystä, että hänessä ei ole miestä tyydyttämään sinua. Pistä hänet todella ajattelemaan, mitä hän menettää jos lähdet. Ainakin mulle tuli susta aika kiva mielikuva, kun itseäsi kuvailit ;) varmasti olisit monen miehen unelmien Nainen ja on sääli ettei miehesi tajua sitä, millainen aarre hänellä on käsissään. Kyllä minä noin kärsivällisen, ihanan ja kiltin Naisen huolisin jos Naista mulla ei jo olisi. Nyt ota härkää sarvista ja jos ei onnaa, niin älä heitä aikaasi ja elämääsi hukkaan olemalla onneton. ap.
[/quote]
Meillä on isoja kriisejä asian tiimoilta ollutkin. Niiden jälkeen tilanne aina parantuu hetkeksi, mutta lipsuu taas pian takaisin entisille raiteille. Mies säikähtää ja muistaa yhtäkkiä miten tärkeä olenkaan, mutta kun aikaa kuluu, muutun taas siksi samaksi itsestäänselvyydeksi...? Kai se on niin, että "ei koira karvoistaan pääse" vai miten se sanonta meni. Tuntuu vain todella kauhealta ajatus, että rikkoisin perheen niinkin itsekkäästä syystä, etten saa kokea intohimoa ja hekumaa miehen kanssa... :/ Että veisinkö lapsilta heille niin rakkaan isän sen takia, että voisin itse alkaa etsiä jotakin himokasta oria... Kauhea syyllisyydentunne iskee, kun noin ajattelee.
Joku voisi heittää, että hommaa rakastaja ja ongelma on sillä ratkaistu. Mutta ei, tuo ei ole vaihtoehto kohdallani. En kehtaisi katsoa miestäni päinkään jos tekisin jotakin sellaista. Enkä viehäty kenestäkään vieraasta ihmisestä ja minulle rakkaus ja seksi kulkevat käsi kädessä, en voisi nauttia siitä ilman vahvaa tunnesidettä.
No, mutta en tiedä onko tämäkään elämä sen arvoista, että sen takia täytyy ydinperheestä pitää kynsin hampain kiinni. Esimerkkinä voisin kuvailla viimeisintä seksikertaa, joka päättyi eilen illalla kurjasti. Miehellä oli paikat jumissa ja annoin hänelle ensin melkein puoli tuntia hierontaa (niska& selkä), minkä jälkeen pyysin kääntymään selälleen. Hieroin vartaloa etupuoleltakin (öljyn kera) ja koska mies kiihottui, etenin hyväilyyn ja suuseksiin... No, kun olin lämmitellyt miestä hyvän tovin, pyysin lopulta häntä pitämään vuorostaan minua hyvänä (pyysin, koska mies itse olisi siis vain maannut silmät ummessa ja odottanut, että hoitelen hänet loppuun tai että siirrytään yhdyntään ilman, että minuun pitää edes koskea).
No, minä siitä sitten vuorostani makaamaan... Mies meni suoraan jalkoväliini ja antoi suuseksiä pari minuuttia ja totesi sitten, että nyt väsyi kieli. Sitten hän istui jalkopäässäni ja alkoi hieroa minua kädellään. Jossain vaiheessa katsoin mieheen ja näin, että hän istuu silmät puoliummessa poispäin katsoen ja näyttää siltä, kuin olisi pakkotyössä. Hän ei yhtään keskittynyt hommaan ja pyysinkin (nätisti), että hän olisi vähän hellempi ja muuttaisi hieman kätensä asentoa. Tuohon mies puuskahti että kuvittelenko hänen sormiensa taipuvan ihan miten vaan, ja huomasin että hän oli selkeästi ärtynyt. Yritin vielä nauttia, mutta eihän siitä mitään tule jos toinen koskettaa täysin kylmästi kuin jokin kone, vailla mitään tunnetta ja on vielä kovakourainen. Miten siinä voi nauttia, kun näkee ettei homma kiihottanut häntä pätkääkään.
Tuli sellainen olo, etten pysty olemaan siinä enää, ja että halusin äkkiä kietoa pyyhkeen suojakseni. Pyysin miestä lopettamaan, sanoin ettei sun ole pakko jatkaa ja että näen ettei hän ole oikein nyt mukana tässä. No mies ei tosiaan vakuutellut toisin tai estellyt vaan lopetti heti ja meni omalle puolelleen ja veti peiton päälle. Itse kävin vielä vessassa ja sammuttelin valot jne. ja sitten miehen viereen. Hän esitti jo nukkuvansa. Kyllä risteili ajatukset päässä ennen nukahtamista... :( Päätin taas kerran, etten enää ikinä yritä vietellä miestä harrastamaan seksiä. Enkä anna mitään yksipuolisia seksipalveluksia. Otin häneltä suihin muutama päivä takaperin (siis ihan loppuun asti) mutta ei puhettakaan, että itse saisin ikinä mieheltä mitään tuollaisia palveluita.
Ja olin aivan paskana suoraan sanottuna, kun itse olin niin kiihottunut siinä kun hyväilin miestä, ja sitten kaikki lopahti kun miehestä näkyi ettei häntä olisi voinut vähempää kiinnostaa tehdä minulle hyvää. Makaan siinä alasti ja antaudun täysin ja toinen ei halua edes katsoa minua... Siis jos itse olisin mies, haluaisin nähdä naiseni nauttivan ja varmasti kiihottuisin sen katselemisesta, koska onhan naisen vartalo kaunis... Olin niin loukkaantunut, etten pystynyt sanomaan miten kurja olo tuosta tuli.
Yleensä kyllä puhun ja kerron ajatuksistani ja tunteistani, en oleta miehen olevan siis mikään ajatustenlukija. Mutta kyllä miehen itsensäkin pitäisi joskus jotakin tajuta... Ei aina jaksa yrittää puhua tai kertoa mitä toivoisi tms. kun tuntuu ettei se ikinä mene perille. Vaikka ihan kauniisti aloittaisin, että "kun sinä teet noin, niin minusta tuntuu silloin että....." niin hän voi suuttua. Enkä ole todellakaan mikään sellainen tapaus, joka vaatisi jotain pitkiä esileikkejä ja hiplausta ja lämmittelyrituaaleja jotka puuduttaisivat miehen täysin. Mutta koska meillä minä olen se halukkaampi osapuoli, niin mies tuntuu luulevan, että olen aina heti valmis yhdyntään. Että minä lämmittelen miestä, ja hän voi sitten vain tunkeutua sisälleni ihan tuosta vaan. Ei hän malttaisi millään jahkata aikaa minun räpläämiseeni koska silloin hänen oma intonsa lopahtaa. (erektiovaikeuksista ei ole kyse, jos se laskee niin se saadaan kyllä kovaksi ihan "sekunneissa"). On tämä kanssa touhua, huh huh...
