Tapailemani miesystävä ei ole kovin aloitteellinen
Olen siis "tapaillut" yhtä miestä noin puolen vuoden ajan satunnaisesti noin kerran kuussa.
Lähinnä baarissa, mutta myös kahvilla ja elokuvissa on käyty.
Meillä on kyllä ihan ok läheiset välit ja hyvät jutut ja pussailua jne.
Edellisen kerran baarin jälkeen hän ekan kerran pyysi minut mukaansa. Mutta ei sitten kuitenkaan juurikaan minuun edes koskenut, vaikka vähän kyllä sitä odotin ja toivoin,. En oikein tiedä pelkääkö hän minuun koskea vai arasteleeko vai mikä ihme on?
Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että haluaa minua nähdä ja tapailla silti, kun aloitteellisuus tulee hänen puoleltaan useinkin. Mutta kammoaako hän jotenkin lähelle päästämistä.. Miten te tulkitsisitte tätä miestä?
Hän on mukava, säntillinen kunnollinen mies, ujohko kyllä. Vai liekö syynä se, että olen eroamassa avioliitostani.. Mutta en tiedä miten tästä pitäisi jatkaa vai pitäisikö. Kuitenkin minulla on sellainen kutina, että tämä mies on selvästi yrittämisen ja selvittämisen arvoinen. Mietin häntä kaiken aikaa ja sydämeen ottaa :)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:54"]
Minun puoleltani tapaaminen ei tällä hetkellä onnistu kuin noin kerran-kaks kuussa.
Sitä en ymmärrä, jos se ei olisi minusta kiinnostunut, miksi kyselisi koska voidaan taas tavata? Kyllä mä jättäisin kysymättä, jos ei kiinnostaisi.
AP
[/quote]
annatko?
[/quote]
En anna, ei ole ollut lainkaan seksiä.
AP
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:02"]
VAi oikein hehkulamppu ja yökkönen. Olisikohan kuitenkin kyse siitä, että miestä ei kiinnosta niin hirveän paljon ja kaikki monipolviset analyysit asiaintilasta ovat itsepetosta ja asian selittelyä paremmin päin. Mitä nopeammin sen tajuaa, sitä parempi noin niin kuin yleisesti ottaen.
[/quote]
Olisiko kyse nyt siitä, että aika hassu mies on jos EI kiinnosta tippaakaan ja silti ehdottelee uusia tapaamisia. Eikä edes kauhean harvinainen tilanne, vaikkakin harmittava.
[/quote]
Ei kiinnosta niin hirveän paljon ei ole sama asia kuin että ei kiinnosta tippaakaan. Voi nähdä joo paremman puuteessa, mutta tilanne ei siitä muutu vaikka keksisi millaisia vertauskuvia.
[/quote]
Yksilölliset erot. Mä esim. tarvitsen paljon aikaa itselleni minkä lisäksi en ole vielä kertaakaan löytänyt ketään miestä, jota olisi innostanut nähdä useammin kun kerran kuussa...
VAi oikein hehkulamppu ja yökkönen. Olisikohan kuitenkin kyse siitä, että miestä ei kiinnosta niin hirveän paljon ja kaikki monipolviset analyysit asiaintilasta ovat itsepetosta ja asian selittelyä paremmin päin. Mitä nopeammin sen tajuaa, sitä parempi noin niin kuin yleisesti ottaen.
[/quote]
aaaaarhg. Kun se mies on sa-no-nut, et-tä hän on kiin-nos-tu-nut. Kuinka vaikea tätä on tajuta? Ja sanoin jo aiemmin, että on totaalisen ok, jos hän ei ole. Taivas tietää ja minä tiedän, että minulla on muitakin ottajia. En roiku ihmisessä, joka ei ole kiinnostunut minusta, kuten tulkintasi on vaan ihmisessä, joka on kiinnostunut, mutta ei tee asian suhteen mitään. Kuinka vaikea on tajuta, että maailmassa on miehiä, jotka eivät osaa ja uskalla olla aloitteellisia? Toisin sanoen nahjuksia.
Epähottis av-keskustelija ei ilmeisesti voi edes kuvitella sitä mahdollisuutta, että mies tosiaan on kiinnostunut naisesta. Tässä tapauksessa on, mutta ei osaa olla aloitteellinen, mikä tietysti johtaa siihen, että häippään etsimään parempaa tanssiseuraa.
