Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex pummaa miehen luona

Vierailija
02.03.2015 |

Laitan tän tähän (vaikka pistin tohon koiranulkoilutuskeskusteluun), kun ajattelin, että saan näin enemmän keskustelua aiheesta...

Eli siis tilanne on tällainen:

Miehen ex on tullut majaileen takasin miehen luo (ei mitään enää heidän välillään, naisellakin uusi mies/uusia miehiä vaihtelevasti...) mitä oudoimmilla tekosyillä...Lähinnä kyse varmaankin rahasta, ei maksa miehelle edes vuokraa. Halpaa asumista. Käyttää hyväkseen tätä miestä, joka on luonteeltaan ystävällinen ja muut huomioonottava. Naisella on muutama lapsi, joista vain yksi tämän miehen.

No, mies sitten on lapsen kanssa, vaikka olisi naisen vuoro huolehtia lapsesta, että nainen pääsee harrastuksiinsa jne., ja kaikki aikataulut menee naisen menojen mukaan - mies suostuu tähän, kun sanoo ajattelevansa lastaan, ja nainen on saanut miehen kiristettyä tähän tilanteeseen.

Kuvitelkaa ny tilannetta, tää ex käytännössä asuu mun miehen kanssa! Miehen vanhemmatkin kyselee, että mitä se siellä nyt jälleen majailee, ja eivät kuulemma naisen takia voi edes vierailla miehen asunnossa...ilmeisesti heillä on exän kanssa huonot välit (enkä ihmettele, nainen on oikeasti todellinen narsistiluonne...mutta valitettavasti on saanut miehen suostumaan nyt tähän älyttömään järjestelyyn).

Mies sanoo, ettei KOSKAAN enää voisi sen kanssa alkaa olemaan, on pettänyt luottamuksen sen verran monta kertaa ym. mutta nainen kiristää lapsella miestä - sanoo muuttavansa jonnekin kauas lapsen kanssa jollei mies suostu siihen, että nainen majailee hänen luonaan- ja mies pelkää, että nainen toteuttaa suunnitelmansa ja muuttaa jonnekin kauas. Kestämätön tilanne...

Voitte kuvitella, miten tämä hankaloittaa mun ja miehen näkemisiä. Tietenkään en sinne silloin voi mennä, kun tuo nainen on paikalla...

En tiedä, miten kauan tätä vielä jaksan...:( :( Mutta sekin ärsyttää, että sitten tämä nainen saisi tahtonsa läpi, jos minä lähden...Ja tää mies ansaitsee kyllä jotain parempaa kuin tämä nainen.

Oliskos jollakin hyvää neuvoa, miten naisen saisi tuolta parhaiten ja nopeiten lähtemään?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa, mutta tykkään miehestä kauheasti.

Sanoi just mulle, ettei vaan saa sitä naista lähtemään! Ei vaan suostu lähtemään, vaikka mies yrittää sitä pois. Ja naisella ei todellakaan ole kirjat hänen asunnossaan...voisikohan virkavalta auttaa, soittais poliisin ja naisen olis lähdettävä?  Kun ehdotin tuota, mies vetoaa siihen, että jos lapset näkee tän traumaattisen tilanteen, että äiti viedään väkipakoin asunnosta ulos...

Sanoin myös, että voin itsekin tulla sinne silloin kun olis vain se nainen siellä paikalla eikä lapsia, ja sanoisin sille suorat sanat. Katotaan jos se auttaisi. Avaisin hieman tätä minun ja miehen suhdetta naiselle ja kertoisin, miten lastenvalvojat ym. viranomaiset tähän asiaan suhtautuvat.

Ap

Vierailija
22/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:56"]

Ja siis en mä tuohon lämmittelyyn todellakaan usko...pitäisi olla aika hullu mies, että tuollaisen sekoilijanaisen kanssa haluaisi elämänsä elää.

Oon samaa mieltä, että elämässä tulee vaan tilanteita eteen, jolloin tarvitsee olla jämäkkä ja välillä ei vaan yhteenotoiltakaan voi välttyä.

Ap

[/quote]

Voi kuule, miehet roikkuvat mu**staan kaikissa pi**ussa kiinni. Mun avomies haikailee vieläkin exänsä perään ja tää nainen on myynyt värkkiään, paras on se että naisen nuorimman lapsen isoisäkin käy polkemassa naista. Ja sellaista jokapaikan höylättävää haluaa päästä pukkiin uudestaan 

Vierailija
24/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:21"]

Se, onko joku jonkun mies tai naisystävä, ei liity siihen, asutaanko yhdessä vai ei. Toiset voivat asua eri asunnoissa koko suhteen ajan.

Ap

[/quote]

Miesystäväsi(/poikaystäväsi) ei ole sama asia kuin sinun miehesi. Miehesi kanssa olisit naimisissa tai avoliitossa.

Vierailija
25/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten taitaa olla tällä palstalla niin huikean suositun termin ilmentymät ihan oikeassa elämässä: WT

Vierailija
26/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:14"]

Laitan tän tähän (vaikka pistin tohon koiranulkoilutuskeskusteluun), kun ajattelin, että saan näin enemmän keskustelua aiheesta...

Eli siis tilanne on tällainen:

Miehen ex on tullut majaileen takasin miehen luo (ei mitään enää heidän välillään, naisellakin uusi mies/uusia miehiä vaihtelevasti...) mitä oudoimmilla tekosyillä...Lähinnä kyse varmaankin rahasta, ei maksa miehelle edes vuokraa. Halpaa asumista. Käyttää hyväkseen tätä miestä, joka on luonteeltaan ystävällinen ja muut huomioonottava. Naisella on muutama lapsi, joista vain yksi tämän miehen.

No, mies sitten on lapsen kanssa, vaikka olisi naisen vuoro huolehtia lapsesta, että nainen pääsee harrastuksiinsa jne., ja kaikki aikataulut menee naisen menojen mukaan - mies suostuu tähän, kun sanoo ajattelevansa lastaan, ja nainen on saanut miehen kiristettyä tähän tilanteeseen.

Kuvitelkaa ny tilannetta, tää ex käytännössä asuu mun miehen kanssa! Miehen vanhemmatkin kyselee, että mitä se siellä nyt jälleen majailee, ja eivät kuulemma naisen takia voi edes vierailla miehen asunnossa...ilmeisesti heillä on exän kanssa huonot välit (enkä ihmettele, nainen on oikeasti todellinen narsistiluonne...mutta valitettavasti on saanut miehen suostumaan nyt tähän älyttömään järjestelyyn).

Mies sanoo, ettei KOSKAAN enää voisi sen kanssa alkaa olemaan, on pettänyt luottamuksen sen verran monta kertaa ym. mutta nainen kiristää lapsella miestä - sanoo muuttavansa jonnekin kauas lapsen kanssa jollei mies suostu siihen, että nainen majailee hänen luonaan- ja mies pelkää, että nainen toteuttaa suunnitelmansa ja muuttaa jonnekin kauas. Kestämätön tilanne...

Voitte kuvitella, miten tämä hankaloittaa mun ja miehen näkemisiä. Tietenkään en sinne silloin voi mennä, kun tuo nainen on paikalla...

En tiedä, miten kauan tätä vielä jaksan...:( :( Mutta sekin ärsyttää, että sitten tämä nainen saisi tahtonsa läpi, jos minä lähden...Ja tää mies ansaitsee kyllä jotain parempaa kuin tämä nainen.

Oliskos jollakin hyvää neuvoa, miten naisen saisi tuolta parhaiten ja nopeiten lähtemään?

[/quote]

ei se ilmaseks asu, nahkalompakolla vuokrat makselee:)

Vierailija
27/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: mitä tekisit tilanteessani:

lähtisit lähtemään (peukku ALAS)

jäisit odottamaan miten tilanne kehittyy (peukku YLÖS)

Ap

Vierailija
28/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen naisen kamat on, ts. missä se on kirjoilla? Kuinka tiukasti se sinne miehen luo on asettunut, eli onko tuonut sinne lasten ja omia tavaroitaan, onko oma huone vai missä nukkuvat? Miehelläsi on ilmeisesti iso talo/asunto? Montako niitä lasta on ja näkevätkö muut lapset isäänsä?