[/quote Huh ja HUH tosiaan. Musta kyllä tuntuu että teillä on kaikki muukin pielessä, kun vaan pelkkä seksi. Ethän sinä Nainen saa minkäänlaista arvostusta. Mä olisin onneni kukkuloilla jos saisin tollasta hoitoa, mitä sä miehellesi annat. Meillä ei vaimo kovin paljon suuseksiä tykkää antaa, mut ei se mua haittaakaan enkä mä sitä kinuakaan, ja kuten aiemmin kerroin niin tykkään enemmän sitä antaa, kun saada. En mä kyllä ole itseasiassa koskaan saanutkaan keneltäkään kovin hyvää suuseksiä kun ne hampaat raapii :D Mut siis palatakseni sun asiaan, mä en millään ymmärrä, kuinka helvetin tavalla sä jaksat sietää tulla noin kohdelluksi. Tuli tosi surullinen mieli puolestas :( Tuo tilannehan masentaa sinut ihan täysin. Se mitä teidän viime kerrasta kerroit niin, voin vaan kuvitella kuinka paskaksi ja arvottomaksi ja vaikka mitä (ei ees keksi sanoja) itsesi tunnet, vaikka sulla ei TODELLAKAAN ole siihen mitään syytä. Kertomasi perusteella olet ihan mahtava Nainen, eikä sinunlaisesi pitäisi saada tuollaista kohtelua. Tätäkin ketjua lukevat miehet, varmasti jokainen olisi aika tavalla polvillaan edessäsi ja saisit pyöritellä miten tahtoisit! Helppoahan se on arvailla että mikä sun mieheäsi vaivaa, onko hänellä toinen ja minkälaista kaksoiselämää viettää vai eikö rakasta tai muuta. Ei jumalauta kenenkään tartte tollasta sietää! Lapset sopeutuvat kyllä muutokseen vaikka eroaisitkin miehestäsi! Arvosta itseäsi, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen, elämä on siihen aivan liian lyhyt! Ei tuo taida paremmaksi tuosta muuttua. Näin kun itse tässä miehenä mietin sitä, että missä tilanteessa käyttäytyisin noin, niin tulin kyllä siihen johtopäätökseen että kyllä se tilanne olisi se, et mulla olisi toinen nainen. Huumaantunut siihen uuteen mutta kumminkin tuntisin jonkinlaista vastuuntuntoinen perhettäni kohtaan ja pitäisin sitä yllä juuri noin, harrastamalla seksiä juuri noin ja jotkut puheet stressistä sun muusta selkäkivusta....mulla ne lähtee harrastamalla seksiä! Selkä saa liikuntaa ja hyvänolon hormonit korjaa kaiken muun henkisen pikkustressin. SIIS MÄ OLEN AIVAN SUUNNILTAAN...varmaan en saa ens yönä nukutuksi kun ajattelen tota sun tilannetta ja asemaa. On kyllä tosi paha mieli :( AP
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:35"] Tässä mietin että oletko sanonut miehellesi suoraan, että mitä ajattelet ja tunnet kun joudut tuolla tavalla kohdelluksi. Sano hänelle että olet miettiny eroa ihan siitä syystä, että hänessä ei ole miestä tyydyttämään sinua. Pistä hänet todella ajattelemaan, mitä hän menettää jos lähdet. Ainakin mulle tuli susta aika kiva mielikuva, kun itseäsi kuvailit ;) varmasti olisit monen miehen unelmien Nainen ja on sääli ettei miehesi tajua sitä, millainen aarre hänellä on käsissään. Kyllä minä noin kärsivällisen, ihanan ja kiltin Naisen huolisin jos Naista mulla ei jo olisi. Nyt ota härkää sarvista ja jos ei onnaa, niin älä heitä aikaasi ja elämääsi hukkaan olemalla onneton. ap. [/quote]
Meillä on isoja kriisejä asian tiimoilta ollutkin. Niiden jälkeen tilanne aina parantuu hetkeksi, mutta lipsuu taas pian takaisin entisille raiteille. Mies säikähtää ja muistaa yhtäkkiä miten tärkeä olenkaan, mutta kun aikaa kuluu, muutun taas siksi samaksi itsestäänselvyydeksi...? Kai se on niin, että "ei koira karvoistaan pääse" vai miten se sanonta meni. Tuntuu vain todella kauhealta ajatus, että rikkoisin perheen niinkin itsekkäästä syystä, etten saa kokea intohimoa ja hekumaa miehen kanssa... :/ Että veisinkö lapsilta heille niin rakkaan isän sen takia, että voisin itse alkaa etsiä jotakin himokasta oria... Kauhea syyllisyydentunne iskee, kun noin ajattelee. Joku voisi heittää, että hommaa rakastaja ja ongelma on sillä ratkaistu. Mutta ei, tuo ei ole vaihtoehto kohdallani. En kehtaisi katsoa miestäni päinkään jos tekisin jotakin sellaista. Enkä viehäty kenestäkään vieraasta ihmisestä ja minulle rakkaus ja seksi kulkevat käsi kädessä, en voisi nauttia siitä ilman vahvaa tunnesidettä. No, mutta en tiedä onko tämäkään elämä sen arvoista, että sen takia täytyy ydinperheestä pitää kynsin hampain kiinni. Esimerkkinä voisin kuvailla viimeisintä seksikertaa, joka päättyi eilen illalla kurjasti. Miehellä oli paikat jumissa ja annoin hänelle ensin melkein puoli tuntia hierontaa (niska& selkä), minkä jälkeen pyysin kääntymään selälleen. Hieroin vartaloa etupuoleltakin (öljyn kera) ja koska mies kiihottui, etenin hyväilyyn ja suuseksiin... No, kun olin lämmitellyt miestä hyvän tovin, pyysin lopulta häntä pitämään vuorostaan minua hyvänä (pyysin, koska mies itse olisi siis vain maannut silmät ummessa ja odottanut, että hoitelen hänet loppuun tai että siirrytään yhdyntään ilman, että minuun pitää edes koskea). No, minä siitä sitten vuorostani makaamaan... Mies meni suoraan jalkoväliini ja antoi suuseksiä pari minuuttia ja totesi sitten, että nyt väsyi kieli. Sitten hän istui jalkopäässäni ja alkoi hieroa minua kädellään. Jossain vaiheessa katsoin mieheen ja näin, että hän istuu silmät puoliummessa poispäin katsoen ja näyttää siltä, kuin olisi pakkotyössä. Hän ei yhtään keskittynyt hommaan ja pyysinkin (nätisti), että hän olisi vähän hellempi ja muuttaisi hieman kätensä asentoa. Tuohon mies puuskahti että kuvittelenko