Kertoo muuten paljon äo:stasi, että yksi vaivainen metafora pistää sinut ihan sekaisin ja saa voihkimaan "monipolvisista analyyseista". Voi raukka. Älä edes yritä viheltää ja laittaa kengännauhoja kiinni yhtä aikaa :D
Millä tavalla mielestäsi pitäisi koskea, jos kuitenkaan et anna?
Olet eroamassa, mutta ilmeisesti asut miehesi kanssa yhdessä? Vai minkälainen tilanteesi on? Tietääkö miehesi, että olet eroamassa hänestä edes...? :) Mihin tarvitset uutta miestä kun et kerran ole eronnut vanhastakaan? Etkö osaa olla yhtään yksin ja tarvitset ehdottomasti miestä viereesi? Jotenkin tilanteesi on todella sekava ja sitä se on ilmeisesti myös tähän mahdollisen uuden hoitosi mielestä. Ehkä hän on periaatteen mies ja ei halua mennä pitemmälle ennen kuin sinä olet oikeasti tehnyt siirtosi vanhan miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:33"]
Haluaako kukaan mies vain tapailla paremman puutteessa, jos tähän ei liity mitään seksuaalista?
En ole koskaan tavannut sellaista miestä...
[/quote]
Minä en ainakaan haluaisi tapailla seksin merkeissä naista, jolla on vielä ero hoitamatta. Tuntuisi moraalittomalta. -m-
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:46"]
[/quote]
aaaaarhg. Kun se mies on sa-no-nut, et-tä hän on kiin-nos-tu-nut. Kuinka vaikea tätä on tajuta? Ja sanoin jo aiemmin, että on totaalisen ok, jos hän ei ole. Taivas tietää ja minä tiedän, että minulla on muitakin ottajia. En roiku ihmisessä, joka ei ole kiinnostunut minusta, kuten tulkintasi on vaan ihmisessä, joka on kiinnostunut, mutta ei tee asian suhteen mitään. Kuinka vaikea on tajuta, että maailmassa on miehiä, jotka eivät osaa ja uskalla olla aloitteellisia? Toisin sanoen nahjuksia.
Epähottis av-keskustelija ei ilmeisesti voi edes kuvitella sitä mahdollisuutta, että mies tosiaan on kiinnostunut naisesta. Tässä tapauksessa on, mutta ei osaa olla aloitteellinen, mikä tietysti johtaa siihen, että häippään etsimään parempaa tanssiseuraa.
[/quote]
Siis onko alotteellinen vai ei? Avauksessa kuitenkin kirjoitit: "...haluaa minua nähdä ja tapailla silti, kun aloitteellisuus tulee hänen puoleltaan useinkin."
Jos hän ottaa yhteyttä, tapaa ja pussaileekin, niin kyllä, uskon että kiinnostusta on. Mahdollisesti ei vaan periaatteen syistä halua päästää asioita liian pitkälle, Ei ole mitään nahjusmaista olla jossain määrin hillitty sellaisen naisen kanssa, joka vielä asuu samassa osoitteessa toisen miehen kanssa. Asenne voi pysyä tällaisena ennen kuin on selvä, että oikeasti eroat, ja oikeasti olet kiinnostunut juuri hänestä (tuo "minulla on muitakin ottajia"-asenne saisi ainakin minut takajaloilleen, en tiedä paistaako se käytännössä jotenkin omasta käytöksestäsi). -m-
Tässä ketjussa on nyt mennyt minun AP:n ja toisen kommentoijan kirjoitukset sekaisin. AP ei ole kirjoitanut hehkulampuista ja yökkösistä eikä siitä että olisi muitakin ottajia.
Tilanteeni on sekava, mutta edistymässä. Ehkä tämä kuitenkin jatkuu jotenkin omalla painollaan ja ehkä olen oikeasti tavannut sellaisen miehen, joka ajattelee järkevästi eikä ole vaan pöksyjä riisumassa.
Ja yhdelle kommentoijalle tiedoksi, antaisin jos toinen haluamisensa jollain tavalla osoittaisi. Mutta en tyrkytä :)
AP
Haluaako kukaan mies vain tapailla paremman puutteessa, jos tähän ei liity mitään seksuaalista?
En ole koskaan tavannut sellaista miestä...