Olen aina feikannut orgasmini, pitäisikö kertoa totuus?
Enkä ole saanut koskaan kenenkään muunkaan miehen kanssa orgasmia, mutta heidän kanssaan en edes jaksanut esittää että saisin. Nykyisen kumppanini kanssa kuitenkin seurustelen ja olen aivan tosissani.
Aloin feikkaamaan suhteen alussa orgasmeja, siksi että hänelle tulisi hyvä mieli, eikä luulisi, että seksimme olisi jotenkin huonoa, koska sitä se ei todellakaan ole ja siksi, että minua hävettää kun olen tälläinen, enkä ikinä saa. Hän aina painottaa sitä, kuinka tärkeää hänelle on se, että minä saan seksin aikana, eikä hän niinkään välitä siitä omasta tulemisestaan. Seksi on kuitenkin aivan loistavaa ja kemiamme toimii todella hyvin, mutta silti en saa.
Oman käden kautta orgasmin saamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta seksissä se ei vain onnistu. Joskus on ollut tilanteita, että olen huomannut yhtäkkiä, että meinaankin saada, mutta sitten "säikähdän" sitä jotenkin ja sitten en saakaan.
Nyt olemme olleet vähän päälle vuoden yhdessä ja olen alkanut miettimään, että pitäisikö kertoa totuus, etten oikeasti ole saanut kertaakaan? Olisi kiva, jos sitä voisi alkaa yhdessä yrittämään, jos vaikka joskus onnistuisikin, mutta pelkään, että hän ottaa siitä itseensä ja luulee olevansa huono seksissä tmv. Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Pitäisikö kertoa vai jatkaa vain feikkaamista? Eihän se orgasmi välttämättä senkään jälkeen onnistu, vaikka kertoisinkin totuuden ja sitä alettaisiin yrittämään... Jos teillä on vinkkejä orgasmin saamiseen, niin niitäkin saa kertoa (ei miellellään sitä, että "joku seksilelu mukaan").
Kommentit (152)
Suosittelen kyllä lämpimästi kertomaan, koska luulen, että se myös auttaisi saamaan oikeasti kun sitä voisi yhdessä harjotella eikä olisi sen suhteen suorituspakkoa. Niin kun sanot itsekin, luulen minäkin että este on henkisellä puolella, koska pystyt yksinäsi laukeamaan. Kuten tuossa jo muutkin sanoi, niin en usko, että suhde on vielä todella niin avoin kun itsekin vilpittömästi uskot tai niin avoin kun se voisi olla, jos uskallat olla rehellinen myös vaikeammissa asioissa. Lopulta vuoden mittainen suhde on pitkässä juoksussa aika tuore ja siihen liittyy vielä paljon tunnetason epävarmuutta jonka huomaa vasta jälkeenpäin kun on pidemmällä. Kyllä minä ainakin luulin siinä vaiheessa, että suhde oli seksin suhteen avoin kun voitiin jutella seksistä, toiveista, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei ja kokeilla kaikenlaista, mutta jäi siitä avoimuudesta jotain puuttumaan, kun ei voinut olla rehellinen myös niissä asioissa jotka tuntuivat itsestä kaikkein vaikeimmilta. Vielä on loppuelämää niin pitkä matka edessä, että hyvin voi vielä muuttaa suuntaa, koska jos se jo nyt stressaa niin kyllä se voi alkaa jo halutkin tappaa 10, 20 tai 30 vuoden kohdalla kun ei koskaan voi olla täysin oma itsensä juuri sillä hetkellä kun kumppani niin olettaa.
Mulla on siinä mielessä samanlainen tausta, että feikkasin alussa melko usein mieheni kanssa. Alettiin seurustella aika nuorina ja silloinkin useimmiten sain, mutta en aina. Nuo kerrat kun en saanut, tämä nuori mies siitä loukkaantui ja tivasi miksi edes suostuin kun en kerran oikeasti halunnut, vaikka siitä ei ollut kysymys. Ei osattu kumpikaan asiaa oikein ääneen käsitellä, joten aloin feikata. Se kävi aika raskaaksi tulevina vuosina ja lopulta aloin oikeastikin saamaan harvemmin kun siitä tuli niin paljon stressiä. Oli sitten muutaman vuoden päästä pakko tunnustaa puolitotuus, että vaikka saankin niin se on usein niin vaikeaa, että joudun sitä laukeamista ihan hampaat irvessä tekemällä tekemään ja se pakon tunne aiheuttaa sen, että laukeamisen kohdalla olin melkein helpottuneempi siitä, että onnistuin saamaan hänen mielikseen kun omasta nautinnosta. En siis koskaan varsinaisesti tunnustanut feikanneeni, ainoastaan että en nauttinut "lauetessani" ihan niin paljon kun annoin hänen ymmärtää ja se aiheutti stressiä. Kyllähän sitä asiaa jonkun aikaa puitiin ja mies lopulta ymmärsi, että kysymys oli ennen kaikkea mun epävarmuudesta, koska halusin niin kovasti vastata hänen tarpeeseen saada mut laukeamaan. Mun taktiikassa oli vaan se heikkous, että oikeasti en luottanut hänelle edes mahdollisuutta sitä opetella tekemään kun feikkasin jo ennen kun katsoin hommaa loppuun asti.
