Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa , komea mies jolla lihava nainen ! MITÄ AJATTELET?

Vierailija
01.03.2015 |

Jos kaupassa näet pariskunnan jossa komea mies jolla lihava nainen , niin mitä ajatuksia mieleesi tulee ?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis helkkari mitä ihmettä mun pitäis ajatella.... Mitä te ajattelette siitä, että mä oon kaunis ja mun mies ei niinkään? (Tiedoksi, että oon rakastanut sitä ihan hulluna jo lukiosta ja nyt jo 20 vuotta ja kukaan toinen mies -oli minkä näköinen vain- ei vois olla musta yhtä upea kuin se)

Vierailija
42/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on lihonnut vuosien myötä. Joko mässäilyn ja liikkumattomuuden seurauksena tai voi olla aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa?

Vierailija
44/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se nainen on oikeasti lihava ja vielä ruma ja mies aivan päinvastainen niin saatan ajatella että eikö mies ole saanut parempaa, joku vika täytyy olla. Tai sitten just läskifetissi. Harvoin näkyy kyllä tällaisia pariskuntia onneks, se on jotenkin niin väärin

Vierailija
45/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä ns. feeder.

Vierailija
46/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ajattelette, jos kaupassa tulee vastaan pariskunta, jolla naisella on reumatismi ja miehellä kolme nänniä?

Vierailija
47/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tossakin on peili

Vierailija
48/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset 37 kanssa. Olemme ehkä epäsuhta pari, mutta mitään eivät ne muut meistä tiedä, joten siinähän hämmästelevät.

Vierailija
49/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me olemme tälläinen pariskunta. Olen 23 ja mieheni 32. Mieheni on omaan silmään komea, muiden silmiin varmaan neutraali, hän on 185cm ja painaa 68 kiloa. Minä olen 160 cm ja painan ~90 kiloa. En osaa ajatella meidän ulkokuoren epäyhteensopivuutta, sillä olemme muuten niin hyvä pari. Mieheni mieltymys on aina ollut pyöreä, ihan läskiläski-rautatissiä ei ole, mutta kuitenkin, tavatessamme olin 160/72 ja hän ihaili kaikkea mitä häpesin, kuten pehmeyttä ja reisiä ja pyöreitä kasvonpiirteitä.
Samoin ajattelen siis kun näen toisen vastaavan parin. Eli joko sopii yhteen muilla tasoilla tai on miehen mieltymys.

Vierailija
50/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:53"]

Yhden erityisen mukavalta vaikuttaneen kohdalla tuli mieleen, että on varmasti vaikeaa korjata ulkonäkönsä puutteita jatkuvasti käyttäytymällä hyvin.

[/quote]

Ei sitten tullut mieleen,että se mukavalta vaikuttanut saattaa olla oikeasti mukava? Vai onko niin,että jos on hyvännäköinen,saa olla täydellinen mulkku,mutta vähemmän viehättävien ihmisten pitää jotenkin korvata ulkonäkönsä puutteet olemalla mukavia? :D 

Itse aloitukseen:En hirveästi kiinnitä kaupassa huomiota muuhun kuin ostoslistaani,mutta jos jotain ajattelisin,niin että kiva että mies ei ole pinnallinen,vaikka onkin komea.

Vierailija
51/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisella on käynyt flaksi ja minun pitäisi kysyä vinkkejä häneltä.:3

Vierailija
52/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että nainen on tyypillisesti läskiytynyt miehen ja lapset saatuaan.

Vierailija
53/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta ajattelen, että parasta ennen päivä on jo mennyt (lue hääpäivä). Miehestä ajattelen, että et tule kauan tuota katselemaan.

Vierailija
54/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
55/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, että minulla on harvinaisen komea mies, ja itse olen ihan nätti, mutta pullea. Välillä baarissa naiset yrittävät iskeä miestäni, vaikka olen ihan siinä vieressä. Eräskin pimu kysyi kerran mieheltäni, onko hän varattu, kun istuin mieheni kanssa pöydässä kahdestaan. Meni vähän hämilleen, kun ilmaisi, että vaimo istuu tuossa vastapäätä. :) Olen tullut siihen tulokseen, että joillekin on vaikea ymmärtää, että komea mies ei aina ole kaunottaren kanssa.

Vierailija
56/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ennemmin sinusta et olet nuori koska olet ulkonäkökeskeinen ja se kuuluu nuoruuteen. Voin kertoa että meidän yhdessä olo kestänyt 20v. ja kuule kyllä siinä hyvää luonnetta tarvitaan ja kaikkea muuta kuin ulkonäköä. 

Puhu sitten vasta jotain, kun olet 50v. niin pysytkö hoikkana. Ei ihme että nuoret eroaa, kun niin paljon merkitsee ulkonäkö.

Vierailija
57/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän muutamia pariskuntia joissa näin ja ei kai siinä sen oudompaa. Yksi pariskunta on "täydellinen pari", rakastuneita, monella tavalla yhteensopivia ja nainen ylipainostaan huolimatta kaunis, reipas, liikkuvainen eli paino ei rajoita millään lailla.
Toinen pariskunta taas on epäsuhtaisempi, mies on ns.pelimies, vaimo katselee vierestä, kun varmaan ajattelee ettei muutakaan löydä jos mies lähtee. Voisi löytääkin, mutta elänyt alisteisessa suhteessa niin kauan ettei lähde. Lisäksi miehellä taloudellisesti ja koulutuksen suhteen yliote. Ei vaikuta tasapainoiselta tai onnelliselta parilta.
Kolmas pariskunta on myös ollut pitkään yhdessä ja näyttää ihan taviselämältä, ylä-ja alamäkeä, ei mitään huomiota herättävää.
Eli kaupassa en ajattele yhtään mitään kun en pariskuntaa tunne ja tarinat taustalla ja suhde voi olla mitä tahansa, kuten kenellä tahansa meistä.

Vierailija
58/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että nainen on lihonut paljon viime vuosina ja oli varmasti timmi suhteen alkuaikoina. Kaikki eivät jätä puolisoaan, jos tämä lihoo.

Vierailija
59/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis niin? Ootko katkera jollekin läskille jonka miestä et saanut? Hihi tiedän sinunlaisesi.

Vierailija
60/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen et AP on se horatzu joka ei saanutkaan siltä mieheltä munaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä