Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa , komea mies jolla lihava nainen ! MITÄ AJATTELET?

Vierailija
01.03.2015 |

Jos kaupassa näet pariskunnan jossa komea mies jolla lihava nainen , niin mitä ajatuksia mieleesi tulee ?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ajattelisi mitään, koska lapsuudenkodissani se meni noin. Isäni oli hoikka ja kasvoiltaan komea (näytti Leif Wagerilta). Äiti isokokoinen ja painoi n. 120kg. Arvatkaa miksi he olivat yhdessä. No ihan rakkaudesta. Isä todennäköisesti piti lihavista naisista koska kommentoi valokuvaa, jossa oli äitini (hoikka)sisar, että "on se ruman laiha". Äidilläni on isot rinnat, kuten minullakin, vaikka en olekaan ylipainoinen. Isäni on kuollut ja äitini sen jälkeen laihtunut kaksikymmentä kiloa. Hänellä on nykyään uusi miesystävä. Näyttää mukavalla naisella olevan vientiä pulskanakin.

Vierailija
82/85 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:16"]

Tuli tästä mieleen, että minulla on harvinaisen komea mies, ja itse olen ihan nätti, mutta pullea. Välillä baarissa naiset yrittävät iskeä miestäni, vaikka olen ihan siinä vieressä. Eräskin pimu kysyi kerran mieheltäni, onko hän varattu, kun istuin mieheni kanssa pöydässä kahdestaan. Meni vähän hämilleen, kun ilmaisi, että vaimo istuu tuossa vastapäätä. :) Olen tullut siihen tulokseen, että joillekin on vaikea ymmärtää, että komea mies ei aina ole kaunottaren kanssa.

[/quote]

Tuosta vois päätellä, ettei kauneus ja äly aina kulje käsikädessä. Mitä mies tekee sillä koristeella jolta puuttuu aivot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:16"]

Tuli tästä mieleen, että minulla on harvinaisen komea mies, ja itse olen ihan nätti, mutta pullea. Välillä baarissa naiset yrittävät iskeä miestäni, vaikka olen ihan siinä vieressä. Eräskin pimu kysyi kerran mieheltäni, onko hän varattu, kun istuin mieheni kanssa pöydässä kahdestaan. Meni vähän hämilleen, kun ilmaisi, että vaimo istuu tuossa vastapäätä. :) Olen tullut siihen tulokseen, että joillekin on vaikea ymmärtää, että komea mies ei aina ole kaunottaren kanssa.

[/quote]

Tuosta vois päätellä, ettei kauneus ja äly aina kulje käsikädessä. Mitä mies tekee sillä koristeella jolta puuttuu aivot?

[/quote]

Tai sitten yritti tahallaan vihjata miehelle, että parempaakin saisi. Ilkeys, itsekkyys ja tunteettomuus eivät sulje pois älykkyyttä (tunneälyn tosin). 

Meillä suhteen toista osapuolta iskevät ihan surutta jopa omat kaverit, kun ollaan muka niiiiiiin epäsuhta pariskunta. Suoraan on sanottu päin naamaa että mitä sä oikein näet tossa, jopa niin että "toi" on itsekin paikalla! 

Vierailija
84/85 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti miksi isokokoisia ihmisiä

Pitää töljöttää?! Mun mielestä ei siinä ole mitään väliä vaikka nainen tai mies ois isokokonen se voi silti olla kaunis tai komea! Menkää tekeemään oma juoruilu ryhmä jossa haukutte muita! Ja käykää kattoo youtubesta UNAMILLA hän on tosi kaunis nuori tyttö<3

Vierailija
85/85 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaako jtn et jollain on lihava muija jos sil on luonnetta enemmän???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi