Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex pummaa miehen luona

Vierailija
02.03.2015 |

Laitan tän tähän (vaikka pistin tohon koiranulkoilutuskeskusteluun), kun ajattelin, että saan näin enemmän keskustelua aiheesta...

Eli siis tilanne on tällainen:

Miehen ex on tullut majaileen takasin miehen luo (ei mitään enää heidän välillään, naisellakin uusi mies/uusia miehiä vaihtelevasti...) mitä oudoimmilla tekosyillä...Lähinnä kyse varmaankin rahasta, ei maksa miehelle edes vuokraa. Halpaa asumista. Käyttää hyväkseen tätä miestä, joka on luonteeltaan ystävällinen ja muut huomioonottava. Naisella on muutama lapsi, joista vain yksi tämän miehen.

No, mies sitten on lapsen kanssa, vaikka olisi naisen vuoro huolehtia lapsesta, että nainen pääsee harrastuksiinsa jne., ja kaikki aikataulut menee naisen menojen mukaan - mies suostuu tähän, kun sanoo ajattelevansa lastaan, ja nainen on saanut miehen kiristettyä tähän tilanteeseen.

Kuvitelkaa ny tilannetta, tää ex käytännössä asuu mun miehen kanssa! Miehen vanhemmatkin kyselee, että mitä se siellä nyt jälleen majailee, ja eivät kuulemma naisen takia voi edes vierailla miehen asunnossa...ilmeisesti heillä on exän kanssa huonot välit (enkä ihmettele, nainen on oikeasti todellinen narsistiluonne...mutta valitettavasti on saanut miehen suostumaan nyt tähän älyttömään järjestelyyn).

Mies sanoo, ettei KOSKAAN enää voisi sen kanssa alkaa olemaan, on pettänyt luottamuksen sen verran monta kertaa ym. mutta nainen kiristää lapsella miestä - sanoo muuttavansa jonnekin kauas lapsen kanssa jollei mies suostu siihen, että nainen majailee hänen luonaan- ja mies pelkää, että nainen toteuttaa suunnitelmansa ja muuttaa jonnekin kauas. Kestämätön tilanne...

Voitte kuvitella, miten tämä hankaloittaa mun ja miehen näkemisiä. Tietenkään en sinne silloin voi mennä, kun tuo nainen on paikalla...

En tiedä, miten kauan tätä vielä jaksan...:( :( Mutta sekin ärsyttää, että sitten tämä nainen saisi tahtonsa läpi, jos minä lähden...Ja tää mies ansaitsee kyllä jotain parempaa kuin tämä nainen.

Oliskos jollakin hyvää neuvoa, miten naisen saisi tuolta parhaiten ja nopeiten lähtemään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi kukaan ulkopuolinen siihen puuttuu millainen ratkaisu joillain on. Se nyt on vaan miehestä löydyttävä munaa siihen päätökseen. Jos mies on niin laiska ettei lasta voi tavata jos tämä asuu kauempana, ja mieluummin valitsee tämän vaihtoehdon sinusta piittaamatta, niin se on voi voi. Etsi vapaa mies.
Todennäköisesti nainen ei kuitenkaanniin kauas muuta, kenellä se sitten lapsia hoidattaisi.

Vierailija
42/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinua "ärsyttää että nainen saisi tahtonsa läpi" jos lähdet... Huh huh. Ja mies tyytyy siihen. No siinä onkin mies josta kannattaa tapella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tällä naisella ei tosiaan oo mitään tukiverkostoa siinä lähellä, mä oon yrittäny sanoa sitä myös miehelle, että se ei TODELLAKAAN minnekään kauemmas muuta. Lisäksi miehellä olisi hyvät mahikset lähivanhemmaksi, koska jo nyt hoitaa lasta enemmän naisen menojen ym. takia...Huolehtii asioista, mistä nyt lähivanhempi yleensä huolehtii.

Itsekin oon eronnut ja kaksi lasta, enkä voi käsittää tuota toimintaa ollenkaan. En suin surminkaan voisi kuvitella tilannetta, että asuisin eksäni asunnossa, vaikka meillä nyt ihan asialliset välit ovatkin.

Tuo on niin totta, että miehestä täytyisi löytyä munaa. Ihan niinkuin tää nainen olisi saanut sen jotenkin alistettua tähän tilanteeseen.

Ap

Vierailija
44/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoista miestä on helppo käyttää hyväksi. Ap, puhu miehelle järkeä.

Vierailija
45/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä olisi ärsyttävää että tällainen muiden hyväksikäyttäjä ja vaikea ihminen saa tahtonsa jälleen kerran läpi. Ei oo oikein.

Mutta ei tää oo mullekaan/mun lapsille hyväksi tällainen. Luultavasti täytyy sitten harkita koko suhteen jatkamista, koska tässä kärsii välillisesti minunkin lapseni tästä tilanteesta.

Ap

Vierailija
46/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta miehistä tähän ikään mennessä kertynyt, ja tämä mies on kyllä "keeper". Sellainen todella hyvä paketti kaikin puolin. En haluaisi sitä menettää ja haluaisin olla sille hyvä ja kiltti myös...sellainen kun se on muille. Mutta tämä tilanne syö mua :(.

Ap

Vierailija
47/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kätkääpä sitten sossussa selvittämässä välejä. Tai siis mies ja exä

Vierailija
48/49 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan sinne. Mitäs se sille voi ku ei ole sen kämppä? Ihan yöksi voit mennä myös, alkaa varmaan syömään sitä ja lähtee menee.

Vierailija
49/49 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan eilen ollut saman katon alla yötä naisen kanssa.

Sanoi, että antaa naiselle takarajan, milloin on viimeistään muutettava pois. Mutta voiko se pitää...

Tilanteen tekee mielenkiintoiseksi se, että se paljon ottaa mua mukaan itsensä ja lapsensa elämään, vanhempansa ja kaverinsa tietävät minusta, käyn katsomassa lapsensa harrastuksia ja vietän aika paljon aikaa lapsensa kanssa, ym. Eli ihan avoimesti me yhdessä ollaan (jos joku nyt kuvitteli, että me jotenkin salaisesti ollaan yhdessä). Ja kovasti sanoo, että tykkää musta, haluaa olla mun kanssa, eikä se eksä vaan vetoa mitenkään fyysisesti enää (on kyllä muuttunut ulkoisesti siitä, kun muutama vuosi sitten erosivat), ja haluaisi, että tämä tilanne muuttuisi. Kuulemma ei viisarit värähdä vaikka eksä olis alasti edessään. Sanoi sen aika ponnekkaasti. Ja on kyllä aiemminkin sanonut. Sanoi, että lisäksi ei kaiken sen paskan jälkeen, mitä eksä on hänelle antanut pettämisen ym. muodossa ei vaan koskaan voisi enää ajatella olevansa sen kanssa.

Meidän yhdessäolo on kyllä tosi mukavaa, rauhallista, sellaista kahden aikuisen ihmisen yhdessäoloa. Mä rakastan sitä tunnetta, kun ollaan yhdessä, ja kyllä mä vaistoan, että miehelläkin on hyvä olla. Kuulemma entisen naisen mielialan vaihtelut oli aika kovia eikä ikinä tiennyt mistä päin tuuli puhaltaa.

Ap