hänen sormiensa taipuvan ihan miten vaan, ja huomasin että hän oli selkeästi ärtynyt. Yritin vielä nauttia, mutta eihän siitä mitään tule jos toinen koskettaa täysin kylmästi kuin jokin kone, vailla mitään tunnetta ja on vielä kovakourainen. Miten siinä voi nauttia, kun näkee ettei homma kiihottanut häntä pätkääkään. Tuli sellainen olo, etten pysty olemaan siinä enää, ja että halusin äkkiä kietoa pyyhkeen suojakseni. Pyysin miestä lopettamaan, sanoin ettei sun ole pakko jatkaa ja että näen ettei hän ole oikein nyt mukana tässä. No mies ei tosiaan vakuutellut toisin tai estellyt vaan lopetti heti ja meni omalle puolelleen ja veti peiton päälle. Itse kävin vielä vessassa ja sammuttelin valot jne. ja sitten miehen viereen. Hän esitti jo nukkuvansa. Kyllä risteili ajatukset päässä ennen nukahtamista... :( Päätin taas kerran, etten enää ikinä yritä vietellä miestä harrastamaan seksiä. Enkä anna mitään yksipuolisia seksipalveluksia. Otin häneltä suihin muutama päivä takaperin (siis ihan loppuun asti) mutta ei puhettakaan, että itse saisin ikinä mieheltä mitään tuollaisia palveluita. Ja olin aivan paskana suoraan sanottuna, kun itse olin niin kiihottunut siinä kun hyväilin miestä, ja sitten kaikki lopahti kun miehestä näkyi ettei häntä olisi voinut vähempää kiinnostaa tehdä minulle hyvää. Makaan siinä alasti ja antaudun täysin ja toinen ei halua edes katsoa minua... Siis jos itse olisin mies, haluaisin nähdä naiseni nauttivan ja varmasti kiihottuisin sen katselemisesta, koska onhan naisen vartalo kaunis... Olin niin loukkaantunut, etten pystynyt sanomaan miten kurja olo tuosta tuli. Yleensä kyllä puhun ja kerron ajatuksistani ja tunteistani, en oleta miehen olevan siis mikään ajatustenlukija. Mutta kyllä miehen itsensäkin pitäisi joskus jotakin tajuta... Ei aina jaksa yrittää puhua tai kertoa mitä toivoisi tms. kun tuntuu ettei se ikinä mene perille. Vaikka ihan kauniisti aloittaisin, että "kun sinä teet noin, niin minusta tuntuu silloin että....." niin hän voi suuttua. Enkä ole todellakaan mikään sellainen tapaus, joka vaatisi jotain pitkiä esileikkejä ja hiplausta ja lämmittelyrituaaleja jotka puuduttaisivat miehen täysin. Mutta koska meillä minä olen se halukkaampi osapuoli, niin mies tuntuu luulevan, että olen aina heti valmis yhdyntään. Että minä lämmittelen miestä, ja hän voi sitten vain tunkeutua sisälleni ihan tuosta vaan. Ei hän malttaisi millään jahkata aikaa minun räpläämiseeni koska silloin hänen oma intonsa lopahtaa. (erektiovaikeuksista ei ole kyse, jos se laskee niin se saadaan kyllä kovaksi ihan "sekunneissa"). On tämä kanssa touhua, huh huh... [/quote
Huh ja HUH tosiaan. Musta kyllä tuntuu että teillä on kaikki muukin pielessä, kun vaan pelkkä seksi. Ethän sinä Nainen saa minkäänlaista arvostusta. Mä olisin onneni kukkuloilla jos saisin tollasta hoitoa, mitä sä miehellesi annat. Meillä ei vaimo kovin paljon suuseksiä tykkää antaa, mut ei se mua haittaakaan enkä mä sitä kinuakaan, ja kuten aiemmin kerroin niin tykkään enemmän sitä antaa, kun saada. En mä kyllä ole itseasiassa koskaan saanutkaan keneltäkään kovin hyvää suuseksiä kun ne hampaat raapii :D Mut siis palatakseni sun asiaan, mä en millään ymmärrä, kuinka helvetin tavalla sä jaksat sietää tulla noin kohdelluksi. Tuli tosi surullinen mieli puolestas :( Tuo tilannehan masentaa sinut ihan täysin. Se mitä teidän viime kerrasta kerroit niin, voin vaan kuvitella kuinka paskaksi ja arvottomaksi ja vaikka mitä (ei ees keksi sanoja) itsesi tunnet, vaikka sulla ei TODELLAKAAN ole siihen mitään syytä. Kertomasi perusteella olet ihan mahtava Nainen, eikä sinunlaisesi pitäisi saada tuollaista kohtelua. Tätäkin ketjua lukevat miehet, varmasti jokainen olisi aika tavalla polvillaan edessäsi ja saisit pyöritellä miten tahtoisit! Helppoahan se on arvailla että mikä sun mieheäsi vaivaa, onko hänellä toinen ja minkälaista kaksoiselämää viettää vai eikö rakasta tai muuta. Ei jumalauta kenenkään tartte tollasta sietää! Lapset sopeutuvat kyllä muutokseen vaikka eroaisitkin miehestäsi! Arvosta itseäsi, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen, elämä on siihen aivan liian lyhyt! Ei tuo taida paremmaksi tuosta muuttua. Näin kun itse tässä miehenä mietin sitä, että missä tilanteessa käyttäytyisin noin, niin tulin kyllä siihen johtopäätökseen että kyllä se tilanne olisi se, et mulla olisi toinen nainen. Huumaantunut siihen uuteen mutta kumminkin tuntisin jonkinlaista vastuuntuntoinen perhettäni kohtaan ja pitäisin sitä yllä juuri noin, harrastamalla seksiä juuri noin ja jotkut puheet stressistä sun muusta selkäkivusta....mulla ne lähtee harrastamalla seksiä! Selkä saa liikuntaa ja hyvänolon hormonit korjaa kaiken muun henkisen pikkustressin. SIIS MÄ OLEN AIVAN SUUNNILTAAN...varmaan en saa ens yönä nukutuksi kun ajattelen tota sun tilannetta ja asemaa. On kyllä tosi paha mieli :( AP
[/quote]
No voi, ei ole tarkoitus pilata tässä vielä toistenkin mieltä omilla murheillani, eli älä nyt vaan yöuniasi mene menettämään!!
Ei miehelläni toista naista ole, mutta sen sijaan isoja muita stressinaiheita. Joskin seksielämä on ollut jotakuinkin tällaista jo ennen noita hänen huoliaankin. Ainakin olen melkoisen varma, ettei hänellä ole toista. Tämä ei ole ollut mikään yhtäkkinen muutos...
