Seitsemään töihin
...eikä edes väsytä vielä. Unettomuus on niin turhauttavaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:11"]Hah. Laitanpa herätyksen seittemäks ja käännän kylkeä ja naurahdan ku sä joudut alottaa työpäiväs. Sitte jatkan unia viitisen tuntia, ja valmistelen asioita lentokentälle lähtöä varten.
[/quote]
Hauskaa matkaa! :) Mulla on lähtö edes vasta kolmen viikon päästä, mut en silti jaksa provosoitua tuosta sun kommentista. Ap
Kannattaa varmaa käydä töiden jälkee ruokakaupasta melatoniinei huomenna..
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:20"]Kannattaa varmaa käydä töiden jälkee ruokakaupasta melatoniinei huomenna..
[/quote]
Mulla on, mutta ne ei auta. :/ Pitäis varmaan hakea ihan oikeita unilääkkeitä, mut pelkään entistä tokkuraisempia aamuja. Kiitti vinkistä kummiski :-) Ap
Lopeta iltapäivälle nukkuminen viikonloppuna?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:24"]Lopeta iltapäivälle nukkuminen viikonloppuna?
[/quote]
Lopeta olettamusten tekeminen? Kärsin unettomuudesta, siihen ei vaikuta viikonloppu tai vapaat. Nukahdan huonosti ja herään herkästi, vapaalla yleensä n. 7-8 välillä. :D
Unettomuus on masennuksen oire.
lääkäri
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:39"]Unettomuus on masennuksen oire.
lääkäri
[/quote]
Niin on, onneksi mulla ei johdu siitä. Ap
Hah. Laitanpa herätyksen seittemäks ja käännän kylkeä ja naurahdan ku sä joudut alottaa työpäiväs. Sitte jatkan unia viitisen tuntia, ja valmistelen asioita lentokentälle lähtöä varten.