Kaupassa , komea mies jolla lihava nainen ! MITÄ AJATTELET?
Jos kaupassa näet pariskunnan jossa komea mies jolla lihava nainen , niin mitä ajatuksia mieleesi tulee ?
Kommentit (85)
Että miten rieskasta saa nakkisämpylän aikaan yhdellä nakilla... Oli sit vaikka bratvursti mutta eipä taida onnistua. Pienet pakarat, pienet sämpylä tekevät koirat-asennossa fuusioitumisesta varsinaisen "hot dogin"!
T:Mies26v
Kyllä lihavuusvero pitäisi saattaa. Makeisten alviin +100% jos on lihava... Tarinan mies tuskin ehtii syödä mitään, jos nainen on loppasuu ja wannabee "herkkuperse".
Mies arka sosiaalisesti/huono itsetunto ettei ole ollut mahdollisuuksia toisenlaisiin naisiin/nainen lihonut vuosien saatossa.
Toivon, että sekä nainen itse että mies alkavat arvostaa naista enemmän panostamalla hänen hyvinvointiinsa. Toivon myös, ettei naisen pahoinvointi ole kustannus miehen hyvinvoinnin pönkittämisestä siten, että nainen on kantanut miehen vastuut kun tämä on "pitänyt huolta itsestään", kuten ihmisen toivotaan tekevän.
En ajattele paljo mitään. Joillekin pään sisältö merkitsee enemmän kuin ulkoinen olemus.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:00"]
Kyllä lihavuusvero pitäisi saattaa. Makeisten alviin +100% jos on lihava... Tarinan mies tuskin ehtii syödä mitään, jos nainen on loppasuu ja wannabee "herkkuperse".
[/quote]
Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä tän palstan ihmisten yksinkertaisuutta. Huoh.
Ei voi kuin arvailla. Siitä rakkaudesta ei voi kukaan ulkopuolinen tietää mitään, yhtä lailla kahden kauniin ihmisen liitto voi olla rakkaudeton kuin lihavan ja hoikan suhde. Kehon kieli tosin kertoo paljon, joskus sen alistuneisuuden ja masennuksenkin aistii päälle päin.
Mies voi olla muhku-fani, nainen on lihonut vuosien myötä tai yksinkertaisesti mies haluaa loistaa itse. Viettää peilin edessä enemmän aikaa kuin naiset yleensä. Epäsuhta pari viittaa myös siihen että toinen tykkää urheilla, syödä terveellisesti jne. mutta toinen on sipsejä ja suklaata mussuttava sohvaperuna. Siksi ihmissuhteiden pitäisikin perustua enemmän järkeen, liian erilaiset mielenkiinnon kohteet vain ajavat ihmisiä erilleen.
Hyvä, että on erilaisia pareja, onneksi kaikki ei ole niin pinnallisia kusipäitä, kun sinä. n21 bmi19
Se näky saa ajattelemaan että miehellä joku helvetin ongelma. Varmaan on sen naisen kanssa, koska se nainen ei saa ketään muuta ja on sen verran läski että muut miehet ei edes kattele. Saa pitää sen naisen ittellään ilman että kukaan muu haluaa sitä. En kyllä ymmärrä niitä pariskuntia. Ihme touhua. Itsekin olen ylipainoinen, vieläpä sairaalloisesti, 119kg, ja ei mene päähän mikä sellaisia miehiä vaivaa.
Ei miehen pinnallisuudesta kerro mitään se, että kulkee lihavan naisen kanssa.
Jos nyt on joutunut naimisiin ihmisen kanssa, joka lihottaa itsensä muodottomaksi miehen saatuaan, ei ehkä pysty tuota naista jättämäänkään pelkän lihavuuden takia, vaikka hänen ulkonäköään häpeäisikin.
