Kaupassa , komea mies jolla lihava nainen ! MITÄ AJATTELET?
Jos kaupassa näet pariskunnan jossa komea mies jolla lihava nainen , niin mitä ajatuksia mieleesi tulee ?
Kommentit (85)
Säälin teitä joiden pitää noin kovasti miettiä muiden asioita.
Ajattelen että a) miehellä on varmaan pieni muna ja siksi joutunut tyytymään tankkiin, tai b) nainen on joskus ollut kaunis ja hoikka mutta päästänyt itsensä rupsahtamaan, eikä mies ole vielä saanut aikaiseksi erota.
Ajattelen, että mies pitää pyöreämmistä naisista
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:49"]
Se mies rakastaa sitä naista eikä siihen muovisista pääse väliin!
[/quote]
Riippuu siitä minkä ikäinen tai näkönen tämä lihava nainen on.
Se mies rakastaa sitä naista eikä siihen muovisista pääse väliin!
Saattaa olla se muhku fetissi tai sitten vaan rakastaa vaimoaan, joka on vähän päässyt pyöristymäään.
Olet nähnyt luultavasti minut. Olen nuori, kaunis ja komea mies, jonka vaimo on hellä sinällänsä ja rakastan, vaikka emme ole fyysisesti sieluntovereita keskenämme.
Toivon, että mies rakastaa naista sellaisenaan eniten maailmassa!
Miehellä ei selvästikään ole vientiä.
Ootko ihan varma, että kyseessä on AINA pariskunta?
Mä pyörin paljonkin mun kaverin kanssa kaupassa. Mä läski ja ruma eukko ja tää kaveri nuori ja komea mies. :D
Kyllähän sitä aina välillä katseita keräillää, mut ei meist pariskuntaa tule ikinä. Kavereita ollaan ja kavereina pysytään.
En mitään. Kun en ajattele silloinkaan, kun nainen on laiha lauta perseetön. Tai upea huippumalli. Tai mikä tahansa
Yhden erityisen mukavalta vaikuttaneen kohdalla tuli mieleen, että on varmasti vaikeaa korjata ulkonäkönsä puutteita jatkuvasti käyttäytymällä hyvin.
Vähän niin kuin me. Olen tosin vain "lievästi lihava ".
Emme ole köyhiä tai kouluttamattomia kumpikaan, molemmilla akateeminen koulutus ja sitä vastaava vakituinen työ. Ja ikää jo 40+.
Varmaan että mies rakastaa naista ulkonäöstä huolimatta kerran sen kanssa julkisesti pyörii. Ja nainen varmaan häpeää ulkomuotoaan ja miettii että katsookohan kaikki, että miksi mieheni liikkuu minun seurassani.
Viisaasti totesi Osmo Soininvaara, että kannattaa pysyä erossa Vauva-lehden keskustelupalstoilta. Eipä ole paljon menettänyt, kun viimeksi olen näitä juttuja käynyt lukemassa lapseni ollessa vauva n. 10 vuotta sitten. Ajattelin silloin, että tolkun asioita käsiteltäisiin. Vauva-lehdellä kun oli kohtuu-maine tuolloin, mutta keskustelupalstathan ovat aivan sitä ehtaa itseään. Aivokapasiteetin pienennystalkoothan nämä tuntuvat olevan.
Enpä ajattelisi mitään.