Olen alkanut viime aikoina vähitellen työstää asioita mielessäni siihen suuntaan, että tiemme saattavat miehen kanssa jossain vaiheessa erkaantua. En katsele muita, mutta haaveilen lähes päivittäin, että elämääni ilmestyisi vielä joskus joku mies, jonka mielestä olisin ihana ja joka sen minulle viitsisi kertoakin. Minun ja miehen tilanne on sellainen, että tunnen itseni välillä ihan täysin nollaksi, rumaksi ja mitättömäksi jne. On ihan sama mitä kuulen muilta ihmisiltä, mutta kun oma mies ei syty minusta niin käännän sen mielessäni niin, että minun on oltava vastenmielinen. Melko tehokkaasti itsetunnon murskaa sellainen, kun laittautuu ja tunteekin hetken olonsa seksikkääksi, ja sitten toinen ei noteeraa millään tavalla ja torjuu. Ja kun tätä jatkuu vuosia... Uskon toki, että miehestäkin voi tuntua suhteessa pahalta jos nainen on se joka torjuu. Mutta jotenkin luulen, että mies on "rakennettu" sillä tavalla, että pakkien saaminen on hänelle normaalimpaa?
Välillä mietin, olenko itse aiheuttaneet tilanteemme olemalla liian "kiltti" ja eteenkin liian halukas seksiin, en muista että olisin kieltäytynyt seksistä juuri koskaan? Miehellä ei ole mitään tavoiteltavaa/ saalistettavaa. Miehellä on ollut varmaankin liian hyvä palvelu tai jotain...
Jospa se onkin niin, et olet tosiaan liian kiltti. Meillä oli vaimon alkuaikoina sellanen ongelma, että hän ei oikein sanonut mielipiteitään ja oli vähä liiankin herttainen :D Kuulostaa varmaan jostakin ihmeelliseltä, kenellä on kotona pirttihirmu :D Mut mua kävi sit jonkun ajan päästä vituttaa se, kun kaikki päätökset sai tehdä itse ja ajattelin et eiks sil ole aivoja ollenkaan kun kaikki on vaan joo joo kulta :D Sit joskus tuli pieni sanaharkka jostain, en nyt muista et mistä mut vähä oli joku kovempi vääntö jostain asiasta...ja taas oli kääntämässä mielipiteensä miellyttääkseen mua, homma meni siitä vähän humoristiseksi, kun huusin sit lopulta että älä käännä mielipidettä, että nyt olet kyl erimieltä :D Nauruksihan se vähä meni, mut sit juteltiin asiasta, ja sanoin että mä haluun kyl Naisen joka pitää päänsä ja riidelläkin joskus täytyis :D Kävi sit ilmi että ex oli ollut sit sellanen, et kaikki piti tehdä just niin ku hän sanoo...kamala arvostelija sun muuta. Nyt kyllä osaa sanoo just sen mitä ajattelee ja niin se pitääkin olla...pistää mutkin hiljaiseksi kun sille päälle sattuu. Jospa se sit on nii , että sussa ei ole tarpeeks haastetta!? Nii ja en mä unia menettänyt ja harrastin muuten helvetin hyvää seksiä eilen illalla ja kylläpä sit nukutti hyvin sen muutaman tunnin ennen, ku kello soi :D ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:22"]
Jospa se onkin niin, et olet tosiaan liian kiltti. Meillä oli vaimon alkuaikoina sellanen ongelma, että hän ei oikein sanonut mielipiteitään ja oli vähä liiankin herttainen :D Kuulostaa varmaan jostakin ihmeelliseltä, kenellä on kotona pirttihirmu :D Mut mua kävi sit jonkun ajan päästä vituttaa se, kun kaikki päätökset sai tehdä itse ja ajattelin et eiks sil ole aivoja ollenkaan kun kaikki on vaan joo joo kulta :D Sit joskus tuli pieni sanaharkka jostain, en nyt muista et mistä mut vähä oli joku kovempi vääntö jostain asiasta...ja taas oli kääntämässä mielipiteensä miellyttääkseen mua, homma meni siitä vähän humoristiseksi, kun huusin sit lopulta että älä käännä mielipidettä, että nyt olet kyl erimieltä :D Nauruksihan se vähä meni, mut sit juteltiin asiasta, ja sanoin että mä haluun kyl Naisen joka pitää päänsä ja riidelläkin joskus täytyis :D Kävi sit ilmi että ex oli ollut sit sellanen, et kaikki piti tehdä just niin ku hän sanoo...kamala arvostelija sun muuta. Nyt kyllä osaa sanoo just sen mitä ajattelee ja niin se pitääkin olla...pistää mutkin hiljaiseksi kun sille päälle sattuu. Jospa se sit on nii , että sussa ei ole tarpeeks haastetta!? Nii ja en mä unia menettänyt ja harrastin muuten helvetin hyvää seksiä eilen illalla ja kylläpä sit nukutti hyvin sen muutaman tunnin ennen, ku kello soi :D ap
[/quote]
Oi kyllä minussa haastetta on ihan tarpeeksi :D Kiltteydellä jne. tarkoitin tuota seksipuolta...eli olen liiaksi miellyttänyt ukkoa vaikken saa samanlaista palvelua takaisin, olen aina valmis seksiin jne. Muussa elämässä ei mies minua kyllä pompota, vaan hän on enemmänkin sellainen joka ei ota kantaa yhteisiin päätöksiin ja hänelle on aina "ihan sama", kysyin mitä tahansa. No seuraavaksi minua varmaan epäillään pirttihirmuksi, mutta ei, en ole sellainenkaan... :) Olen kyllä ihan itsevarma ja itsenäinen, työssäkäyvä nainen, en kotona miestä passaava pikkuvaimo tms... :) Mutta otappa noista ukoista nyt sitten selvää, että mistä kiikastaa...