Vierailija
29/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella on periaatteessa oma asunto jossain, jossa muka eivät terveyssyistä voi asua (ja mistään ei löydy tälle naiselle tarpeeksi tervettä taloa, paitsi tietenkin tämän miehen talo!). Ei todellakaan ole kirjoilla miehen luona, mies ei kuulemma koskaan siihen suostuisi.

On sillä aika paljon tavaroita miehen luona. Niillä on oma huone, missä nukkuvat (tai siis sen naisen ainakin pitäis nukkua siellä kahden muun lapsensa kanssa). Ja nämä lapset tapaavat kyllä myös isäänsä, mutta ovat silloin miehen luona kun eivät ole isällään.

Aion sanoa miehelle tänään, että jos ovat yhtään yötä enää saman katon alla/yhdessä muutenkaan huushollissa, tämä on loppu. Mä en jaksa tätä.

Ap

Vierailija
30/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä et voi mennä miehesi luo jos hänellä on exä siellä?

Vierailija
31/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42,  mies pelkää että tulee kauhea riita kaikkien lasten nähden.

Ap

Vierailija
32/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei oo tervettä myöskään näitä vanhempia lapsia kohtaan, että joutuvat asumaan periaatteessa vieraan miehen nurkissa. Ei millään tasolla.

Mies ja tämä ex eivät ole naimisissa ikinä muuten olleet.

Ap

Vierailija
33/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä ap noin järkyttävän tyhmä? Niillä on suhde ja sä oot roikotettava vaan. Uskot miehen jutut ja syytätte exää. Ihan naurettavaa. Mies vastuuseen, kun sallii tuollaisen. Jos ex on niin kamala, voi vaan kysyä miksi sellaista katselee? Tekosyitä

Vierailija
34/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45, kuten sanoin, aion tänään sanoa miehelle, etten enää kattele tätä touhua yhtään. Yhtään yötä ei sen naisen  kanssa saman katon alla ole tai mä häivyn miehen elämästä.

Voin päivittää tänne illalla mitä mies siihen sanoi.

Ap

Vierailija
35/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa  mun elämään aivan liian negatiivisesti. Tänäänkään en oo aamupalan jälkeen saanu mitään alas. Sairastuu tätä menoa...Mä tykkään tuosta miehestä, mutta jos on liian paljon eksänsä vietävissä, tai mitä nyt onkaan, eihän tästä suhteesta mitään voi tulla.

Ap

Vierailija
36/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen Eri keeper. Taisit haistaa itselle sopivan tossun vaan siinä.
Jos tuon saat tapeltua itsellesi, niin veikkaanpa että löydät vielä edestäsi että mies on niin saamaton nössö ja pelkää riitaa. Kun sulla tekee mieli selvittää asioita, niin mies välttää riitaa viimeiseen asti vaikka onkin onneton. Sitten joku päivä huomaat olevasi itse se ex joka ei vaan tajua lähteä.

Vierailija
37/49 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap miten kävi, onko nainen hävinnyt miehesi asunnosta? :)

Vierailija
38/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis vaan joskus niin mieli täräyttää sinne ja sanoa suorat sanat...mutta siitä tulisi tän naisen tuntien sellainen yhteenotto, että lapset siinä vaan kärsisivät, jos ovat paikalla. Jollen sitten valitse sellaista aikaa, ettei lapsia ole paikalla ja mene sitten...

Ap

Vierailija
39/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät sanaa MUN MIES, mutta ette asu yhdessä?

Mies on joko lapatossu tai sitten niillä on oikeasti sutinaa.

Vierailija
40/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, onko joku jonkun mies tai naisystävä, ei liity siihen, asutaanko yhdessä vai ei. Toiset voivat asua eri asunnoissa koko suhteen ajan.

Ap