Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On paha mieli palstalla saaduista kommenteista :(

Vierailija
01.03.2015 |

Muunmuassa että lapseni ansaitsikin kuolla kohtuun.. Muitakin tosi pahoja on ollut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy tämänkaltaisilla keskustelupalstoilla niin pitää ymmärtää se että täällä käy myös häiriintyneitä ja mielisairaita ihmisiä. Heidän kommenttinsa pitää pystyä ohittamaan ettei saa itselleen pahaa mieltä. Vähän sama kuin ei välitä siitäkään jos joku juoppo huutelee kaupan kulmalla rumia.

Vierailija
2/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö pysyä pois täältä jos ei pää kestä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyssykatarri aloittajalla on?

Vierailija
4/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista perussääntö: kaikki mitä toinen ihminen päästää suustaan tai kynästään, kertoo vain ja ainoastaan siitämihmisestä itsestään. 

Vierailija
5/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:20"]

Jos käy tämänkaltaisilla keskustelupalstoilla niin pitää ymmärtää se että täällä käy myös häiriintyneitä ja mielisairaita ihmisiä. Heidän kommenttinsa pitää pystyä ohittamaan ettei saa itselleen pahaa mieltä. Vähän sama kuin ei välitä siitäkään jos joku juoppo huutelee kaupan kulmalla rumia.

[/quote]

Mitä minä olen mt-potilaita tavannut, niin useimmiten he eivät ole ilkeitä, toisin kuin ns. terveen kirjoissa kulkevat. Suurin osa mt-ongelmaisista on arkoja, kilttejä ja vetäytyviä.

Minusta tuntuu, että täällä jotkut ihmiset purkavat kaikki patoutumansa siihen , että ilkeilevät muille. Parempi tietysti sekin, kuin että tosielämässä purkisivat ympäröiviin ihmisiin. Tosin luulen kuitenkin, että he juuri niin tekevät. V-maisuus on vahva luonteenpiirre joillakin.

Vierailija
6/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö.

Vierailija
7/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy paljon vittuuntuneita ja elämäänsä turhautuneita luusereita jotka purkavat paskan siihen kuka nyt sattuu kohdalle.

Vierailija
8/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan laadusta kertoi taas kaiken se, miten tännekin piti joidenkin urpojen tulla haukkumaan ap. Avohoidossa taitaa olla nykyään liikaa sakkia ja suljetulla liian vähän paikkoja suhteessa kansan pahoinvointiin. No, onneks on av mihin voi pöräyttää aivopierunsa. Tsemiä ap, unohda omaan arvoonsa niiden jutut.

Vierailija
9/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Mitä minä olen mt-potilaita tavannut, niin useimmiten he eivät ole ilkeitä, toisin kuin ns. terveen kirjoissa kulkevat. Suurin osa mt-ongelmaisista on arkoja, kilttejä ja vetäytyviä.

Minusta tuntuu, että täällä jotkut ihmiset purkavat kaikki patoutumansa siihen , että ilkeilevät muille. Parempi tietysti sekin, kuin että tosielämässä purkisivat ympäröiviin ihmisiin. Tosin luulen kuitenkin, että he juuri niin tekevät. V-maisuus on vahva luonteenpiirre joillakin.

[/quote]

Näin minäkin miellän palstalaiset, itse olen mt-ongelmainen, enkä muista, että ikinä olisin tahalleni kenenkään mieltä pahoittanut. Kettuilijat ovat varmasti koulukiusaajia, ja tykkäävät kettuilla.

Vierailija
10/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]Luonnehäiriökin on my-diagnoosi. Ja juuri se aiheuttaa tuollaisia törkeitä vastauksia. Ns. normaalille ihmiselle tuskin tulee mieleen loukata vaikeassa elämäntilanteessa olevaa. Poikkeuksena voivat tietysti olla teinit, joilla ymmärtämättömyys johtuu kehitystasosta.

