Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö lopetti yhteydenpidon

Vierailija
02.03.2015 |

Tyttö ilmoitti kaksi vuotta sitten ettei jaksa ja haluaa että yhteydenotot loppuu. On käynyt kerran kotona tuona aikana ja olen soitellut mutta ei vastaa eikä vastaa viesteihinkään.

En ymmärrä miksi teki näin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä nyt joku syy tähän on? Vai onks sil jotain pään sisällä?

Vierailija
2/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäonnistunut vanhempana. Selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soitat jos halusi lopettaa yhteydenpidon? Ette tainneet muissakaan asioissa kunnioittaa.

Vierailija
4/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt tytöltä suoraan, sillä kuka muu voisi tietää oikean syyn? Kestätkö vastauksen? Jos kestät, niin kerro se tytölle.

Vierailija
5/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ahdistaa eikä hän jaksa. Aivan ihmeellistä käytöstä kun aina ollaan tuettu ja rahaa annettu. Ap

Vierailija
6/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAATTAA OLLA VAIN VÄÄRINKÄSITYSTÄ ! Kuitenkin on vain tytöltä puheaika liittymästä loppunut !  :D

Vierailija
7/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheaika lopussa kaksi vuotta...?

Vierailija
8/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhteydenpidon isääni. Viimeinen niitti oli kun muka viattomasti kyseli että miksen ollut läheisemmissä väleissä saman ikäisen naapurin pojan kanssa ja haukkui kun ei ole puolisoa. Varmasti tiesi että itse hakkasi remmillä kun kerran äidin käskystä kävin naapurissa 5-vuotiaana. Ja että itse sabotoi kaikki seurusteluyritelmäni.

Mädäntyköön yksinään. Ja avauksen tehnyt narsistiäiti myös miettiköön omia tekemisiään.

Vierailija
9/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja samainen isäni myös valitti että kuinka en koskaan kutsu kylään vaikka rahaakin on annettu asunnon ostoon. Todellisuudessa en saanut mitään ja vanhempani kavalsivat isoäitini minulle testamenttaamat rahat. #9

Vierailija
10/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:16"]

Häntä ahdistaa eikä hän jaksa. Aivan ihmeellistä käytöstä kun aina ollaan tuettu ja rahaa annettu. Ap

[/quote]

Minä olen rivien välistä lukevinani, että ehkä tuet häntä jotenkin ihan väärin. Miksi annat aikuiselle ihmiselle rahaa? Onko taustalla sinun syyllisyydentunteesi esim. menneisyyteen liittyen vai onko tyttärenne elämänhallinta ihan hakoteillä?

Tässä yleisiä syitä katkaista yhteydenpito vanhempiin: menneet ongelmat (perheväkivalta yms.), uskonnon jättäminen, liian tunkeilevat vanhemmat, lapsen omat mielenterveysongelmat... luuletko jonkun näistä osuvan kohdilleen?

Vierailija
11/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi hieman avata tilannetta enemmän. Jos siis kykenee. Ei ole olemassa sellaista tilannetta missä ilman syytä oma lapsi lopettaisi yhteydenpidon. Kertoo teidän väleistänne aika paljon. Ja "ollaan tuettu ja rahaa annettu", rahalla ei ihmisiä osteta ja tuki ei ole tainnut olla sellaista kuin pitäisi.

Vierailija
12/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sen enempää avata. Ollaan aina tuettu koulunkäyntiä, ammattivalintoja ja yritetty olla ja tukea rahallisestikin mutta tässä oli kiitos siitä kun olisi tarvinnut apua. Ap

Vierailija
13/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:01"]

En osaa sen enempää avata. Ollaan aina tuettu koulunkäyntiä, ammattivalintoja ja yritetty olla ja tukea rahallisestikin mutta tässä oli kiitos siitä kun olisi tarvinnut apua. Ap

[/quote]

Eli siis väkisin tyrkytetty tietty koulutus ja ammatti ja annettu joskus 100 euroa rahaa? Ei mikään ihme jos haluaa katkaista yhteydenpidon.

Vierailija
14/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
15/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:15"]

[/quote]

Eli siis väkisin tyrkytetty tietty koulutus ja ammatti ja annettu joskus 100 euroa rahaa? Ei mikään ihme jos haluaa katkaista yhteydenpidon.

[/quote]

Ihan itse sai ammattinsa valita yliopistosta! Pidettiin tosin jalat maassa ettei lähtenyt millekään taidealoille haihattelemaan. Valmistuminen vain oli tosi hidasta vaikka rahallisesti autettiinkin. Ap

Vierailija
16/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:20"]

Minkä ikäinen?

[/quote]

28. Ap

Vierailija
17/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että et oo antanut hänelle tarpeeksi tilaa ja rauhaa. Puutut kaikkeen etkä ymmärrä et tyttö on jo aikuinen. Omasta mielestä rakastavat ja tukevat vanhemmat voivat olla todella raskaita ja jopa ahdistaa. Miten oot puhunut hänen ystävistään tai poikaystävästä? Ootko yrittäny hyvää tarkottamalla puuttua hänen tulevaisuudensuunnitelmiin? Ootko voinu huomaamatta mollata? Mieti miten oot käyttäytynyt ja voisko olla tässä syy?
Tää vaan liippaa niin läheltä omaa äitisuhdetta niin siksi näitä luettelen.

Vierailija
18/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siis pakotitte lapsen valikomaan yliopiston taidealan sijasta? Kuinka tyhmä vanhemman täytyy olla, että pakottaa lapsen hylkäämään rakastamansa alan? Ja vain rahan takia? Autoitte rahallisesti kympillä kuussa vai?

Taidat olla provo. 

Vierailija
19/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa ap tämä aloitus joka pyörii palstalla

OTSIKKO:

Onko mulla oikeus tuntea näin? Välit vanhempiini... ov

Vierailija
20/27 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Ihan itse sai ammattinsa valita yliopistosta! Pidettiin tosin jalat maassa ettei lähtenyt millekään taidealoille haihattelemaan. Valmistuminen vain oli tosi hidasta vaikka rahallisesti autettiinkin. Ap

[/quote]Onko teidän tehtävänne päättää, meneekö hän taidealoja opiskelemaan vai ei? Ja että hänen piti valita aine yliopistosta. Muu ei kelvannut. Ei ihme jos valmistuminen kesti, kun ei itse saanut valita omaa uraansa. Mitä muuta olette halunneet päättää hänen puolestaan? Seurustelusta, puolison valinnasta, jne.? Ei kuulosta ihan normaalilta.