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:35"] Tässä mietin että oletko sanonut miehellesi suoraan, että mitä ajattelet ja tunnet kun joudut tuolla tavalla kohdelluksi. Sano hänelle että olet miettiny eroa ihan siitä syystä, että hänessä ei ole miestä tyydyttämään sinua. Pistä hänet todella ajattelemaan, mitä hän menettää jos lähdet. Ainakin mulle tuli susta aika kiva mielikuva, kun itseäsi kuvailit ;) varmasti olisit monen miehen unelmien Nainen ja on sääli ettei miehesi tajua sitä, millainen aarre hänellä on käsissään. Kyllä minä noin kärsivällisen, ihanan ja kiltin Naisen huolisin jos Naista mulla ei jo olisi. Nyt ota härkää sarvista ja jos ei onnaa, niin älä heitä aikaasi ja elämääsi hukkaan olemalla onneton. ap. [/quote] Meillä on isoja kriisejä asian tiimoilta ollutkin. Niiden jälkeen tilanne aina parantuu hetkeksi, mutta lipsuu taas pian takaisin entisille raiteille. Mies säikähtää ja muistaa yhtäkkiä miten tärkeä olenkaan, mutta kun aikaa kuluu, muutun taas siksi samaksi itsestäänselvyydeksi...? Kai se on niin, että "ei koira karvoistaan pääse" vai miten se sanonta meni. Tuntuu vain todella kauhealta ajatus, että rikkoisin perheen niinkin itsekkäästä syystä, etten saa kokea intohimoa ja hekumaa miehen kanssa... :/ Että veisinkö lapsilta heille niin rakkaan isän sen takia, että voisin itse alkaa etsiä jotakin himokasta oria... Kauhea syyllisyydentunne iskee, kun noin ajattelee. Joku voisi heittää, että hommaa rakastaja ja ongelma on sillä ratkaistu. Mutta ei, tuo ei ole vaihtoehto kohdallani. En kehtaisi katsoa miestäni päinkään jos tekisin jotakin sellaista. Enkä viehäty kenestäkään vieraasta ihmisestä ja minulle rakkaus ja seksi kulkevat käsi kädessä, en voisi nauttia siitä ilman vahvaa tunnesidettä. No, mutta en tiedä onko tämäkään elämä sen arvoista, että sen takia täytyy ydinperheestä pitää kynsin hampain kiinni. Esimerkkinä voisin kuvailla viimeisintä seksikertaa, joka päättyi eilen illalla kurjasti. Miehellä oli paikat jumissa ja annoin hänelle ensin melkein puoli tuntia hierontaa (niska& selkä), minkä jälkeen pyysin kääntymään selälleen. Hieroin vartaloa etupuoleltakin (öljyn kera) ja koska mies kiihottui, etenin hyväilyyn ja suuseksiin... No, kun olin lämmitellyt miestä hyvän tovin, pyysin lopulta häntä pitämään vuorostaan minua hyvänä (pyysin, koska mies itse olisi siis vain maannut silmät ummessa ja odottanut, että hoitelen hänet loppuun tai että siirrytään yhdyntään ilman, että minuun pitää edes koskea). No, minä siitä sitten vuorostani makaamaan... Mies meni suoraan jalkoväliini ja antoi suuseksiä pari minuuttia ja totesi sitten, että nyt väsyi kieli. Sitten hän istui jalkopäässäni ja alkoi hieroa minua kädellään. Jossain vaiheessa katsoin mieheen ja näin, että hän istuu silmät puoliummessa poispäin katsoen ja näyttää siltä, kuin olisi pakkotyössä. Hän ei yhtään keskittynyt hommaan ja pyysinkin (nätisti), että hän olisi vähän hellempi ja muuttaisi hieman kätensä asentoa. Tuohon mies puuskahti että kuvittelenko hänen sormiensa taipuvan ihan miten vaan, ja huomasin että hän oli selkeästi ärtynyt. Yritin vielä nauttia, mutta eihän siitä mitään tule jos toinen koskettaa täysin kylmästi kuin jokin kone, vailla mitään tunnetta ja on vielä kovakourainen. Miten siinä voi nauttia, kun näkee ettei homma kiihottanut häntä pätkääkään. Tuli sellainen olo, etten pysty olemaan siinä enää, ja että halusin äkkiä kietoa pyyhkeen suojakseni. Pyysin miestä lopettamaan, sanoin ettei sun ole pakko jatkaa ja että näen ettei hän ole oikein nyt mukana tässä. No mies ei tosiaan vakuutellut toisin tai estellyt vaan lopetti heti ja meni omalle puolelleen ja veti peiton päälle. Itse kävin vielä vessassa ja sammuttelin valot jne. ja sitten miehen viereen. Hän esitti jo nukkuvansa. Kyllä risteili ajatukset päässä ennen nukahtamista... :( Päätin taas kerran, etten enää ikinä yritä vietellä miestä harrastamaan seksiä. Enkä anna mitään yksipuolisia seksipalveluksia. Otin häneltä suihin muutama päivä takaperin (siis ihan loppuun asti) mutta ei puhettakaan, että itse saisin ikinä mieheltä mitään tuollaisia palveluita. Ja olin aivan paskana suoraan sanottuna, kun itse olin niin kiihottunut siinä kun hyväilin miestä, ja sitten kaikki lopahti kun miehestä näkyi ettei häntä olisi voinut vähempää kiinnostaa tehdä minulle hyvää. Makaan siinä alasti ja antaudun täysin ja toinen ei halua edes katsoa minua... Siis jos itse olisin mies, haluaisin nähdä naiseni nauttivan ja varmasti kiihottuisin sen katselemisesta, koska onhan naisen vartalo kaunis... Olin niin loukkaantunut, etten pystynyt sanomaan miten kurja olo tuosta tuli. Yleensä kyllä puhun ja kerron ajatuksistani ja tunteistani, en oleta miehen olevan siis mikään ajatustenlukija. Mutta kyllä miehen itsensäkin pitäisi joskus jotakin tajuta... Ei aina jaksa yrittää puhua tai kertoa mitä toivoisi tms. kun tuntuu ettei se ikinä mene perille. Vaikka ihan kauniisti aloittaisin, että "kun sinä teet noin, niin minusta tuntuu silloin että....." niin hän voi suuttua. Enkä ole todellakaan mikään sellainen tapaus, joka vaatisi jotain pitkiä esileikkejä ja hiplausta ja lämmittelyrituaaleja jotka puuduttaisivat miehen täysin. Mutta koska meillä minä olen se halukkaampi osapuoli, niin mies tuntuu luulevan, että olen aina heti valmis yhdyntään. Että minä lämmittelen miestä, ja hän voi sitten vain tunkeutua sisälleni ihan tuosta vaan. Ei hän malttaisi millään jahkata aikaa minun räpläämiseeni koska silloin hänen oma intonsa lopahtaa. (erektiovaikeuksista ei ole kyse, jos se laskee niin se saadaan kyllä kovaksi ihan "sekunneissa"). On tämä kanssa touhua, huh huh... [/quote Huh ja HUH tosiaan. Musta kyllä tuntuu että teillä on kaikki muukin pielessä, kun vaan pelkkä seksi. Ethän sinä Nainen saa minkäänlaista arvostusta. Mä olisin onneni kukkuloilla jos saisin tollasta hoitoa, mitä sä miehellesi annat. Meillä ei vaimo kovin paljon suuseksiä tykkää antaa, mut ei se mua haittaakaan enkä mä sitä kinuakaan, ja kuten aiemmin kerroin niin tykkään enemmän sitä antaa, kun saada. En mä kyllä ole