Vierailija
11/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt- diagnoosi

Vierailija
12/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää asennoitua "erilailla" ja tajuta, että osa kommentoijista on oikeasti sekopäitä ja osa käyttää huonoa huumoria. Välillä täältä löytyy kyllä asiallisiakin ketjuja ja fiksuja ajatuksia. Mustakin tää palsta oli alkuun ihan hirveää luettavaa, mutta ilmeisesti olen jo turtunut. Vastaan kuitenkin aina asiallisesti.

Vierailija
13/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla trollaajilla on tutkitusti persoonallisuushäiriöiden oireita. Yleensä nettihäirikkö on siis itse sairas yksilö. Harmi, että olet saanut noin ilkeitä ja julmia kommentteja. Mutta muista, ettet ole ansainnut niitä, ja paskan suoltaminen kertoo vain kommentoijasta itsestään, ei kommentin kohteesta. 

Tsemppiä! Ja ota yhteyttä vertaistukiryhmään, ei tuollaisista kokemuksista (kohtukuolema) tarvitse yksiin selvitä. 

Vierailija
14/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hullu, joka sanoo tuollaista kenellekkään. Kaikki tuhmat täällä saisi kyllä hirttää palleista rovioon ja puhkaista niiden silmät haarukoilla. Kuumaa tinaa korviin ja astua varpaan päälle. Oppisivat vähän käytöstapoja.

Vierailija
15/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:19"]

Muunmuassa että lapseni ansaitsikin kuolla kohtuun.. Muitakin tosi pahoja on ollut.

[/quote]

Älä ota tuota itseesi. Meille kaikille olisi ollut parempi kuolla kohtuun.

Vierailija
16/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tosi moni trollailee ihan huvikseen, saadakseen ihmiset ärsyyntymään ja pahoittamaan mielensä.

Vierailija
17/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kyseessä on monesti ihan yksi ja sama tärähtänyt, joka tuuttaa paskamaisia viestejä useampia samaan ketjuun.

Vierailija
18/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

Mielenterveysongelmaisia on myös iso osa mm. alkoholisteista tai hörhöistä jotka tuolla puukottavat toisiaan.. Joten pieni yleistys että mt-ongelmaiset olisivat vain kilttejä. Haavoittuvassa mielentilassa olevalle vittuilu ei missään nimessä ole normaalia joten uskon että jatkuvasti törkeästi vittuilevalla ihmisellä on kyllä pahoja ongelmia vaikka eivät diagnosoituja olisikaan.

Mutta aivan sama mikä selitys sille käytökselle on niin joka tapauksessa sellainen (eli loukkaukset yms) kannattaa opetella ohittamaan, se oli pointti.

Vierailija
19/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:53"]

Veikkaan, että kyseessä on monesti ihan yksi ja sama tärähtänyt, joka tuuttaa paskamaisia viestejä useampia samaan ketjuun.

[/quote]

Monissa tietyissä ketjuissa juurikin näin on, mikäli vähän käyttää aikaa kirjoitustyylin ja argumentoinnin miettimisiin. Esimerkiksi lapsettomuushoitoketjuissa yksi ja sama ihminen kirjoittaa "eri ihmisinä" sitä samaa settiä aina kymmeniä viestejä (ellei jopa satoja). Liekkö itse jäänyt lapsettomaksi ja katkeroitunut, tai jotain muuta vastaavaa lapsiin liittyvää asiaa kuitenkin.

Ihan oikeasti ap, tämä kannattaa muista. Se, että on monta törkeää viestiä samassa ketjussa, ei kerro yleisestä mielipiteestä vaan hyvin usein yhdestä ihan oikeasti sairaasta yksilöstä, joka yrittää saada sinulle pahan olon.

Vierailija
20/27 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Älä ota tuota itseesi. Meille kaikille olisi ollut parempi kuolla kohtuun.

[/quote]

Miksi tosiasiaa on alapeukutettu?