Jättämisen aika tulee myöhemmin, sitten, kun ne hoikat työkaverinaiset ja muut pimut alkavat pyöriä jaloissa, ja lapset ovat vähän isompia. Sitten voi lähteä, eikä kukaan sano, että naisen läskien takia lähdit, kun on jo vuosia sen ihrakasan vieressä maannut.
t. Lihavan naisen pinnallinen, komea mies
Itse näin taannoin kaupungilla parin, jossa nainen oli valehtelematta yli satakiloinen tankki ja mies tosi urheilullinen ja timmi. Nainen oli kyllä kovin meikattu ja laitettu, mutta asuna oli maksimittainen musta teltta. Kävely oli laahustamista. He tulivat samaan kahvilaan, jossa olin. Koko kahvittelun ajan nainen puhui puhumistaan, mies oli hiljaa.
Kotiin päästyäni kerroin miehellenikin, että hyvin erikoinen pari. Eli kiinnittää huomiota, epäsuhta on niin ilmeinen. Tulee mieleen, että mies harrastaa liikuntaa ja vaimo makaa sohvalla karkkia mässyttäen. Kuka sellaista jaksaa? En minä ainakaan. Laiskuuden katseleminen on todella ällöttävää.
Ajatellen miehestä että onnenpoika
Ajattelen että miehen asema on mennyt niin huonoksi Suomessa, että on pakko ottaa tuollainen nainen tai olla ilman.
Joskus näkee epäsuhtia pariskuntia. Kerrankin sellainen naama norsunvitulla kulahtanut oranssi tukka + tuulipuku-mamma ja komeahko latinomies. Siinä kyllä ihmettelee että mitä helvettiä oikeasti.
Että täti on syönyt sedänkin ruoat.
No me olemme sellainen pari. Yhdessä oltu teini-ikäisestä ja ylipainoinen olin silloinkin, tosin huomattavasti vähemmän ylipainoa.
Harrastamme yhdessä ja liikumme yhdessä. Koskaan ei minun kuntoni ole loppunut urheillessamme. Minä satun vain kantamaan raskaampia puntteja (läskejä) aina mukanani.
Mies on komea ja menestynyt ja kelpaisi muillekin. Toisaalta kotona on kaikki hyvin, seksi pelaa ja perheasiat kunnossa. Minä annan mieheni olla oma itsensä ja tehdä niitä asioita mistä tykkää. Katsomme yhdessä formuloita ja muutenkin urheilua, mitä moni nainen ei ilmeisesti tee. Myös miehen kaverit ovat kehuneet minua vaimona, vaikka ulkonäkö ei varmasti täytä kenenkään toiveita.
En tiedä sitten, kai se avioliitossa merkkaa paljon muukin kuin vaimon läskit.
Kaupassa usein ajattelen, jos näen erikoisen parin, että mikäköhän heidän tarinansa on ja olisipa mielenkiintoista kuulla se. Usein katson vähän säälien näitä tuulipukupareja, jotka tulevat selvästi jostain hiihtolenkiltä ja ostavat iltapalakseen vain jotain rahkaa. Miehen yrittäessä hivauttaa saunaolutta mukaan, mulkaisee vaimo vihaisesti..
Juuri tänään kävin normaalikokoisen miesystäväni kanssa Prismassa :)... Itse olen bullukka. Useampi vuosi yhdessä ollaan oltu, ja mies onneksi arvostaa muita asioita minussa kuin painoa. Joten en ajattele mitään jos nään tällaisen pariskunnan, lähinnä hymyilen itsekseni.
Painoa voi aina pudottaa mutta ruman luonteen kaunistaminen vaatii enemmän töitä. Paino on muuttuva, heilahteleva asia.
Tämä on vähän sama asia kuin se että naiset himoitsevat jotain julkkista, joka ei edes ole komea..
Joissakin on vain sitä karismaa ja saavat toisen tuntemaan olonsa hyväksi kanssaan!
No en ajattele mitään sen kummempaa. Tuli mieleen pari tuttua pariskuntaa joissa timmi kivannäköinen mies ja pulska vaimo. Molemmat naiset ovat mukavia ja ihania enkä ihmettele miksi miehet ovat heidän kanssaan. Molemmat ovat myös olleet samoissa mitoissa jo suhteen alkaessa.