Vaikka tuosta ongelmasta on jo päästy, edelleen mun orgasmi tuntuu olevan miehelle vähän liiankin tärkeä eikä meinaa mennä millään jakeluun, että vaikka saan lähes aina niin joskus ei vaan sittenkään ole hyvä hetki enkä osaa sitä aina etukäteen ennen seksiä ennustaa. Mies ei meinaisi edes millään lopettaa ennen kuin saan, mikä on tietysti tosi huomaavaista ja ihanaa, mutta myös rasittavaa ja aiheuttaa meille molemmille turhaa suorituspakkoa. Jos en pistä peliä poikki kun tiedän etten tule laukeamaan, jatkaa niin pitkään ettei lopulta enää pysty itsekään laukeamaan ja siinähän onkin molemmilla hyvä mieli. Siinä kohtaa sitten yleensä muistutan, että voisin toki feikatakin, mutta haluan olla hänen kanssaan aina aito ja antaa hänen nähdä minut juuri sellaisena kuin olen myös "huonompina" hetkinä ja siihen hän voi sentään luottaa aina. Jossain vaiheessa opeteltiin tekemään niinkin, että sovittiinn jo etukäteen että mies saa keskittyä täysin tyydyttämään omat tarpeensa eikä saa ruveta mua odottelemaan, jos en satu siinä muuten tulemaan. Se vähensi miehen stressiä asiasta kun näki, että mäkin voi olla ihan tyytyväinen ilman laukeamistakin ja joskus voi olla mustakin ihan mukavaa pelkästään antaa. Yleensä laukesin siinä itsekin kun oli rennompi olo, mikä vahvisti hänen uskoa siihen etten ihan oikeasti tarvitse mitään sirkustemppuja vaan hän riittää kyllä ilman erityistä yrittämistäkin.
Mulla ihan sama tilanne! Käyn usein aika lähelläkin ja nautin seksistä kyllä hurjasti, mutta silti en ikinä saa. Mua se ei juuri haittaa, ja mäkin aloin näyttelemään silloin suhteen alkuaikoina, kun ajattelin että haluan jotenkin miehen palkita. En tee sitä usein, ja suuseksissä tulen kyllä ihan oikeasti, joten en ajatellut kyllä ikinä kertoa. En usko että mies alkaa ikinä epäilemään, ja seksi on hurjan hyvää, joten jos noin joka kymmenes kerta näyttelen, en usko minkään romahtavan siihen. En ole ikinä saanut yhdynnässä ja tuskin saisin teki mies mitä tahansa, joten olkoon tämä minun pieni salaisuuteni :)
Ota omat sormet mukaan yhdynnän aikana.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"]
Mulla ihan sama tilanne! Käyn usein aika lähelläkin ja nautin seksistä kyllä hurjasti, mutta silti en ikinä saa. Mua se ei juuri haittaa, ja mäkin aloin näyttelemään silloin suhteen alkuaikoina, kun ajattelin että haluan jotenkin miehen palkita. En tee sitä usein, ja suuseksissä tulen kyllä ihan oikeasti, joten en ajatellut kyllä ikinä kertoa. En usko että mies alkaa ikinä epäilemään, ja seksi on hurjan hyvää, joten jos noin joka kymmenes kerta näyttelen, en usko minkään romahtavan siihen. En ole ikinä saanut yhdynnässä ja tuskin saisin teki mies mitä tahansa, joten olkoon tämä minun pieni salaisuuteni :)
[/quote]
Minäkään en aiemmin jaksanut välittää koko asiasta, mutta nyt viime kuukaudet olen miettinyt tätä totuuden kertomista, kun on alkanut häiritsemään etten ikinä saa ja tämä feikkaaminen/valehtelukin alkaa olla inhottavaa. Enkä minä saa ikinä; en yhdynnssä, en suusekssiä, en sormetuksessa... Feikkaan lähes joka kerta kun harrastamme seksiä. :( - AP
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"]
[/quote]
Ensin varmaan pitäisi kertoa se totuus, muuten mies alkaa ihmettelemään, että miksi yhtäkkiä otan oman käden mukaan. Tuntuu kyllä aika vaikealta ajatus, että esim. hieroisi klittaa omalla kädellä samaan aikaan kun on yhdynnässä. Eihän tuo monessakaan asennossa onnistu? - AP
Mulla sama juttu kuin ap:lla.
Omia sormia on vaikea käyttää yhdynnän aikana, kun ei ne oikein mahdu sinne.
Yleensä taitaa olla niin, että kehotetaan kertomaan orgasmin saamisen ongelmista. En ole kuitenkaan ollenkaan varma, kannattaako siitä noin vain kertoa.
Kerroit, että orgasmi on ollut lähellä. Tiedän tuon tilanteen. Se on hetki, kun pitäisi antaa mennä. Minulla on ollut hirveitä ongelmia orgasmin saannissa. En ole sanonut siitä miehille, mutta nyt viimeisin tajusi etten taida saada, muita olin onnistunut huiputtamaan. Niin en tiedä, olenko tehnyt väärin kun en ole kertonut, mutta seksi on ihan ok myös ilman joten en ole halunnut tehdä siitä ongelmaa. Mutta takaisin tuohon, että orgasmi on ollut lähellä. Oikeastaan siitä on enää lyhyt matka itse orgasmiin tai niin ainakin minulla. Pitää vain uskaltaa, tavallaan pitää antautua orgasmille. Se on tavallaan päästämistä irti hallinnan tunteesta.
Vielä tuosta pitäisikö kertoa miehelle. Siinä mielessä siitä olisi sinulle hyötyä, että jos mies ottaisi sen mukavasti, niin jo miehen ymmärtäväinen suhtautuminen lähentäisi sinua ja häntä, luottaisit häneen enemmän, olisitte sitten ikään kuin yhdessä huolehtimassa että saat orgasmin.
Voisit tehdä niinkin, että vaikka et kertoisikaan orgasmin puuttumisesta tähän mennessä, että kertoisit miehelle mitä hän voisi erityisesti tehdä sellaista, joka johtaisi orgasmiin. Jotain sellaista että olosi olisi hyvin rentoutunut ja luottavainen.
Luultavasti suurin osa muista kehottaa sinua kertomaan miehelle ongelmastasi. Voi olla, että noin ajattelevat ovat oikeassa.
Naiset, jotka ette saa yhdynnässä. Hierotteko koskaa omaa klitorista yhdynnän aikana?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"]
[/quote]
Ensin varmaan pitäisi kertoa se totuus, muuten mies alkaa ihmettelemään, että miksi yhtäkkiä otan oman käden mukaan. Tuntuu kyllä aika vaikealta ajatus, että esim. hieroisi klittaa omalla kädellä samaan aikaan kun on yhdynnässä. Eihän tuo monessakaan asennossa onnistu? - AP
[/quote]
Selällään ja mahallaan ja päällä ja kyljellään... Kaikin tavoinhan se onnistuu. Mä teen niin. Se on miehestä/miehistä kiihottavaa. Voimistaa orgasmia kun saa kahdesta kohdasta.
Mua oikeesti kiinnostaa että miten orgasmin voi feikata?
Siis puristeletteko te niitä lihaksia yhteen vaan luuleko mies että tulitte jos henkäilette siihen malliin?
Itse tossa tilanteessa olisin aika varovainen, etten pahoittaisi miehen mieltä. Se on miehille aina aikamoinen kunnia-asia että saa tuotettua naiselle orgasmin. Jos olisin sä niin ehkä pikkuhiljaa vaan lopettaisin sitä feikkaamista ja tulisin vaan yksinkertaisesti harvemmin ja jos mies kyselisi niin sitten vaan sanoisin että on ongelmia orgasmin kanssa ja ehdottaisit sitten jotain, mikä vois saada sut oikeastikin tulemaan tai edes lähemmäs.