itseasiassa koskaan saanutkaan keneltäkään kovin hyvää suuseksiä kun ne hampaat raapii :D Mut siis palatakseni sun asiaan, mä en millään ymmärrä, kuinka helvetin tavalla sä jaksat sietää tulla noin kohdelluksi. Tuli tosi surullinen mieli puolestas :( Tuo tilannehan masentaa sinut ihan täysin. Se mitä teidän viime kerrasta kerroit niin, voin vaan kuvitella kuinka paskaksi ja arvottomaksi ja vaikka mitä (ei ees keksi sanoja) itsesi tunnet, vaikka sulla ei TODELLAKAAN ole siihen mitään syytä. Kertomasi perusteella olet ihan mahtava Nainen, eikä sinunlaisesi pitäisi saada tuollaista kohtelua. Tätäkin ketjua lukevat miehet, varmasti jokainen olisi aika tavalla polvillaan edessäsi ja saisit pyöritellä miten tahtoisit! Helppoahan se on arvailla että mikä sun mieheäsi vaivaa, onko hänellä toinen ja minkälaista kaksoiselämää viettää vai eikö rakasta tai muuta. Ei jumalauta kenenkään tartte tollasta sietää! Lapset sopeutuvat kyllä muutokseen vaikka eroaisitkin miehestäsi! Arvosta itseäsi, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen, elämä on siihen aivan liian lyhyt! Ei tuo taida paremmaksi tuosta muuttua. Näin kun itse tässä miehenä mietin sitä, että missä tilanteessa käyttäytyisin noin, niin tulin kyllä siihen johtopäätökseen että kyllä se tilanne olisi se, et mulla olisi toinen nainen. Huumaantunut siihen uuteen mutta kumminkin tuntisin jonkinlaista vastuuntuntoinen perhettäni kohtaan ja pitäisin sitä yllä juuri noin, harrastamalla seksiä juuri noin ja jotkut puheet stressistä sun muusta selkäkivusta....mulla ne lähtee harrastamalla seksiä! Selkä saa liikuntaa ja hyvänolon hormonit korjaa kaiken muun henkisen pikkustressin. SIIS MÄ OLEN AIVAN SUUNNILTAAN...varmaan en saa ens yönä nukutuksi kun ajattelen tota sun tilannetta ja asemaa. On kyllä tosi paha mieli :( AP
[/quote]Onko miehen vartalo kaunis myös?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:22"]
[/quote]
Oi kyllä minussa haastetta on ihan tarpeeksi :D Kiltteydellä jne. tarkoitin tuota seksipuolta...eli olen liiaksi miellyttänyt ukkoa vaikken saa samanlaista palvelua takaisin, olen aina valmis seksiin jne. Muussa elämässä ei mies minua kyllä pompota, vaan hän on enemmänkin sellainen joka ei ota kantaa yhteisiin päätöksiin ja hänelle on aina "ihan sama", kysyin mitä tahansa. No seuraavaksi minua varmaan epäillään pirttihirmuksi, mutta ei, en ole sellainenkaan... :) Olen kyllä ihan itsevarma ja itsenäinen, työssäkäyvä nainen, en kotona miestä passaava pikkuvaimo tms... :) Mutta otappa noista ukoista nyt sitten selvää, että mistä kiikastaa...
[/quote] No hei kuule! Tuli ihan mieleen täs tämmönen ,yhdellä mun kaverilla tuli sellanen juttu, että se muuttu ihan täysin sellaseks "ihan sama tyypiksi" seksi ei maistunut eikä kiinnostanut vaikka kaunis vaimo on hänelläkin, mikään muukaan asia ei napannut yhtään. Vähä niinku masentunut, mut ei kumminkaan. Ne rupes sit selvittää sitä ja aika kauan saivat selvittää, kunnes selvisi että siltä oli loppunut testosteronin tuotanto kokonaan. Nyt se käy ottaa lääkäriltä pistoksia sitä, ja nyt aina pistoksen jälkeen kuulemma paneutua viikon niin paljon että pää kuulemma hajoo :) Muutenki parani se mieli häneltä :) Tuli vaan mieleen tosta ihan sama jutusta. Voisiko olla?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:22"]Jumalauta tää alkaa olla karmeeta ja viime vuonna samoihin aikoihin ihan sama juttu!! Olen siis neljääkymppiä lähestyvä mies ja jumalauta että voi panettaa!! Siis nyt en tarkoita mitään normaalia haluamista vaan panetusta missä tuntuu että pää hajoo, ajatukset lentelee vaimossa ja ei töistäkään tahdo tulla mitään. Tämän panetuksen kohde on oma vaimo, ei siis vieraat naiset ollenkaan :) Meinaan seota kun näenkin hänet kun tulen töistä kotiin tai toisin päin. Mistähän kevät panetuksesta täs on kyse...onko muilla miehillä samoja ongelmia? Eihän tää siis ongelma monelle olis, mut mulle alkaa jo olla. Vetoa tunnen vaimoani kohtaan ihan pitkin vuotta muutenkin. Seksiä meillä on ihan normaalisti 1-2 kertaa viikossa, mut nyt ku nää "ongelmat " Alko ilmestyä niin seksinkään jälkeen muna ei ees pehmene vaan seisoo vaan! Pystyis niinku jatkaa vaan heti uuteen aktiin :) Voiko olla jotain alkukantasia juttuja, et mies sekoo "naaraaseensa" ihan täysin näin keväällä?
[/quote]
Vittu olet sekaisin, jos oma akka kiihottaa noin. Minä nussin ja haluan ainoastaan vieraita naisia. Varattuja ja vapaita.
-Mies 29v-
[/quote]
AP vastaa... Tottakai miehen vartalo on kaunis myös. Jutussani ei nyt ollenkaan ollut kyse siitä, ettäkö mieheni ei viehättäisi minua! Minä kyllä ihastelen mieheni vartaloa ihan avoimesti ja nautin sen hyväilemisestä ja se kyllä näkyy ja kuuluu.
[/quote] No hei kuule! Tuli ihan mieleen täs tämmönen ,yhdellä mun kaverilla tuli sellanen juttu, että se muuttu ihan täysin sellaseks "ihan sama tyypiksi" seksi ei maistunut eikä kiinnostanut vaikka kaunis vaimo on hänelläkin, mikään muukaan asia ei napannut yhtään. Vähä niinku masentunut, mut ei kumminkaan. Ne rupes sit selvittää sitä ja aika kauan saivat selvittää, kunnes selvisi että siltä oli loppunut testosteronin tuotanto kokonaan. Nyt se käy ottaa lääkäriltä pistoksia sitä, ja nyt aina pistoksen jälkeen kuulemma paneutua viikon niin paljon että pää kuulemma hajoo :) Muutenki parani se mieli häneltä :) Tuli vaan mieleen tosta ihan sama jutusta. Voisiko olla?
