Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miesystävä ei ole kovin aloitteellinen

Vierailija
02.03.2015 |

Olen siis "tapaillut" yhtä miestä noin puolen vuoden ajan satunnaisesti noin kerran kuussa.

Lähinnä baarissa, mutta myös kahvilla ja elokuvissa on käyty.

Meillä on kyllä ihan ok läheiset välit ja hyvät jutut ja pussailua jne.

Edellisen kerran baarin jälkeen hän ekan kerran pyysi minut mukaansa. Mutta ei sitten kuitenkaan juurikaan minuun edes koskenut, vaikka vähän kyllä sitä odotin ja toivoin,. En oikein tiedä pelkääkö hän minuun koskea vai arasteleeko vai mikä ihme on?

Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että haluaa minua nähdä ja tapailla silti, kun aloitteellisuus tulee hänen puoleltaan useinkin. Mutta kammoaako hän jotenkin lähelle päästämistä.. Miten te tulkitsisitte tätä miestä?

Hän on mukava, säntillinen kunnollinen mies, ujohko kyllä. Vai liekö syynä se, että olen eroamassa avioliitostani.. Mutta en tiedä miten tästä pitäisi jatkaa vai pitäisikö. Kuitenkin minulla on sellainen kutina, että tämä mies on selvästi yrittämisen ja selvittämisen arvoinen. Mietin häntä kaiken aikaa ja sydämeen ottaa :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli mies!

Vierailija
2/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa? Eipä taida kovinkaan suuri kiinnostus olla kyseessä kummankaan puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
4/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida erosi ensin loppuun, niin voi kiinnostus kasvaa.

Vierailija
5/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puoleltani tapaaminen ei tällä hetkellä onnistu kuin noin kerran-kaks kuussa.

Sitä en ymmärrä, jos se ei olisi minusta kiinnostunut, miksi kyselisi koska voidaan taas tavata? Kyllä mä jättäisin kysymättä, jos ei kiinnostaisi.

AP

Vierailija
6/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
7/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hohhoijaa tässä on?

Vierailija
8/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:54"]

Minun puoleltani tapaaminen ei tällä hetkellä onnistu kuin noin kerran-kaks kuussa.

Sitä en ymmärrä, jos se ei olisi minusta kiinnostunut, miksi kyselisi koska voidaan taas tavata? Kyllä mä jättäisin kysymättä, jos ei kiinnostaisi.

AP

[/quote]

Itsellä sama mystinen ongelma. Mies ottaa yhteyttä harvakseltaan, silti vakuuttaa, että haluaa nähdä. MInulla on tunne, että on olemassa erittäin yleinen, erittäin typerä mieslajike, joka ottaa ihmissuhteen sillä tavalla, että hänen roolinsa on olla se omassa valossaan köllöttävä hehkulamppu ja sitten sen toisen on oltava se yökkönen, joka pörrää ympärillä ja polttaa siipensä. Joidenkin miesten tajuntaan ei mahdu, että parisuhde on kuin paritanssi, jossa molempien on tanssitava, muuten siitä ei tule mitään. Alan itse olla lopen uupunut tähän outoon välitilaan. Helpompaa olisi, jos toinen vain sanoisi, että ei kiinnosta. Ehkä olen tällä kertaa itse se, joka puhaltaa pelin poikki.

Vierailija
9/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan nyt vain odotella mitä seuraavaksi, kyseleekö se mun perään ollenkaan enää.

Vai olenko ahdistanut hänet vain omalla kiinnostuksellani ja hän ei sitten ehkä olekaan kiinnostunut. No, kyllä me eilen kahviteltiin, mutta hänestä on jotenkin vaikea saada selkoa..

AP

Vierailija
10/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:16"]

Mä taidan nyt vain odotella mitä seuraavaksi, kyseleekö se mun perään ollenkaan enää.

Vai olenko ahdistanut hänet vain omalla kiinnostuksellani ja hän ei sitten ehkä olekaan kiinnostunut. No, kyllä me eilen kahviteltiin, mutta hänestä on jotenkin vaikea saada selkoa..

AP

[/quote]

tismalleen sama tilanne itsellä eli mietin, kokeeko hän, että otan itse liikaa yhteyttä ja siksi toinen menee takajaloileen eikä kommunikoi yhtä paljon. Mutta tämähän näissä hehkulamppu-yökkönen-suhteissa on se ihana ongelma: jos se toinenkin alkaa pelata samoilla säännöillä kuin mies ja lakkaa ottamasta yhteyttä, niin sitten ei ole enää minkäänlaista suhdetta! Monen miehen ihannesuhde? Ilmeisesti.

Vierailija
11/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti analysoitu, ei jää ainakaan siitä kiinni! XD

Vierailija
12/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tuollaiset tapailut on rasittavia. Luultavasti mies pitää sinua varalla ja katselee samalla josko löytäis parempaa.

Vierailija
13/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen myös miettinyt, jos hänellä kuitenkin koko ajan on haku päällä.. VOiko sitä siltä suoraan kysyä? :)

ap

Vierailija
14/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö nyt oikein: sulla on samaan aikaan sekä aviomies että miesystävä? Onko omasta mielestäsi asiassa mitään kummallista?

Vierailija
15/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä tässä jotain kummallista on, kun minulla on mies ja miesystävä.

Tapasin tämän miesystävän selvästi liian aikaisin, ehkä olen menettänyt hänet jo ennenkuin mitään alkoikaan..

AP

Vierailija
16/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAi oikein hehkulamppu ja yökkönen. Olisikohan kuitenkin kyse siitä, että miestä ei kiinnosta niin hirveän paljon ja kaikki monipolviset analyysit asiaintilasta ovat itsepetosta ja asian selittelyä paremmin päin. Mitä nopeammin sen tajuaa, sitä parempi noin niin kuin yleisesti ottaen.

Vierailija
17/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:02"]

VAi oikein hehkulamppu ja yökkönen. Olisikohan kuitenkin kyse siitä, että miestä ei kiinnosta niin hirveän paljon ja kaikki monipolviset analyysit asiaintilasta ovat itsepetosta ja asian selittelyä paremmin päin. Mitä nopeammin sen tajuaa, sitä parempi noin niin kuin yleisesti ottaen.

[/quote]

Olisiko kyse nyt siitä, että aika hassu mies on jos EI kiinnosta tippaakaan ja silti ehdottelee uusia tapaamisia. Eikä edes kauhean harvinainen tilanne, vaikkakin harmittava.

Vierailija
18/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:02"]

[/quote]

Olisiko kyse nyt siitä, että aika hassu mies on jos EI kiinnosta tippaakaan ja silti ehdottelee uusia tapaamisia. Eikä edes kauhean harvinainen tilanne, vaikkakin harmittava.

[/quote]

Ei kiinnosta niin hirveän paljon ei ole sama asia kuin että ei kiinnosta tippaakaan. Voi nähdä joo paremman puuteessa, mutta tilanne ei siitä muutu vaikka keksisi millaisia vertauskuvia.

Vierailija
19/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys. Miksi mies haluaisi tavata jos sitä ei kiinnostaisi eikä halua kuitenkaan seksiäkään?

Tämä asia on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, että kyllä sillä täytyy jonkinlainen kiinnostus olla, kun tämä seksiasia on pois kuvioista.

AP

Vierailija
20/29 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:54"]

AP

[/quote]

annatko?