Ei ehkä kannata kertoa tuota. Mieheltä saattaa pudota pallit ja ego romahtaa. Me ollaan herkkiä noissa asioissa. Etenkin jos on luullut olleensa mahtiorgasmisonni.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:16"]
Yleensä taitaa olla niin, että kehotetaan kertomaan orgasmin saamisen ongelmista. En ole kuitenkaan ollenkaan varma, kannattaako siitä noin vain kertoa.
Kerroit, että orgasmi on ollut lähellä. Tiedän tuon tilanteen. Se on hetki, kun pitäisi antaa mennä. Minulla on ollut hirveitä ongelmia orgasmin saannissa. En ole sanonut siitä miehille, mutta nyt viimeisin tajusi etten taida saada, muita olin onnistunut huiputtamaan. Niin en tiedä, olenko tehnyt väärin kun en ole kertonut, mutta seksi on ihan ok myös ilman joten en ole halunnut tehdä siitä ongelmaa. Mutta takaisin tuohon, että orgasmi on ollut lähellä. Oikeastaan siitä on enää lyhyt matka itse orgasmiin tai niin ainakin minulla. Pitää vain uskaltaa, tavallaan pitää antautua orgasmille. Se on tavallaan päästämistä irti hallinnan tunteesta.
Vielä tuosta pitäisikö kertoa miehelle. Siinä mielessä siitä olisi sinulle hyötyä, että jos mies ottaisi sen mukavasti, niin jo miehen ymmärtäväinen suhtautuminen lähentäisi sinua ja häntä, luottaisit häneen enemmän, olisitte sitten ikään kuin yhdessä huolehtimassa että saat orgasmin.
Voisit tehdä niinkin, että vaikka et kertoisikaan orgasmin puuttumisesta tähän mennessä, että kertoisit miehelle mitä hän voisi erityisesti tehdä sellaista, joka johtaisi orgasmiin. Jotain sellaista että olosi olisi hyvin rentoutunut ja luottavainen.
Luultavasti suurin osa muista kehottaa sinua kertomaan miehelle ongelmastasi. Voi olla, että noin ajattelevat ovat oikeassa.
[/quote]
Minä en edes tiedä, että mitä mieheni voisi tehdä toisin. Hän tekee juurikin kaiken, mistä tykkään ja jos keksin jotain uutta, niin en epäröi pyytää. Meillä molemmilla on samanlaiset "kiinnostuksenkohteet" seksissä tykkäämme samoista asioista.
Olen tosiaan ollut joitaki kertoja lähellä orgasmia, mutta aina kun huomaan, että olen saamassa, niin tulee sellainen "apua, jes, nyt se vihdoin onnistuu!" ja sitten koko tilanne menee ohi.
Se orgasmin saaminen ei nyt välttämättä ole edes niin tärkeää, seksi hänen kanssaan on upeaa muutenkin. Eniten lähinnä inhottaa se, että pitää aina feikata, kun en enää voi lopettaakaan sitä, kun olen jatkanut feikkaamista niin pitkään, että mies alkaisi ihmettelemään sitten taas että "mikset enää saakaan, mitä teen väärin?" :/ - AP
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"] Ota omat sormet mukaan yhdynnän aikana. [/quote]
Ensin varmaan pitäisi kertoa se totuus, muuten mies alkaa ihmettelemään, että miksi yhtäkkiä otan oman käden mukaan. Tuntuu kyllä aika vaikealta ajatus, että esim. hieroisi klittaa omalla kädellä samaan aikaan kun on yhdynnässä. Eihän tuo monessakaan asennossa onnistu? - AP [/quote] Selällään ja mahallaan ja päällä ja kyljellään... Kaikin tavoinhan se onnistuu. Mä teen niin. Se on miehestä/miehistä kiihottavaa. Voimistaa orgasmia kun saa kahdesta kohdasta.
[/quote]
Kyljellään ollessa se ainakin onnistuisi, mutta muita asentoja en sitten keksikään, että missä pystyisin tekemään niin. :D Muutenkin seksimme on sillä tavalla aika rajua, että käsien pitää olla aina joko pitämässä sängystä tai jostain kiinni. - AP
Mulla täsmälleen sama tilanne. Aion jatkaa samaan tapaan kun en muutakaan keksi :/
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:23"]
Siis puristeletteko te niitä lihaksia yhteen vaan luuleko mies että tulitte jos henkäilette siihen malliin?