[/quote]
Hei, kiitos mielenkiinnostasi! Olen itsekin tuotakin vaihtoehtoa sivunnut, mutta muut oireet eivät oikein päde mieheni kohdalla. Käsittääkseni testosteronitasojen laskiessa esim. spontaanit erektiot vähenevät tai jäävät pois. Miehelläni kyllä seisoo kun menen lähelle ja seisoo pitkin yötä ja aamuisinkin sitkeästi. Itse asiassa miehellä alkaa melkein aina hiukan seisomaan jos katselen hänen elintään (vaikka suihkussa) ja hän huomaa sen :D Eli uskoisin, että testot ovat kohdillaan.... ;)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:00"]
-Mies 29v-
[/quote]
AP vastaa... Tottakai miehen vartalo on kaunis myös. Jutussani ei nyt ollenkaan ollut kyse siitä, ettäkö mieheni ei viehättäisi minua! Minä kyllä ihastelen mieheni vartaloa ihan avoimesti ja nautin sen hyväilemisestä ja se kyllä näkyy ja kuuluu.
[/quote]
Voi juma... juu siis ei ollut tosiaankaan AP kuka vastasi tähän, vaan olen siis se nainen jolla on se tökerö mies :D Anteeksi sekoiluni....
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:04"][/quote] No hei kuule! Tuli ihan mieleen täs tämmönen ,yhdellä mun kaverilla tuli sellanen juttu, että se muuttu ihan täysin sellaseks "ihan sama tyypiksi" seksi ei maistunut eikä kiinnostanut vaikka kaunis vaimo on hänelläkin, mikään muukaan asia ei napannut yhtään. Vähä niinku masentunut, mut ei kumminkaan. Ne rupes sit selvittää sitä ja aika kauan saivat selvittää, kunnes selvisi että siltä oli loppunut testosteronin tuotanto kokonaan. Nyt se käy ottaa lääkäriltä pistoksia sitä, ja nyt aina pistoksen jälkeen kuulemma paneutua viikon niin paljon että pää kuulemma hajoo :) Muutenki parani se mieli häneltä :) Tuli vaan mieleen tosta ihan sama jutusta. Voisiko olla?
[/quote]
Hei, kiitos mielenkiinnostasi! Olen itsekin tuotakin vaihtoehtoa sivunnut, mutta muut oireet eivät oikein päde mieheni kohdalla. Käsittääkseni testosteronitasojen laskiessa esim. spontaanit erektiot vähenevät tai jäävät pois. Miehelläni kyllä seisoo kun menen lähelle ja seisoo pitkin yötä ja aamuisinkin sitkeästi. Itse asiassa miehellä alkaa melkein aina hiukan seisomaan jos katselen hänen elintään (vaikka suihkussa) ja hän huomaa sen :D Eli uskoisin, että testot ovat kohdillaan.... ;)
[/quote] No ei tuohon sitte voi sanoa muuta kun VOI PERKELE!!! Koeta pärjäillä ja oli hauska tutustua (jos nyt näin voi sanoa) Voithan sä tänne kirjoittaa tilannetietoja...kyl mä vastailen ja voin yrittää piristää...Kerron vaikka vitsejä jos ei muuta
Kiva kuulla etten ole yksin, vähän lohduttaa ;) yhdessä oltu 15v ja seksiä tasan kerta viikkoon ei aina sitäkään. Miestä ei kiinnosta. Itsellä haluja harva se päivä.Ja tämä kevätkiima on paha, haaveilen kunnon panosta. No näillä mennään. Hyvää kevättä vaan kaikille. N33
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:55"]
No voi, ei ole tarkoitus pilata tässä vielä toistenkin mieltä omilla murheillani, eli älä nyt vaan yöuniasi mene menettämään!!
Ei miehelläni toista naista ole, mutta sen sijaan isoja muita stressinaiheita. Joskin seksielämä on ollut jotakuinkin tällaista jo ennen noita hänen huoliaankin. Ainakin olen melkoisen varma, ettei hänellä ole toista. Tämä ei ole ollut mikään yhtäkkinen muutos...
Olen alkanut viime aikoina vähitellen työstää asioita mielessäni siihen suuntaan, että tiemme saattavat miehen kanssa jossain vaiheessa erkaantua. En katsele muita, mutta haaveilen lähes päivittäin, että elämääni ilmestyisi vielä joskus joku mies, jonka mielestä olisin ihana ja joka sen minulle viitsisi kertoakin. Minun ja miehen tilanne on sellainen, että tunnen itseni välillä ihan täysin nollaksi, rumaksi ja mitättömäksi jne. On ihan sama mitä kuulen muilta ihmisiltä, mutta kun oma mies ei syty minusta niin käännän sen mielessäni niin, että minun on oltava vastenmielinen. Melko tehokkaasti itsetunnon murskaa sellainen, kun laittautuu ja tunteekin hetken olonsa seksikkääksi, ja sitten toinen ei noteeraa millään tavalla ja torjuu. Ja kun tätä jatkuu vuosia... Uskon toki, että miehestäkin voi tuntua suhteessa pahalta jos nainen on se joka torjuu. Mutta jotenkin luulen, että mies on "rakennettu" sillä tavalla, että pakkien saaminen on hänelle normaalimpaa?
Välillä mietin, olenko itse aiheuttaneet tilanteemme olemalla liian "kiltti" ja eteenkin liian halukas seksiin, en muista että olisin kieltäytynyt seksistä juuri koskaan? Miehellä ei ole mitään tavoiteltavaa/ saalistettavaa. Miehellä on ollut varmaankin liian hyvä palvelu tai jotain...
[/quote]
Ei se mies ole sen kummoisemmin pakkien vastaanottoon rakennettu kuin nainenkaan. Se on samanlainen harhaluulo kuin se ettei naiset ajattele seksiä. Miehelle ei vain ole hyväksyttävää näyttää sitä itsetunnon murentumista. Kyllä sinäkin kuoresi kovetat kunhan tarpeeksi pakkeja saat. Ei muuta kuin jatkat yrittämistä, voihan sitlä ukolta joskus irrotakin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:35"]
Tässä mietin että oletko sanonut miehellesi suoraan, että mitä ajattelet ja tunnet kun joudut tuolla tavalla kohdelluksi. Sano hänelle että olet miettiny eroa ihan siitä syystä, että hänessä ei ole miestä tyydyttämään sinua. Pistä hänet todella ajattelemaan, mitä hän menettää jos lähdet. Ainakin mulle tuli susta aika kiva mielikuva, kun itseäsi kuvailit ;) varmasti olisit monen miehen unelmien Nainen ja on sääli ettei miehesi tajua sitä, millainen aarre hänellä on käsissään. Kyllä minä noin kärsivällisen, ihanan ja kiltin Naisen huolisin jos Naista mulla ei jo olisi. Nyt ota härkää sarvista ja jos ei onnaa, niin älä heitä aikaasi ja elämääsi hukkaan olemalla onneton. ap.
[/quote]
Meillä on isoja kriisejä asian tiimoilta ollutkin. Niiden jälkeen tilanne aina parantuu hetkeksi, mutta lipsuu taas pian takaisin entisille raiteille. Mies säikähtää ja muistaa yhtäkkiä miten tärkeä olenkaan, mutta kun aikaa kuluu, muutun taas siksi samaksi itsestäänselvyydeksi...? Kai se on niin, että "ei koira karvoistaan pääse" vai miten se sanonta meni. Tuntuu vain todella kauhealta ajatus, että rikkoisin perheen niinkin itsekkäästä syystä, etten saa kokea intohimoa ja hekumaa miehen kanssa... :/ Että veisinkö lapsilta heille niin rakkaan isän sen takia, että voisin itse alkaa etsiä jotakin himokasta oria... Kauhea syyllisyydentunne iskee, kun noin ajattelee.
Joku voisi heittää, että hommaa rakastaja ja ongelma on sillä ratkaistu. Mutta ei, tuo ei ole vaihtoehto kohdallani. En kehtaisi katsoa miestäni päinkään jos tekisin jotakin sellaista. Enkä viehäty kenestäkään vieraasta ihmisestä ja minulle rakkaus ja seksi kulkevat käsi kädessä, en voisi nauttia siitä ilman vahvaa tunnesidettä.
No, mutta en tiedä onko tämäkään elämä sen arvoista, että sen takia täytyy ydinperheestä pitää kynsin hampain kiinni. Esimerkkinä voisin kuvailla viimeisintä seksikertaa, joka päättyi eilen illalla kurjasti. Miehellä oli paikat jumissa ja annoin hänelle ensin melkein puoli tuntia hierontaa (niska& selkä), minkä jälkeen pyysin kääntymään selälleen. Hieroin vartaloa etupuoleltakin (öljyn kera) ja koska mies kiihottui, etenin hyväilyyn ja suuseksiin... No, kun olin lämmitellyt miestä hyvän tovin, pyysin lopulta häntä pitämään vuorostaan minua hyvänä (pyysin, koska mies itse olisi siis vain maannut silmät ummessa ja odottanut, että hoitelen hänet loppuun tai että siirrytään yhdyntään ilman, että minuun pitää edes koskea).
No, minä siitä sitten vuorostani makaamaan... Mies meni suoraan jalkoväliini ja antoi suuseksiä pari minuuttia ja totesi sitten, että nyt väsyi kieli. Sitten hän istui jalkopäässäni ja alkoi hieroa minua kädellään. Jossain vaiheessa katsoin mieheen ja näin, että hän istuu silmät puoliummessa poispäin katsoen ja näyttää siltä, kuin olisi pakkotyössä. Hän ei yhtään keskittynyt hommaan ja pyysinkin (nätisti), että hän olisi vähän hellempi ja muuttaisi hieman kätensä asentoa. Tuohon mies puuskahti että kuvittelenko hänen sormiensa taipuvan ihan miten vaan, ja huomasin että hän oli selkeästi ärtynyt. Yritin vielä nauttia, mutta eihän siitä mitään tule jos toinen koskettaa täysin kylmästi kuin jokin kone, vailla mitään tunnetta ja on vielä kovakourainen. Miten siinä voi nauttia, kun näkee ettei homma kiihottanut häntä pätkääkään.
Tuli sellainen olo, etten pysty olemaan siinä enää, ja että halusin äkkiä kietoa pyyhkeen suojakseni. Pyysin miestä lopettamaan, sanoin ettei sun ole pakko jatkaa ja että näen ettei hän ole oikein nyt mukana tässä. No mies ei tosiaan vakuutellut toisin tai estellyt vaan lopetti heti ja meni omalle puolelleen ja veti peiton päälle. Itse kävin vielä vessassa ja sammuttelin valot jne. ja sitten miehen viereen. Hän esitti jo nukkuvansa. Kyllä risteili ajatukset päässä ennen nukahtamista... :( Päätin taas kerran, etten enää ikinä yritä vietellä miestä harrastamaan seksiä. Enkä anna mitään yksipuolisia seksipalveluksia. Otin häneltä suihin muutama päivä takaperin (siis ihan loppuun asti) mutta ei puhettakaan, että itse saisin ikinä mieheltä mitään tuollaisia palveluita.
Ja olin aivan paskana suoraan sanottuna, kun itse olin niin kiihottunut siinä kun hyväilin miestä, ja sitten kaikki lopahti kun miehestä näkyi ettei häntä olisi voinut vähempää kiinnostaa tehdä minulle hyvää. Makaan siinä alasti ja antaudun täysin ja toinen ei halua edes katsoa minua... Siis jos itse olisin mies, haluaisin nähdä naiseni nauttivan ja varmasti kiihottuisin sen katselemisesta, koska onhan naisen vartalo kaunis... Olin niin loukkaantunut, etten pystynyt sanomaan miten kurja olo tuosta tuli.
Yleensä kyllä puhun ja kerron ajatuksistani ja tunteistani, en oleta miehen olevan siis mikään ajatustenlukija. Mutta kyllä miehen itsensäkin pitäisi joskus jotakin tajuta... Ei aina jaksa yrittää puhua tai kertoa mitä toivoisi tms. kun tuntuu ettei se ikinä mene perille. Vaikka ihan kauniisti aloittaisin, että "kun sinä teet noin, niin minusta tuntuu silloin että....." niin hän voi suuttua. Enkä ole todellakaan mikään sellainen tapaus, joka vaatisi jotain pitkiä esileikkejä ja hiplausta ja lämmittelyrituaaleja jotka puuduttaisivat miehen täysin. Mutta koska meillä minä olen se halukkaampi osapuoli, niin mies tuntuu luulevan, että olen aina heti valmis yhdyntään. Että minä lämmittelen miestä, ja hän voi sitten vain tunkeutua sisälleni ihan tuosta vaan. Ei hän malttaisi millään jahkata aikaa minun räpläämiseeni koska silloin hänen oma intonsa lopahtaa. (erektiovaikeuksista ei ole kyse, jos se laskee niin se saadaan kyllä kovaksi ihan "sekunneissa"). On tämä kanssa touhua, huh huh...
[/quote]
Jos kirjoitus on totta, niin aivan järkyttävää. Jätä mies rauhaan seksin osalta sinäkin.