Itse tossa tilanteessa olisin aika varovainen, etten pahoittaisi miehen mieltä. Se on miehille aina aikamoinen kunnia-asia että saa tuotettua naiselle orgasmin. Jos olisin sä niin ehkä pikkuhiljaa vaan lopettaisin sitä feikkaamista ja tulisin vaan yksinkertaisesti harvemmin ja jos mies kyselisi niin sitten vaan sanoisin että on ongelmia orgasmin kanssa ja ehdottaisit sitten jotain, mikä vois saada sut oikeastikin tulemaan tai edes lähemmäs.
[/quote]
Tarpeeksi pitkään kun feikkaa, niin ei kukaan epäile mitään. Harjoittelu tekee mestarin, valitettavasti. :( Ja tuota en nimenomaan juuri halua, että mies pahoittaisi mielen. Mutta en tiedä, että mitä voisin edes pyytää häntä tekemään toisin, koska hän tekee juuri kaikki ne asiat mitä haluankin ja muutenkin kokeilemme aina uusia juttuja sitä mukaan, kun niitä keksimme. En tiedä voisiko tuokin olla ongelmana saamisessa, että olen itse tehnyt siitä feikkaamisesta niin suuren asian päässäni, että jatkuva huijaaminen tuntuu pahalta ja inhottavalta ja tekisi koko ajan mieli kertoa totuus, mutten kehtaa. Toisaalta myös hävettää koko tämä ongelma, etten ikinä saa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:23"]
[/quote]
Tarpeeksi pitkään kun feikkaa, niin ei kukaan epäile mitään. Harjoittelu tekee mestarin, valitettavasti. :( Ja tuota en nimenomaan juuri halua, että mies pahoittaisi mielen. Mutta en tiedä, että mitä voisin edes pyytää häntä tekemään toisin, koska hän tekee juuri kaikki ne asiat mitä haluankin ja muutenkin kokeilemme aina uusia juttuja sitä mukaan, kun niitä keksimme. En tiedä voisiko tuokin olla ongelmana saamisessa, että olen itse tehnyt siitä feikkaamisesta niin suuren asian päässäni, että jatkuva huijaaminen tuntuu pahalta ja inhottavalta ja tekisi koko ajan mieli kertoa totuus, mutten kehtaa. Toisaalta myös hävettää koko tämä ongelma, etten ikinä saa.
[/quote]
Ja tuo oli siis ap! - AP
Mitä se haittaa jos mies luulee. Teeskentele vaan, meitä on paljon.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:35"]
Mulla täsmälleen sama tilanne. Aion jatkaa samaan tapaan kun en muutakaan keksi :/
[/quote]
Harmi. :( Itse en vaan enää jaksaisi feikata ja huijata koko ajan. Tuntuu pahalta, kun joutuu tekemään niin ja ylipäätään hävettää ja harmittaa koko ongelma. Ennen en välittänyt edes koko asiasta, eikä feikkaamisessa ollut mitään ongelmaa, mutta nyt kun tuntuu, että tämä mies saattaisi olla "se oikea" jonka kanssa haluan viettää ehkä koko loppuelämäni niin koko ajatus siitä, että joutuisin salailemaan tätä asiaa ja jatkamaan valehtelua elämäni loppuun asti on kamala ja typerä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:40"]
Mitä se haittaa jos mies luulee. Teeskentele vaan, meitä on paljon.
[/quote]
En jaksa enää valehdella tässä asiassa ja haluaisin kertoa totuuden. Olisi myös kivaa jos joskus voisi oikeasti saadakin sen orgasmin miehen kanssa ja tuntuu, että se voisi olla helpompaa jos molemmat tietäisivät totuuden ja voisivat yhdessä yrittää sitä. - AP
Moi AP. Täältä löytyy sisko joka on samassa veneessä... yhessä 8kk ja eka mies. Seksi on vallan upeaa mutta en silti tule. Sama vaikka päälläni seisoisin. Tulen vain oman käden kautta ja pelkäänkin, että muutaman vuoden oma räpellys on totuttanut klitan saamaan aina samalla tavalla. Ja sen osaa vain itse... Kyllä ketuttaa... Ja en uskalla kertoa, koska mies myös haluaa että minä tulen. Viivyttää omaa tulemistaan yleensä niin kauan että laukean. Oma vika kun tähän soppaan aloin... Seksi siis on upeaa ilman orgasmiakin. Mutta pelkään että miehen itsetunto romahtaisi ja hän luulisi olevansa surkea seksissä. Voi jippati jappati sentään... Ja emätin orgasmia en edes saa, vain klitasta. Joten ei tarvi feikata lihasten supistelua. Ääntely ja liikehdintä muuten riittää. Että en myöskään tiedä mitä tekisin..